Vast niet!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:55 schreef Nierskneuter_ het volgende:
zeg godlike02 snapte je m'n topic wel?
Nee het is niet geschikt voor mensen die het nu nog niet begrijpenquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vast niet!
misschien had een OP met iets meer tekst geholpen.
Maar leg het me alsjeblieft hier nog even uit!
dan kan 'ie net zo goed op slot blijven!quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:08 schreef Nierskneuter_ het volgende:
[..]
Nee het is niet geschikt voor mensen die het nu nog niet begrijpen
quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:49 schreef Geqxon het volgende:
Herinneringen uit de oude doos
Hebben jullie mijn topicreport uberhaupt wel gelezen? Ik heb er vandaag weer eentje geplaatst
Ja dat had buzzer al gelezen. En het topic was nu wel al aardig weggezakt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:35 schreef buzzer het volgende:
Ik kan geen personnsgegevens ontdekken, en er zijn vast meer hondjes die .... heten
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah joh, dat leest 'ie wel.
Tief maar op slot.
Als het goed is een probleem wat nieuw users hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:55 schreef Miss_Mientje het volgende:
Ik kan m'n usericon niet wijzigen :S iemand een idee?
Als ik naar icon Manager ga, heb ik alleen een blanco page
ff wachten, later doet ie het weerquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:55 schreef Miss_Mientje het volgende:
Ik kan m'n usericon niet wijzigen :S iemand een idee?
Als ik naar icon Manager ga, heb ik alleen een blanco page
Zou ook kunnen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ff wachten, later doet ie het weer
Ik had eergisteren hetzelfde probleem
[FO] Naar Usericon Manager?quote:Op woensdag 28 december 2005 01:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen geen topics lezen een samenvatting. De eerste 32000 mensen die de usericon dinges gebruikten kunnen hem gebruiken, iedereen die het daarrna probeert niet. Iets met software enzo. Staat ergens in dit topic en anders te vinden via google
.
Gepaste tekst weer voor een MOD die hier geen hol te zoeken heeftquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:12 schreef fullrune.tk het volgende:
ROT OP MET JE SPAM, OETLUL
het woord mod voor dweil vervangen, schetst de situatie beterquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:03 schreef Kieran het volgende:
[..]
Gepaste tekst weer voor een MOD die hier geen hol te zoeken heeft![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:03 schreef Kieran het volgende:
[..]
Gepaste tekst weer voor een MOD die hier geen hol te zoeken heeft![]()
Dan zit er echt niet inquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:15 schreef Evil_Jur het volgende:
Laat de limbo's gewoon een reeks hebben
Daarom noemde ik het ook baby in blik.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ook ja
Maar ik wete niet of ze die term zou kennen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |