Nou oke...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Chinezen lezen van boven naar onder
Dus mensen komen er vanzelf![]()
Psssst het is een discussie forum en geen mededeling board andfers kunnen we elke aanbieding van elke supermarkt wel gaan posten
En anders had deze beter in Cul gepast, en nee dat is geen tip om het daar te proberen
Misschien was een link handig?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Kan mijn topic, twents accent, een centraal worden, in GC?
op verzoek van velen....
Jij wil iets van ons hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
niet te moe worden he![]()
Twents accent, deel 2
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jij wil iets van ons hebben.
Dan mag je toch wel beetje moeite doen
En ikw as ff druk bezig maar wilde wel ff snel actie.
Nu nog beetje bezig, Ik beslis niet alleen en om het democratisch proces een eerlijke kans te geven neem ik deze even mee naar achter richting Buzzer en HW
Ik hoop morgen op antwoord
Lees even terug in Feedback dan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iedereen wil hiero een twents topic iedereen reageert normaal, het is razend populair, wat is in godlike02naam het probleem hier man?
Twente is natuurlijk op en top cultuur, bijv. de Holterbergquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:09 schreef diertjuh het volgende:
Als we het nu in Cultuur en historie willen proberen dan?
Of moet ik dat daar vragen?
Nee je moet ff deFAQ even lezen van GC. Twente is toch een regio?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Twente is natuurlijk op en top cultuur, bijv. de Holterberg![]()
Dat moet je daar vragen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:09 schreef diertjuh het volgende:
Als we het nu in Cultuur en historie willen proberen dan?
Of moet ik dat daar vragen?
Dat snap ik ook welquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat moet je daar vragen.
Maar ik kan het antwoord wel raden.
De reeksen stop is niet alleen in GC
Heb je dat kunnen vinden bij ons in deel 2?? Denk dat er al heel wat meer luitjes zich hadden verzameld daar.. Integreer al genoeg, vind t wel grappig om een keer in t Twents te kuierenquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Jongens, het is in al die jaren al gebleken dat dit soort topics na 1 HOOGUIT 2 topics verzanden in een nietszeggend "hallo, ik ga slapen, doeg, bah spruitjes" reeks. En dan vaak door 4 mensen ofzo. En dat is gewoon niet de bedoeling.
Zonder je niet af als twentenaar, integreer maar gewoon.
Wij zonderen ons heus niet af. Maar heb je iets tegen twentenaren dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:16 schreef HeatWave het volgende:
Jongens, het is in al die jaren al gebleken dat dit soort topics na 1 HOOGUIT 2 topics verzanden in een nietszeggend "hallo, ik ga slapen, doeg, bah spruitjes" reeks. En dan vaak door 4 mensen ofzo. En dat is gewoon niet de bedoeling.
Zonder je niet af als twentenaar, integreer maar gewoon.
Ik had mijn post al aan gepast.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:22 schreef HeatWave het volgende:
@diertjuh, bekakt? Ik vertel het zoals het is hier. Er zijn al genoeg topic specifieke slowchatreeksen. En als elke regio/plaats zijn eigen reeks zou krijgen zou het nogal een bende worden he?
dit vind ik op zijn zachtst gezegd een beetje hardleers. In dit topic zijn alle argumenten al voorbij gekomen waarom dat niet gaat, en drammen in een ander subforum helpt dan echt niet hoor.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:30 schreef Roycoooooo het volgende:
@ Diertjuh: Waarom geen Twente topic Steun mij!!
Soms moet je dat wel eens zijn, misschien in dit geval ook wel.. We kunnen t proberen toch??quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
dit vind ik op zijn zachtst gezegd een beetje hardleers. In dit topic zijn alle argumenten al voorbij gekomen waarom dat niet gaat, en drammen in een ander subforum helpt dan echt niet hoor.
Joehoequote:Op woensdag 18 januari 2006 14:11 schreef ACT-F het volgende:
Open up! Hij doet het weer![]()
Webcam Koningsplein deel 13
Niet als er duidelijke regels zijn waar WIJ ons aan houden, niet regels die we VERZONNEN hebben als modjes zijndequote:Op woensdag 18 januari 2006 14:38 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Soms moet je dat wel eens zijn, misschien in dit geval ook wel.. We kunnen t proberen toch??
Als jou iets niet lukt ga je toch ook niet bij de pakken neer zetten?? Beetje eigenwijs zijn siert de mens!
ook die is gesloten tijdens het ruimen van de reeksen, en gaat dus ook niet meer open...quote:
Wat heeft ONZ met GC te maken?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:20 schreef Frutsel het volgende:
Waarom gaat het hele ONZ topic eigenlijk niet op in GC...
Soms valt er geen pijl op te trekken wat nu wel en wat niet meer kan... De meest simpele topics blijven open, terwijl goed bedoelde gewoon op slot gaan... wat ook weer verschilt per mod...
Is in NWS niet anders...
Slowchat mag niet en dan weer wel... er zijn bepaalde SC topics en sommige nieuwe worden weer gesloten. Sommige topics bloeden dood na 15 posts in ONZ. Verwijder die dan gewoon na 48 uur als het teveel 'ruimte' in beslag neemt.
Soms snap ik er echt geen reet van wat wel en niet mag en dan krijg je kromme verwijzingen naar FB of de FAQ... maar ook daar word je geen wijs uit.. laat staan dat de mods er één lijn op na houden...
Soms wordt een topic na 200-zoveel posts gesloten omdat het 'rommel' wordt... Geef die gasten een lol en laat ze hem volkletsen..
Aan de Twentenaren: Spam gewoon het hele Enschede topic vol en laat merken waar je vandaan komt...kijken hoe lang het duurt voordat de Enschedeers het zat zijn.
quote:Op zondag 22 januari 2006 18:12 schreef VersaceKitten het volgende:
"Ik zei het H-woord deel 2" ok, ok, kick 'm maar ergens anders naar toe. Als ie maar weer wordt ontslot...
Please, ik had al in een dag Deel 1 volgekregen, dus... al kick je het naar... PUB.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ga niks zonder potentie kicken.
Als ze daar anders over nadenken in een ander sub forum dan moet je hem daar even openen![]()
Al lijkt het me sterk.
Wat is de moeite om hem daar weer te openen?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:17 schreef VersaceKitten het volgende:
[..]
Please, ik had al in een dag Deel 1 volgekregen, dus... al kick je het naar... PUB.![]()
Waar heb je het over?quote:Op zondag 22 januari 2006 18:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat is de moeite om hem daar weer te openen?![]()
Is nog goed voor je postcount ook![]()
Je had hem ook al lang weer open kunnen hebben
Ik kan het nergens anders openenquote:Op zondag 22 januari 2006 18:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat is de moeite om hem daar weer te openen?![]()
Is nog goed voor je postcount ook![]()
Je had hem ook al lang weer open kunnen hebben
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja hoor, dat meen ik wel![]()
Je kunt een merge vragen in het GC-FB topic.
mergen was niet nodig, ik heb de jouw OP in de OP van het topic gekopieerdquote:Op zondag 22 januari 2006 21:22 schreef Razor21 het volgende:
Heb jij bij een BN'er in de klas gezeten? (deeltje 2) OP uit dit topic mergen met onderstaand topic? Kan dat?
Heb jij bij een BN-er in de klas gezeten? #2
[..]
quote:Op zondag 22 januari 2006 22:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
mergen was niet nodig, ik heb de jouw OP in de OP van het topic gekopieerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |