abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33745774
Hier verder
pi_33746394
  donderdag 5 januari 2006 @ 23:29:31 #3
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_33749455
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 22:19 schreef AirRaid het volgende:
Eensch,

Het is al een waar godswonder dat je Limburgers verenigd krijgt in één topic (aangezien elk gat met een naam hier zeer chauvenistisch... Sittard <> Geleen moet elkaar niet, Beeg en Obbicht elkaar niet etc ) en dan krijgen we een slotje.

En buiten dat nutteloze argument vind ik het zelf zeer leuk om eens te weten te komen wie er in de buurt woont en te praten over zaken die hier spelen. Niet iedereen woont in de randstad.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_33755340
Zoals ik in het vorige deel heb aangegeven.
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 21:22 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Dan zit er echt niet in
Dan hebben we volgende week brabant en de week er na groningen.
Uiteindelijk zitten we dan met 12 reeksen over provincies.
Voor de rest was het al aardig naar een slowchat reeks aan het gaan en daar willem we dus juist geen nieuwe van hebben .
pi_33765003
verhuis hem dan naar onzin ofzo, want daar hebben de eindhovenaren en enscheders ook hun eigen topic

en ja ikk weet dat dit geen provincies zijn, maar dan kan ook elke stad een topic openen als ze willen
  vrijdag 6 januari 2006 @ 14:28:01 #6
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_33765245
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 14:21 schreef AirRaid het volgende:
verhuis hem dan naar onzin ofzo, want daar hebben de eindhovenaren en enscheders ook hun eigen topic

en ja ikk weet dat dit geen provincies zijn, maar dan kan ook elke stad een topic openen als ze willen
Inderdaad, het is net iets voor Limburgers om voor elk gat met een naam een topic te openen, en ik begrijp dat dat niet de bedoeling is. Echter, een leuk gezellig goedlopend topic waar mensen babbelen over de streek waar ze wonen lijkt me wel een verrijking voor het forum....
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_33768107
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 14:28 schreef Eix het volgende:

[..]

Inderdaad, het is net iets voor Limburgers om voor elk gat met een naam een topic te openen, en ik begrijp dat dat niet de bedoeling is. Echter, een leuk gezellig goedlopend topic waar mensen babbelen over de streek waar ze wonen lijkt me wel een verrijking voor het forum....
Het standpunt wat betreft GC is duidelijk. Geen nieuwe slowchat reeksen.
En naar mijn mening valt deze daar zeker onder
pi_33779803
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 15:40 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Het standpunt wat betreft GC is duidelijk. Geen nieuwe slowchat reeksen.
En naar mijn mening valt deze daar zeker onder
Goed bezig!
pi_33780095
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 21:20 schreef Conflict het volgende:

[..]

Goed bezig!
Dank u
Ben ik al een waardige opvolger
pi_33780449
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 21:29 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Dank u
Ben ik al een waardige opvolger
Zeker wel!
  zaterdag 7 januari 2006 @ 15:37:41 #11
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_33800369
Het überhoge hoogbouw / skyline topic! #2

Buzzer. Waarom gooi je dat topic naar TRV? Het gaat totaal niet om de steden ofzo, het gaat om architectuur. Heeft helemaal niks met travel te maken! Tenzij architectuurtopics tegenwoordig in Travel moeten.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 8 januari 2006 @ 03:55:44 #12
53267 TC03
pi_33823306
Schop.
  zondag 8 januari 2006 @ 14:32:00 #13
53267 TC03
pi_33831213
Schop.
  zondag 8 januari 2006 @ 17:24:48 #14
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33836754
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 15:37 schreef TC03 het volgende:
Het überhoge hoogbouw / skyline topic! #2

Buzzer. Waarom gooi je dat topic naar TRV? Het gaat totaal niet om de steden ofzo, het gaat om architectuur. Heeft helemaal niks met travel te maken! Tenzij architectuurtopics tegenwoordig in Travel moeten.
omdat het een opeenstapeling is van vakantiefotoos, en ik het them architectuur er niet echt uit haal. en met dat geschop bereik je niet veel. Ik zie dit topic vanzelf als ik online ben... Misschien een schokkende bekentenis: ik heb soms een sociaal leven
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 9 januari 2006 @ 00:28:00 #15
53267 TC03
pi_33853466
quote:
Op zondag 8 januari 2006 17:24 schreef buzzer het volgende:

[..]

omdat het een opeenstapeling is van vakantiefotoos, en ik het them architectuur er niet echt uit haal. en met dat geschop bereik je niet veel. Ik zie dit topic vanzelf als ik online ben... Misschien een schokkende bekentenis: ik heb soms een sociaal leven
Ik schop het topic alleen maar omhoog zodat je hem kan zien, nofi.

En het zjin geen vakantiefoto's. Het zijn foto's van mooie gebouwen, van architectuur! Heeft NIKS met reizen te maken!

Waaraan ontleent mijn topic het 'recht' om in TRV te staan, als het niks met reizen te maken heeft? Het zijn geen vakantiekiekjes. Het enige waarmee je dat topic met TRV kan associeren, is omdat het foto's van over de hele wereld zijn. Maar dan kan het net zo goed in FOT, want het zijn foto's. Maar het hoort niet thuis in FOT, omdat het niet gaat om de fototechnieken, maar wat er OP de foto's staat. Die foto's zijn slechts een middel om het te hebben over hoogbouw.
  maandag 9 januari 2006 @ 05:30:14 #16
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33856660
quote:
Op maandag 9 januari 2006 00:28 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ik schop het topic alleen maar omhoog zodat je hem kan zien, nofi.

En het zjin geen vakantiefoto's. Het zijn foto's van mooie gebouwen, van architectuur! Heeft NIKS met reizen te maken!

Waaraan ontleent mijn topic het 'recht' om in TRV te staan, als het niks met reizen te maken heeft? Het zijn geen vakantiekiekjes. Het enige waarmee je dat topic met TRV kan associeren, is omdat het foto's van over de hele wereld zijn. Maar dan kan het net zo goed in FOT, want het zijn foto's. Maar het hoort niet thuis in FOT, omdat het niet gaat om de fototechnieken, maar wat er OP de foto's staat. Die foto's zijn slechts een middel om het te hebben over hoogbouw.
ik zie het nog steeds als een verzameling leuke vakantiekiekjes gathered by Google, maar als je het zo ziet zoals jij het doet zou het dus eigenlijk in C&H horen...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 9 januari 2006 @ 09:31:31 #17
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_33858047
quote:
Op maandag 19 december 2005 22:46 schreef buzzer het volgende:

[..]

in principe hebben we een maand pauze ingelast. En in de tussentijd gaan we kijken hoe we een doorstart kunnen maken, en uiteraard een openingspost met aanvullende regeltjes..
al gekeken?
tis nog maar een week

het vorige topic teruglezend, lijkt t me duidelijk dat andere users al helemaal geen kans hadden om de opvolger van conflict te worden.
de mate waarin godlike het eens is met buzzer en HW is "opmerkelijk"
pi_33858121
quote:
Op maandag 9 januari 2006 09:31 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

al gekeken?
tis nog maar een week

het vorige topic teruglezend, lijkt t me duidelijk dat andere users al helemaal geen kans hadden om de opvolger van conflict te worden.
Godlike is toch een goede keuze?
  maandag 9 januari 2006 @ 09:46:55 #19
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33858285
quote:
Op maandag 9 januari 2006 09:31 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

wat een onzin, iedereen heeft evenveel kans, maar er was gewoon een mail die er met kop en schouders bovenuit stak. Bovendien was hij al voor de sollicitatie in positieve zin opgevallen.
  maandag 9 januari 2006 @ 09:48:42 #20
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_33858317
quote:
Op maandag 9 januari 2006 09:35 schreef Conflict het volgende:

[..]

Godlike is toch een goede keuze?
daar wil ik het verder niet over hebben eigenlijk.

het ging in dat geval om de terugblik
  maandag 9 januari 2006 @ 09:51:19 #21
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_33858355
quote:
Op maandag 9 januari 2006 09:46 schreef buzzer het volgende:

[..]

wat een onzin, iedereen heeft evenveel kans, maar er was gewoon een mail die er met kop en schouders bovenuit stak. Bovendien was hij al voor de sollicitatie in positieve zin opgevallen.
vreemd dat je het dan onzin noemt.

als je vindt dat hij al in positieve zin opgevallen dan geef je namelijk al toe dat dat niet het geval is.
maar het lijkt me eerder dat we zoiets in een apart topic zouden moeten bespreken ipv hier, vandaar dat ik het ook klein schreef
pi_33858427
Ik ga oefenen op een sollicitatie mail, kan Godlike zijne even doorsturen.

Even tussen door, Buzz? Hoe staat het met GCSC?
  maandag 9 januari 2006 @ 09:55:44 #23
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33858445
quote:
Op maandag 9 januari 2006 09:46 schreef buzzer het volgende:

[..]

maar er was gewoon een mail die er met kop en schouders bovenuit stak.
en het feit dat iemand opvalt wil nog niet zeggen dat de race bij voorbaat gelopen is dan. Zo iemand moet dan wel willen solliciteren....
  maandag 9 januari 2006 @ 10:01:49 #24
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33858531
quote:
Op maandag 9 januari 2006 09:54 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga oefenen op een sollicitatie mail, kan Godlike zijne even doorsturen.

dat moeten we achter de schermen nog even bespreken, maar ik hoop eind van de week/begin volgende week een herstart te maken...
pi_33858596
quote:
Op maandag 9 januari 2006 10:01 schreef buzzer het volgende:

[..]

dat moeten we achter de schermen nog even bespreken, maar ik hoop eind van de week/begin volgende week een herstart te maken...
Dankje,
Dan wacht ik nog maar af.
  maandag 9 januari 2006 @ 10:12:19 #26
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_33858718
quote:
Op maandag 9 januari 2006 09:54 schreef Bengeltje het volgende:

check mijn aftelsig
pi_33858807
quote:
Op maandag 9 januari 2006 10:12 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

check mijn aftelsig
Die hou ik in de gaten.
  maandag 9 januari 2006 @ 15:19:09 #28
53267 TC03
pi_33867153
quote:
Op maandag 9 januari 2006 05:30 schreef buzzer het volgende:

[..]

ik zie het nog steeds als een verzameling leuke vakantiekiekjes gathered by Google, maar als je het zo ziet zoals jij het doet zou het dus eigenlijk in C&H horen...
Nou, ik zou hem in C&H meer op z'n plaats vinden, ja. Maar ook daar komt het niet echt tot z'n recht aangezien C&H voornamelijk over cultuur vanuit een geschiedkundig oogpunt. Het komt daar wat mij betreft ook niet tot z'n recht dus, maar meer dan TRV.

Ik snap niet hoe je het vakantiekiekjes kan noemen, de foto's die ik heb opgezocht zijn stuk voor genomen door mensen die zelf in die steden wonen. Overigens heb ik 90% niet via Google gevonden, maar dat terzijde.
  maandag 9 januari 2006 @ 20:35:40 #29
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_33878997
Leg eens uit waarom dit topic De grootsheid van het Duitse Rijk. gesloten moest worden?
pi_33879600
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:35 schreef -Angel- het volgende:
Leg eens uit waarom dit topic De grootsheid van het Duitse Rijk. gesloten moest worden?
Dat snap je zelf ook wel.
maar als je nog even dom wil spelen.

Het verheerlijken van het nazi gedachtengoed en de bijbehorende plaatjes zitten we niet op te wachten op FOK!.

Er schijnen wel andere websites voor te zijn.
Probeer het daar anders even een keer.
  maandag 9 januari 2006 @ 20:51:35 #31
109687 -Angel-
Play that funky music.
pi_33879856
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:46 schreef Godlike02 het volgende:

Dat snap je zelf ook wel.
maar als je nog even dom wil spelen.

Het verheerlijken van het nazi gedachtengoed en de bijbehorende plaatjes zitten we niet op te wachten op FOK!.
WTF Wat is dat nu weer voor onzin. Sharon: de vredestichter. werd onder andere door mij geopend, ik ben niet echt een nazi. Het ging mij om de grootsheid ondermeer op architectuur gebied. Graag zie ik het topic gewoon weer geopend.
pi_33881826
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:51 schreef -Angel- het volgende:

[..]

WTF Wat is dat nu weer voor onzin. Sharon: de vredestichter. werd onder andere door mij geopend, ik ben niet echt een nazi. Het ging mij om de grootsheid ondermeer op architectuur gebied. Graag zie ik het topic gewoon weer geopend.
Als je dan een nieuw topic gaat maken met een net zo duidelijke en onderbouwde opening als je sharon topic, dan geef ik je al een stuk meer kans. Aan je sharon topic te zien kan je het wel, dus moet niet zo lastig te zijn omdat voor een duits topic ook te doen.

Als je dan vervolgens ook nog is leuk mee post in je topic en eventueel nazi grappen de kop indrukt in plaats van het leuk mee doen dan zijn we nog dichter bij een leuk topic.

Als je dan zo een topic hebt klaar staan en je zit er klaar voor om daar een enthousiast topic van te maken waar iedereen leuk en serieus mee kan praten dan mag je deze vervolgens posten in:
Cultuur & Historie

Verbaas me en leef je uit op je topic!

Koes koes
pi_34007497
Goed, m'n post is alweer in GC/[SC] verwijdert, maar Marty26 weet wat ik bedoel met de vraag:

Waarom bepaalde "reeksen" wel worden toegestaan, en andere niet? Soms zie ik echt loze topics voorbijgaan, zoals de Gijsjes, de Homo's en de voetbalclubs of BeF, waar niks dan bagger en postopkrikken in staat. Maar een "simpel" topic als Wat leest de persoon naast je? wordt prompt gesloten? Is er geen algemene regel over dit soort dingen, die niet per sub-forum maar voor het hele forum geldt?
pi_34007702
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:36 schreef iamredleader het volgende:
Goed, m'n post is alweer in GC/[SC] verwijdert, maar Marty26 weet wat ik bedoel met de vraag:

Waarom bepaalde "reeksen" wel worden toegestaan, en andere niet? Soms zie ik echt loze topics voorbijgaan, zoals de Gijsjes, de Homo's en de voetbalclubs of BeF, waar niks dan bagger en postopkrikken in staat. Maar een "simpel" topic als Wat leest de persoon naast je? wordt prompt gesloten? Is er geen algemene regel over dit soort dingen, die niet per sub-forum maar voor het hele forum geldt?
Ja dat is er
Geen nieuwe opsom reeksen
De rest is historie. In het ene Sub forum zal het ook iets beter passen dan in het andere.

Zo zal je in TV zeker een reeks hebben over CSI maar dat valt naar mijn mening weer niet onder opsommen. Net als een voetbalclub topic, ook dat is geen opsommen en is voor het betreffende topic veel duidelijker.

In GC is in elk geval de regel dat er geen nieuwe SC´s (behalve de ene lopende), geen nieuwe opsom topics of nieuwe reeksen komen.

.
pi_34007737
quote:
Waarom bepaalde "reeksen" wel worden toegestaan, en andere niet?
Om een antwoord te geven op een deel van je vraag: MUZ Feedbacktopic - Muziek is... .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_34007795
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:44 schreef Litpho het volgende:

[..]

Om een antwoord te geven op een deel van je vraag: MUZ Feedbacktopic - Muziek is... .
Of:
Feedback

Aangezien het een forum brede vraag is.
pi_34008081
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 11:46 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Of:
Feedback

Aangezien het een forum brede vraag is.
Eentje die ik niet ging stellen, en aangezien bovenstaande een deelantwoord is op iamredleaders vraag en hij vermoedelijk hier terugkijkt heb ik het hier maar even gepost.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  vrijdag 13 januari 2006 @ 13:09:36 #38
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34010517
quote:

zoals je weet hebben we het afgelopen half jaar het aantal reeksen in GC drastisch teruggebracht, omdat de topiclijst een onoverzichtelijke bende was geworden, waar normale topic niet eens aan bod kwamen. Er zijn een paar reeksen overgebleven, en die blijven bestaan. De Lounge is geen nieuwe reeks, maar een oude reeks met een nieuwe naam. Dit was ook van tevoren bekend.

We hebben ook afgesproken dat we geen topics meer toelaten die slechts opsommingen geven. Hierover heeft langere tijd een discussie achter de schermen gelopen, en in principe bepaalt ieder subforum het voor zichzelf.. HEt is dus niet Fok! breed, maar er zijn in diverse subfora wel een aantal reeksen en spelletjes verdwenen. Overigens zijn die besluiten wat betreft GC unaniem door de GC mods gedragen. Dit is een beetje de achterliggende gedachte, en ik hoop dat je er iets mee kunt.

En de reden dat jouw topic op slot is ligt ook in het feit, dat als je een topic openlaat, het binnen mum van tijd vol staat met allerhande topics met hetzelfde idee. Ach je weet hoe dat gaat. Niet dat ik jouw je topic niet gun, verre van dat, maar het is beter om gewoon één lijn te houden. Je zou eens kunnen polsen in TTK of er draagvlak is voor een dergeljik topic.

aanvulling: ik heb aan de TTK modjes gevraagd of ik het topic daarheen mag verplaatsen, het wachten is even op antwoord.

[ Bericht 3% gewijzigd door buzzer op 13-01-2006 13:18:39 ]
pi_34038500
Ik heb een vraag over mijn topic. Dit is gesloten vanwege copyright. Ik denk dat dit onterecht is: ik zie andere topics waarin ook mixen worden aangeboden. Waarom moet mijn topic dan op slot?

Het argument was dat de mix uit tracks bestaat en daarom vanwege copyright niet gepost mag worden, maar dit is bij de andere ook het geval, en die is nog open (inclusief link naar de download, en er heeft zelfs een mod in gereageerd).

Graag zou ik een verklaring hebben, omdat dit nogal tegenstrijdig is
  Milf zaterdag 14 januari 2006 @ 02:37:38 #40
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_34038553
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 02:35 schreef phunkk het volgende:
Ik heb een vraag over mijn topic. Dit is gesloten vanwege copyright. Ik denk dat dit onterecht is: ik zie andere topics waarin ook mixen worden aangeboden. Waarom moet mijn topic dan op slot?

Het argument was dat de mix uit tracks bestaat en daarom vanwege copyright niet gepost mag worden, maar dit is bij de andere ook het geval, en die is nog open (inclusief link naar de download, en er heeft zelfs een mod in gereageerd).

Graag zou ik een verklaring hebben, omdat dit nogal tegenstrijdig is
Aangezien je topic in Muziek staat is het ook handig als je daar in het FB de vraag stelt. MUZ Feedbacktopic - Muziek is...
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_34041507
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:09 schreef buzzer het volgende:
*een heleboel*
Hoi Buzzer

Dank je wel voor de uitleg, kan ik me helemaal in vinden. Ik kom niet zo vaak in GC , maar het was zomaar iets wat me opviel. Trouwens, het was helemaal niet mijn topic, maar gewoon een algemene vraag.

blij om te horen dat de mods unaniem achter een guideline staan!
pi_34065601
Hendig sjiek.

Wat is het verschil met "hendig sjiek" in KLB?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_34066266
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 22:48 schreef Jaguarized het volgende:
Hendig sjiek.

Wat is het verschil met "hendig sjiek" in KLB?
Daar staat geen antwoord in en is al flink verbaggerd
  maandag 16 januari 2006 @ 13:49:37 #44
121825 -beyond-
Mensen gaan naar de klote!!
pi_34119770
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 13:09 schreef buzzer het volgende:

[..]
We hebben ook afgesproken dat we geen topics meer toelaten die slechts opsommingen geven. Hierover heeft langere tijd een discussie achter de schermen gelopen, en in principe bepaalt ieder subforum het voor zichzelf.. HEt is dus niet Fok! breed, maar er zijn in diverse subfora wel een aantal reeksen en spelletjes verdwenen. Overigens zijn die besluiten wat betreft GC unaniem door de GC mods gedragen. Dit is een beetje de achterliggende gedachte, en ik hoop dat je er iets mee kunt.
Okay, begrijp ik!

Maar mag ik dan wel een topic openen zonder er een reeksnaam aan te geven?
Dus gewoon een waar denk je *nu* aan?
Het begin van het begin begint.....
Waar het einde van het einde eindigt....
pi_34139370
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:49 schreef -beyond- het volgende:

[..]

Okay, begrijp ik!

Maar mag ik dan wel een topic openen zonder er een reeksnaam aan te geven?
Dus gewoon een waar denk je *nu* aan?
Nope
Niet naar mijn mening,
1 deeltje was leuk voor nu.
  maandag 16 januari 2006 @ 22:15:49 #46
121825 -beyond-
Mensen gaan naar de klote!!
pi_34139528
quote:
Op maandag 16 januari 2006 22:12 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Nope
Niet naar mijn mening,
1 deeltje was leuk voor nu.
Okay...ik snap hem
Het begin van het begin begint.....
Waar het einde van het einde eindigt....
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:09:22 #47
78498 classpc
I don't like change
pi_34158628
Thanx
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_34168002
Grrr..

Jupiler spotgoedkoop!

Waarom gesloten?
Ik mag jullie toch wel wijzen op een koopje?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_34168204
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:24 schreef Agiath het volgende:
Grrr..

Jupiler spotgoedkoop!

Waarom gesloten?
Ik mag jullie toch wel wijzen op een koopje?
Dat heb je toch ook gedaan!
Iedereen kan hem nog lezen!

Dus nogmaals dank je
pi_34168398
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:30 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Dat heb je toch ook gedaan!
Iedereen kan hem nog lezen!

Dus nogmaals dank je
Ja maar hij staat nu helemaal onderaan...
Maak er anders een Sticky van
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_34168641
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 18:35 schreef Agiath het volgende:

[..]

Ja maar hij staat nu helemaal onderaan...
Maak er anders een Sticky van
Chinezen lezen van boven naar onder
Dus mensen komen er vanzelf

Psssst het is een discussie forum en geen mededeling board andfers kunnen we elke aanbieding van elke supermarkt wel gaan posten

En anders had deze beter in Cul gepast, en nee dat is geen tip om het daar te proberen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')