abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33570325
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 03:27 schreef the900 het volgende:

[..]

Toch wel, daar gaat dit topic namelijk over.
who cares, maar ik wil elke fokker bij deze een heel gelukkig en gezond 2006 toewensen

ik zie jullie weer in het volgend jaar
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_33570377
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 03:40 schreef laffer het volgende:

[..]

who cares, maar ik wil elke fokker bij deze een heel gelukkig en gezond 2006 toewensen

Insgelijks
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
pi_33570392
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 03:40 schreef laffer het volgende:

[..]

Truste ouwe, en tot volgend jaar.
  zaterdag 31 december 2005 @ 12:13:58 #54
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33574756
en weer open
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zondag 1 januari 2006 @ 12:28:10 #55
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33598782
sgop
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_33625599
waarom bepaalde fokkers zulke onwijze nerds zijn, Op de lange termijn, is het bevredigend om net als een soort van jagertje over fok heen te surfen en dan wachten totdat je iemand ziet die eve geen hoofdletters heeft gebruikt en dan zegt.....:

omfg, gebruik dan hoofdletters, jezus wat ben jij een baggeruser zeg.

Wat mij betreft, ben je echt NIKS als je zoooo ontzettend precies bent en meer bezig bent met andere users dan met je amuseren op fok
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_33626139
quote:
Op maandag 2 januari 2006 14:41 schreef amornl87 het volgende:
waarom bepaalde fokkers zulke onwijze nerds zijn, Op de lange termijn, is het bevredigend om net als een soort van jagertje over fok heen te surfen en dan wachten totdat je iemand ziet die eve geen hoofdletters heeft gebruikt en dan zegt.....:

omfg, gebruik dan hoofdletters, jezus wat ben jij een baggeruser zeg.

Wat mij betreft, ben je echt NIKS als je zoooo ontzettend precies bent en meer bezig bent met andere users dan met je amuseren op fok
Ik zie ook maar 6 hoofdletters bij jou
pi_33626195
Ik wil van laffer weten wanneer we gaan trouwen.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_33626310
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 01:39 schreef teknomist het volgende:
Ik vraag me af of sommige users IRL net zo scherp en grappig zijn als "met de pen".
Ik ben in het echt iig aardiger en socialer dan op Fok!
pi_33626336
quote:
Op maandag 2 januari 2006 15:02 schreef Roellio het volgende:

[..]

Ik ben in het echt iig aardiger en socialer dan op Fok!
ik ook ik vind het af en toe wel geinig om te zien dat andere zich aan me irritere
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_33626369
vooral als ik die kansloze fotoboeke bekijk
pi_33628631
Of BrauN nu werkelijk vroeger Sjef Hoelepapers heette en of zijn album ooit nog eens af is gekomen. (Tijd van onzin forum op GoT. Voor de mensen met een goed geheugen. Die korte sampel van "Moeder ik lust een frikandel" was heel veel belovend! )
Take what you want, no one is going to give it too you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')