vertel eens, is het nou liefde of haat?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:33 schreef TranceAction het volgende:
Nou ik zou van Kasta"Noway"va willen weten hoe hij het nog uithoudt. Hij is ontslagen bij @Home als callcenter-smurf en veel lager kun je niet he. Misschien het vuil aanstampen bij de vuilophaal ofzo? Echt serieus ik had al lang zelfmoord gepleegd. Hoe doet ie dat nou?
dacht dat z'n oma z'n moeder wasquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:37 schreef __Saviour__ het volgende:
wat maikuuul ervan vindt dat zijn broer ook zijn vader is.
Ik neuk 10 x meer dan de gemiddelde fokker...quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:33 schreef TranceAction het volgende:
Nou ik zou van Kasta"Noway"va willen weten hoe hij het nog uithoudt. Hij is ontslagen bij @Home als callcenter-smurf en veel lager kun je niet he. Misschien het vuil aanstampen bij de vuilophaal ofzo? Echt serieus ik had al lang zelfmoord gepleegd. Hoe doet ie dat nou?
Ik wel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:40 schreef electricity het volgende:
ik vraag me af of sommige users IRL mensen net zo goed de mond kunnen snoeren als hier
Vertel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:30 schreef Loedertje het volgende:
Nix.
Er zijn er teveel van wie ik al teveel weet doordat ze FOK als dagboek gebruiken
Bull.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik neuk 10 x meer dan de gemiddelde fokker...
Dat kun je dus zelf ook allemaal lezen.quote:
10 keer niks is nog steeds niet echt veel.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik neuk 10 x meer dan de gemiddelde fokker...
Zeker niet i.v.m. de gemiddelde Fokker.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:55 schreef Nosh het volgende:
[..]
10 keer niks is nog steeds niet echt veel.
80% neukt maximaal 2 á 3 keer per jaar.... You do the math...quote:
Je neukt te weinig kastaquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
80% neukt maximaal 2 á 3 keer per jaar.... You do the math...
wat is er mis met gefrustreerde 40-ersquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:57 schreef Quatertemper het volgende:
Is yvonne werkelijk zo'n gefrustreerde 40-er?
Ik weet niet hoe jij aan die verschrikkelijk slechte kennis komt eigenlijk....quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
80% neukt maximaal 2 á 3 keer per jaar.... You do the math...
Vrouwelijke!12!quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:04 schreef laffer het volgende:
[..]
wat is er mis met gefrustreerde 40-ers![]()
Mensenkennis...quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:04 schreef Quatertemper het volgende:
Ik weet niet hoe jij aan die verschrikkelijk slechte kennis komt eigenlijk....
Je haalt je mensenkennis van fora?quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mensenkennis...
Mensen die zich in de nachtelijke uren kunnen vermaken met slowchatten weten naar alle waarschijnlijkheid niet eens wat neuken ís...
En hé, kijk eens hoeveel slowchattopics in de AT staan...
Nee, ik pas het o.a. tóe op foraquote:Op zaterdag 31 december 2005 02:10 schreef Quatertemper het volgende:
Je haalt je mensenkennis van fora?
Masturberen op de B&H topics, hoezo?quote:Wat doe jij hier nu overigens?
Zie jij iets wat wij niet zien?quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Masturberen op de B&H topics, hoezo?
Pure nieuwsgierigheid.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, ik pas het o.a. tóe op fora.
[..]
Komop, beste knar... zulks kan beter.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:21 schreef laffer het volgende:
[..]
gaat je vast niet lukken, jij dementerende imbeciel!!!![]()
Toevallig iets met envelopjes likken?quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:20 schreef kastanova het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Toevallig iets met envelopjes likken?
Mijn excuses ik ging even bier halen.quote:
Geen idee, ik viel halverwege in slaap.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:04 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Bier, en dit keer is de spelling inderdaad nogal knurftig.
Maar de strekking is enigzins enigszins wel duidelijk toch?
Nee 50'er.quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:57 schreef Quatertemper het volgende:
Is yvonne werkelijk zo'n gefrustreerde 40-er?
Ik ga ook uit. Maar ik post ook in BeF.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:21 schreef cultheld het volgende:
Wat er zo leuk is aan het posten in die BEF reeks in het weekend. Ik bedoel, ga dan uit of zo
Nee envelopjes plakken.quote:Op zaterdag 31 december 2005 02:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Toevallig iets met envelopjes likken?
Toch wel, daar gaat dit topic namelijk over.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:17 schreef laffer het volgende:
[..]
wat jij wilt weten is niet relevant![]()
who cares, maar ik wil elke fokker bij deze een heel gelukkig en gezond 2006 toewensenquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:27 schreef the900 het volgende:
[..]
Toch wel, daar gaat dit topic namelijk over.
Insgelijksquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:40 schreef laffer het volgende:
[..]
who cares, maar ik wil elke fokker bij deze een heel gelukkig en gezond 2006 toewensen![]()
ik zie jullie weer in het volgend jaar![]()
Truste ouwe, en tot volgend jaar.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:40 schreef laffer het volgende:
[..]
who cares, maar ik wil elke fokker bij deze een heel gelukkig en gezond 2006 toewensen![]()
ik zie jullie weer in het volgend jaar![]()
Ik zie ook maar 6 hoofdletters bij jouquote:Op maandag 2 januari 2006 14:41 schreef amornl87 het volgende:
waarom bepaalde fokkers zulke onwijze nerds zijn, Op de lange termijn, is het bevredigend om net als een soort van jagertje over fok heen te surfen en dan wachten totdat je iemand ziet die eve geen hoofdletters heeft gebruikt en dan zegt.....:
omfg, gebruik dan hoofdletters, jezus wat ben jij een baggeruser zeg.
Wat mij betreft, ben je echt NIKS als je zoooo ontzettend precies bent en meer bezig bent met andere users dan met je amuseren op fok![]()
Ik ben in het echt iig aardiger en socialer dan op Fok!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:39 schreef teknomist het volgende:
Ik vraag me af of sommige users IRL net zo scherp en grappig zijn als "met de pen".
ik ookquote:Op maandag 2 januari 2006 15:02 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik ben in het echt iig aardiger en socialer dan op Fok!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |