abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 15:49:35 #151
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_34415818
Isabeau
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:56:08 #152
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_34416010
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Jaren geleden voor ik mijn rijbewijs had parkeerde een vriendin van mij haar auto op de stoep om snel even een winkel in te schieten.

Ik zat op de bijrijders plaats toen een agent op mijn raampje tikte.
Zij: "U staat hier verkeerd."
Ik: "Nee hoor"
Zij: "Jawel, u mag hier niet staan"
Ik: "Ik sta nergens ik zit hier"
Zij: "Wilt u de auto even verplaatsen?"
Ik: "Dat wil ik wel, maar dan overtreed ik de wet. "
Zij: "Zo overtreedt u ook de wet. Wilt u nu de auto verplaatsen?"
Ik: "Ik zou niet weten hoe. Ik heb nog nooit auto gereden."
Zij "Waar is de bestuurder dan?"
Ik: "Die richting opgegaan naar een winkel" * Isabeau wijst in verkeerde richting

Agent vertrekt in verkeerde richting en vriendin komt naar buiten.
en nu ben je zelf blauw... doen vervelende forummertjes dat ook tegen jou? je naar het verkeerde topic sturen
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_34416067
Heel wat jaren terug ging mijn vader met zijn kameraad luilakken. Dat jaar waren er schijnbaar heel wat ongeregeldheden, want er was aardig wat politie op straat. Mijn vader zat achterop de brommer van z'n vriend en zij lekker scheuren. Komen ze een agent tegen. Zonder wat te zeggen slaat die agent die vriend van mijn vader voor z'n kop. "En wegblijven!" schreeuwde hij ze achterna, terwijl ze er snel vandoor gingen.

Een oom, de broer van mijn vader, had die avond gewerkt en ging 's nachts vermoeid naar huis. Hij was echter afgezet door een collega en moest nog een klein stukje lopen. Komt hij die agent tegen. "Zo, dus jij wil niet luisteren!" Hij werd meegenomen met de auto en 10km verderop er weer uitgezet, terwijl hij helemaal van niets wist.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 15:59:33 #154
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_34416121
Ik en twee vrienden zaten in de kroeg en besloten naar een andere kroeg te gaan. Onderweg kwamen we voorbij een vlaggenmast met vlag. Vriend A wou de vlag hebben en klom in de mast. Wij (ik en vriend B) stonden aan de andere kant van de straat te kijken.
We merkten fijntjes op naar A dat hij niet zo slim was, aangezien het tegenover het regiopolitikantoor was.

Geen minuut later kwam er een roedel agenten aangerend en trokken A uit de mast, sleurden hem in de auto en reden weg. Wij deden of onze neus bloede en gingen heimelijk verder. Een paar straten verder doken we een kroeg in en zagen een paar politiewagens door de binnenstad heen en weer schieten. Na een biertje gedronken te hebben gingen we verder en waren nog geen 100 meter gelopen toe we werden ingerekend.
Op het bureau aangekomen werden we met zijn tweeen voor de oude brigadier geplaats en ik vroeg wat er aan de hand was met grote blauwe ogen..
De ouwe zei dat ik maar moest bekennen, want mijn kameraad had ook al bekend. Ik kijk hem stomverbaast aan en zeg dat is snel!
Ja ja zei de ouwe.
Wat heeft ie dan bekend?
Dat weet je best, sprak de ouwe.
Ik keek vriend B, die naast mij zat aan en sprak tegen hem, Wat heb je nu weer lopen bekennen?
De brigadier deed zijn bril af, wreef in zijn ogen om zijn lachen te onderdrukken en zei, dat we weg moesten gaan...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:45:32 #155
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_34417381
leuk topic dit
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  dinsdag 24 januari 2006 @ 16:50:22 #156
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34417475
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik en twee vrienden zaten in de kroeg en besloten naar een andere kroeg te gaan. Onderweg kwamen we voorbij een vlaggenmast met vlag. Vriend A wou de vlag hebben en klom in de mast. Wij (ik en vriend B) stonden aan de andere kant van de straat te kijken.
We merkten fijntjes op naar A dat hij niet zo slim was, aangezien het tegenover het regiopolitikantoor was.

Geen minuut later kwam er een roedel agenten aangerend en trokken A uit de mast, sleurden hem in de auto en reden weg. Wij deden of onze neus bloede en gingen heimelijk verder. Een paar straten verder doken we een kroeg in en zagen een paar politiewagens door de binnenstad heen en weer schieten. Na een biertje gedronken te hebben gingen we verder en waren nog geen 100 meter gelopen toe we werden ingerekend.
Op het bureau aangekomen werden we met zijn tweeen voor de oude brigadier geplaats en ik vroeg wat er aan de hand was met grote blauwe ogen..
De ouwe zei dat ik maar moest bekennen, want mijn kameraad had ook al bekend. Ik kijk hem stomverbaast aan en zeg dat is snel!
Ja ja zei de ouwe.
Wat heeft ie dan bekend?
Dat weet je best, sprak de ouwe.
Ik keek vriend B, die naast mij zat aan en sprak tegen hem, Wat heb je nu weer lopen bekennen?
De brigadier deed zijn bril af, wreef in zijn ogen om zijn lachen te onderdrukken en zei, dat we weg moesten gaan...
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_34417724
Ik een keer s'nachts bij een verlaten kruispunt met een pin-automaat, en ik moest dus pinnen. Nadat ik klaar was met pinnen stak ik de weg over om op de goede weghelft te komen zodat ik kon op de juiste manier het kruispunt kon oversteken. Op dat moment stond er aan de overkant van het kruispunt een motoragent te wachten, maar er reed verder niemand. Dus ik steek gewoon over en rij langs die agent. Op dat moment keer ie om en komt ie als een gek achter mij aan en gaat ie naast me rijden. Zegt ie tegen mij: "Ja je moet niet denken dat je het van mij kan winnen jonge!" Ik zo van ja alsof ik dat denk enz. enz. En die agent gaat maar verder "Jaaaa maar dit ding weegt meer dan 300 kilo en dat wil je echt niet op je hoor!!!" Vent sodemieter op, ik heb geen zin in je verhaal!

Conclusie: motoragenten zijn idioten
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:08:52 #158
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_34418051
politieagenten kúnnen inderdaad grappig zijn - vaak zijn ze dat niet
gelukkig/helaas nog niet al te veel ervaring mee - vast wel hele aardige mensen maar ik probeer ze toch vaak te ontlopen
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:10:27 #159
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34418106
Geen grappige aanvaring, maar ik heb altijd de neiging als ik een politie agent zie om dan te controleren of mijn licht aanstaat, beide handen op het stuur, neutraal kijken. Echt een standaard reactie van mij bij agenten (als ik op de fiets zit dan).
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:11:05 #160
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_34418121
Mijn positieve ervaringen met de politie zijn dat als ik bij mijn aanhouding meerdere boetes krijg ik er uiteindelijk maar 1 hoef te betalen.. Dit is al 3 keer voorgekomen..

Vraag me niet waarom maar ik denk dat ze vaak medelijden hebben gehad met de toestand waarin ik verkeerde
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_34418543
We waren met onze vereniging aan het werk bij een groot festival (lowlands )

Backstage rijden we daar rond met van die Gators... ze rijden 50 km/h ofzo, en officieel mag je er niet mee op de openbare weg.

Nouja, ik was al een half uurtje op de parkeerplaats aan 't rondrijden... vroeg een collega of ze es met 't ding mocht rijden... nouja... 't mocht, want we gingen toch zo... Wij stonden dus met een man of 40 toe te kijken hoe zij met dat ding aan 't rondrijden was..

Even verderop stond een groepje van 3 motoragenten niks te doen en druk toe te kijken.. kwam er iemand van ons groepje op het idee om naar ze toe te lopen en te vragen of ze met z'n drieen haar niet wilde aanhouden en haar vragen naar haar "Gatorbewijs"

Nouja, die agenten waren wel in voor een lolletje dus ze rijden weg en sluiten haar van alle kanten in na een serieuze ondervraging wat ze allemaal aan het doen was en of ze haar gatorbewijs wel even wilde laten zien liep ze weg en kwam ze naar het groepje toe... "uhhh jongens ik heb een beetje een probleem... Ik moest de gator daar laten staan en nu moet iemand met een gatorbewijs hem komen ophalen!" ze had alles als zoete koek geslikt

Wij barstten natuurlijk met z'n allen in lachen uit later kwamen de agenten ook nog ff gezellig praten
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:26:04 #162
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34418636
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:23 schreef erikkll het volgende:

Backstage rijden we daar rond met van die Gators... ze rijden 50 km/h ofzo, en officieel mag je er niet mee op de openbare weg.

Nouja, ik was al een half uurtje op de parkeerplaats aan 't rondrijden... vroeg een collega of ze es met 't ding mocht rijden... nouja... 't mocht, want we gingen toch zo... Wij stonden dus met een man of 40 toe te kijken hoe zij met dat ding aan 't rondrijden was..

Even verderop stond een groepje van 3 motoragenten niks te doen en druk toe te kijken.. kwam er iemand van ons groepje op het idee om naar ze toe te lopen en te vragen of ze met z'n drieen haar niet wilde aanhouden en haar vragen naar haar "Gatorbewijs"

Nouja, die agenten waren wel in voor een lolletje dus ze rijden weg en sluiten haar van alle kanten in na een serieuze ondervraging wat ze allemaal aan het doen was en of ze haar gatorbewijs wel even wilde laten zien liep ze weg en kwam ze naar het groepje toe... "uhhh jongens ik heb een beetje een probleem... Ik moest de gator daar laten staan en nu moet iemand met een gatorbewijs hem komen ophalen!" ze had alles als zoete koek geslikt

Wij barstten natuurlijk met z'n allen in lachen uit later kwamen de agenten ook nog ff gezellig praten
stay frosty
pi_34418878
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:11 schreef denka het volgende:
Mijn positieve ervaringen met de politie zijn dat als ik bij mijn aanhouding meerdere boetes krijg ik er uiteindelijk maar 1 hoef te betalen.. Dit is al 3 keer voorgekomen..

Vraag me niet waarom maar ik denk dat ze vaak medelijden hebben gehad met de toestand waarin ik verkeerde
Nee zo werkt het niet... Een hoofdagent heeft het ooit eens uitgelegd in die tvprogramma "wegmisbruikers" volgens mij. Het kwam erop neer dat de agenten gemachtigd zijn om maximaal 7 (??) boetes per keer uit te schrijven of zo en dat ze dus mogen kiezen welke boetes ze laten vallen. Ook willen ze niet dat je bezwaar gaat indienen tegen 3 boetes als je toch al bereid bent 1tje te betalen zonder gezeur want immers, je bent gematst. Bij sommigen vinden de agenten het toch wel waard om toch 3 boetes uit te schrijven (aggressief/onaardig/onbehulpzaam gedrag wordt niet beloond he)

Zoiets herineerde ik me, ik kan ergens ernaast zitten, pin me er niet op vast.
pi_34418928
Een paar jaar geleden zat ik in de bus toen er opeens een motoragent vol gas voorbij reed. Zonder sirene en op een slingerachtige landweg.
Een paar kilometer verderop zat een scherpe bocht in de weg en daar kwamen we die agent opeens weer tegen terwijl zijn motor tegen een scheef staande lantaarnpaal lag.
De buschauffeur was even vriendelijk, stopt de bus en doet de deur open terwijl hji vraagt of de agent hulp nodig heeft. Ondertussen zaten wij allemaal die agent uit te lachen.
Jammergenoeg kon de agent onze hulp niet op prijs stellen en moesten we snel doorrijden.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 17:35:56 #165
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_34418982
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:34 schreef Jegorex het volgende:
Een paar jaar geleden zat ik in de bus toen er opeens een motoragent vol gas voorbij reed. Zonder sirene en op een slingerachtige landweg.
Een paar kilometer verderop zat een scherpe bocht in de weg en daar kwamen we die agent opeens weer tegen terwijl zijn motor tegen een scheef staande lantaarnpaal lag.
De buschauffeur was even vriendelijk, stopt de bus en doet de deur open terwijl hji vraagt of de agent hulp nodig heeft. Ondertussen zaten wij allemaal die agent uit te lachen.
Jammergenoeg kon de agent onze hulp niet op prijs stellen en moesten we snel doorrijden.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_34419034
quote:
kwam er iemand van ons groepje op het idee om naar ze toe te lopen en te vragen of ze met z'n drieen haar niet wilde aanhouden en haar vragen naar haar "Gatorbewijs"
Niet of wel wilde aanhouden?
pi_34419127
lol
pi_34419169
quote:
(geweldig verhaal)
Super Ik heb echt dubbel gelegen!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34419246
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:32 schreef SolidasRock het volgende:
Bij sommigen vinden de agenten het toch wel waard om toch 3 boetes uit te schrijven (aggressief/onaardig/onbehulpzaam gedrag wordt niet beloond he)

Zoiets herineerde ik me, ik kan ergens ernaast zitten, pin me er niet op vast.
Een vriendin van me heeft 3 boetes in 1x gekregen Dus het kan wel
2x voor hetzelfde overigens. Ze mocht niet rijden waar ze reed (verboden voor brommers) en nadat ze de boete had gekregen en de agent was weggereden was ze gewoon weer op haar brommer gestapt. Maar diezelfde agent had dat nog net gezien en toen kreeg ze nňg een boete voor exact hetzelfde
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_34419461
Ik was 16 en had een scooter (erg fout vind ik nu) en reed wel eens zonder helm. Een keer werd ik aangehouden door een moteragent en toen hij vragen begon te stellen (waarom heeft u geen helm op, jongedame?) stopte er een auto. De bestuurder van de auto begon te roepen dat hij net van de snelweg kwam en dat daar een oude dame op de vluchtstrook aan het fietsen was dus dat de agent daar snel heen moest. Agent zei nog dat ik geluk had deze keer en reed aan. Na de eerste seconde van opluchting besefte ik pas dat het onzin was; de auto kon nooit van de snelweg komen gezien de richting waar hij vandaag kwam. Die man heeft me dus mooi een boete bespaard door de agent af te leiden met een smoesje.
pi_34419566
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:48 schreef vriendinnie het volgende:
Ik was 16 en had een scooter (erg fout vind ik nu) en reed wel eens zonder helm. Een keer werd ik aangehouden door een moteragent en toen hij vragen begon te stellen (waarom heeft u geen helm op, jongedame?) stopte er een auto. De bestuurder van de auto begon te roepen dat hij net van de snelweg kwam en dat daar een oude dame op de vluchtstrook aan het fietsen was dus dat de agent daar snel heen moest. Agent zei nog dat ik geluk had deze keer en reed aan. Na de eerste seconde van opluchting besefte ik pas dat het onzin was; de auto kon nooit van de snelweg komen gezien de richting waar hij vandaag kwam. Die man heeft me dus mooi een boete bespaard door de agent af te leiden met een smoesje.
Het was erg fout om een scooter te rijden Verder leuk verhaal
pi_34419716
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:51 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Nouja, het soort scooter dat ik reed (als meisje zijnde) en de kleding die ik daarbij droeg vind ik achteraf gezien erg fout.
pi_34419841
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 17:51 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Waarschijnlijk vind ze het nu fout dat ze zonder helm reed...
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_34419988
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 18:00 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Waarschijnlijk vind ze het nu fout dat ze zonder helm reed...
Ze gaf al antwoord, 4 minuten voor jouw postje he...

Alhoewel ik nog niet begrijp op wat voor scooter ze reed en welke kleren ze nu weer aanhad...

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2006 18:05:42 ]
pi_34420214
quote:
"uhhh jongens ik heb een beetje een probleem... Ik moest de gator daar laten staan en nu moet iemand met een gatorbewijs hem komen ophalen!"
!!!
Geweldig verhaal!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 18:34:17 #176
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_34420882
Kleine hobby van me tijdens het stappen: zodra een politiewagen in zicht is, heel hard gaan rennen en dan een klein steegje induiken. Je krijgt ze altijd achter je aan. Rustig op een hekje rustig een sigaretje gaan zitten roken en verbaasd opkijken als ze je hebben gevonden. Eventueel toe te voegen met het roepen van "Buut vrij!".
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_34421377
Lang geleden dat ik een leuk gesprek heb gehad met meneer de pliesie agent.
pi_34421461
Valt dit er ook onder?

Agent demonteert mijn pc, maar krijgt het blijkbaar warm en doet zijn kogelvrije vest uit.
Ik: "Durf je dat wel? Of hebben jullie de Uzi's nog niet gevonden"
pi_34421504
Waarom demonteert een agent met kogelwerend vest jouw pc?
pi_34421533
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:00 schreef SHERMAN het volgende:
Waarom demonteert een agent met kogelwerend vest jouw pc?
Huiszoeking (6 man met kogelvrije vesten en getrokken wapen voor je deur om 6:30 's morgens)
pi_34421577
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Huiszoeking (6 man met kogelvrije vesten en getrokken wapen voor je deur om 6:30 's morgens)
En hadden ze de Uzi's uiteindelijk gevonden?
pi_34421623
quote:

[..]

Waarom dat dan? Of vertel je dat liever niet...?
pi_34421863
Ik ben helemaal geen lief meisje hoor

Nee, de uzi's zijn niet gevonden. En het lijk in de kelder ook niet. Ik liep met een agent naar de kelder, deed de deur open en de agent staarde naar de ENORME bende en wilde er verder niet in
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:24:54 #184
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_34421981
Isabeau, je blijft me fascineren. .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_34423509
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben helemaal geen lief meisje hoor

Nee, de uzi's zijn niet gevonden. En het lijk in de kelder ook niet. Ik liep met een agent naar de kelder, deed de deur open en de agent staarde naar de ENORME bende en wilde er verder niet in
Kijk, het was geloofwaardig tot je over een "enorme bende" begon...
pi_34423782
Jammer dat ik nooit foto's van mijn Kelder *spooky sounds* heb gemaakt toen de troep nog tot aan het plafond kwam (eh, dat was allemaal zooi van mijn ex die nadat ik bij hem weg was gegaan zijn huis had verlaten en zijn toenmalige huisgenoot wilde wel een keer van die zooi af en heeft dat in mijn kelder geparkeerd)
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:35:03 #188
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_34424388
Isabeau is Duischter doch Tof
pi_34424623
quote:

[..]

Waarom kreeg je dan een huiszoeking?
  dinsdag 24 januari 2006 @ 20:52:28 #190
127956 Robbiej
pi_34425113
Ja waarom?
pi_34426036
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 13:51 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Geen ambitie? Ga dan bij de politie! is toepasselijker
Dat is duur, en in stadion krijg je daar tegenwoordig al problemen mee.
JOHNNY HEITINGA
pi_34426281
Open er een topic over
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_34427043
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 19:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Isabeau, je blijft me fascineren. .
Hoezeer kan ik me na dit topic vinden in deze post
Live it!
pi_34427359
Nou, het klinkt nu heel stoer, maar ik was heel heel erg overstuur die dag. Vooral toen een stel vreemde mannen mijn dagboeken in plastic zakjes met labeltje deden. En die hebben ze gelezen Dan voel je je wel kut, geloof me.

Maar wat wel weer lachen was toen ik in Rotterdam de spullen op ging halen ik eindelijk zag wat ze nu allemaal hadden meegenomen. Lijstjes met de inkomens van de verschillende Sim beroepen. Plattegronden van een rpg die ik online speelde ( 'treasure behind this door' dat idee). Een gebrande cd met mp3's. Echt, de mafste dingen. Dat op zich is ook wel weer een grappige aanvaring met de politie
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 21:56:11 #195
13151 crew  Rewimo
pi_34427659
Maar waarom kwamen ze nou eigenlijk?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_34427951
Inzake een moordzaak
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:10:41 #197
127956 Robbiej
pi_34428044
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:08 schreef Isabeau het volgende:
Inzake een moordzaak
hoezo wil je dr niks over vertellen dan?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 januari 2006 @ 22:12:09 #198
13151 crew  Rewimo
pi_34428118
quote:
Inzake een moordzaak
Ah, maar het lijk ligt er dus nog begrijp ik
  dinsdag 24 januari 2006 @ 22:13:25 #199
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34428184
quote:
Inzake een moordzaak
in je online rpg?
stay frosty
pi_34428240
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 22:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:

in je online rpg?
Daar heb ik best veel mensen vermoord

En de kelder is ondertussen opgeruimd dus daar ligt het lijk ook niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')