en nu ben je zelf blauw...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Jaren geleden voor ik mijn rijbewijs had parkeerde een vriendin van mij haar auto op de stoep om snel even een winkel in te schieten.
Ik zat op de bijrijders plaats toen een agent op mijn raampje tikte.
Zij: "U staat hier verkeerd."
Ik: "Nee hoor"
Zij: "Jawel, u mag hier niet staan"
Ik: "Ik sta nergens ik zit hier"
Zij: "Wilt u de auto even verplaatsen?"
Ik: "Dat wil ik wel, maar dan overtreed ik de wet. "
Zij: "Zo overtreedt u ook de wet. Wilt u nu de auto verplaatsen?"
Ik: "Ik zou niet weten hoe. Ik heb nog nooit auto gereden."
Zij "Waar is de bestuurder dan?"
Ik: "Die richting opgegaan naar een winkel" * Isabeau wijst in verkeerde richting
Agent vertrekt in verkeerde richting en vriendin komt naar buiten.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik en twee vrienden zaten in de kroeg en besloten naar een andere kroeg te gaan. Onderweg kwamen we voorbij een vlaggenmast met vlag. Vriend A wou de vlag hebben en klom in de mast. Wij (ik en vriend B) stonden aan de andere kant van de straat te kijken.
We merkten fijntjes op naar A dat hij niet zo slim was, aangezien het tegenover het regiopolitikantoor was.
Geen minuut later kwam er een roedel agenten aangerend en trokken A uit de mast, sleurden hem in de auto en reden weg. Wij deden of onze neus bloede en gingen heimelijk verder. Een paar straten verder doken we een kroeg in en zagen een paar politiewagens door de binnenstad heen en weer schieten. Na een biertje gedronken te hebben gingen we verder en waren nog geen 100 meter gelopen toe we werden ingerekend.
Op het bureau aangekomen werden we met zijn tweeen voor de oude brigadier geplaats en ik vroeg wat er aan de hand was met grote blauwe ogen..
De ouwe zei dat ik maar moest bekennen, want mijn kameraad had ook al bekend. Ik kijk hem stomverbaast aan en zeg dat is snel!
Ja ja zei de ouwe.
Wat heeft ie dan bekend?
Dat weet je best, sprak de ouwe.
Ik keek vriend B, die naast mij zat aan en sprak tegen hem, Wat heb je nu weer lopen bekennen?
De brigadier deed zijn bril af, wreef in zijn ogen om zijn lachen te onderdrukken en zei, dat we weg moesten gaan...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:23 schreef erikkll het volgende:
We waren met onze vereniging aan het werk bij een groot festival (lowlands)
Backstage rijden we daar rond met van die Gators... ze rijden 50 km/h ofzo, en officieel mag je er niet mee op de openbare weg.
Nouja, ik was al een half uurtje op de parkeerplaats aan 't rondrijden... vroeg een collega of ze es met 't ding mocht rijden... nouja... 't mocht, want we gingen toch zo... Wij stonden dus met een man of 40 toe te kijken hoe zij met dat ding aan 't rondrijden was..
Even verderop stond een groepje van 3 motoragenten niks te doen en druk toe te kijken.. kwam er iemand van ons groepje op het idee om naar ze toe te lopen en te vragen of ze met z'n drieen haar niet wilde aanhouden en haar vragen naar haar "Gatorbewijs"![]()
Nouja, die agenten waren wel in voor een lolletje dus ze rijden weg en sluiten haar van alle kanten inna een serieuze ondervraging wat ze allemaal aan het doen was en of ze haar gatorbewijs wel even wilde laten zien liep ze weg en kwam ze naar het groepje toe... "uhhh jongens
ik heb een beetje een probleem... Ik moest de gator daar laten staan en nu moet iemand met een gatorbewijs hem komen ophalen!"
ze had alles als zoete koek geslikt
Wij barstten natuurlijk met z'n allen in lachen uitlater kwamen de agenten ook nog ff gezellig praten
Nee zo werkt het niet... Een hoofdagent heeft het ooit eens uitgelegd in die tvprogramma "wegmisbruikers" volgens mij. Het kwam erop neer dat de agenten gemachtigd zijn om maximaal 7 (??) boetes per keer uit te schrijven of zo en dat ze dus mogen kiezen welke boetes ze laten vallen. Ook willen ze niet dat je bezwaar gaat indienen tegen 3 boetes als je toch al bereid bent 1tje te betalen zonder gezeur want immers, je bent gematst. Bij sommigen vinden de agenten het toch wel waard om toch 3 boetes uit te schrijven (aggressief/onaardig/onbehulpzaam gedrag wordt niet beloond he)quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:11 schreef denka het volgende:
Mijn positieve ervaringen met de politie zijn dat als ik bij mijn aanhouding meerdere boetes krijg ik er uiteindelijk maar 1 hoef te betalen..Dit is al 3 keer voorgekomen..
![]()
Vraag me niet waarom maar ik denk dat ze vaak medelijden hebben gehad met de toestand waarin ik verkeerde
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:34 schreef Jegorex het volgende:
Een paar jaar geleden zat ik in de bus toen er opeens een motoragent vol gas voorbij reed. Zonder sirene en op een slingerachtige landweg.
Een paar kilometer verderop zat een scherpe bocht in de weg en daar kwamen we die agent opeens weer tegen terwijl zijn motor tegen een scheef staande lantaarnpaal lag.![]()
De buschauffeur was even vriendelijk, stopt de bus en doet de deur open terwijl hji vraagt of de agent hulp nodig heeft. Ondertussen zaten wij allemaal die agent uit te lachen.
Jammergenoeg kon de agent onze hulp niet op prijs stellen en moesten we snel doorrijden.![]()
Niet of wel wilde aanhouden?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:23 schreef erikkll het volgende:
kwam er iemand van ons groepje op het idee om naar ze toe te lopen en te vragen of ze met z'n drieen haar niet wilde aanhouden en haar vragen naar haar "Gatorbewijs"![]()
Superquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:23 schreef erikkll het volgende:
We waren met onze vereniging aan het werk bij een groot festival (lowlands)
(geweldig verhaal)
Wij barstten natuurlijk met z'n allen in lachen uitlater kwamen de agenten ook nog ff gezellig praten
Een vriendin van me heeft 3 boetes in 1x gekregenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:32 schreef SolidasRock het volgende:
Bij sommigen vinden de agenten het toch wel waard om toch 3 boetes uit te schrijven (aggressief/onaardig/onbehulpzaam gedrag wordt niet beloond he)
Zoiets herineerde ik me, ik kan ergens ernaast zitten, pin me er niet op vast.
Het was erg fout om een scooter te rijdenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:48 schreef vriendinnie het volgende:
Ik was 16 en had een scooter (erg fout vind ik nu) en reed wel eens zonder helm. Een keer werd ik aangehouden door een moteragent en toen hij vragen begon te stellen (waarom heeft u geen helm op, jongedame?) stopte er een auto. De bestuurder van de auto begon te roepen dat hij net van de snelweg kwam en dat daar een oude dame op de vluchtstrook aan het fietsen was dus dat de agent daar snel heen moest. Agent zei nog dat ik geluk had deze keer en reed aan. Na de eerste seconde van opluchting besefte ik pas dat het onzin was; de auto kon nooit van de snelweg komen gezien de richting waar hij vandaag kwam. Die man heeft me dus mooi een boete bespaard door de agent af te leiden met een smoesje.
Nouja, het soort scooter dat ik reed (als meisje zijnde) en de kleding die ik daarbij droeg vind ik achteraf gezien erg fout.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het was erg fout om een scooter te rijdenVerder leuk verhaal
![]()
Waarschijnlijk vind ze het nu fout dat ze zonder helm reed...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Het was erg fout om een scooter te rijdenVerder leuk verhaal
![]()
Ze gaf al antwoord, 4 minuten voor jouw postje he...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:00 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vind ze het nu fout dat ze zonder helm reed...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 17:23 schreef erikkll het volgende:
"uhhh jongensik heb een beetje een probleem... Ik moest de gator daar laten staan en nu moet iemand met een gatorbewijs hem komen ophalen!"
![]()
Huiszoekingquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:00 schreef SHERMAN het volgende:
Waarom demonteert een agent met kogelwerend vest jouw pc?
En hadden ze de Uzi's uiteindelijk gevonden?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Huiszoeking(6 man met kogelvrije vesten en getrokken wapen voor je deur om 6:30 's morgens)
Waarom dat dan? Of vertel je dat liever niet...?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Huiszoeking(6 man met kogelvrije vesten en getrokken wapen voor je deur om 6:30 's morgens)
Kijk, het was geloofwaardig tot je over een "enorme bende" begon...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben helemaal geen lief meisje hoor
Nee, de uzi's zijn niet gevonden. En het lijk in de kelder ook niet. Ik liep met een agent naar de kelder, deed de deur open en de agent staarde naar de ENORME bende en wilde er verder niet in![]()
![]()
Waarom kreeg je dan een huiszoeking?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is duur, en in stadion krijg je daar tegenwoordig al problemen mee.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:51 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Geen ambitie? Ga dan bij de politie! is toepasselijker![]()
hoezo wil je dr niks over vertellen dan?quote:
Ah, maar het lijk ligt er dus nog begrijp ikquote:
in je online rpg?quote:
Daar heb ik best veel mensen vermoordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |