Ik heb me laten vertellen dat binnen Europa vooral Barcelona wat dit betreft een reputatie hoog te houden heeft.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:07 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik weet dat Lissabon en Parijs lekker ongure buurten hebben.![]()
Singapore is heel lief.. oh nee, heel streng, sorryquote:Op zondag 26 februari 2006 02:57 schreef Dual.Flipflop het volgende:
Als een land dat fenomeen niet heeft dan is dat of een heel streng land of heel lief. In dat laatste geval hoor ik graag waar dat is.
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is Johannesburg een buurt? Ik heb altijd gedacht dat het een stad was.
dom van mequote:Op zondag 26 februari 2006 14:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is Johannesburg een buurt? Ik heb altijd gedacht dat het een stad was.
Welkequote:Op zondag 26 februari 2006 14:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
dom van me
sommige buurten in Johannesburg dan. zo beter?
sommigequote:
Welke? Misschien wel goed te weten voor de mensen die er (binnenkort) naartoe reizen.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:22 schreef sararaats het volgende:
dom van me
sommige buurten in Johannesburg dan. zo beter?
Je sprak over meerdere volgens mijquote:Op zondag 26 februari 2006 14:26 schreef sararaats het volgende:
waar de zwarten in de meerderheid zijn
Soweto dus
daar heb je als meisje, dat het fijn vindt om een zware stang in haar handen te houden, toch geen problemen gehad?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:26 schreef sararaats het volgende:
waar de zwarten in de meerderheid zijn
Soweto dus
staat boven je postquote:Op zondag 26 februari 2006 14:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Welke? Misschien wel goed te weten voor de mensen die er (binnenkort) naartoe reizen.
ik was daar niet maar heb het van iemand gehoordquote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daar heb je als meisje, dat het fijn vindt om een zware stang in haar handen te houden, toch geen problemen gehad?
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |