de Italianen die voetbalden pas goed onder Mussolini, werden tweemaal wereldkampioen (schopten eenmaal 5 engelsen het ziekenhuis in bij een wedstrijd om kampioen te worden, zo doe je datquote:
Eh, ik heb nooit in Duitsland gewoond, en hier is alles altijd even klein geweest. Ook in 1940-1945.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:01 schreef -Angel- het volgende:
Grote gebouwen, grote boulevards, grote mensenmassa's, grote doelen, alles was groot. Men durfde toen nog groot te dromen, tegenwoordig is alles zo nietzeggend. Kleine gebouwen, smalle wegen, ...
Dresden was trouwens wel een groot doel, ja.quote:grote doelen
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:23 schreef Quannum het volgende:
[..]
Die kon ook groots rocken man!
[afbeelding]
Check die grote akkoorden maar!
![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:21 schreef RetepV het volgende:
[..]
Dresden was trouwens wel een groot doel, ja.
Daar gaat het niet echt om, de nazi ideologie was doordrenkt van grote architectuur.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:21 schreef RetepV het volgende:
Dus welke grootsheid bedoel jij eigenlijk? Of kom jij wel uit Duitsland?
Rotterdam was destijds idd wel erg klein jaquote:Op maandag 9 januari 2006 18:21 schreef RetepV het volgende:
Eh, ik heb nooit in Duitsland gewoond, en hier is alles altijd even klein geweest. Ook in 1940-1945.
Even ter verduidelijking:quote:Op maandag 9 januari 2006 18:51 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Rotterdam was destijds idd wel erg klein ja![]()
hoho, was nauwelijks enkel te danken aan de duitsers.... de RAF hebben er in 1942 en 1943 nog veel meer aan meegeholpen, dat hadden die duitsers alleen niet voor mekaar gekregen (en foto is dacht ik uit eind 1945)quote:Op maandag 9 januari 2006 18:54 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking:
[afbeelding]
Rotterdam zoals het had moeten blijven![]()
het tweede rijk was niet de heerschappij van Napoleon, de nazi's waren zeker niet zo pro-fransozen en helemaal niet zo pro de liberale verlichting types en revoluitonaire 'vrijheid, gelijkheid,broederschap' uit die tijd..quote:Op maandag 9 januari 2006 18:55 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Hoewel, het tweede rijk was wrschlk de belangrijkste ivm vooruitgang... We doen nog zoveel zoals napoleon zei dat 't moest...
Nee, de geallieerde zuigen. Zij hebben geholpen met de wederopbouwing van Rotterdamquote:Op maandag 9 januari 2006 18:56 schreef RM-rf het volgende:
[..]
hoho, was nauwelijks enkel te danken aan de duitsers.... de RAF hebben er in 1942 en 1943 nog veel meer aan meegeholpen, dat hadden die duitsers alleen niet voor mekaar gekregen (en foto is dacht ik uit eind 1945)
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:23 schreef Quannum het volgende:
[..]
Die kon ook groots rocken man!
[afbeelding]
Check die grote akkoorden maar!
![]()
Japan werd echter ook steeds kleiner, en die hoorde net als duitsland bij de as-mogenheden...quote:Op maandag 9 januari 2006 18:54 schreef Rhinestone het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking:
[afbeelding]
Rotterdam zoals het had moeten blijven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |