Mijn standaardregel is dat od jij of Arcee een nieuwe opent bij het posten van de cijfers. Ze hadden nu er een geopend zonder iets van cijfers in de OP om een beetje te slowchatten. Dus het is wmb gewoon deel 90quote:Op donderdag 22 december 2005 09:55 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
deel 90 was al geopend door iemand en door buzzer gesloten
ik heb dus bewust deel 91 genoemd
jaquote:Op donderdag 22 december 2005 12:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
Mijn standaardregel is dat od jij of Arcee een nieuwe opent bij het posten van de cijfers. Ze hadden nu er een geopend zonder iets van cijfers in de OP om een beetje te slowchatten. Dus het is wmb gewoon deel 90
dat lijkt mij ook het meest logisch eigenlijk.. je gaat verder waar je gebleven was en herhaald even de laatste stats. alleen iedereen begint meteen met nutteloze tvp's zettenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:37 schreef dolle_hond het volgende:
jag of qu opent nog wel eens met herhalen van laatste cijfers, heb je iig iets aan
dat is ook prima, maar zoals hij nu werd geopend was het compleet nutteloos.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja
het was idd een lamme zooi
jag of qu opent nog wel eens met herhalen van laatste cijfers, heb je iig iets aan
kloptquote:Op donderdag 22 december 2005 14:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is ook prima, maar zoals hij nu werd geopend was het compleet nutteloos.
wil je van mij die rechten even lenen?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
klopt
maar ik kon die cijfers niet in dat gesloten topic posten
ach
laat maar verder, we zijn het al eens
Oh?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:13 schreef buzzer het volgende:
en weer open
jah, er zat een uitesrt vervelende flame in, die heb ik met een opruimslotje even verwijderd...quote:
Okee, maar 't topic is dus niet open.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
jah, er zat een uitesrt vervelende flame in, die heb ik met een opruimslotje even verwijderd...
dus vandaar
1,5 uur verder en die hondekop snapt nog steeds niet dat hij het slotje vergeten is te verwijderen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Okee, maar 't topic is dus niet open.
En dat kun je niet op een andere manier zeggen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:10 schreef Lik.me.reet het volgende:
[..]
1,5 uur verder en die hondekop snapt nog steeds niet dat hij het slotje vergeten is te verwijderen.![]()
zal wel weer een actie zijn om die reeks te dodenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Okee, maar 't topic is dus niet open.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zal wel weer een actie zijn om die reeks te doden
zoals buzzer ook GCSC op slot heeft laten staan een tijdje
het ziet er toch prima uit zo ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:44 schreef dolle_hond het volgende:
als iemand ff mijn- posts in [Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #92 wil opruimen, dan zal ik proberen om de juiste data neer te zetten op een andere wijze.
als niet iedereen t juist op scherm krijgt, ga ik wel iets anders verzinnen
quote:
En als je er opzettelijk 10 na elkaar zou moeten posten, krijg je een ban.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb daar tien- posts ongeveer achter elkaar, na mijn edits. lijkt me topicvervuiling, dus vandaar dat ik t meld.
als je t wil laten staan, moet je t zelf weten. maar ik ga t niet prima noemen
ow, ik zie het, ik keek op de verkeerde pagina, opgelost, en bedankt voor het meldenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb daar tien- posts ongeveer achter elkaar, na mijn edits. lijkt me topicvervuiling, dus vandaar dat ik t meld.
als je t wil laten staan, moet je t zelf weten. maar ik ga t niet prima noemen
Vast niet!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:55 schreef Nierskneuter_ het volgende:
zeg godlike02 snapte je m'n topic wel?
Nee het is niet geschikt voor mensen die het nu nog niet begrijpenquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vast niet!
misschien had een OP met iets meer tekst geholpen.
Maar leg het me alsjeblieft hier nog even uit!
dan kan 'ie net zo goed op slot blijven!quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:08 schreef Nierskneuter_ het volgende:
[..]
Nee het is niet geschikt voor mensen die het nu nog niet begrijpen
quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:49 schreef Geqxon het volgende:
Herinneringen uit de oude doos
Hebben jullie mijn topicreport uberhaupt wel gelezen? Ik heb er vandaag weer eentje geplaatst
Ja dat had buzzer al gelezen. En het topic was nu wel al aardig weggezakt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:35 schreef buzzer het volgende:
Ik kan geen personnsgegevens ontdekken, en er zijn vast meer hondjes die .... heten
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah joh, dat leest 'ie wel.
Tief maar op slot.
Als het goed is een probleem wat nieuw users hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:55 schreef Miss_Mientje het volgende:
Ik kan m'n usericon niet wijzigen :S iemand een idee?
Als ik naar icon Manager ga, heb ik alleen een blanco page
ff wachten, later doet ie het weerquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:55 schreef Miss_Mientje het volgende:
Ik kan m'n usericon niet wijzigen :S iemand een idee?
Als ik naar icon Manager ga, heb ik alleen een blanco page
Zou ook kunnen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ff wachten, later doet ie het weer
Ik had eergisteren hetzelfde probleem
[FO] Naar Usericon Manager?quote:Op woensdag 28 december 2005 01:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen geen topics lezen een samenvatting. De eerste 32000 mensen die de usericon dinges gebruikten kunnen hem gebruiken, iedereen die het daarrna probeert niet. Iets met software enzo. Staat ergens in dit topic en anders te vinden via google
.
Gepaste tekst weer voor een MOD die hier geen hol te zoeken heeftquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:12 schreef fullrune.tk het volgende:
ROT OP MET JE SPAM, OETLUL
het woord mod voor dweil vervangen, schetst de situatie beterquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:03 schreef Kieran het volgende:
[..]
Gepaste tekst weer voor een MOD die hier geen hol te zoeken heeft![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:03 schreef Kieran het volgende:
[..]
Gepaste tekst weer voor een MOD die hier geen hol te zoeken heeft![]()
Dan zit er echt niet inquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:15 schreef Evil_Jur het volgende:
Laat de limbo's gewoon een reeks hebben
Daarom noemde ik het ook baby in blik.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ook ja
Maar ik wete niet of ze die term zou kennen![]()
Wel goed gevondenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Daarom noemde ik het ook baby in blik.
Alleen zal dat wel te cryptisch zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |