who cares, maar ik wil elke fokker bij deze een heel gelukkig en gezond 2006 toewensenquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:27 schreef the900 het volgende:
[..]
Toch wel, daar gaat dit topic namelijk over.
Insgelijksquote:Op zaterdag 31 december 2005 03:40 schreef laffer het volgende:
[..]
who cares, maar ik wil elke fokker bij deze een heel gelukkig en gezond 2006 toewensen![]()
ik zie jullie weer in het volgend jaar![]()
Truste ouwe, en tot volgend jaar.quote:Op zaterdag 31 december 2005 03:40 schreef laffer het volgende:
[..]
who cares, maar ik wil elke fokker bij deze een heel gelukkig en gezond 2006 toewensen![]()
ik zie jullie weer in het volgend jaar![]()
Ik zie ook maar 6 hoofdletters bij jouquote:Op maandag 2 januari 2006 14:41 schreef amornl87 het volgende:
waarom bepaalde fokkers zulke onwijze nerds zijn, Op de lange termijn, is het bevredigend om net als een soort van jagertje over fok heen te surfen en dan wachten totdat je iemand ziet die eve geen hoofdletters heeft gebruikt en dan zegt.....:
omfg, gebruik dan hoofdletters, jezus wat ben jij een baggeruser zeg.
Wat mij betreft, ben je echt NIKS als je zoooo ontzettend precies bent en meer bezig bent met andere users dan met je amuseren op fok![]()
Ik ben in het echt iig aardiger en socialer dan op Fok!quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:39 schreef teknomist het volgende:
Ik vraag me af of sommige users IRL net zo scherp en grappig zijn als "met de pen".
ik ookquote:Op maandag 2 januari 2006 15:02 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik ben in het echt iig aardiger en socialer dan op Fok!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |