quote:Op maandag 23 januari 2006 21:26 schreef punchdrunk het volgende:
moest ooit een maat van me sochtends uit de cel gaan halen. toen ik hem vroeg waarom, vertelde hij doodleuk dat hij tijdens een ongelofelijke kloppartij buiten een discotheek, zogenaamd totaal in paniek op het raampje van een ME busje had staan kloppen, en toen ze het raampje omlaag draaiden om te vragen wat er was, hij doodleuk zei: "mag ik er een met 1 bolletje vanille en 1 bolletje pistache.."
kwam hem op een nachtje cel te staan.
"mag ik er een met 1 bolletje vanille en 1 bolletje pistache.."
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:32 schreef -En4Cer- het volgende:
Tijdens een kroegentocht moest ik gigantisch pissen maar de eerst volgende kroeg was nog aardig ver weg.. dus wat doe je doen: wildplassen.
Ik=![]()
Agent=![]()
- Wat zijn wij aan het doen jongeman?
- Uhm plassen, meneer de agent
![]()
- Weet u wel dat dit niet goedkoop is?
- Ik geloof u meteen, wat gaat me dat kosten?
- 35 euro.
- Ik met mn half dronken kop: "Maak er dan maar 40 van want ik liet ook nog een scheet"
![]()
Dan vond hij dan weer niet nodig![]()
Bullshitquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:33 schreef DarkMinded het volgende:
Een kennis van me die fietste 's avonds van haar werk naar huis, maar haar licht deed het niet.
Op een gegeven moment werd ze aangehouden door de politie.
Agent: Uw achterlicht doet het niet.
mijn kennis: Ja ik weet het.
Agent: Dat word dan afstappen en de rest LOPEN.
Mijn kennis: Dat heb ik al geprobeerd maar toen deed ie het ook al niet.
Resultaat: boete voor belediging.
Yeah right....quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:33 schreef DarkMinded het volgende:
Een kennis van me die fietste 's avonds van haar werk naar huis, maar haar licht deed het niet.
Grappig verhaal, maar de boete geloof ik niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:33 schreef DarkMinded het volgende:
hij doodleuk zei: "mag ik er een met 1 bolletje vanille en 1 bolletje pistache.."
quote:Op maandag 23 januari 2006 23:32 schreef -En4Cer- het volgende:
- Ik met mn half dronken kop: "Maak er dan maar 40 van want ik liet ook nog een scheet"
Je had beter al pissend om kunnen draaien..quote:Op maandag 23 januari 2006 17:09 schreef dady het volgende:
Ik was lekker aan het pissen, wildpissen dan.
Agent: "Zo jongeman, lekker aan het wildplassen?
Ik: "Ik doe rustig aan hoor"
Andere agent: "hahaha"
Agent: "Ja dat gaat je geld kosten".
Hebben ook geen humor.
dit is wel echt schitterend.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Was in frankrijk aan het Fietsen en reed over een berg een vallei in, de weg was kaarsrecht en lang maar ging met een aardig percentage bergaf. Het was warm die dag, maar de rijwind verkoelde me heerlijk en ik zette steeds hoger verzet. Op een gegeven moment kreeg ik een motor agent naast me. Ik knikte vriendelijk, en hij grijnsde terug. Hij wees op zijn teller, we reden een slordige 85. En hij lachte, ik lachte vriendelijk terug.
Vervolgens wees hij naar de borden. Het was max 70 daar...
Ik verminderde snelheid, maar hij gebaarde me te stoppen. Bleek behalve een motorfiets, ook een fietsfanaat, en we hebben een kwartiertje over mijn fiets staan praten.
Geweldig!
Je gaat na dit topic bijna denken dat het mensen zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:22 schreef Laniboekje het volgende:
Mijn vader had op zijn trouwdag zijn filmcamera buiten op een bankje laten liggen, een oplettend ober had de camera maar binnen gehaald na sluitingstijd en de camera de volgende ochtend bij de politie afgegeven.
Mijn pa kwam er dus achter dat zijn camera kwijt was, wij naar het restaurant en daarna naar het bureau waar we de camera konden halen.
Uiteraard moest mijn pa zich legitimeren en eens bewijzen dat die camera wel van hem was. Dus mijn vader wil enkele beelden laten zien die op de camera staan.
Agent: 'Bewijs eens dat de camera van u is'
Vader: 'Ja, ik kan wel wat filmbeelden laten zien, dan kun je zien dat wij er op staan e.d.'
Agent: 'Maar als u op de beelden staat, betekent niet dat de camera ook van u is. Kan ook zijn dat een familielid bijv. gefilmd heeft met eigen camera.'
Vader: 'Ja, mijn broer heeft gefilmd, want ik kon natuurlijk niet gaan filmen als ik zelf 'de ster' was van het verhaal.'
Agent: 'Oh nee?'
Mijn pa voelde zich niet meer op zijn gemak, allemaal in bochten wringen om te laten zien dat die camera van hem is.
Na een kwartier..
Agent: 'Grapje meneer, ik geloof u wel!'
Ik en agent: ''
Pa: ''
Nou ja, dat gaat wel heel ver.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:25 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je gaat na dit topic bijna denken dat het mensen zijn
Geen ambitie? Ga dan bij de politie! is toepasselijkerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:49 schreef Gia het volgende:
Mijn zus heeft eens tegen een politieagent gezegd (toen ze een bekeuring kreeg): "Tja, als je niet goed kunt leren, kun je altijd nog politieagent worden"
Vonden ze niet leuk.
Dat klinkt bekend... Maar in dit verhaal werd er niemand gearresteerd.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:44 schreef Vassili_Z het volgende:
Midden in de nacht In een dronken bui met je vuist een klap tegen een geparkeerde auto geven. Waarop je na 10 seconden in je kraag wordt gevat door 2 juutski's. Bleek het gvd een politieauto te zijn :S
ik zal gehoorzamenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:33 schreef Godlike02 het volgende:
Backhander Mag dit topic weer ff gaan verlaten of leuk mee posten!
Niet dit irritante zuigende gedrag.
En als je wat posts mist kan dat kloppen
(ook de andere offtopics weg)
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:51 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend... Maar in dit verhaal werd er niemand gearresteerd.
Een maat van me stond eens een keer stomdronken tegen een busje te pissen. Ik ga er heel geinteresseerd bij staan kijken, en hij vraagt: "wat moet je, wil je me pijpen ofzo?"![]()
Ik: "Nee, maar zie je die oranje en blauwe strepen op de zijkant niet?"
Hij: "Oh..."
Ik heb nog nooit iemand al pissend heel sneaky 10 meter weg zien lopen, maar dat was dus de eerste keer![]()
what you saysquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:46 schreef koen_pijl het volgende:
I will keep This topic in mine my mind. This is a Very stuPid topic.
Ik was met een makker naar een industrieterrein gegaan om een vriend te treffen die langs die route reed naar zijn stad of dorp waar ie ook mag wonen. Moet me makker ineens pissen en loopt hij zo tussen zijn auto en een bestelbusje door en begint te zeiken tegen dat busje. Komt er vanuit het niets een politieauto aangereden en die houdt koers op ons om vervolgens te stoppen. Toen gingen de zwaailichten ineens aan en ik zag dat die jongen moeite had met afknijpen. Scheurt die pliesieauto zo weg met sirene aan. Het mooie was wel op het moment dat die vrouw uit het raam had gekeken dan had ze zijn leuter gezien en hem zien plassen maar ze draaide haar hoofd ineens de andere kant op (ws een radio oproep).quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:51 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend... Maar in dit verhaal werd er niemand gearresteerd.
Een maat van me stond eens een keer stomdronken tegen een busje te pissen. Ik ga er heel geinteresseerd bij staan kijken, en hij vraagt: "wat moet je, wil je me pijpen ofzo?"![]()
Ik: "Nee, maar zie je die oranje en blauwe strepen op de zijkant niet?"
Hij: "Oh..."
Ik heb nog nooit iemand al pissend heel sneaky 10 meter weg zien lopen, maar dat was dus de eerste keer![]()
Bezwaar indienen, zij begon toch met beledigen? Ze schold jullie uit voor taxichaffeursquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:19 schreef -En4Cer- het volgende:
Tijdje terug ging ik 's nachts met een kameraad mee om zijn zusje op te halen uit de stad:
Kameraad =![]()
Vrouwelijke agent =![]()
Wij staan daar dus op de afgesproken plek met de auto te wachten.
Opeens, *klop*klop* op het raam, vrouwelijke agent:
- Wat zijn wij hier aan het doen meneer?
+ Aan het wachten..
- Maar dit is geen taxi-standplaats.
+ Nee en ook geen tippelzone
![]()
Boete voor belediging van een ambtenaar in functie![]()
Niet mee eensquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Eigenlijk zou internet net als alcohol moeten zijn, heerlijk, en verboden voor beneden de 18 en moslims..
Ge-wel-digquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:47 schreef Isabeau het volgende:
-knip-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |