Ik heb me laten vertellen dat binnen Europa vooral Barcelona wat dit betreft een reputatie hoog te houden heeft.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 19:07 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik weet dat Lissabon en Parijs lekker ongure buurten hebben.![]()
Singapore is heel lief.. oh nee, heel streng, sorryquote:Op zondag 26 februari 2006 02:57 schreef Dual.Flipflop het volgende:
Als een land dat fenomeen niet heeft dan is dat of een heel streng land of heel lief. In dat laatste geval hoor ik graag waar dat is.
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is Johannesburg een buurt? Ik heb altijd gedacht dat het een stad was.
dom van mequote:Op zondag 26 februari 2006 14:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Is Johannesburg een buurt? Ik heb altijd gedacht dat het een stad was.
Welkequote:Op zondag 26 februari 2006 14:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
dom van me
sommige buurten in Johannesburg dan. zo beter?
sommigequote:
Welke? Misschien wel goed te weten voor de mensen die er (binnenkort) naartoe reizen.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:22 schreef sararaats het volgende:
dom van me
sommige buurten in Johannesburg dan. zo beter?
Je sprak over meerdere volgens mijquote:Op zondag 26 februari 2006 14:26 schreef sararaats het volgende:
waar de zwarten in de meerderheid zijn
Soweto dus
daar heb je als meisje, dat het fijn vindt om een zware stang in haar handen te houden, toch geen problemen gehad?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:26 schreef sararaats het volgende:
Soweto dus
staat boven je postquote:Op zondag 26 februari 2006 14:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Welke? Misschien wel goed te weten voor de mensen die er (binnenkort) naartoe reizen.
ik was daar niet maar heb het van iemand gehoordquote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daar heb je als meisje, dat het fijn vindt om een zware stang in haar handen te houden, toch geen problemen gehad?
![]()
aha ic...quote:Op zondag 26 februari 2006 14:28 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik was daar niet maar heb het van iemand gehoord
Goh, dat is vrijwel elke buurt in Johannesburg. Maar inderdaad, de negerbuurten zijn geen buurten waar je als blanke toerist rustig doorheen kunt fietsen.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:26 schreef sararaats het volgende:
Soweto dus
tenzij je beschikt over een fijne handmotoriek waarmee je alle zwarten uitgebreid kan begroeten.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:30 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Goh, dat is vrijwel elke buurt in Johannesburg. Maar inderdaad, de negerbuurten zijn geen buurten waar je als blanke toerist rustig doorheen kunt fietsen.
Machinegeweer heb je meer aan.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tenzij je beschikt over een fijne handmotoriek waarmee je alle zwarten uitgebreid kan begroeten.
vereist ook een fijne handmotoriek.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Machinegeweer heb je meer aan.
Dream on.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:36 schreef Lemmeb het volgende:
Sure, het is gevaarlijk in veel buurten in Johannesburg, maar echt niet gevaarlijker dan in sommige buurten in de Nederlandse grote steden.
Pff ik heb er gewoond. Zowel daar als in slechte buurten hier.quote:
en je durft met droge ogen te beweren dat de gewelddadigste buurten in za overeenkomen met die van nederland???quote:Op zondag 26 februari 2006 14:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Pff ik heb er gewoond. Zowel daar als in slechte buurten hier.
Je durft met droge ogen en zonder dat je pillen hebt genomen te beweren dat de slechte Nederlandse buurten te vergelijken zijn met de slechte buurten daar?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:39 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Pff ik heb er gewoond. Zowel daar als in slechte buurten hier.
Jep. Het is allemaal een kwestie van uitkijken wat je doet en met wie je je inlaat, opletten wat er gebeurt. Dat is daar, en dat is in sommige buurten in NL tegenwoordig net zo goed.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je durft met droge ogen en zonder dat je pillen hebt genomen te beweren dat de slechte Nederlandse buurten te vergelijken zijn met de slechte buurten daar?
In sommige buurten in Zuidafrika zijn moord en verkrachting aan de orde van de dag en moeten kinderen langs 5 gewelddadige gangs om naar school te gaan... Da's in Spangen echt niet zo.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:44 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jep. Het is allemaal een kwestie van uitkijken wat je doet en met wie je je inlaat, opletten wat er gebeurt. Dat is daar, en dat is in sommige buurten in NL tegenwoordig net zo goed.
Banlieu iddquote:Op zondag 26 februari 2006 00:41 schreef k_man het volgende:
Parijs is volgens mij - binnen de ring - niet bovengemiddeld gevaarljk, dan praat je met name over de voorsteden. Daar komt de gemiddelde toerist toch al wat minder snel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |