Ik reis veel met het OV.
En ik kan er slecht tegen om niets te doen.
De route heb ik al duizenden keren gezien, de metro/spits biedt ook alleen maar bagger en op het moment ben ik zo'n onmogelijk dik boek aan het lezen dat ik niet altijd kan meenemen. Dus wat ga je dan doen? Dan ga je eens kijken wat je búren zoal lezen!
Het leek me wel wat, gisteren, eens even kijken waar mijn medereizigers zich in verdiepen tijdens de reis naar huis. En dan niet de kaft natuurlijk, maar echt even gezellig meelezen (zonder dat ze direct de politie bellen of het recht in eigen hand nemen natuurlijk...
![]()
).
Links van mij zat een meisje de
Allerhande te lezen. Ze had met name veel interesse in de goedkope recepten voor gezinnen en in de hapjes die je kon maken met overgebleven kliekjes. En stond een recept in voor een worteldip, die ik zeker eens wil proberen (gekookte worteltjes pureren met knoflook, korianderzaad, olijfolie en zout, lekker bij geroosterde shoarmareepjes!
![]()
)
Rechts van mij zat een meneer stukken te lezen van het
Ministerie van Justitie. Ze gingen over de vreemdelingenketen (
![]()
). Wat met name opviel was de post-it op de voorkant: "Benjamin, als jij dit nu allemaal even leest.... [onleesbaar handschrift]... Groet, Ellen." (en bedankt ellen!
![]()
)
Kortom, ik vermaak me wel!
![]()
Verhaal hier wat jouw buren lezen - behalve de Metro en Spits natuurlijk- (en de mr.Bean-achtige acties die je moet uithalen om mee te lezen!
![]()
)
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.