Tijd van overlijden 8 a 9 uur geleden rigor mortis is al ingetreden
Tweety uitvliegdatum 3 mrt 2002
kleur WIT
ogen Rood
echtgenoot van Sylvester
Helaas is mijn trouwe valkparkiet vandaag overleden , doodsoorzaak is waarschijnlijk een toch ernstige ziekte . Welke, helaas zal deze vraag zal ons altijd blijven achtervolgen . Vanmorgen toen ik hem even lekker uit de kooi wou halen en even wou gaan knuffelen bleek dat hij was overleden . Wij zijn al jaren dikke maatjes . Hij had al meerdere ruien, griepjes en verkoudheidjes overleefd. Wanneer wij dachten dit gaat fout klom hij er weer boven op . de laaste dagen kon ik merken dat het de ouderdom was die ook ging meespelen , hij was niet meer zo snel en het vliegen was ook al niet meer zoals het was geweest .
Wij kunnen niet meer samen patat met mayo en pinda eten , jij zal niet meer je kooi slopen omdat ik je een frietje vergeet te geven , en niet meer samen met mij gaan klussen .
weet je nog dat jij wou gaan knuffelen en dat ik op de laptop bezig was , en boos werd op de ENTER toets en hem dus maar meenam . Deze tijden zal ik erg missen . En dat we samen de honden op stang gingen jagen en dat je op hun rug de kamer rondging . Dit waren mooie tijden , en ik wil je vertellen dat ik je erg zal missen . Samen film kijken en koffie of chocomelk drinken .
pas nog heeft hij een lieve vriendin gevonden genaamd Sylvester , samen hebben de 2 goede maanden gehad zij is bij hem ingetrokken nadat ze de volliere had verlaten. alles is nog nieuw voor haar mensen handen zijn nog erg eng en aaien of knuffelen daar krijgt ze de kriebels van . ook zij zal je erg missen en zij is zeer vroeg in haar toch al korte levendje weduwe geworden .
We zullen jou begraven in onze achtertuin , op een mooie en rustige plek . In een mooie blauwe kistje , zodat sylvester naar buiten kijkt en zich jou zal herinneren . De mooie zalman doos met ruitje zal jou nieuwe huis worden
Ik stel voor dat we allemaal even naar de vogeltjesdans luisteren en dit plaatje even bekijken , dit is de meest recente klusfoto van onze tweety
![]()
We komen nu langs met een open kist en daarna zullen wij de kist sluiten
![]()
![]()
Ik dank iedereen die bij deze dienst aanwezig is geweest , en vraag u het condoleance register te tekenen voor de nabestaanden
dank u