Eensch,quote:
Voor de rest was het al aardig naar een slowchat reeks aan het gaan en daar willem we dus juist geen nieuwe van hebbenquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan zit er echt niet in
Dan hebben we volgende week brabant en de week er na groningen.
Uiteindelijk zitten we dan met 12 reeksen over provincies.![]()
Inderdaad, het is net iets voor Limburgers om voor elk gat met een naam een topic te openen, en ik begrijp dat dat niet de bedoeling is. Echter, een leuk gezellig goedlopend topic waar mensen babbelen over de streek waar ze wonen lijkt me wel een verrijking voor het forum....quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:21 schreef AirRaid het volgende:
verhuis hem dan naar onzin ofzo, want daar hebben de eindhovenaren en enscheders ook hun eigen topic
en ja ikk weet dat dit geen provincies zijn, maar dan kan ook elke stad een topic openen als ze willen
Het standpunt wat betreft GC is duidelijk. Geen nieuwe slowchat reeksen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:28 schreef Eix het volgende:
[..]
Inderdaad, het is net iets voor Limburgers om voor elk gat met een naam een topic te openen, en ik begrijp dat dat niet de bedoeling is. Echter, een leuk gezellig goedlopend topic waar mensen babbelen over de streek waar ze wonen lijkt me wel een verrijking voor het forum....
Goed bezig!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het standpunt wat betreft GC is duidelijk. Geen nieuwe slowchat reeksen.
En naar mijn mening valt deze daar zeker onder
Zeker wel!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dank u![]()
Ben ik al een waardige opvolger![]()
omdat het een opeenstapeling is van vakantiefotoos, en ik het them architectuur er niet echt uit haal. en met dat geschop bereik je niet veel. Ik zie dit topic vanzelf als ik online ben... Misschien een schokkende bekentenis: ik heb soms een sociaal levenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:37 schreef TC03 het volgende:
Het überhoge hoogbouw / skyline topic! #2
Buzzer.Waarom gooi je dat topic naar TRV? Het gaat totaal niet om de steden ofzo, het gaat om architectuur. Heeft helemaal niks met travel te maken!
Tenzij architectuurtopics tegenwoordig in Travel moeten.
![]()
Ik schop het topic alleen maar omhoog zodat je hem kan zien, nofi.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:24 schreef buzzer het volgende:
[..]
omdat het een opeenstapeling is van vakantiefotoos, en ik het them architectuur er niet echt uit haal. en met dat geschop bereik je niet veel. Ik zie dit topic vanzelf als ik online ben... Misschien een schokkende bekentenis: ik heb soms een sociaal leven
ik zie het nog steeds als een verzameling leuke vakantiekiekjes gathered by Google, maar als je het zo ziet zoals jij het doet zou het dus eigenlijk in C&H horen...quote:Op maandag 9 januari 2006 00:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik schop het topic alleen maar omhoog zodat je hem kan zien, nofi.
En het zjin geen vakantiefoto's. Het zijn foto's van mooie gebouwen, van architectuur! Heeft NIKS met reizen te maken!
Waaraan ontleent mijn topic het 'recht' om in TRV te staan, als het niks met reizen te maken heeft? Het zijn geen vakantiekiekjes. Het enige waarmee je dat topic met TRV kan associeren, is omdat het foto's van over de hele wereld zijn. Maar dan kan het net zo goed in FOT, want het zijn foto's.Maar het hoort niet thuis in FOT, omdat het niet gaat om de fototechnieken, maar wat er OP de foto's staat. Die foto's zijn slechts een middel om het te hebben over hoogbouw.
al gekeken?quote:Op maandag 19 december 2005 22:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
in principe hebben we een maand pauze ingelast. En in de tussentijd gaan we kijken hoe we een doorstart kunnen maken, en uiteraard een openingspost met aanvullende regeltjes..
Godlike is toch een goede keuze?quote:Op maandag 9 januari 2006 09:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
al gekeken?
tis nog maar een week
het vorige topic teruglezend, lijkt t me duidelijk dat andere users al helemaal geen kans hadden om de opvolger van conflict te worden.
de mate waarin godlike het eens is met buzzer en HW is "opmerkelijk"
wat een onzin, iedereen heeft evenveel kans, maar er was gewoon een mail die er met kop en schouders bovenuit stak. Bovendien was hij al voor de sollicitatie in positieve zin opgevallen.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
het vorige topic teruglezend, lijkt t me duidelijk dat andere users al helemaal geen kans hadden om de opvolger van conflict te worden.
de mate waarin godlike het eens is met buzzer en HW is "opmerkelijk"
vreemd dat je het dan onzin noemt.quote:Op maandag 9 januari 2006 09:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
wat een onzin, iedereen heeft evenveel kans, maar er was gewoon een mail die er met kop en schouders bovenuit stak. Bovendien was hij al voor de sollicitatie in positieve zin opgevallen.
en het feit dat iemand opvalt wil nog niet zeggen dat de race bij voorbaat gelopen is dan. Zo iemand moet dan wel willen solliciteren....quote:Op maandag 9 januari 2006 09:46 schreef buzzer het volgende:
[..]
maar er was gewoon een mail die er met kop en schouders bovenuit stak.
dat moeten we achter de schermen nog even bespreken, maar ik hoop eind van de week/begin volgende week een herstart te maken...quote:Op maandag 9 januari 2006 09:54 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga oefenen op een sollicitatie mail, kan Godlike zijne even doorsturen.![]()
Even tussen door, Buzz? Hoe staat het met GCSC?![]()
Dankje,quote:Op maandag 9 januari 2006 10:01 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat moeten we achter de schermen nog even bespreken, maar ik hoop eind van de week/begin volgende week een herstart te maken...
check mijn aftelsigquote:Op maandag 9 januari 2006 09:54 schreef Bengeltje het volgende:
Even tussen door, Buzz? Hoe staat het met GCSC?![]()
Nou, ik zou hem in C&H meer op z'n plaats vinden, ja. Maar ook daar komt het niet echt tot z'n recht aangezien C&H voornamelijk over cultuur vanuit een geschiedkundig oogpunt. Het komt daar wat mij betreft ook niet tot z'n recht dus, maar meer dan TRV.quote:Op maandag 9 januari 2006 05:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik zie het nog steeds als een verzameling leuke vakantiekiekjes gathered by Google, maar als je het zo ziet zoals jij het doet zou het dus eigenlijk in C&H horen...
Dat snap je zelf ook wel.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:35 schreef -Angel- het volgende:
Leg eens uit waarom dit topic De grootsheid van het Duitse Rijk. gesloten moest worden?
WTFquote:Op maandag 9 januari 2006 20:46 schreef Godlike02 het volgende:
Dat snap je zelf ook wel.
maar als je nog even dom wil spelen.
Het verheerlijken van het nazi gedachtengoed en de bijbehorende plaatjes zitten we niet op te wachten op FOK!.
Als je dan een nieuw topic gaat maken met een net zo duidelijke en onderbouwde opening als je sharon topic, dan geef ik je al een stuk meer kans. Aan je sharon topic te zien kan je het wel, dus moet niet zo lastig te zijn omdat voor een duits topic ook te doen.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:51 schreef -Angel- het volgende:
[..]
WTFWat is dat nu weer voor onzin. Sharon: de vredestichter. werd onder andere door mij geopend, ik ben niet echt een nazi. Het ging mij om de grootsheid ondermeer op architectuur gebied. Graag zie ik het topic gewoon weer geopend.
Ja dat is erquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:36 schreef iamredleader het volgende:
Goed, m'n post is alweer in GC/[SC] verwijdert, maar Marty26 weet wat ik bedoel met de vraag:
Waarom bepaalde "reeksen" wel worden toegestaan, en andere niet? Soms zie ik echt loze topics voorbijgaan, zoals de Gijsjes, de Homo's en de voetbalclubs of BeF, waar niks dan bagger en postopkrikken in staat. Maar een "simpel" topic als Wat leest de persoon naast je? wordt prompt gesloten? Is er geen algemene regel over dit soort dingen, die niet per sub-forum maar voor het hele forum geldt?
Om een antwoord te geven op een deel van je vraag: MUZ Feedbacktopic - Muziek is... .quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:36 schreef iamredleader het volgende:
Waarom bepaalde "reeksen" wel worden toegestaan, en andere niet?
Of:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om een antwoord te geven op een deel van je vraag: MUZ Feedbacktopic - Muziek is... .
Eentje die ik niet ging stellen, en aangezien bovenstaande een deelantwoord is op iamredleaders vraag en hij vermoedelijk hier terugkijkt heb ik het hier maar even gepost.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Of:
Feedback
![]()
Aangezien het een forum brede vraag is.
zoals je weet hebben we het afgelopen half jaar het aantal reeksen in GC drastisch teruggebracht, omdat de topiclijst een onoverzichtelijke bende was geworden, waar normale topic niet eens aan bod kwamen. Er zijn een paar reeksen overgebleven, en die blijven bestaan. De Lounge is geen nieuwe reeks, maar een oude reeks met een nieuwe naam. Dit was ook van tevoren bekend.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:36 schreef iamredleader het volgende:
Goed, m'n post is alweer in GC/[SC] verwijdert, maar Marty26 weet wat ik bedoel met de vraag:
Waarom bepaalde "reeksen" wel worden toegestaan, en andere niet? Soms zie ik echt loze topics voorbijgaan, zoals de Gijsjes, de Homo's en de voetbalclubs of BeF, waar niks dan bagger en postopkrikken in staat. Maar een "simpel" topic als Wat leest de persoon naast je? wordt prompt gesloten? Is er geen algemene regel over dit soort dingen, die niet per sub-forum maar voor het hele forum geldt?
Aangezien je topic in Muziek staat is het ook handig als je daar in het FB de vraag stelt. MUZ Feedbacktopic - Muziek is...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 02:35 schreef phunkk het volgende:
Ik heb een vraag over mijn topic. Dit is gesloten vanwege copyright. Ik denk dat dit onterecht is: ik zie andere topics waarin ook mixen worden aangeboden. Waarom moet mijn topic dan op slot?
Het argument was dat de mix uit tracks bestaat en daarom vanwege copyright niet gepost mag worden, maar dit is bij de andere ook het geval, en die is nog open (inclusief link naar de download, en er heeft zelfs een mod in gereageerd).
Graag zou ik een verklaring hebben, omdat dit nogal tegenstrijdig is
Hoi Buzzerquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:09 schreef buzzer het volgende:
*een heleboel*
Daar staat geen antwoord in en is al flink verbaggerdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 22:48 schreef Jaguarized het volgende:
Hendig sjiek.
Wat is het verschil met "hendig sjiek" in KLB?
Okay, begrijp ik!quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:09 schreef buzzer het volgende:
[..]
We hebben ook afgesproken dat we geen topics meer toelaten die slechts opsommingen geven. Hierover heeft langere tijd een discussie achter de schermen gelopen, en in principe bepaalt ieder subforum het voor zichzelf.. HEt is dus niet Fok! breed, maar er zijn in diverse subfora wel een aantal reeksen en spelletjes verdwenen. Overigens zijn die besluiten wat betreft GC unaniem door de GC mods gedragen. Dit is een beetje de achterliggende gedachte, en ik hoop dat je er iets mee kunt.
Nopequote:Op maandag 16 januari 2006 13:49 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Okay, begrijp ik!
Maar mag ik dan wel een topic openen zonder er een reeksnaam aan te geven?
Dus gewoon een waar denk je *nu* aan?
Okay...ik snap hemquote:Op maandag 16 januari 2006 22:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nope
Niet naar mijn mening,
1 deeltje was leuk voor nu.
Dat heb je toch ook gedaan!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:24 schreef Agiath het volgende:
Grrr..
Jupiler spotgoedkoop!
Waarom gesloten?
Ik mag jullie toch wel wijzen op een koopje?
Ja maar hij staat nu helemaal onderaan...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat heb je toch ook gedaan!
Iedereen kan hem nog lezen!![]()
Dus nogmaals dank je
Chinezen lezen van boven naar onderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:35 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja maar hij staat nu helemaal onderaan...![]()
Maak er anders een Sticky van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |