abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:04:06 #1
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_35436475
Wat is levensgevaarlijk en kennen we dat in Nederland?

We kennen de verhalen van zinloos geweld en andere incidenten, maar in welke buurten/gebieden kan je in Nederland nou ’s nachts niet veilig over straat? Veiligheid is relatief en verschilt natuurlijk van persoon tot persoon, maar..

Is het Amsterdam Z-O?
Is het Rotterdam Zuid?
Is het Rotterdam Spangen?
Is het de Haagse Schilderswijk?
Is het het Arnhemse Spijkerkwartier?

Deze plaatsen ken ik zelf en geen van deze plaatsen vond ik nu echt bedreigend, dag of nacht.

Maar hoe zit het met plaatsen zoals Groningen, Deventer, Tilburg, Venlo, enz?

Er zijn natuurlijk wel kleine plekjes waar je niet moet komen zoals kampers en zigeuner kampen en Hell’s Angels hang-outs, maar waar denk jij dat je ’s nachts niet moet komen?
reset
pi_35436510
Rotterdam Spaanse-Polder is de enige buurt waar ik wel eens 's nachts wat incidenten heb gehad. Ik woon zelf in Rotterdam-Zuid, waar het imo veilig is, net als in Amsterdam ZO/Bijlmer.
pi_35436530
Eindhovveeuuh!
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:13:40 #4
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_35436778
Amsterdam-West is scary.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_35436864
Zover ik weet heeft Groningen niet dat soort plekken en in Utrecht ben ik ook nooit zoiets tegen gekomen.
pi_35438236
Sneek is levensgevaarlijk...
  vrijdag 24 februari 2006 @ 12:04:07 #7
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_35438448
Blauwdorp, jeweet !
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_35438526
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:05 schreef Alicey het volgende:
Ik woon zelf in Rotterdam-Zuid, waar het imo veilig is,
Nouja veilig...
Af en toe worden er sneeuwbalgooiende jongeren neergeschoten etc. (Of komt men aan je autoportier rukken omdat ze shit willen verkopen.)

Maar er zijn geen echte nogo area's denk ik. Wel gebieden waar je je wellicht onveiliger voelt, maar er zijn nog geen gebieden waar je je als blanke hollander helemaal niet kunt wagen. Ik woonde vroegr in west en liep 's nachts weleens helemaal naar huis. Vonden mensen ook een slecht idee maar juist dan heb je nergens last van vind ik.

Zo'n beetje rond het centrum heb je ook wel hangjongeren etc met wie je een aanvaring kunt krijgen als je misschien verkeerd kijkt, maar dan moet je dat gewoon niet doen heh.

Een beetje respect tonen voor de ander scheelt toch al een hoop. Maar als iemand echt problemen wil voorkom je dat toch niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door ThE_ED op 24-02-2006 12:12:17 ]
[KNE]-Mod
  vrijdag 24 februari 2006 @ 12:10:10 #9
54403 Mr-Z
Makkers staakt uw wild geraas
pi_35438606
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:05 schreef veldmuis het volgende:
Eindhovveeuuh!
Nou nee.. Eindhoven is niks.. nergens.. ook Woensel West is een rustig buurtje..
pi_35440280
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 12:07 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Nouja veilig...
Af en toe worden er sneeuwbalgooiende jongeren neergeschoten etc. (Of komt men aan je autoportier rukken omdat ze shit willen verkopen.)
Als je geen sneeuwballen gooit heb je over het algemeen weinig problemen..
quote:
Maar er zijn geen echte nogo area's denk ik. Wel gebieden waar je je wellicht onveiliger voelt, maar er zijn nog geen gebieden waar je je als blanke hollander helemaal niet kunt wagen. Ik woonde vroegr in west en liep 's nachts weleens helemaal naar huis. Vonden mensen ook een slecht idee maar juist dan heb je nergens last van vind ik.
In west kwam ik destijds 's nachts wel dealers tegen, en mannen die vragen hoeveel ik kost. Echt onveilig was het echter niet.. Nu de keileweg gesloten is zal dat helemaal niet meer spelen denk ik..
quote:
Zo'n beetje rond het centrum heb je ook wel hangjongeren etc met wie je een aanvaring kunt krijgen als je misschien verkeerd kijkt, maar dan moet je dat gewoon niet doen heh.

Een beetje respect tonen voor de ander scheelt toch al een hoop. Maar als iemand echt problemen wil voorkom je dat toch niet.
Als iemand problemen wil voorkom je dat niet, maar dat geldt overdag natuurlijk net zo goed..
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:12:43 #11
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_35440395
Ja hier in Huizen heb wij ook 2 buurten waar je s'nachts beter niet in je eentje kan lopen :

De Oostermeent en de Kostmand beide gebieden worden s'nachts in de greep van medelanders gehouden..

Dus daar kun je beter niet in je eentje langs lopen....
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_35440470
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:12 schreef Razor21 het volgende:
Ja hier in Huizen heb wij ook 2 buurten waar je s'nachts beter niet in je eentje kan lopen :

De Oostermeent en de Kostmand beide gebieden worden s'nachts in de greep van medelanders gehouden..

Dus daar kun je beter niet in je eentje langs lopen....
Ik hoor alleen maar verhalen over Turken/Maroks in die buurten... Maar overdags schijnt het daar ook niet altijd even leuk te zijn hoor...
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:20:42 #13
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_35440653
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:15 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Ik hoor alleen maar verhalen over Turken/Maroks in die buurten... Maar overdags schijnt het daar ook niet altijd even leuk te zijn hoor...
Vroeg was het helemaal niet pluis in de Oostermeen. Daar had je een bende elke dag zitten Triple 7
bestond uit 21 man
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_35440701
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:20 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Vroeg was het helemaal niet pluis in de Oostermeen. Daar had je een bende elke dag zitten Triple 7
bestond uit 21 man
Mensen die in een bende zitten EN kunnen rekenen?

Dit riekt naar bedrog...
pi_35440838
Woensel West
JOHNNY HEITINGA
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:30:58 #16
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_35440977
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:26 schreef Camplo het volgende:
Woensel West
Met Kees en z'n kachel
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:34:54 #17
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_35441094
Heel Lelystad ende Almere zijn echte no-go areas, nog nooit zoveel paupers op zo een weinig aantal vierkante kilometer tegengekomen.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_35441223
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:22 schreef -Marc- het volgende:

[..]

Mensen die in een bende zitten EN kunnen rekenen?

Dit riekt naar bedrog...
Bovendien ben je vrij beperkt in het toelaten van nieuwe leden
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  Moderator vrijdag 24 februari 2006 @ 13:42:35 #19
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_35441310
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:04 schreef Individual het volgende:
Wat is levensgevaarlijk en kennen we dat in Nederland?

We kennen de verhalen van zinloos geweld en andere incidenten, maar in welke buurten/gebieden kan je in Nederland nou ’s nachts niet veilig over straat? Veiligheid is relatief en verschilt natuurlijk van persoon tot persoon, maar..

Is het Amsterdam Z-O?
Is het Rotterdam Zuid?
Is het Rotterdam Spangen?
Is het de Haagse Schilderswijk?
Is het het Arnhemse Spijkerkwartier?

Deze plaatsen ken ik zelf en geen van deze plaatsen vond ik nu echt bedreigend, dag of nacht.

Maar hoe zit het met plaatsen zoals Groningen, Deventer, Tilburg, Venlo, enz?

Er zijn natuurlijk wel kleine plekjes waar je niet moet komen zoals kampers en zigeuner kampen en Hell’s Angels hang-outs, maar waar denk jij dat je ’s nachts niet moet komen?
Je hebt wel buurten die zijn geinfiltreerd met nou ja, achterstandsmensen.
NA 22:00 vind ik een buurt als Vinkhuizen en als Paddepoel gewoon niet fijn meer En jammer ende genoeg dat ik daar langs moet als ik de stad in wil
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_35441364
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:09 schreef Alicey het volgende:

, en mannen die vragen hoeveel ik kost.
Tuurlijk.

Hier in Enschede had je Pathmos met z'n Acasiaplantsoen en Bloemendaalstraat, maar dat hebben ze nu gecleared.
Dus nu heb je nog de zuidwijken: Wesselerbrink e.o en verschillende andere kleine gedeeltes rondom Glanerbrug ( ) zoals het woonwagenkamp en Dolphia.
pi_35441409
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:44 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Tuurlijk.
Mijn kledingstijl zal wel hoerig zijn ofzo. Maar tegenwoordig is er geen prostitutiezone meer, dus allicht is het nu volledig uitgestorven 's nachts.
pi_35441423
Het Solse Gat.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_35441439
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:46 schreef Biancavia het volgende:
Het Solse Gat.
Levensgevaarlijk die kuil.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:47:35 #24
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_35441463
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:44 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]
rondom Glanerbrug ( ) zoals het woonwagenkamp en Dolphia.
Glanerbrug is idd ook een flink pauperdorpje
reset
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:47:52 #25
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_35441473
Ik zou graag in een pauperbuurt toeven.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')