Haar mail adres: leonie [at] mirdesign.nl (Zonder spatie)quote:Wie wil er met mij mee naar het concert van Juanes op 29-03-2006.
Ik ben echt een grote fan van die groep en wil daar heel graag heen.
Alleen, ik heb niemand om mee te gaan!
Wil jij met mij mee? Mail of bel dan even!
Ik hoor het graag van je!
Groeten
Leonie
Als jij het kan verdragen, en zij heeft twee kaartjes: waarom ga je dan niet gewoon mee?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:53 schreef MlR het volgende:
Ja, ik kan de muziek wel verdragen hoor
Maar m'n vriendin vind het toch een stuk leuker en wil er erg graag heen!
dus optie dat ik mee ga, is vrijwel uitgesloten!
- ze heeft overigens al 2 kaartjes-
fonitisch: goe-anezquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:24 schreef Mastertje het volgende:
Juanes is wel cool... alleen een concert van hem!?
De J spreek je btw uit als een G volgens mij...
Dat is helemaal waar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:39 schreef MlR het volgende:
(ga eens na, je gaat met 1 vriend naar een concert die maar een beetje staat te kijken.. jij wil vol uit je dak, maar die vriend niet.... wat is leuker? Iemand die met je mee doet of iemand die staat te kijken?)
Een bekende die staat te kijken lijkt me leuker dan een totaal onbekende die leuk meedoetquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:39 schreef MlR het volgende:
Omdat ik het niet red om een paar uur alleen maar naar hem te staan kijken.. dat zou de plezier van mijn vriendin enorm remmen. zelfkennis..
(ga eens na, je gaat met 1 vriend naar een concert die maar een beetje staat te kijken.. jij wil vol uit je dak, maar die vriend niet.... wat is leuker? Iemand die met je mee doet of iemand die staat te kijken?)
Je verwacht dus werkelijk geen serieuze reactie, heeft jouw vriendin dan geen vriendinnen, vriendenkring, kennissen of familie waar ze mee kan gaan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |