Ik zou het erg waarderen als je je nou eens normaal gaat gedragen. En zeker niet van die debiele plaatjes post in dat topic.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:18 schreef erikjan33 het volgende:
je bent gewoon aan het balen omdat we sneller als jou waren
opgeschoond, verplaatst, teruggezet en gesloten. Dus opgelostquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:53 schreef Koenz0r het volgende:
Mijn buurman is een asociaal, hoe te overleven?
Is dat geen typisch Klaagbaak topic?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:24 schreef Conflict het volgende:
[..]
opgeschoond, verplaatst, teruggezet en gesloten. Dus opgelost![]()
dat denk ik ookquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:40 schreef freako het volgende:
Het fragiele België
Ik denk dat ie in POL beter past.
opgelostquote:
Had je het bij El Alamein maar niet moeten verprutsen, kneusquote:Op maandag 12 december 2005 14:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Neem alvast maar afscheid van ER
Aangaande mijn topic dus kom ik tot de schokkende ontdekking dat Dagonet deze heeft gesloten. Waarom? Aan de drank heb ik niet gezeten.
Ik heb 'm geslotenquote:Op maandag 12 december 2005 14:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Neem alvast maar afscheid van ER
Aangaande mijn topic dus kom ik tot de schokkende ontdekking dat Dagonet deze heeft gesloten. Waarom? Aan de drank heb ik niet gezeten.
Daarom ja!quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:35 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
Je kapt er toch mee. Hoef je geen dagen meer te wachten
![]()
Mijn dank is groot kutmod.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:53 schreef HeatWave het volgende:
wat breng je het toch altijd fijntjes zuurtje.
VOLVOMEISTER's post zijn pleite, net als hij trouwens..
Done, tnxquote:Op donderdag 15 december 2005 17:01 schreef Yeahinho het volgende:
Kan in topic Design je eigen postbankpas deel 5 eens een einde gemaakt worden aan dat oeverloos gelul van cw2cu en junkiesietze over hun oude klas, scooter en meer offtopic rommel?
"obsessief" en "irreeele angsten" . 10.000 posts over christendom en islam is nog geen reden om iemand gestoord te noemen. (En verder gaat zeker een kwart van mijn posts over beweringen dat ik een racist of fascist ben en over partijdige akties van moderators).quote:Verder, als ik zo naar je post-historie kijk lijk je me een uiterst obsessief mannetje met irreëele angsten.
Ik snap dat je een bepaalde mening hebt, maar 10000 posts over geloof en hoe slecht het wel niet is en steeds maar kritiek krijgen en leveren lijkt me niet gezond.
mail/msn/postduifquote:Op donderdag 15 december 2005 17:51 schreef Akkersloot het volgende:
Klacht tegen deze persoon : [Poll] Een land met 10 % christenen is ?
[..]
"obsessief" en "irreeele angsten" . 10.000 posts over christendom en islam is nog geen reden om iemand gestoord te noemen. (En verder gaat zeker een kwart van mijn posts over beweringen dat ik een racist of fascist ben en over partijdige akties van moderators).
Heeft nog lang geduurd... Vraag me alleen af waarom je denkt dat het over een maand wél goed zal gaanquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
daarom niet:
Ooit was GCSC een leuke slowchatreeks waar iedereen met iedereen kon babbelen over van alles ende nogwat... Er heerste een leuke sfeer, en ook voor nieuwkomers was er plek. Helaas is die goede sfeer de afgelopen tijd hardhollend achteruit gehold, en is er nu meer sprakevan een kliekje dat slowchat op een manier die zelfs de toets van KLB niet doorstaat. Er wordt gebasht richting van alles en nogwat, en vooral als het blauw is, en er wordt geklaagd over andere subforums, Fok in het algemeen etc etc. Na overleg achter de schermen is besloten om deze reeks voorlopig een te laten rusten, totdat we weer in staat zijn om op een normale manier kunnen slowchatten. De eerste maand in ieder geval niet.
Dan beginnen we gewoon weer een 30/40-ers reeksquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Heeft nog lang geduurd... Vraag me alleen af waarom je denkt dat het over een maand wél goed zal gaan. Ik zie wel wat je bedoelt met je relaas, overigens (wat niet wil zeggen dat ik het overal mee eens ben
).
Was er toen ook al niet gezeur dat het een kliekje was waar geen nieuwe mensen tussen konden komenquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan beginnen we gewoon weer een 30/40-ers reeks
Laat die mensen dan gewoon optiefen? Dat moet toch niet zo moeilijk zijn?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:29 schreef HeatWave het volgende:
Of het over een maand WEL of NIET goed gaat zien we dan wel weer.
Het zou fijn zijn als de notoire azijnpissers eens de hand in eigen boezem steken en inzien dat dat gezuig gewoon NIET leuk is......
ik vind dit nogal plotseling ingrijpen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
daarom niet:
Ooit was GCSC een leuke slowchatreeks waar iedereen met iedereen kon babbelen over van alles ende nogwat... Er heerste een leuke sfeer, en ook voor nieuwkomers was er plek. Helaas is die goede sfeer de afgelopen tijd hardhollend achteruit gehold, en is er nu meer sprakevan een kliekje dat slowchat op een manier die zelfs de toets van KLB niet doorstaat. Er wordt gebasht richting van alles en nogwat, en vooral als het blauw is, en er wordt geklaagd over andere subforums, Fok in het algemeen etc etc. Na overleg achter de schermen is besloten om deze reeks voorlopig een te laten rusten, totdat we weer in staat zijn om op een normale manier kunnen slowchatten. De eerste maand in ieder geval niet.
nu sla je onbedoeld de spijker op zijn kop...quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:38 schreef indahnesia.com het volgende:
En tief dat verrotte PUB nou eens dicht. Die graftakkenzooi is 10x erger dan enig ander subforum (al dan niet met SC).
denk ik in andere spijkers nu dan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
nu sla je onbedoeld de spijker op zijn kop...
Laat die mensen dan gewoon NORMAAL doen, dat moet toch niet zo moeilijk zijn?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Laat die mensen dan gewoon optiefen? Dat moet toch niet zo moeilijk zijn?
Tot op zekere hoogte prima mogelijk, maar een NSB-tje heb ik gisteren uiteindelijk maar gebruikt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat die mensen dan gewoon NORMAAL doen, dat moet toch niet zo moeilijk zijn?
En een beetje zelfregulatie zou ook geen kwaad kunnen. Het dorpsgevoel, iedereen kent iedereen en spreekt elkaar aan op wangedrag...
Tja, het IS al jammer dat dat moet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte prima mogelijk, maar een NSB-tje heb ik gisteren uiteindelijk maar gebruikt.![]()
Mee eens, maar dat is voor zover ik kan zien en geloven een outsider.. tja, wat moet ik er verder mee als zo iemand het topic komt vergallen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, het IS al jammer dat dat moet.
Als het zo verrot is, hoe kom je dan aan die minimaal 746 posts daarquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:38 schreef indahnesia.com het volgende:
En tief dat verrotte PUB nou eens dicht. Die graftakkenzooi is 10x erger dan enig ander subforum (al dan niet met SC).
Dat is het probleem niet. 1 individu die incidenteel komt kloten is zo weg gewerkt dmv een topicreport, een post in dit topic oid.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat is voor zover ik kan zien en geloven een outsider.. tja, wat moet ik er verder mee als zo iemand het topic komt vergallen?
och och.. huilie. Kijk je tevens even naar mijn laatste dag daar (behoudens een incidentele post eventjes geleden)quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als het zo verrot is, hoe kom je dan aan die minimaal 746 posts daar
Ach... zoals al eerder gemeld... dat geklaag komt ergens vandaan. Verder zal het me eigenlijk jeuken dat mensen druk bezig zijn subforums te vergallen en vervolgens de echte bagger te laten voor wat het is.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. 1 individu die incidenteel komt kloten is zo weg gewerkt dmv een topicreport, een post in dit topic oid.
Het gaat om het structurele ge-etter van een relatief grote groep vaste posters daar die NIETS anders kunnen dan overal op kankeren..... en dat is gewoon niet de bedoeling van een SC.
my two cents...quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. 1 individu die incidenteel komt kloten is zo weg gewerkt dmv een topicreport, een post in dit topic oid.
Het gaat om het structurele ge-etter van een relatief grote groep vaste posters daar die NIETS anders kunnen dan overal op kankeren..... en dat is gewoon niet de bedoeling van een SC.
Dan ga je toch iets anders doen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Ach... zoals al eerder gemeld... dat geklaag komt ergens vandaan.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:56 schreef HeatWave het volgende:
Kijk, een normaal antwoord geven kan je blijkbaar niet. Het valt me alleen op dat je PUB zo'n kutforum vindt, maar er wel postte. Want in de tijd dat je daar een ban had, kon je ook niks anders doen dan schelden op PUB, maar later postte je er weer doodleuk mee.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
och och.. huilie. Kijk je tevens even naar mijn laatste dag daar (behoudens een incidentele post eventjes geleden)
Eventjes ja.. en daarna niet meerquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kijk, een normaal antwoord geven kan je blijkbaar niet. Het valt me alleen op dat je PUB zo'n kutforum vindt, maar er wel postte. Want in de tijd dat je daar een ban had, kon je ook niks anders doen dan schelden op PUB, maar later postte je er weer doodleuk mee.
geen idee van wie je een kloon bent, dat je zo snel je zin hebt gekregen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:06 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Dan ga je toch iets anders doen?
Niemand verplicht je hier op het forum te zijn, dus waarom lekker de hele dag op het forum als een kudde schapen bij elkaar kruipen om te klagen over juist dat forum.
De mensen in bijv. PUB hebben het gewoon naar hun zin en praten tenminste over van alles en nog wat. Die storen zich niet aan wat er elders gebeurd omdat dat ook gewoon totaal niet interessant is.
[..]
Vraag dat verder maar aan die Sven-tastic-ational. Die is van mening dat er mijn verleden bijgehaald moet worden, inclusief bans, die toch niet besproken worden op het forum. Of is die regel net ongedaan gemaakt?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Wat heeft PUB hier verder mee te maken eigenlijk?.
dat moet jij zo nodig vragen als je achter de sluiting van GCSC staat.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Niks, was even een reactie op Inda. Maar ik ben er al klaar mee.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het toch niet over de reden van je ban.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vraag dat verder maar aan die Sven-tastic-ational. Die is van mening dat er mijn verleden bijgehaald moet worden, inclusief bans, die toch niet besproken worden op het forum. Of is die regel net ongedaan gemaakt?
Ben jij nou zo dom of zijn wij nou zo slim?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vraag dat verder maar aan die Sven-tastic-ational. Die is van mening dat er mijn verleden bijgehaald moet worden, inclusief bans, die toch niet besproken worden op het forum. Of is die regel net ongedaan gemaakt?
Nou, ik wil die ban wel inhoudelijk bespreken hoor. Dat is echter uitgepraat over de mail tussen bij en Brechtje.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:15 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat moet jij zo nodig vragen als je achter de sluiting van GCSC staat.
op PUB werd daar door indah geklaagd en gebasht en dat zou een van de redenen zijn voor de verslechtering van de sfeer.
(ik sta hier uit te leggen waarom jullie iets gesloten hebben)
Om even alle misverstanden weg te nemen: de sluiting heeft geen moer te maken met deze kloon (als het al een kloon is) maar met iets dat we al langer signaleren, en waar we ook meerdere malen op gewezen hebben. En eens is het gewoon op, zoals nu dus. En het was Indah die over PUB begon in dit topic, dus de vraag wat PUB er mee te maken heeft, is in dit geval wel relevant.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:12 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
geen idee van wie je een kloon bent, dat je zo snel je zin hebt gekregen.
maar triest is het wel dat er zo snel iemand de doorslag kan geven.
en PUB en ONZ zal MIJ aan me reet roesten, ik kom er niet of zelden en erger me er niet over.
Als of iemand het wil wetenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, ik wil die ban wel inhoudelijk bespreken hoor. Dat is echter uitgepraat over de mail tussen bij en Brechtje.
exactlyquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of zijn wij nou zo slim?![]()
Een ban word nergens inhoudelijk besproken in dit topic.
Het gaat om je negatieve gelul om beetje populair te doen.
daar begon ik dan gelukkig ook niet over.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als of iemand het wil weten![]()
Maar je hebt het tot kunst verheven om binnen een paar minuten al offtopic te reageren.
Het gaat hier over GCSC niet over je gedrag en bijbehorende bans in PUB
achquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, ik wil die ban wel inhoudelijk bespreken hoor. Dat is echter uitgepraat over de mail tussen bij en Brechtje.
PUB is geen GC, en hoe het er daar aan toe gaat weet ik niet, want ik KOM er nooit. Dus de situatie daar is totaal irrelevant hier.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:15 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat moet jij zo nodig vragen als je achter de sluiting van GCSC staat.
op PUB werd daar door indah geklaagd en gebasht en dat zou een van de redenen zijn voor de verslechtering van de sfeer.
(ik sta hier uit te leggen waarom jullie iets gesloten hebben)
denk je?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ach
dat boeit toch niet zo
16 januari gaan we weer beginnen
1. die kloon heeft er alles mee te maken, want daarmee werd die reaktie van fles veroorzaakt. bovendien is het een kloon die negatieve posts en reacties genereert.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
Om even alle misverstanden weg te nemen: de sluiting heeft geen moer te maken met deze kloon (als het al een kloon is) maar met iets dat we al langer signaleren, en waar we ook meerdere malen op gewezen hebben. En eens is het gewoon op, zoals nu dus. En het was Indah die over PUB begon in dit topic, dus de vraag wat PUB er mee te maken heeft, is in dit geval wel relevant.
ik denk dat je die vast kunt doorstrepenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik weet t zeker
heb het al genoteerd in mijn outlook-agenda
Een maand (of zelfs meer) is geen eventjes.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Eventjes ja.. en daarna niet meer![]()
Het dus uitlokken van posts van vaste posters in GCSC heeft er toegeleid dat GCSC gesloten werd. Leuk, 't ging een hele tijd goed, totdat die kloon dus langs kwam.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Die kloon is slechts een extra zetje geweest. Er zijn verschillenden mensen geweest die daar stelselmatig zwart gemaakt werden door altijd dezelfden.
En 16 jan is GEEN vaste datum waarop "we" weer gaan beginnen.....
neen, het is precies andersom.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het dus uitlokken van posts van vaste posters in GCSC heeft er toegeleid dat GCSC gesloten werd. Leuk, 't ging een hele tijd goed, totdat die kloon dus langs kwam.
Jammer om te zien dat dit soort gedrag goedgekeurd dus wordt door mods van FOK.
roep je Brechtje ook nog evenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een maand (of zelfs meer) is geen eventjes.
Oh kom op zeg!quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:56 schreef Sjowhan het volgende:
Het dus uitlokken van posts van vaste posters in GCSC heeft er toegeleid dat GCSC gesloten werd. Leuk, 't ging een hele tijd goed, totdat die kloon dus langs kwam.
echte lafbekken verschuilen zich achter een ander typetje. Gelukkig kan ik met opgeheven hoofd zeggen dat ik daar niet aan mee doe.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:03 schreef Idyllic het volgende:
Oh, en natuurlijk ben ik niet de eerste de beste kloon die zomaar even langs komt.Maar dat hadden jullie al in de gaten. You will never guess who it was. Maar hou op beschuldigingen en hele vreselijke andere dingen te roepen in de richting van degenen die jullie verdenken want die zijn het niet... Absoluut niet!
Vooral niet naar het eigen GCSC gedrag kijken, nee het is makkelijker om de "ander"de schuld te geven.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nooit wat van geklaag van de mod-kant over gehoord/gelezen als ik in GCSC actief was, in ieder geval lijkt het mij volwassener om het eerst in het desbetreffende topic aan de orde te stellen, desnoods met de sanctie 'slotje' mocht het alsnog verkeerd gaan..quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
neen, het is precies andersom.
Dit speelt al een tijdje en is niet iets van de laatste paar dagen
Noem het laf, noem het whatever. Hou je hoofd er ook nog rechtop bij als je je daar beter bij voelt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:07 schreef indahnesia.com het volgende:
echte lafbekken verschuilen zich achter een ander typetje. Gelukkig kan ik met opgeheven hoofd zeggen dat ik daar niet aan mee doe.![]()
Maar is het dan juist om alle GCSC bezoekers aan te pakken?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vooral niet naar het eigen GCSC gedrag kijken, nee het is makkelijker om de "ander"de schuld te geven.
Deze tekst lijkt op die Buzzer eerder schreefquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:11 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Noem het laf, noem het whatever. Hou je hoofd er ook nog rechtop bij als je je daar beter bij voelt.
Ik heb al eerder uitgelegd dat het zooitje in GCSC nogal moeite heeft zich te focussen op de inhoud van een post (met daarbij de notitie dat dat wel eens lastig kan zijn bij een post van meer dan 5 woorden) ipv te kijken naar wie het zegt.
Vandaar dat ik jullie die moeite heb willen besparen in een poging de boodschap door te laten dringen. Helaas zijn een deel van die betonnenplaten in het droomwereldje toch dikker dan de gebakken lucht die de rest eromheen is en wil het niet echt doordringen.
Don't shoot the messenger!
En trouwens ook niet de crew die de boel op slot gegooid heeft nu.
Ga nou eindelijk echt eens kijken naar wat er daar in GCSC de afgelopen weken en maanden aan de hand is geweest, doe die oogklepjes eens af en zie dan eens wiens schuld het is dat de boel daar zo vreselijk ongezellig en verzuurd geworden is.
Kijk eens naar tijdstippen en gebeurtenissen en tel het totaal plaatje eens op zou ik zeggen.
Natuurlijk kijk ik als persoon naar mijn eigen en anderen, en natuurlijk had ik ook wel eens uitspraken van anderen gelezen dat ik dacht van; net op of over 't randje.. Maar dan nog, niets gelezen over een waarschuwing voordat er daadwerkelijk actie werd/wordt ondernomen in het desbetreffende topic.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vooral niet naar het eigen GCSC gedrag kijken, nee het is makkelijker om de "ander"de schuld te geven.
IN een ideale wereld niet nee, maar in dit geval zit er niets anders op even.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:12 schreef classpc het volgende:
[..]
Maar is het dan juist om alle GCSC bezoekers aan te pakken?
Ware woorden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:11 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger!
En trouwens ook niet de crew die de boel op slot gegooid heeft nu.
Ga nou eindelijk echt eens kijken naar wat er daar in GCSC de afgelopen weken en maanden aan de hand is geweest, doe die oogklepjes eens af en zie dan eens wiens schuld het is dat de boel daar zo vreselijk ongezellig en verzuurd geworden is.
Kijk eens naar tijdstippen en gebeurtenissen en tel het totaal plaatje eens op zou ik zeggen.
Zoals ik zei, jullie zullen nooit raden wie ik ben. Al is het maar omdat jullie bijna allemaal te stom zijn om verder te kijken dan je neus lang is. Dé sport in GCSC.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Deze tekst lijkt op die Buzzer eerder schreefIk mag toch hopen - uit de grond van mijn hart - dat jij dat niet bent.
Ga even lekker ergens anders spelen kerelquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Deze tekst lijkt op die Buzzer eerder schreefIk mag toch hopen - uit de grond van mijn hart - dat jij dat niet bent.
* Godlike02 gaat iets mompelen over singelsquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:15 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Zoals ik zei, jullie zullen nooit raden wie ik ben. Al is het maar omdat jullie bijna allemaal te stom zijn om verder te kijken dan je neus lang is. Dé sport in GCSC.
Nee, ik ben niet Buzzer... Mocht hij willen.Nofi Buzzer
En ja, mss is het flauw om 'heel GCSC' te straffen maar blijkbaar is het soms in reeksen nodig om de boel even tijdelijk helemaal op slot te gooien zodat het een nieuwe start kan maken.
dat was ook zo dicht inderdaad, onder het mom 'we gaan reeksen sluiten'. Komt de singles nog ooit terug dan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
* Godlike02 gaat iets mompelen over singels![]()
Ach godje.. weet je.. ik weet dat ik eerlijk ben over dingen. Soms te eerlijk en dan flap ik er dingen uit die ik beter niet had kunnen zeggen. Soms wel jammer, mensen die me kennen weten dit, anderen kunnen 't gewoon aan me vragen. Dat gebeurd soms, en dan kan ik een antwoord geven. Als het niet gebeurd? Tja, dat is niet mijn probleem dat anderen eraan ergeren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ga even lekker ergens anders spelen kerel
Kijk in de spiegel![]()
Beetje over je PUB ban hebbenen kloontje raden.
Kan je je echt niet beter af vragen wat JIJ hebt gedaan om GCSC te killen?
Nee lijkt me nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat was ook zo dicht inderdaad, onder het mom 'we gaan reeksen sluiten'. Komt de singles nog ooit terug dan?
nee, ik ben het niet, maar gezien het feit dat deze en mijn tekst naadloos op elkaar aansluiten geeft wel weer dat ik er wel achter sta. En Sjowan, ik heb meerdere malen gevraagd in verschillende topics de achterliggende periode of het gebash een keer kan stoppen, en dat hielp dan voor heel even, om vervolgens weer op dezelfde voet verder.. En ooit is het genoeg, en nu is ooit.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is absoluut een waard woord, en dat waardeer ik nog steedsquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee lijkt me niet
Waarom? Er was 1 sc.
De mensen die daar vast posten hebben hun plekje allemaal wel were gevonden op het forum.
Ze hebben dan ook niet lopen zeiken toen het dicht ging![]()
er zijn toen idd wat wrijvingen geweest tussen GCSC-ers en singles.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee lijkt me niet
Waarom? Er was 1 sc.
De mensen die daar vast posten hebben hun plekje allemaal wel were gevonden op het forum.
Ze hebben dan ook niet lopen zeiken toen het dicht ging![]()
(ik weet trouwens inmiddels wie het is, zal het niet posten)quote:Op donderdag 15 december 2005 12:29 schreef Idyllic het volgende:
Op zoek naar....... Een leven?
Iets leuks? Zodat jullie niet meer eeuwig over alles hoeven te gaan zitten jankzakken?
Nee, dat was een actie vanuit de persoon zelf.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:38 schreef dolle_hond het volgende:
en daarom hebben jullie een kloon er op uit gestuurd om de druppels snel uit de kraan te krijgen, zodat de emmer kon overlopen.
kom op zeg.
de eerste post van idyllic:
[..]
(ik weet trouwens inmiddels wie het is, zal het niet posten)
Daar heb ik het niet over gehad hierquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
er zijn toen idd wat wrijvingen geweest tussen GCSC-ers en singles.
maar was dat zo erg.
viel imho best mee.
Herrinner je nog hoe Leonieke reageerde?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
er zijn toen idd wat wrijvingen geweest tussen GCSC-ers en singles.
maar was dat zo erg.
viel imho best mee.
Ik welquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:55 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Herrinner je nog hoe Leonieke reageerde?
Hmmm... even denken hoor...quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:55 schreef Tha_T het volgende:
Daarom haalde ik het ook aanquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik wel![]()
o.a. het gedrag waar we het hier over hebben lijkt me zo
Kun je me contacteren?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:38 schreef dolle_hond het volgende:
en daarom hebben jullie een kloon er op uit gestuurd om de druppels snel uit de kraan te krijgen, zodat de emmer kon overlopen.
kom op zeg.
de eerste post van idyllic:
[..]
(ik weet trouwens inmiddels wie het is, zal het niet posten)
Zielig type! Het gaat hier niet om wie ik ben! Het ging erom wát ik zei!quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:09 schreef classpc het volgende:
Kun je me contacteren?
Het gaat erom dat jij te zwak bent om voor deze teksten uit te komen, en daarom maar onder een kloontje te reageren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:11 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Zielig type! Het gaat hier niet om wie ik ben! Het ging erom wát ik zei!
En hoop toch echt van ganser harte dat dolle_hond genoeg eergevoel in zich heeft om mijn identiteit niet overal bekend te gaan maken...
hmmmquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:00 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Hmmm... even denken hoor...
Hebben we het nu hier over dezelfde Leonieke die al zeikend en zeurend over d'r oh zo zware leventje de GCSC binnen kwam zo'n anderhalf jaar terug en toen al uitgekotst werd? Wat ze toen helemaal niet leuk en ook helemaal niet vriendelijk vond?
Dezelfde Leonieke die nu het zogenaamde droomvriendinnetje van Dr_Flash is? Speaking of a step up on the ladder of life!![]()
![]()
En die hem dus als een dom schaap volgt in het gezanik en gezeur over van alles en niks?
Oh nee hoor. Als de tijd rijp is zal ik mss nog wel eens bekend maken wie ik ben maar op dit moment is dat totaal niet relevant.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:12 schreef classpc het volgende:
Het gaat erom dat jij te zwak bent om voor deze teksten uit te komen, en daarom maar onder een kloontje te reageren.
En het is pas zielig dat jij dat niet in ziet.
Dat is gewoon zooo ontzettend laf. Echt, hier walg ik van.
Op FOK! is er nog nooit iemand geweest waarvan ik echt zo ontzettend moet kotsen. Dat zegt genoeg denk ik.
ik neem aan dat dat generaliserend bedoeld is en dat niet iedere GCSC'er zich aangesproken hoeft te voelen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:23 schreef Idyllic het volgende:
Dat geld namelijk voor de newbies die gespot worden door het zooitje zeikerds in de GCSC en voor de blauwen die er van langs krijgen aangezien die zich moeten gedragen volgens de policy.
Eerst je rot voelen omdat je niet geaccepteerd word door een groep en dan als je er eenmaal in zit net zo hard mee doen met trappen en zeiken naar anderen. Zo werkt het dus daar.
Uiteraard. Niet iedereen in GCSC zat even fout.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:37 schreef qu63 het volgende:
ik neem aan dat dat generaliserend bedoeld is en dat niet iedere GCSC'er zich aangesproken hoeft te voelen?
Je kan je eraan ergeren, maar je kan ook de lol ervan inzien dat iemand zich druk loopt te maken op iets wat zich op internet afspeeltquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:42 schreef Idyllic het volgende:
Het enige dat ik echt niet snap is dat niet meer mensen er tegenin zijn gegaan. Ik bedoel, het is toch, lijkt mij, totaal niet gezellig om te zitten SC als er af en toe weer een onderbuik geborrel van iemand dwars doorheen komt omdat hij/zij het weer eens niet eens is met wat er gebeurd. Waar dat dan ook over gaat?
Wij singles zijn eigenlijk best vriendelijk geweestquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is absoluut een waard woord, en dat waardeer ik nog steeds
Ja ok, maar zolang ze jou niet persoonlijk aan gaan kan dat idd ook prima. Maar op het moment dat het dat niet is zijn dat soort dingen zo ongelofelijk storend. Je voelt je constant aangevallen als je iets leest dat je ook maar zijdelings aan gaat.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:45 schreef qu63 het volgende:
Ik lees gewoon over de ergenissen heen in de gcsc en als ik ze toch lees glimlach ik even en ga ik weer verder
ik ben dan misschien een van de weinige hier die niet weet wie je bent (behalve Idyllicquote:Op vrijdag 16 december 2005 13:48 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Ja ok, maar zolang ze jou niet persoonlijk aan gaan kan dat idd ook prima. Maar op het moment dat het dat niet is zijn dat soort dingen zo ongelofelijk storend. Je voelt je constant aangevallen als je iets leest dat je ook maar zijdelings aan gaat.
En in die zin vind ik het heel kwalijk wat er gebeurde.
ik heb eerder in dit topic reeds geschreven hoe ik ben, n.a.v. een vraag van Godlike.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:42 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Uiteraard. Niet iedereen in GCSC zat even fout.
Het enige dat ik echt niet snap is dat niet meer mensen er tegenin zijn gegaan. Ik bedoel, het is toch, lijkt mij, totaal niet gezellig om te zitten SC-en als er af en toe weer een onderbuik geborrel van iemand dwars doorheen komt omdat hij/zij het weer eens niet eens is met wat er gebeurd. Waar dat dan ook over gaat?
Het hoeft echt geen totale jubel en gloriezang te zijn daar maar dit was gewoon echt niet leuk meer.
En ik weet bijna zeker dat er stiekem heel wat meer mensen zijn die het daar mee eens zijn.
wat mij betreft is het afgedaan bij het feit dat GCSC nu dicht is.quote:Ach godje.. weet je.. ik weet dat ik eerlijk ben over dingen. Soms te eerlijk en dan flap ik er dingen uit die ik beter niet had kunnen zeggen. Soms wel jammer, mensen die me kennen weten dit, anderen kunnen 't gewoon aan me vragen. Dat gebeurd soms, en dan kan ik een antwoord geven. Als het niet gebeurd? Tja, dat is niet mijn probleem dat anderen eraan ergeren.
Gelukkig is Fok! net een mini-Nederlandje met een mini-poldermodelletje. Soms leuk, en soms minder leuk. Ik kan er prima mee leven, maar af en toe eens wat woorden erover wisselen zal ik ook niet laten.
waarom ik het negeer?quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:08 schreef ArtyShock het volgende:
En wat betreft de verzuurde sfeer daar, waarom het negeren? Òf je bent zo meegaand dat je de sfeer maar voor lief neemt om wat aansluiting te vinden, of je hebt meegeewerkt aan de sfeer om maar een uitlaatklep voor je ongenoegen te hebben. Je moet er de lol maar van inzien...
Dus als er in Amsterdam rellen uitbreken moeten alle Amsterdammers maar het land uit?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Die kloon is slechts een extra zetje geweest. Er zijn verschillenden mensen geweest die daar stelselmatig zwart gemaakt werden door altijd dezelfden.
Hoewel ik een vrij aardig vermoeden heb wie hier de zgn 'klokkenluider' is, zal het me verder aan mijn reet roesten eigenlijk... Het interesseert me weinig wie waar mod is/post en welke ergenissen hij/zij verder heeft over elders op Fok!quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:08 schreef ArtyShock het volgende:
Wat ik tekenend vind van de users uit de GCSC ploeg die hier tegensputteren, is dat het schijnbaar belangrijker is wie de klokkenluider is en of ze zich wel of niet persoonlijk aangesproken moeten voelen dan de gebruikte argumenten die geleid hebben tot de beslissing tot sluiting.
En wat betreft de verzuurde sfeer daar, waarom het negeren? Òf je bent zo meegaand dat je de sfeer maar voor lief neemt om wat aansluiting te vinden, of je hebt meegeewerkt aan de sfeer om maar een uitlaatklep voor je ongenoegen te hebben. Je moet er de lol maar van inzien...
Mensen die al binnenkomen met: "Het niveau is zeker weer om te huilen, 't zal wel weer nergens over gaan", zijn echter ook niet bevorderlijk voor de sfeer...quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:45 schreef qu63 het volgende:
Ik lees gewoon over de ergenissen heen in de gcsc en als ik ze toch lees glimlach ik even en ga ik weer verder
op zulk soort mensen reageer ik ook niet en bemoei me er op dat moment ook niet meequote:Op vrijdag 16 december 2005 14:18 schreef es70 het volgende:
Mensen die al binnenkomen met: "Het niveau is zeker weer om te huilen, 't zal wel weer nergens over gaan", zijn echter ook niet bevorderlijk voor de sfeer...
Nee, maar er zijn genoeg mensen die daar zonder verder bij na te denken bovenop springen (en ook dat schijnt lollig te zijn voor sommige mensen).quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
op zulk soort mensen reageer ik ook niet en bemoei me er op dat moment ook niet mee
lees even mijn stukje dan. ik heb het reeds 1 keer extra aangehaald. Echter, neimand schijnt te [b]willen[b] lezen dat er iemand is die het een beetje bij zichzelf zoekt. heel klein beetje, dat wel.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:27 schreef Godlike02 het volgende:
Het gaat nu al twee pagina's lang over andere mensen en de klokkenluider![]()
De vaste posters hebben kennelijk geen benul dat voornamelijkl hun eigen postgedrag de aanleiding is geweest om de SC te sluiten?
Ik zie geen enkel teken dat ze enige kritiek hebben op het postgedrag wat door hun zelf of door de mede kliekbewoners is getoond in de afgelopen maanden.
Als het ooit weer open moet gaan is het dan niet verstandig om daar is naar te kijken? In plaats om het af te schuiven op een klokkenluider of een enkele losse user die is binnen komt wandelen (die overigens weer even snel weg gepest zal zijn als hij binnen is gekomen)?
Als dat zo is, noem dan eens een voorbeeld.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:27 schreef Godlike02 het volgende:
Het gaat nu al twee pagina's lang over andere mensen en de klokkenluider![]()
De vaste posters hebben kennelijk geen benul dat voornamelijkl hun eigen postgedrag de aanleiding is geweest om de SC te sluiten?
Zomaar een willekeurige opmerking waardoor ik vanochtend weer even op het topic gewezen werd.. En dat soort dingen zijn mijn dus VEEL vaker aan me gemeld.quote:Mja, dat zou wel erg laag zijn. Ik heb nog steeds de hoop dat het iemand anders is, maar mocht dit dude zijn, dan kan ze me echt finaal aan t gas
dit is zeker geen willekeurige opmerking.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zomaar een willekeurige opmerking waardoor ik vanochtend weer even op het topic gewezen werd.. En dat soort dingen zijn mijn dus VEEL vaker aan me gemeld.
Kom op zeg!!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:22 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dit is zeker geen willekeurige opmerking.
en als je die te ver vindt gaan, moet je m bij dagonet cs aanmelden voor een ban.
niet de hele reeks er uitflikkeren
en misschien had dat al eerder gemoeten als je er zo over denkt.
maar laten we geen herhaling van zetten gaan doen
Ik ben geen meest verslaafde reeksen mens, en ben van mening dat reeksen gewoon open moeten blijven.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:28 schreef yvonne het volgende:
Wordt er een topic geopend in FB over reeksen komen de meest verslaafde reeksen mensen binnenhollen om te vertellendat zij zo niet zijn.
Altijd en eeuwig wijzen naar een ander, nooit eens naar jezelf kijken.
Ja, dat was ik. Een reactie op talloze insinuaties en beschuldigingen van haar kant naar mij, de afgelopen maanden. Ik reageer daarop. En inderdaad, dat was niet lief. Soit. Ban me 48 uur voor doodsverwensen zoals iedereen, of mail me gewoon eens als je vindt dat het niet kan wat ik zeg. Niks aan de hand.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zomaar een willekeurige opmerking waardoor ik vanochtend weer even op het topic gewezen werd.. En dat soort dingen zijn mijn dus VEEL vaker aan me gemeld.
Wat is er kind, reageerde niemand meer op je in FB?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:29 schreef Redux het volgende:
[..]
Ik ben geen meest verslaafde reeksen mens, en ben van mening dat reeksen gewoon open moeten blijven.
Dit noem jij ontkrachten?quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:29 schreef Redux het volgende:
[..]
Ik ben geen meest verslaafde reeksen mens, en ben van mening dat reeksen gewoon open moeten blijven.
ik heb nu reeds 2 keer de hand in eigen boezem gestoken voor mijn (kleine) aandeel aan GCSC. Ik blijft niet bezig hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom op zeg!!!
En wat is er opeens gebeurd met het reguleren vanuit users zelf?
Het ligt aan:
a) de langskomende kloon
b) De mods
c) De FA's
Niet aan jullie ALLEMAAL, nooit.
Wordt er een topic geopend in FB over bagger, komen binnen notime de notoirste baggeraars roepen dat zij het niet zijn maar een ander.
Wordt er een topic geopend in FB over reeksen komen de meest verslaafde reeksen mensen binnenhollen om te vertellendat zij zo niet zijn.
Als ik ene post neerzet is die heus nier voor jou alleen hoor, er zijn nog meer lezers en usersquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb nu reeds 2 keer de hand in eigen boezem gestoken voor mijn (kleine) aandeel aan GCSC. Ik blijft niet bezig hoor.
anders ik welquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Kennelijk heb ik ruim 3 jaar lang op fok rondgelopen met een totaal ander idee over wat gezellig is en wat normaal leuk met elkaar omgaan is, dan de crew. Opmerkelijk.
Ja. Ik vind het niet kloppen als je reeksen dicht gaat gooien als je van mening bent dat het posten in reeksen irritant en stom is, terwijl de mensen die in reeksen posten daar simpelwg lol in hebben. Op die manier kun je heel veel dingen hier op fok verbieden, want op een plek waar heel veel mensen komen zijn er heel veel zaken die irritant zijn.quote:
er wordt door 3 mensen gevraagd, maar door niemand geantwoord, daar wordt ik alleen een beetje simpel van. Verder niet persoonlijkquote:Op vrijdag 16 december 2005 15:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als ik ene post neerzet is die heus nier voor jou alleen hoor, er zijn nog meer lezers en users
laat ik het anders zeggen:quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom op zeg!!!
En wat is er opeens gebeurd met het reguleren vanuit users zelf?
Het ligt aan:
a) de langskomende kloon
b) De mods
c) De FA's
Niet aan jullie ALLEMAAL, nooit.
Wordt er een topic geopend in FB over bagger, komen binnen notime de notoirste baggeraars roepen dat zij het niet zijn maar een ander.
Om ook een positieve noot te raken: dat lijkt op een hand in eigen boezem.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
En ach, wat is er nou helemaal aan de hand ook? De slowchat gaat dicht. Misschien inderdaad een mooi moment om eens wat nuttigs met mijn tijd te gaan doen. Was ik toch al van plan voor volgend jaar, maar misschien is nu wel een beter momentWant dat dwangmatige posten om het posten, mja, da's waar
Van wat ik nu en dan heb gelezen in GCSC de laatste maanden (old habits die hard), was het gekanker veel in de trant van het kliekje tegen de rest van de boze wereld. Ik (als buitenstaander inmiddels) ervaarde dat nou niet bepaald als een gezonde sfeer. De, in mijn ogen terechte, kritiek die door verschillende personen geuit werd op de SC, werd altijd blind aan de kant geschoven door een front vaste users. Niet echt meer een toegankelijke slowchat imho.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar dan nog, van een verziekte sfeer was naar mijn mening geen sprake.
"uiterst obsessief mannetje met irreëele angsten".quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:33 schreef buzzer het volgende:
mail/msn/postduif
er staat niets onoirbaars in zijn post..
Helemaal mee eens flesquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach, geen zelfregulering, weer zo'n uit de lucht gegrepen kreet. Natuurlijk ligt het NIET aan de kloon, die met olifantenstappen binnen komt, zonder zich bekend te maken, iedereen van alles beschuldigt en ruzie komt schoppen. Nee, dat ligt aan ons ALLEMAAL. Natuurlijk ligt het niet aan de crew. Inconsequent beleid raar vinden, dat ligt aan ons ALLEMAAL. Ja. En ik ben de paashaas.
GCSC is gewoon vermoord door een stel vastgeroeste voormalige posters, die het al sinds de 30/40ers als hun domein beschouwden, en het er niet mee eens waren toen er andere users ook gezellig bij kwamen. En dus gingen ze weg. En nu komen ze, na de halve crew voor hun karretje gespannen te hebben, terug om de huidige users te beschuldigen van ontoegankelijkheid. Oh ja, en de sfeer is ook verziekt. Nou wat een verschrikkelijk verziekte sfeer zeg. Een grote hoeveelheid users zit gewoon lekker dagelijks met elkaar te babbelen, en er valt weleens een woord ja. Nou, wat een verziekte sfeer. Sjonge wat erg allemaal. Ingrijpen! Er is heel wat aan de hand! Niet bannen, nee, dat zou consequent beleid zijn. er is niet tegenaan te bannen, tegen die sfeerverpestende GCSC-duivels! Weet je, die reeks moet gewoon dicht! We verzinnen wel wat, maar die reeks moet dicht. En dat het hun eigen schuld is.
Sterk hoor
Och, er wordt gekankerd op PUB, ook zoiets. Maar als je er zelf niet komt, moet je je bek houden want dan heb je geen recht van spreken, en als je er wel komt, moet je je bek houden omdat het inconsequent is als je kankert op het forum waar je zelf ook post. Maar nee, natuurlijk is het niet zo dat PUB de hand boven het hoofd gehouden wordt, dat verbeeld ik me maar. PUB is namelijk een uiterst zinvolle toevoeging van het forum. Al was het maar omdat brechtje van de straat is.
Het gaat allang niet meer om het belang van fok als geheel, om "iets leuks te bieden voor alle users". Een paar crewleden doen en laten gewoon waar ze zin in hebben, kunnen maar eindeloos doorgaan met slinkse onderwatersteken, ruzie trappen waar ze maar willen, loze verdachtmakingen uit de lucht grijpen en alles, en ja, zij zijn crew, dus zij weten wat goed voor je is. Maar nee, aan de crew ligt het niet, het ligt aan ons ALLEMAAL.
Joh, weet je? 'T was fijn, bedankt, tot ziens
quote:Al was het maar omdat brechtje van de straat is.
Daar ben ik het mee eensquote:Op vrijdag 16 december 2005 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach, geen zelfregulering, weer zo'n uit de lucht gegrepen kreet. Natuurlijk ligt het NIET aan de kloon, die met olifantenstappen binnen komt, zonder zich bekend te maken, iedereen van alles beschuldigt en ruzie komt schoppen. Nee, dat ligt aan ons ALLEMAAL. Natuurlijk ligt het niet aan de crew. Inconsequent beleid raar vinden, dat ligt aan ons ALLEMAAL. Ja. En ik ben de paashaas.
GCSC is gewoon vermoord door een stel vastgeroeste voormalige posters, die het al sinds de 30/40ers als hun domein beschouwden, en het er niet mee eens waren toen er andere users ook gezellig bij kwamen. En dus gingen ze weg. En nu komen ze, na de halve crew voor hun karretje gespannen te hebben, terug om de huidige users te beschuldigen van ontoegankelijkheid. Oh ja, en de sfeer is ook verziekt. Nou wat een verschrikkelijk verziekte sfeer zeg. Een grote hoeveelheid users zit gewoon lekker dagelijks met elkaar te babbelen, en er valt weleens een woord ja. Nou, wat een verziekte sfeer. Sjonge wat erg allemaal. Ingrijpen! Er is heel wat aan de hand! Niet bannen, nee, dat zou consequent beleid zijn. er is niet tegenaan te bannen, tegen die sfeerverpestende GCSC-duivels! Weet je, die reeks moet gewoon dicht! We verzinnen wel wat, maar die reeks moet dicht. En dat het hun eigen schuld is.
Sterk hoor
Och, er wordt gekankerd op PUB, ook zoiets. Maar als je er zelf niet komt, moet je je bek houden want dan heb je geen recht van spreken, en als je er wel komt, moet je je bek houden omdat het inconsequent is als je kankert op het forum waar je zelf ook post. Maar nee, natuurlijk is het niet zo dat PUB de hand boven het hoofd gehouden wordt, dat verbeeld ik me maar. PUB is namelijk een uiterst zinvolle toevoeging van het forum. Al was het maar omdat brechtje van de straat is.
Het gaat allang niet meer om het belang van fok als geheel, om "iets leuks te bieden voor alle users". Een paar crewleden doen en laten gewoon waar ze zin in hebben, kunnen maar eindeloos doorgaan met slinkse onderwatersteken, ruzie trappen waar ze maar willen, loze verdachtmakingen uit de lucht grijpen en alles, en ja, zij zijn crew, dus zij weten wat goed voor je is. Maar nee, aan de crew ligt het niet, het ligt aan ons ALLEMAAL.
Joh, weet je? 'T was fijn, bedankt, tot ziens
Ik had het niet beter kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:02 schreef es70 het volgende:
Ik heb me een tijdlang prima vermaakt in GCSC, en de sfeer was idd al langere tijd anders...
Lijkt me een beetje onzinnig om erover door te blijven emmeren hier (of ergens anders overigens).
'T is dicht en het blijft dicht, en door hier te gaan lopen zieken/zeiken verander je daar niks aan.
Dat gevoel had ik ook eens toen ik een doodsimpele vraag stelde waarom Tha_T niet meer postte. Ineens een ploeg mensen met een verhaal dat het niveau weer laag was, sfeer om te huilen en weet ik veel wat. Ik heb me er over verbaasd dat uit zo'n simpele vraag zonder verdere bijbedoelingen, zo'n discussie is ontstaan.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:18 schreef es70 het volgende:
Mensen die al binnenkomen met: "Het niveau is zeker weer om te huilen, 't zal wel weer nergens over gaan", zijn echter ook niet bevorderlijk voor de sfeer...
Gooi het er maar uit jongen! Nu! In een keer! Een hele lap tekst!quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ach, geen zelfregulering, weer zo'n uit de lucht gegrepen kreet.
De crew heeft nooit beweert consequent te zijn, dus ze daarop aanvallen is ten eerste al een beetje nutteloos.quote:Natuurlijk ligt het NIET aan de kloon, die met olifantenstappen binnen komt, zonder zich bekend te maken, iedereen van alles beschuldigt en ruzie komt schoppen. Nee, dat ligt aan ons ALLEMAAL. Natuurlijk ligt het niet aan de crew. Inconsequent beleid raar vinden, dat ligt aan ons ALLEMAAL. Ja. En ik ben de paashaas.
quote:GCSC is gewoon vermoord door een stel vastgeroeste voormalige posters, die het al sinds de 30/40ers als hun domein beschouwden, en het er niet mee eens waren toen er andere users ook gezellig bij kwamen.
Het gaat nog niet eens om de toegankelijkheid. Op zich zullen jullie best toegankelijk genoeg zijn, voor andere zuurpruimen ja. Als je wat te zeiken hebt open dan een topic in klaagbaak maar ga hier niet een sterk staaltje 'de beste stuurlui' zitten spelen.quote:En dus gingen ze weg. En nu komen ze, na de halve crew voor hun karretje gespannen te hebben, terug om de huidige users te beschuldigen van ontoegankelijkheid.
Er is vaak genoeg een opmerking over gemaakt, dus niet zeuren dat je nergens wat vanaf wist.quote:Oh ja, en de sfeer is ook verziekt. Nou wat een verschrikkelijk verziekte sfeer zeg. Een grote hoeveelheid users zit gewoon lekker dagelijks met elkaar te babbelen, en er valt weleens een woord ja. Nou, wat een verziekte sfeer. Sjonge wat erg allemaal. Ingrijpen! Er is heel wat aan de hand!
Duppels, emmers water...quote:Niet bannen, nee, dat zou consequent beleid zijn. er is niet tegenaan te bannen, tegen die sfeerverpestende GCSC-duivels! Weet je, die reeks moet gewoon dicht! We verzinnen wel wat, maar die reeks moet dicht. En dat het hun eigen schuld is.
Sterk hoor
Wat kan het jullie nou ene fuck schelen wat er in PUB gebeurd? Laat ze daar! Die users daar vermaken zich met elkaar, doen in weze geen vlieg kwaadquote:Och, er wordt gekankerd op PUB, ook zoiets. Maar als je er zelf niet komt, moet je je bek houden want dan heb je geen recht van spreken, en als je er wel komt, moet je je bek houden omdat het inconsequent is als je kankert op het forum waar je zelf ook post. Maar nee, natuurlijk is het niet zo dat PUB de hand boven het hoofd gehouden wordt, dat verbeeld ik me maar. PUB is namelijk een uiterst zinvolle toevoeging van het forum. Al was het maar omdat brechtje van de straat is.
Makkelijk hè! Als je maar vaak genoeg in FB lees kan je vanzelf het babbeltje van de andere grote jongens na-praten. Ook zonder dat je weet waar je het over hebt.quote:Het gaat allang niet meer om het belang van fok als geheel, om "iets leuks te bieden voor alle users". Een paar crewleden doen en laten gewoon waar ze zin in hebben, kunnen maar eindeloos doorgaan met slinkse onderwatersteken, ruzie trappen waar ze maar willen, loze verdachtmakingen uit de lucht grijpen en alles, en ja, zij zijn crew, dus zij weten wat goed voor je is. Maar nee, aan de crew ligt het niet, het ligt aan ons ALLEMAAL.
Graag gedaan. Het was me een waar genoegen!quote:Joh, weet je? 'T was fijn, bedankt, tot ziens
Zo, dat is een waardevolle aanvulling.quote:
waarom?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:03 schreef QyRoZ het volgende:
Mooi dat die GCSC bagger zooi dicht is. Mijn dag is weer goed.
dan zal de bezem wel weer stuk zijn he.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:08 schreef QyRoZ het volgende:
Het was forumvervuiling. Nu "Wat draai je nu" nog weg en het forum is al een heel stuk beter.
Eens, wat xxxx je nu vind ik zo'n beetje het nuttelooste op heel fok!quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:08 schreef QyRoZ het volgende:
Het was forumvervuiling. Nu "Wat draai je nu" nog weg en het forum is al een heel stuk beter.
Als het dan toch 'maar' een forum is, waarom kom je dan zo binnenvallen en begin je bepaalde mensen te beledigen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:52 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Let go jongen, let go... Probeer nou echt eens een keer de boel los te laten. Het is 'maar' een forum, het is niet belangrijk.
Och gut. Wat mij betreft mogen de SC van R&P, US en de Showchat ook wel gesloten worden als we toch bezig zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:08 schreef QyRoZ het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Als het dan toch 'maar' een forum is, waarom kom je dan zo binnenvallen en begin je bepaalde mensen te beledigen?
Het is toch 'maar' een forum? Het is toch 'maar' één reeks? Eén topic waar je gewoon niet hoeft te lezen/posten.
Of is het voor jou niet gewoon 'maar' een forum en vind je dat je zo hard *iets* mist en moet je daarom zo reageren?
Ah!quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:55 schreef Tha_T het volgende:
[..]
toch zou je het eens moeten proberen, het heeft mij ook vel goeds opgeleverd. En natuurlijk is het niet leuk als het tegen je gezegd wordt, maar het is niet edit of banwaardig, en ik denk dat jij verbaal prima in staat bent om er een keurige mail aan te wijden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 17:47 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
"uiterst obsessief mannetje met irreëele angsten".
Wat draagt het bij aan de discussie. Als iemand 10.000 posts heeft op fok "voornamelijk over religie" (ik ben gepol/nwsband en bovendien zijn zeker een kwart van mijn posts een reactie op beschuldigingen van "fascist" e.d. en een reactie op partijdige modakties.
Nu al 10.003 posts op fok met deze 3 reacties er bij dus nog "uiterst obsessiever en nog meer irreeele angsten. Aldus de redenatie van een "Ork" dan
Zo'n persoon mailen slaat helemaal nergens op.![]()
Ik begrijp jou wel hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:27 schreef buzzer het volgende:
Nog even over GCSC (en dan hou ik er voorlopig over op): het moet toch zijn opgevallen dat het groepje vaste bezoekers steeds kleiner en kleiner werd, en dat samen met alle waarschuwingen (om d_h te citeren) over de kleine wondjes. Je in zoverre gelijk dat kleine wondjes geen rden zijn om naar de dokter te gaan, maar alsa je een klein wondje niet goed behandelt, groeit het uit tot een fikse ontsteking. Misschien had ik wel veel eerder hard in moeten grijpen, maar GCSC is toch een stukje van mij (de laatste tijdf dus niet meer) en ik heb te lang teveel door de vingers gezien. Maar vergis je niet, het is niet de kloon die het nu aangewakkerd heeft, maar er waren talloze signalen richting de crew dat het zo niet langer kon, uit heel veel verschillende richtingen.
We gaan nu een tijdje pauze nemen, en dan zien we wel weer verder... We gaan ons eerst maar eens beraden over hoe verder. In ieder geval niet op de manier zoals het de laatste tijd ging.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
En ik hou het voor vandaag voor bekeken aan de pc. Dus reactie hoef je niet direct te verwachten.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:27 schreef buzzer het volgende:
Nog even over GCSC (en dan hou ik er voorlopig over op)
of ip-ban alle kutusers!quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:06 schreef ShaoliN het volgende:
God, ze besluiten een reeks dicht te gooien.. Dat zal vast een wereld van verschil betekenen. Gooi meteen dit hele kutforum dicht.
![]()
ik moest lachenquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:10 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dan houden we nog maar een paar modjes over...
waarom kwam jij nooit in GCSCquote:Op vrijdag 16 december 2005 20:06 schreef ShaoliN het volgende:
God, ze besluiten een reeks dicht te gooien.. Dat zal vast een wereld van verschil betekenen. Gooi meteen dit hele kutforum dicht.
![]()
op zich best wel een ik heb ook geen leven reactiequote:Op vrijdag 16 december 2005 18:52 schreef Idyllic het volgende:
...
Ja, de enige reeks die ik wel okay vind.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
jammer
nou zie ik je alleen in FMT
en elke maand scoor je wel een puntjequote:Op vrijdag 16 december 2005 20:34 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja, de enige reeks die ik wel okay vind.![]()
waar dan, mijn zoon?quote:
Nee hoor, hier niet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
waar dan, mijn zoon?
hier toch niet.
hier vragen we ons alleen af, waarom het sluiten van GCSC op een razzia moest lijken
Het aantal mails op fok, met name over religie, is totaal geen reden om iemand gestoord te noemen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:18 schreef buzzer het volgende:
toch zou je het eens moeten proberen, het heeft mij ook vel goeds opgeleverd. En natuurlijk is het niet leuk als het tegen je gezegd wordt, maar het is niet edit of banwaardig, en ik denk dat jij verbaal prima in staat bent om er een keurige mail aan te wijden.
Helaas, ik moet je teleurstellen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:32 schreef leonieke het volgende:
En die kloon? Ik blijf toch wel denken dat het voor een stuk opgezet spel is vanuit de crew... Zo van: "we zullen het nu eens oplossen". En een vermoeden? Tjah, dat heeft iedereen wel wie het is. Ik vraag me echt af of we er allemaal zo hard naast zouden zitten.
How zeg.. ik dacht nu echt dat ik nog voor mezelf mocht bepalen wat goed en slecht is... Hebben ze dit recht ook al van me afgenomenquote:Op zaterdag 17 december 2005 00:34 schreef Idyllic het volgende:
Denk wel dat het goed is. Voor de reeks en voor de mensen die er in postten.
Dat kan niet meer tegenwoordig hoor.. Denken voor jezelf.quote:Op zaterdag 17 december 2005 10:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
How zeg.. ik dacht nu echt dat ik nog voor mezelf mocht bepalen wat goed en slecht is... Hebben ze dit recht ook al van me afgenomen![]()
Nou als jij meent dat ik die persoon moet mailen omdat mailen vaak helpt, zal ik jouw maar een mailtje sturen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:59 schreef Akkersloot het volgende:
[klacht tegen iemand die mij gestoord noemt wegens 10.000 posts voornamelijk over religie (vallen partijdige modjes en niet gestoord of een fascist genoemd willen worden dan ook onder religie]
Het aantal mails op fok, met name over religie, is totaal geen reden om iemand gestoord te noemen.
Heeft mailen wel zin? Ondertussen heb ik weer 50 posts meer op fok. Dus is ik zal volgens hem ondertussen alleen maar meer gestoord zijn.
"je moet maar mailen". Lekker eenvoudig hè modderen. Ik heb gewoon een klacht tegen die persoon. Dat je zelfs niet kan beantwoorden ofdat zijn opmerking iets toe draagt aan de betreffende discussie. [Poll] Een land met 10 % christenen is ? (Poll een land met 10 % christenen en 90 % atheisten is christelijk of atheistisch ?
quote:Op zaterdag 17 december 2005 18:53 schreef Akkersloot het volgende:
Nou als jij meent dat ik die persoon moet mailen omdat mailen vaak helpt, zal ik jouw maar een mailtje sturen.![]()
quote:Wat versta jij onder een persoonlijke aanval ?
Wat versta jij onder zinvolle aanvallen in een discussie als "een land met 10 % christenen en 90 % atheisten is dat een christelijk land of een atheistisch land ? "
Sinds wanneer bepaalt het aantal posts over "religie" of iemand een "uiterst obsief mannetje" is en "irreeele angsten" heeft ?
[GC] Feedbacktopic
quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zo, dat is een waardevolle aanvulling.
Passend taalgebruik voor een FAquote:Op zondag 18 december 2005 17:45 schreef Dagonet het volgende:
Flikker op naar martijn.org -angel-, dit is geen doelgroep van FOK!
Jij denkt dus dat ik serieus een oproep hier doe? Haha.quote:Op zondag 18 december 2005 17:45 schreef Dagonet het volgende:
Flikker op naar martijn.org -angel-, dit is geen doelgroep van FOK!
Yep.quote:Op vrijdag 16 december 2005 13:42 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Uiteraard. Niet iedereen in GCSC zat even fout.
Het enige dat ik echt niet snap is dat niet meer mensen er tegenin zijn gegaan. Ik bedoel, het is toch, lijkt mij, totaal niet gezellig om te zitten SC-en als er af en toe weer een onderbuik geborrel van iemand dwars doorheen komt omdat hij/zij het weer eens niet eens is met wat er gebeurd. Waar dat dan ook over gaat?
Het hoeft echt geen totale jubel en gloriezang te zijn daar maar dit was gewoon echt niet leuk meer.
En ik weet bijna zeker dat er stiekem heel wat meer mensen zijn die het daar mee eens zijn.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:34 schreef Idyllic het volgende:
Maar goed, het is weer leuk geweest.
Het laten klappen van de reeks was niet eens mijn opzet.
Denk wel dat het goed is. Voor de reeks en voor de mensen die er in postten.
Mss tot ooit!
und?quote:
daar staat toch waarom je geen reaktie meer krijgt...quote:
Ik vroeg niet om een reactie, maar het viel me op dat de kloon niet meer nodig was nadat gcsc een slotje had.quote:Op maandag 19 december 2005 21:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
daar staat toch waarom je geen reaktie meer krijgt...
tuurlijk nietquote:Op maandag 19 december 2005 21:13 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik vroeg niet om een reactie, maar het viel me op dat de kloon niet meer nodig was nadat gcsc een slotje had.
dan heb je mijn reakties toch echt niet goed gelezen. Ook zonder die kloon was het geberud, en op exact hetzelfde tijdstip. GCSC was een olietanker op ramkoers waar we al een tijdje goed de balen van hadden. Het is erg makkelijk om de kloon de schuld te geven, maar de hand in eigen boezem steken is er blijkbaar niet bij... En ik steek ook een beetje de hand in eigen boezem: ik had dit al veel eerder moeten doen, het was al veel te ver heen.quote:Op maandag 19 december 2005 21:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tuurlijk niet
dan zijn ze zelf weer dapper genoeg
kom op buzzer.quote:Op maandag 19 december 2005 21:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan heb je mijn reakties toch echt niet goed gelezen. Ook zonder die kloon was het geberud, en op exact hetzelfde tijdstip. GCSC was een olietanker op ramkoers waar we al een tijdje goed de balen van hadden. Het is erg makkelijk om de kloon de schuld te geven, maar de hand in eigen boezem steken is er blijkbaar niet bij... En ik steek ook een beetje de hand in eigen boezem: ik had dit al veel eerder moeten doen, het was al veel te ver heen.
Het heeft geen reet te maken met het niet zelf afkunnen. En meer woorden maak ik er niet meer aan vuil.
nee hoorquote:
Ik zie je dit de hele tijd al zeggen.quote:Op maandag 19 december 2005 21:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
dan heb je mijn reakties toch echt niet goed gelezen. Ook zonder die kloon was het geberud, en op exact hetzelfde tijdstip. GCSC was een olietanker op ramkoers waar we al een tijdje goed de balen van hadden. Het is erg makkelijk om de kloon de schuld te geven, maar de hand in eigen boezem steken is er blijkbaar niet bij... En ik steek ook een beetje de hand in eigen boezem: ik had dit al veel eerder moeten doen, het was al veel te ver heen.
Het heeft geen reet te maken met het niet zelf afkunnen. En meer woorden maak ik er niet meer aan vuil.
WTFquote:Op maandag 19 december 2005 22:13 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar ach, jullie zullen wel merken wat het resultaat van jullie sympathieke handelen is.
Ik zag de post die je quotte al niet, dus ik vond het wat vreemd.quote:Op maandag 19 december 2005 22:23 schreef dolle_hond het volgende:
EN WAAROM HAAL JE DIE POST DAN WEER WEG?
dat zijn nou echt van die rot-streken, tha_t , waarmee je onnodig het verschil benadrukt
zie je mij dan ergens in GC slowchatten?quote:Op maandag 19 december 2005 22:24 schreef buzzer het volgende:
[..]
WTF![]()
luister goed, I'll tell this only once: de sfeer was dermate verziekt (en als je de oogkleppen afdoet en ook de reakties van andere users leest zul je zien dat veel meer users dat zo zagen) dat het incidenteel bannen van een user echt geen reet aan het probleem oplost. Dat is slechts tijdelijke symptoombestrijding, maar de ontsteking los je er echt niet mee op. Wat dan ? de hele kliek 48 uur bannen ? Laat me niet lachen. Je weet zelfs net zo dondersgoed als ik dat dat echt geen reet oplost. Als je diep in je hart kijkt weet je dat het probleem eigenlijk helemaal niet meer op te lossen was, behalve op de wijze zoals we nu gedaan hebben.
En wees nu ook zo volwassen op niet op elke mogelijke manier elders in GC te gaan slowchatten. (dit in het algemeen). Zonder kloon was dit ook gebeurt (en echt geen dag later) Ik heb geen idee wie er achter zit, en ik wil het ook niet weten, maar die kloon legde feilloos bloot waar we achter de schermen eigenlijk allang uit waren: het kan niet langer zo !
Je moet het je niet persoonlijk aantrekken, want het is niet zo dat er slechts een schuldig is (en natuurlijk waren er ook die louter voor de gezelligheid postten en wars waren van het gezeur) maar geen waarschuwingen: nou die heb ik diverse keren gegeven, en echt zeeeer duidelijk, ik heb zelfs de reeks een paar weken geleden een paar uur op slot gezet met een opruimslotje (die ik per ongeluk expres een paar uur heb laten zitten om de boodschap duidelijk te maken. Dat was toch wel een hele duidelijk en laatste waarschuwing. En nogmaals: betrek het niet op je eigen persoon (en dat geldt voor iedereen: er is niet een hoofddader, maar een combinatie van heel veel dingen)quote:Op maandag 19 december 2005 22:22 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik zie je dit de hele tijd al zeggen.
En ik denk ook al de hele tijd na wat ik gedaan zou kunnen hebben. Maar ik heb geen idee. Mijn mening is nog steeds dat PUB dicht mag. Als dat het is, vind ik het een onzinreden.
Als ik erop terugkijk zie ik ook wel dat de sfeer niet altijd super was. En dat Meki het ook wel eens te verduren kreeg wanneer hij in discussie met Flash was in een ander topic. Maar ik denk dat als Flash dat had geweten, hij zich ook wel had ingehouden. En volgens mij is dat ook niet de reden geweest.
Verder hebben Jag en Indah volgens mij ook niets verkeerd gedaan behalve hun rijsverslagen en planningen er posten. Leonieke zat volgens mij alleen voor GCSC op FOK!, en verder in het topic waren er ook alleen maar gezellige mensen zoals Bengeltje, Sjowhan, qu63 en nog een hoop anderen.
In het laatste topic van de reeks las ik dat Flash dingen uitte die inderdaad niet konden. Maar ik heb het gevoel dat hij zich dan ook extreem ergerde aan de kloon die in het topic aanwezig was en mensen beledigde.
Ik begrijp wel dat het dan alsnog niet kan, maar als het nou om die reden is, dan snap ik het niet helemaal.
Ik lees wel dat het allemaal al uit de hand aan het lopen was, en dat de crew zich er al al langer aan ergerde. Misschien ook de reden dat we Tha_T en renesite niet meer zagen, maar ik heb zelf eigenlijk nooit iets vanuit de crew in het topic gelezen. En ik denk dat als ik dat niet heb gelezen, dat wel meer het dan niet hebben gelezen.
Ik leg me verder neer bij jullie beslissing, maar ik ben eigenlijk van mening dat de waarschuwingen duidelijker hadden gekund, en misschien duidelijker mogen in de toekomst.
Ik begrijp daarnaast ook wel dat jullie niet altijd zin hebben om hele topics te moeten doorspitten, maar zijn er dan niet andere mogelijkheden om het in de hand te houden? Gooi desnoods een extra mod in GC om de dingen bij te houden.
Nee maar soms worden er dingen gepost in andere gedeeltes waardoor je soms wat weg moet halenquote:Op maandag 19 december 2005 22:25 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik zag de post die je quotte al niet, dus ik vond het wat vreemd.
Maar Tha_T, ik hoor graag iets van je. Ik ben niet van mening dat jouw mening je moderatorschap in gevaar brengt.
Nou neequote:Op maandag 19 december 2005 22:23 schreef dolle_hond het volgende:
EN WAAROM HAAL JE DIE POST DAN WEER WEG?
dat zijn nou echt van die rot-streken, tha_t , waarmee je onnodig het verschil benadrukt
Ik ben niet van mening dat de sfeer dermate verziekt was. Ik weet niet wat je nou allemaal van GCSC gezien hebt, en of je er alleen op momenten geweest bent dat de sfeer verpest was.quote:Op maandag 19 december 2005 22:24 schreef buzzer het volgende:
luister goed, I'll tell this only once: de sfeer was dermate verziekt (en als je de oogkleppen afdoet en ook de reakties van andere users leest zul je zien dat veel meer users dat zo zagen) dat het incidenteel bannen van een user echt geen reet aan het probleem oplost. Dat is slechts tijdelijke symptoombestrijding, maar de ontsteking los je er echt niet mee op. Wat dan ? de hele kliek 48 uur bannen ? Laat me niet lachen. Je weet zelfs net zo dondersgoed als ik dat dat echt geen reet oplost. Als je diep in je hart kijkt weet je dat het probleem eigenlijk helemaal niet meer op te lossen was, behalve op de wijze zoals we nu gedaan hebben.
Okee, dan kan het geweest zijn dat ik toen niet op FOK! was vorige week, dat ik het daarom niet gezien heb. Dan kan ik daar verder ook niets over zeggen.quote:Op maandag 19 december 2005 22:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
Je moet het je niet persoonlijk aantrekken, want het is niet zo dat er slechts een schuldig is (en natuurlijk waren er ook die louter voor de gezelligheid postten en wars waren van het gezeur) maar geen waarschuwingen: nou die heb ik diverse keren gegeven, en echt zeeeer duidelijk, ik heb zelfs de reeks een paar weken geleden een paar uur op slot gezet met een opruimslotje (die ik per ongeluk expres een paar uur heb laten zitten om de boodschap duidelijk te maken. Dat was toch wel een hele duidelijk en laatste waarschuwing. En nogmaals: betrek het niet op je eigen persoon (en dat geldt voor iedereen: er is niet een hoofddader, maar een combinatie van heel veel dingen)
er werd 1 maand gezegdquote:Op maandag 19 december 2005 22:37 schreef classpc het volgende:
Maar goed, als jij vindt dat je genoeg gewaarschuwd heb dan laat ik het daar bij.
Maar moeten we dit dan zien als een definitief slotje of is er de mogelijkheid dat de reeks weer open gaat na een bepaalde tijd?
En geldt dat ook voor de Breezah reeks?
Ja 1 maand verdimme. Ik ben donderdag weg t/m 2 januari en dan heb ik nog maar 2 weken GCSC.quote:
En daar kom je pas na sluiting achter? Dat heb ik toch redelijk vaak laten doorschemerenquote:Op maandag 19 december 2005 22:22 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik lees wel dat het allemaal al uit de hand aan het lopen was, en dat de crew zich er al al langer aan ergerde. Misschien ook de reden dat we Tha_T en renesite niet meer zagen, maar ik heb zelf eigenlijk nooit iets vanuit de crew in het topic gelezen. En ik denk dat als ik dat niet heb gelezen, dat wel meer het dan niet hebben gelezen.
Daar was ik al langer achter dat jij er niet meer was. Maar ik heb nog steeds geen idee waarom. Het is mij nog steeds niet duidelijk. Misschien dat ik je afscheid in GCSC heb gemist ofzo.quote:Op maandag 19 december 2005 22:41 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En daar kom je pas na sluiting achter? Dat heb ik toch redelijk vaak laten doorschemeren
Zeg please, we zetten er geen dag op, geen tijd, geen minuten en geen seconden.quote:Op maandag 19 december 2005 22:42 schreef classpc het volgende:
Dus 16 januari gaat het weer open, of kunnen we dan een verzoek indienen tot heropening?
Net zoals het slot op GCSC een natuurlijk verloop had, en zie DAT nu eens in.quote:Op maandag 19 december 2005 22:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Laat dingen nu eens een natuurlijk verloop hebben.
in principe hebben we een maand pauze ingelast. En in de tussentijd gaan we kijken hoe we een doorstart kunnen maken, en uiteraard een openingspost met aanvullende regeltjes.. De Breezah serie was in principe definitief, maar wellicht dat daar in de loop van volgend jaar weer een paar topics aan gewijd kunnen worden.quote:Op maandag 19 december 2005 22:37 schreef classpc het volgende:
Maar goed, als jij vindt dat je genoeg gewaarschuwd heb dan laat ik het daar bij.
Maar moeten we dit dan zien als een definitief slotje of is er de mogelijkheid dat de reeks weer open gaat na een bepaalde tijd?
En geldt dat ook voor de Breezah reeks?
Het was en is voor mij eigenlijk niet duidelijk.quote:Op maandag 19 december 2005 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Net zoals het slot op GCSC een natuurlijk verloop had, en zie DAT nu eens in.
Deze discussie iedere dag op te rakelen heeft geen nut, alles is duidelijk in dit topic.
het is waarschijnlijk ook niemand opgevallen dat ik ook niet meer meepostte... al een paar weken niet (op een incidentele post na af en toe) Maar goed, ik zet nu definitief een streep onder deze discussie. Alles is gezegd en staat er duidelijk in dit topicquote:Op maandag 19 december 2005 22:41 schreef Tha_T het volgende:
[..]
En daar kom je pas na sluiting achter? Dat heb ik toch redelijk vaak laten doorschemeren
Het viel me wel op dat je niet meer meepostte maar om zo'n discussie als toen met Tha_T te voorkomen heb ik de vraag niet gesteld.quote:Op maandag 19 december 2005 22:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is waarschijnlijk ook niemand opgevallen dat ik ook niet meer meepostte... al een paar weken niet (op een incidentele post na af en toe) Maar goed, ik zet nu definitief een streep onder deze discussie. Alles is gezegd en staat er duidelijk in dit topic
Meen je nu echt dat FOK! voor jou enkel en alleen de SC wasquote:Op maandag 19 december 2005 22:51 schreef classpc het volgende:
Ik ben er nu inmiddels ook over uitgepraat, en ik ben ook niet van plan om hier nog langer over te discussiëren.
Bij deze ga ik proberen om eens een leven te zoeken naast FOK.
Niet enkel, maar sinds ik GCSC heb leren kennen, is dat wel een belangrijk deel van mijn bezoeken op FOK! geworden.quote:Op maandag 19 december 2005 22:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Meen je nu echt dat FOK! voor jou enkel en alleen de SC was
Het was altijd al inhoudsloos, hoewel er in het begin wel wat aan gedaan werd om dat te voorkomen, maar toen Duderina, die nu crew is, aan boord klom was het vrij snel bekeken met de illustere reeks en de Inhoud, die ooit begon met Loesje29s kinderwens als 30s/40s. Grappige is dat de kritiekpunten die nu opgesomd worden, en uitstekend verwoord werden door de kloon Idyllic, vanaf ongeveer Duderina's intrede al opgeld doet. Mijn insteek is nu danook: was die kloon Idyllic nu Duderina of (idd) Brighteyes. In het eerste geval zou dat een treffend staaltje Duderiniaanse hypocrisie betekenen nl. En daarbij ook wel weer heel erg geestig.quote:Op maandag 19 december 2005 22:16 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb eigenlijk weinig tot geen waarschuwingen van de mods gezien in de topics zelf?
elke afwezigheid van jou werd uitgelegd als veroorzaakt door de ziekte van je vrouw, nofi.quote:Op maandag 19 december 2005 22:49 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is waarschijnlijk ook niemand opgevallen dat ik ook niet meer meepostte... al een paar weken niet (op een incidentele post na af en toe) Maar goed, ik zet nu definitief een streep onder deze discussie. Alles is gezegd en staat er duidelijk in dit topic
Nee hoor, er is absoluut geen sprake van verbittering. Ik zit me echt niet te verkneukelen omdat ik de boel op slot heb gegooid. Zo zit ik niet in elkaar.quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:06 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
elke afwezigheid van jou werd uitgelegd als veroorzaakt door de ziekte van je vrouw, nofi.
daarom werd er daar juist soms weinig over gezegd.
als iemand problemen heeft, ga je hem niet vragen waarom hij weinig komt, maar neem je dat aan.
nu lijkt het er op dat je een verbittering hebt: " ik vind het niet leuk, dicht dan maar."
Kom gezellig naar SINGLES SC [R&P Slowchat] Diep Gezonkenquote:Op maandag 19 december 2005 22:54 schreef classpc het volgende:
[..]
Niet enkel, maar sinds ik GCSC heb leren kennen, is dat wel een belangrijk deel van mijn bezoeken op FOK! geworden.
Maar ik ervaar de sfeer op het forum nu toch anders, en ik vind er niet zo veel meer aan als voorheen.
Maar binnen een week ben ik denk ik wel weer terug, want FOK! kan ik moeilijk los laten.
Wat versta jij onder persoonlijke aanvallen ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 07:33 schreef buzzer het volgende:
er staat niets onoirbaars in zijn post..
Dus ik moet mailen. Nu ben ik het ook niet met jouw eens. En ik heb je gemaild. Maar geen reactie gehad.quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:18 schreef buzzer het volgende:
toch zou je het eens moeten proberen, het heeft mij ook vel goeds opgeleverd. En natuurlijk is het niet leuk als het tegen je gezegd wordt, maar het is niet edit of banwaardig, en ik denk dat jij verbaal prima in staat bent om er een keurige mail aan te wijden.
je moet betreffende user mailen daarover, niet mijquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:04 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Dus ik moet mailen. Nu ben ik het ook niet met jouw eens. En ik heb je gemaild. Maar geen reactie gehad.
Wat zit jij dan nog te mekkeren over iemand moeten mailen bij een meningsverschil als je zelf niet reageert op mails![]()
ik moet mezelf toch eens een serieus persoonlijk probleem aanmetenquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kom gezellig naar SINGLES SC [R&P Slowchat] Diep Gezonken
![]()
Joey kaapt mensen weg![]()
Je BENT toch een probleem?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik moet mezelf toch eens een serieus persoonlijk probleem aanmeten![]()
Ik mail niet met personen die mij een fascist, racist of, in dit geval "een uiterst obsessief mannetje" en nog iets noemen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:25 schreef buzzer het volgende:
je moet betreffende user mailen daarover, niet mij
de inhjoud van je mail was het zelfde als je post hier op het forum, en daar had ik al op geantwoord.. Kom op zeg, je lijkt me verbaal sterk genoeg om een dergelijk iemand van repliek te dienen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:23 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik mail niet met personen die mij een fascist, racist of, in dit geval "een uiterst obsessief mannetje" en nog iets noemen.
Als je zelf zegt dat mailen helpt vraag ik me gewoon af waarom je zelf je mails niet beantwoord.
En verder wacht ik nog op antwoord wat jij onder persoonlijke aanvallen verstaat.
Je zei dat ik moet mailen naar die persoon. Ik ga niet mailen met personen die mij een fascist, racist of "een uiterst obsessief mannetje" noemen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:52 schreef buzzer het volgende:
de inhoud van je mail was het zelfde als je post hier op het forum, en daar had ik al op geantwoord.. Kom op zeg, je lijkt me verbaal sterk genoeg om een dergelijk iemand van repliek te dienen.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:32 schreef Dagonet het volgende:
FOT. 14.gif
deel 90 was al geopend door iemand en door buzzer geslotenquote:Op donderdag 22 december 2005 00:05 schreef Arcee het volgende:
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #90
Kan iemand even 91 in 90 veranderen?
Mijn standaardregel is dat od jij of Arcee een nieuwe opent bij het posten van de cijfers. Ze hadden nu er een geopend zonder iets van cijfers in de OP om een beetje te slowchatten. Dus het is wmb gewoon deel 90quote:Op donderdag 22 december 2005 09:55 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
deel 90 was al geopend door iemand en door buzzer gesloten
ik heb dus bewust deel 91 genoemd
jaquote:Op donderdag 22 december 2005 12:33 schreef buzzer het volgende:
[..]
Mijn standaardregel is dat od jij of Arcee een nieuwe opent bij het posten van de cijfers. Ze hadden nu er een geopend zonder iets van cijfers in de OP om een beetje te slowchatten. Dus het is wmb gewoon deel 90
dat lijkt mij ook het meest logisch eigenlijk.. je gaat verder waar je gebleven was en herhaald even de laatste stats. alleen iedereen begint meteen met nutteloze tvp's zettenquote:Op donderdag 22 december 2005 13:37 schreef dolle_hond het volgende:
jag of qu opent nog wel eens met herhalen van laatste cijfers, heb je iig iets aan
dat is ook prima, maar zoals hij nu werd geopend was het compleet nutteloos.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:37 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ja
het was idd een lamme zooi
jag of qu opent nog wel eens met herhalen van laatste cijfers, heb je iig iets aan
kloptquote:Op donderdag 22 december 2005 14:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat is ook prima, maar zoals hij nu werd geopend was het compleet nutteloos.
wil je van mij die rechten even lenen?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:52 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
klopt
maar ik kon die cijfers niet in dat gesloten topic posten
ach
laat maar verder, we zijn het al eens
Oh?quote:Op zaterdag 31 december 2005 12:13 schreef buzzer het volgende:
en weer open
jah, er zat een uitesrt vervelende flame in, die heb ik met een opruimslotje even verwijderd...quote:
Okee, maar 't topic is dus niet open.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
jah, er zat een uitesrt vervelende flame in, die heb ik met een opruimslotje even verwijderd...
dus vandaar
1,5 uur verder en die hondekop snapt nog steeds niet dat hij het slotje vergeten is te verwijderen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 14:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Okee, maar 't topic is dus niet open.
En dat kun je niet op een andere manier zeggen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:10 schreef Lik.me.reet het volgende:
[..]
1,5 uur verder en die hondekop snapt nog steeds niet dat hij het slotje vergeten is te verwijderen.![]()
zal wel weer een actie zijn om die reeks te dodenquote:Op zaterdag 31 december 2005 14:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Okee, maar 't topic is dus niet open.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 20:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
zal wel weer een actie zijn om die reeks te doden
zoals buzzer ook GCSC op slot heeft laten staan een tijdje
het ziet er toch prima uit zo ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:44 schreef dolle_hond het volgende:
als iemand ff mijn- posts in [Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #92 wil opruimen, dan zal ik proberen om de juiste data neer te zetten op een andere wijze.
als niet iedereen t juist op scherm krijgt, ga ik wel iets anders verzinnen
quote:
En als je er opzettelijk 10 na elkaar zou moeten posten, krijg je een ban.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb daar tien- posts ongeveer achter elkaar, na mijn edits. lijkt me topicvervuiling, dus vandaar dat ik t meld.
als je t wil laten staan, moet je t zelf weten. maar ik ga t niet prima noemen
ow, ik zie het, ik keek op de verkeerde pagina, opgelost, en bedankt voor het meldenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb daar tien- posts ongeveer achter elkaar, na mijn edits. lijkt me topicvervuiling, dus vandaar dat ik t meld.
als je t wil laten staan, moet je t zelf weten. maar ik ga t niet prima noemen
Vast niet!quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:55 schreef Nierskneuter_ het volgende:
zeg godlike02 snapte je m'n topic wel?
Nee het is niet geschikt voor mensen die het nu nog niet begrijpenquote:Op woensdag 4 januari 2006 21:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vast niet!
misschien had een OP met iets meer tekst geholpen.
Maar leg het me alsjeblieft hier nog even uit!
dan kan 'ie net zo goed op slot blijven!quote:Op woensdag 4 januari 2006 21:08 schreef Nierskneuter_ het volgende:
[..]
Nee het is niet geschikt voor mensen die het nu nog niet begrijpen
quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:49 schreef Geqxon het volgende:
Herinneringen uit de oude doos
Hebben jullie mijn topicreport uberhaupt wel gelezen? Ik heb er vandaag weer eentje geplaatst
Ja dat had buzzer al gelezen. En het topic was nu wel al aardig weggezakt.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:35 schreef buzzer het volgende:
Ik kan geen personnsgegevens ontdekken, en er zijn vast meer hondjes die .... heten
quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ah joh, dat leest 'ie wel.
Tief maar op slot.
Als het goed is een probleem wat nieuw users hebben.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:55 schreef Miss_Mientje het volgende:
Ik kan m'n usericon niet wijzigen :S iemand een idee?
Als ik naar icon Manager ga, heb ik alleen een blanco page
ff wachten, later doet ie het weerquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:55 schreef Miss_Mientje het volgende:
Ik kan m'n usericon niet wijzigen :S iemand een idee?
Als ik naar icon Manager ga, heb ik alleen een blanco page
Zou ook kunnen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ff wachten, later doet ie het weer
Ik had eergisteren hetzelfde probleem
[FO] Naar Usericon Manager?quote:Op woensdag 28 december 2005 01:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen geen topics lezen een samenvatting. De eerste 32000 mensen die de usericon dinges gebruikten kunnen hem gebruiken, iedereen die het daarrna probeert niet. Iets met software enzo. Staat ergens in dit topic en anders te vinden via google
.
Gepaste tekst weer voor een MOD die hier geen hol te zoeken heeftquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:12 schreef fullrune.tk het volgende:
ROT OP MET JE SPAM, OETLUL
het woord mod voor dweil vervangen, schetst de situatie beterquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:03 schreef Kieran het volgende:
[..]
Gepaste tekst weer voor een MOD die hier geen hol te zoeken heeft![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 17:03 schreef Kieran het volgende:
[..]
Gepaste tekst weer voor een MOD die hier geen hol te zoeken heeft![]()
Dan zit er echt niet inquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:15 schreef Evil_Jur het volgende:
Laat de limbo's gewoon een reeks hebben
Daarom noemde ik het ook baby in blik.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ook ja
Maar ik wete niet of ze die term zou kennen![]()
Wel goed gevondenquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:05 schreef MUUS het volgende:
[..]
Daarom noemde ik het ook baby in blik.
Alleen zal dat wel te cryptisch zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |