Huiszoekingquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:00 schreef SHERMAN het volgende:
Waarom demonteert een agent met kogelwerend vest jouw pc?
En hadden ze de Uzi's uiteindelijk gevonden?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Huiszoeking(6 man met kogelvrije vesten en getrokken wapen voor je deur om 6:30 's morgens)
Waarom dat dan? Of vertel je dat liever niet...?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Huiszoeking(6 man met kogelvrije vesten en getrokken wapen voor je deur om 6:30 's morgens)
Kijk, het was geloofwaardig tot je over een "enorme bende" begon...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben helemaal geen lief meisje hoor
Nee, de uzi's zijn niet gevonden. En het lijk in de kelder ook niet. Ik liep met een agent naar de kelder, deed de deur open en de agent staarde naar de ENORME bende en wilde er verder niet in![]()
![]()
Waarom kreeg je dan een huiszoeking?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is duur, en in stadion krijg je daar tegenwoordig al problemen mee.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:51 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Geen ambitie? Ga dan bij de politie! is toepasselijker![]()
hoezo wil je dr niks over vertellen dan?quote:
Ah, maar het lijk ligt er dus nog begrijp ikquote:
in je online rpg?quote:
Daar heb ik best veel mensen vermoordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |