abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:00:31 #1
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_33974808
Ik reis veel met het OV.
En ik kan er slecht tegen om niets te doen.
De route heb ik al duizenden keren gezien, de metro/spits biedt ook alleen maar bagger en op het moment ben ik zo'n onmogelijk dik boek aan het lezen dat ik niet altijd kan meenemen. Dus wat ga je dan doen? Dan ga je eens kijken wat je búren zoal lezen!

Het leek me wel wat, gisteren, eens even kijken waar mijn medereizigers zich in verdiepen tijdens de reis naar huis. En dan niet de kaft natuurlijk, maar echt even gezellig meelezen (zonder dat ze direct de politie bellen of het recht in eigen hand nemen natuurlijk... ).

Links van mij zat een meisje de Allerhande te lezen. Ze had met name veel interesse in de goedkope recepten voor gezinnen en in de hapjes die je kon maken met overgebleven kliekjes. En stond een recept in voor een worteldip, die ik zeker eens wil proberen (gekookte worteltjes pureren met knoflook, korianderzaad, olijfolie en zout, lekker bij geroosterde shoarmareepjes! )

Rechts van mij zat een meneer stukken te lezen van het Ministerie van Justitie. Ze gingen over de vreemdelingenketen ( ). Wat met name opviel was de post-it op de voorkant: "Benjamin, als jij dit nu allemaal even leest.... [onleesbaar handschrift]... Groet, Ellen." (en bedankt ellen! )

Kortom, ik vermaak me wel!

Verhaal hier wat jouw buren lezen - behalve de Metro en Spits natuurlijk- (en de mr.Bean-achtige acties die je moet uithalen om mee te lezen! )
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_33974999
Playboy.
pi_33975044
Ik zat in de tram vandaag theorie voor rijbewijs te leren.

Zit er zo'n vent naast me telkens mee te kijken
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:10:03 #4
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_33975207
Daar vroeg ik niet om

Ik wil zien wat JIJ hebt meegelezen. (En als je alleen plaatjes kunt kijken moet je überhaupt niet op Fok zijn )
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:10:42 #5
60533 Quara
R3Ð Ðév¡l
pi_33975222
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:06 schreef Knoekie het volgende:
Ik zat in de tram vandaag theorie voor rijbewijs te leren.

Zit er zo'n vent naast me telkens mee te kijken
Misschien merkte ie dat z'n kennis toch beneden pijl lag?

Ontopic:
Meestal lezen ze boeken/aantekening van hun opleiding. Of een bepaald boek, meestal dikkere boeken met fantasieverhalen of zoiets dergelijks.
[url=http://www.]www.[/url]
Thinking to be is quite the opposite of being one
pi_33975243
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:10 schreef Hik het volgende:
Daar vroeg ik niet om

Ik wil zien wat JIJ hebt meegelezen. (En als je alleen plaatjes kunt kijken moet je überhaupt niet op Fok zijn )
Playboy bevat meer dan alleen plaatjes. Vergeet de diepteintervieuws van Hugh niet... ERG DIEP GAAN DIE!
pi_33975257
Ik heb wel eens gevraagd, of ze de pagina nog even niet wilden omdraaien, omdat ik nog niet kaalr was met lezen.

Nou moet ik zeggen, dat ik een heel vriendelijk gezicht heb, dus er was alleen maar verbazing af te lezen, bij die mensen.

En ja, ik heb het stukje kunnen aflezen.

pi_33975550
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:11 schreef chatter het volgende:
Ik heb wel eens gevraagd, of ze de pagina nog even niet wilden omdraaien, omdat ik nog niet kaalr was met lezen.

Nou moet ik zeggen, dat ik een heel vriendelijk gezicht heb, dus er was alleen maar verbazing af te lezen, bij die mensen.

En ja, ik heb het stukje kunnen aflezen.

donderdag 12 januari 2006 @ 15:37:51 #9
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_33976209
Z'n mail...
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
pi_33976233
echt irritant als mensen met je mee zitten te lezen, ik ga dan ook expres scheef zitten.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_33977060
Zat vandaag in de trein mee te kijken bij een jochie dat zijn theorie voor rijbewijs zat te leren.
Wat vergeet je toch veel dingen na die jaren.
Volgens mij viel het hem wel op trouwens.
  donderdag 12 januari 2006 @ 16:04:34 #12
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_33977229
Geen idee, ik heb een hekel aan mensen die meelezen.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_33977397
Idd, die zijn aso en het is erg irritant
Children of the night. What music they make.
pi_33977500
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:00 schreef Hik het volgende:
Ik reis veel met het OV.
En ik kan er slecht tegen om niets te doen.
De route heb ik al duizenden keren gezien, de metro/spits biedt ook alleen maar bagger en op het moment ben ik zo'n onmogelijk dik boek aan het lezen dat ik niet altijd kan meenemen. Dus wat ga je dan doen? Dan ga je eens kijken wat je búren zoal lezen!

Het leek me wel wat, gisteren, eens even kijken waar mijn medereizigers zich in verdiepen tijdens de reis naar huis. En dan niet de kaft natuurlijk, maar echt even gezellig meelezen (zonder dat ze direct de politie bellen of het recht in eigen hand nemen natuurlijk... ).

Links van mij zat een meisje de Allerhande te lezen. Ze had met name veel interesse in de goedkope recepten voor gezinnen en in de hapjes die je kon maken met overgebleven kliekjes. En stond een recept in voor een worteldip, die ik zeker eens wil proberen (gekookte worteltjes pureren met knoflook, korianderzaad, olijfolie en zout, lekker bij geroosterde shoarmareepjes! )

Rechts van mij zat een meneer stukken te lezen van het Ministerie van Justitie. Ze gingen over de vreemdelingenketen ( ). Wat met name opviel was de post-it op de voorkant: "Benjamin, als jij dit nu allemaal even leest.... [onleesbaar handschrift]... Groet, Ellen." (en bedankt ellen! )

Kortom, ik vermaak me wel!

Verhaal hier wat jouw buren lezen - behalve de Metro en Spits natuurlijk- (en de mr.Bean-achtige acties die je moet uithalen om mee te lezen! )
De fatsoensnormen gaan wel heel hard achteruit.

Kan je niet in Afrika blijven?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33977685
Ik lees nooit mee, daar ik de voorkeur geef aan tieten staren.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33978202
De meeste mensen die ik naast me heb zitten lezen ofwel de Spits of de Metro. Een enkeling leest eens een tijdschrift. Vanmiddag was er een meisje die de Elle Girl zat te lezen waarin een meisje vertelde over haar eerste keer en wat voor drama het allemaal wel niet was. Later in de bus was er een jongen die druk bezig was het het nieuwste boek van Harry Potter.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_34004671
Ik zit niet in de trein maar naast mij zit iemand die het tafellaken leest...
  vrijdag 13 januari 2006 @ 09:53:30 #18
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_34004983
Jij bent zo iemand die over je schouder zit mee te lezen? Dat is zo irritant.. Maar goed, ik zie meestal Sp!ts en Metro met af en toe een (studie)boek.
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 15:38 schreef ioor het volgende:
echt irritant als mensen met je mee zitten te lezen, ik ga dan ook expres scheef zitten.
Ik niet; als ik al wat lees is het een studieboek en dat houden ze meestal niet lang vol
Maar toch niet helemaal.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 09:57:29 #19
138547 VASND
Happen naar het baasje
pi_34005077
Ik las een boek mee over het theorie examen in een tram gisteren.
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.
pi_34005116
M'n meissie leest nu meerdere studieboeken, waaronder Fernsehjournalismus (ja, ze studeert in het Duits, ze is namelijk Duits), Kino spueren en nog meer.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 10:17:03 #21
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34005485
We hebben al een tijdje een stop op opsomtopics als deze. Vandaar dat er een hangslot op gaat.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')