Ik zou het erg waarderen als je je nou eens normaal gaat gedragen. En zeker niet van die debiele plaatjes post in dat topic.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:18 schreef erikjan33 het volgende:
je bent gewoon aan het balen omdat we sneller als jou waren
opgeschoond, verplaatst, teruggezet en gesloten. Dus opgelostquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:53 schreef Koenz0r het volgende:
Mijn buurman is een asociaal, hoe te overleven?
Is dat geen typisch Klaagbaak topic?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:24 schreef Conflict het volgende:
[..]
opgeschoond, verplaatst, teruggezet en gesloten. Dus opgelost![]()
dat denk ik ookquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:40 schreef freako het volgende:
Het fragiele België
Ik denk dat ie in POL beter past.
opgelostquote:
Had je het bij El Alamein maar niet moeten verprutsen, kneusquote:Op maandag 12 december 2005 14:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Neem alvast maar afscheid van ER
Aangaande mijn topic dus kom ik tot de schokkende ontdekking dat Dagonet deze heeft gesloten. Waarom? Aan de drank heb ik niet gezeten.
Ik heb 'm geslotenquote:Op maandag 12 december 2005 14:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Neem alvast maar afscheid van ER
Aangaande mijn topic dus kom ik tot de schokkende ontdekking dat Dagonet deze heeft gesloten. Waarom? Aan de drank heb ik niet gezeten.
Daarom ja!quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:35 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
Je kapt er toch mee. Hoef je geen dagen meer te wachten
![]()
Mijn dank is groot kutmod.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:53 schreef HeatWave het volgende:
wat breng je het toch altijd fijntjes zuurtje.
VOLVOMEISTER's post zijn pleite, net als hij trouwens..
Done, tnxquote:Op donderdag 15 december 2005 17:01 schreef Yeahinho het volgende:
Kan in topic Design je eigen postbankpas deel 5 eens een einde gemaakt worden aan dat oeverloos gelul van cw2cu en junkiesietze over hun oude klas, scooter en meer offtopic rommel?
"obsessief" en "irreeele angsten" . 10.000 posts over christendom en islam is nog geen reden om iemand gestoord te noemen. (En verder gaat zeker een kwart van mijn posts over beweringen dat ik een racist of fascist ben en over partijdige akties van moderators).quote:Verder, als ik zo naar je post-historie kijk lijk je me een uiterst obsessief mannetje met irreëele angsten.
Ik snap dat je een bepaalde mening hebt, maar 10000 posts over geloof en hoe slecht het wel niet is en steeds maar kritiek krijgen en leveren lijkt me niet gezond.
mail/msn/postduifquote:Op donderdag 15 december 2005 17:51 schreef Akkersloot het volgende:
Klacht tegen deze persoon : [Poll] Een land met 10 % christenen is ?
[..]
"obsessief" en "irreeele angsten" . 10.000 posts over christendom en islam is nog geen reden om iemand gestoord te noemen. (En verder gaat zeker een kwart van mijn posts over beweringen dat ik een racist of fascist ben en over partijdige akties van moderators).
Heeft nog lang geduurd... Vraag me alleen af waarom je denkt dat het over een maand wél goed zal gaanquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
daarom niet:
Ooit was GCSC een leuke slowchatreeks waar iedereen met iedereen kon babbelen over van alles ende nogwat... Er heerste een leuke sfeer, en ook voor nieuwkomers was er plek. Helaas is die goede sfeer de afgelopen tijd hardhollend achteruit gehold, en is er nu meer sprakevan een kliekje dat slowchat op een manier die zelfs de toets van KLB niet doorstaat. Er wordt gebasht richting van alles en nogwat, en vooral als het blauw is, en er wordt geklaagd over andere subforums, Fok in het algemeen etc etc. Na overleg achter de schermen is besloten om deze reeks voorlopig een te laten rusten, totdat we weer in staat zijn om op een normale manier kunnen slowchatten. De eerste maand in ieder geval niet.
Dan beginnen we gewoon weer een 30/40-ers reeksquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Heeft nog lang geduurd... Vraag me alleen af waarom je denkt dat het over een maand wél goed zal gaan. Ik zie wel wat je bedoelt met je relaas, overigens (wat niet wil zeggen dat ik het overal mee eens ben
).
Was er toen ook al niet gezeur dat het een kliekje was waar geen nieuwe mensen tussen konden komenquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan beginnen we gewoon weer een 30/40-ers reeks
Laat die mensen dan gewoon optiefen? Dat moet toch niet zo moeilijk zijn?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:29 schreef HeatWave het volgende:
Of het over een maand WEL of NIET goed gaat zien we dan wel weer.
Het zou fijn zijn als de notoire azijnpissers eens de hand in eigen boezem steken en inzien dat dat gezuig gewoon NIET leuk is......
ik vind dit nogal plotseling ingrijpen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
daarom niet:
Ooit was GCSC een leuke slowchatreeks waar iedereen met iedereen kon babbelen over van alles ende nogwat... Er heerste een leuke sfeer, en ook voor nieuwkomers was er plek. Helaas is die goede sfeer de afgelopen tijd hardhollend achteruit gehold, en is er nu meer sprakevan een kliekje dat slowchat op een manier die zelfs de toets van KLB niet doorstaat. Er wordt gebasht richting van alles en nogwat, en vooral als het blauw is, en er wordt geklaagd over andere subforums, Fok in het algemeen etc etc. Na overleg achter de schermen is besloten om deze reeks voorlopig een te laten rusten, totdat we weer in staat zijn om op een normale manier kunnen slowchatten. De eerste maand in ieder geval niet.
nu sla je onbedoeld de spijker op zijn kop...quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:38 schreef indahnesia.com het volgende:
En tief dat verrotte PUB nou eens dicht. Die graftakkenzooi is 10x erger dan enig ander subforum (al dan niet met SC).
denk ik in andere spijkers nu dan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
nu sla je onbedoeld de spijker op zijn kop...
Laat die mensen dan gewoon NORMAAL doen, dat moet toch niet zo moeilijk zijn?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Laat die mensen dan gewoon optiefen? Dat moet toch niet zo moeilijk zijn?
Tot op zekere hoogte prima mogelijk, maar een NSB-tje heb ik gisteren uiteindelijk maar gebruikt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat die mensen dan gewoon NORMAAL doen, dat moet toch niet zo moeilijk zijn?
En een beetje zelfregulatie zou ook geen kwaad kunnen. Het dorpsgevoel, iedereen kent iedereen en spreekt elkaar aan op wangedrag...
Tja, het IS al jammer dat dat moet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte prima mogelijk, maar een NSB-tje heb ik gisteren uiteindelijk maar gebruikt.![]()
Mee eens, maar dat is voor zover ik kan zien en geloven een outsider.. tja, wat moet ik er verder mee als zo iemand het topic komt vergallen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, het IS al jammer dat dat moet.
Als het zo verrot is, hoe kom je dan aan die minimaal 746 posts daarquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:38 schreef indahnesia.com het volgende:
En tief dat verrotte PUB nou eens dicht. Die graftakkenzooi is 10x erger dan enig ander subforum (al dan niet met SC).
Dat is het probleem niet. 1 individu die incidenteel komt kloten is zo weg gewerkt dmv een topicreport, een post in dit topic oid.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat is voor zover ik kan zien en geloven een outsider.. tja, wat moet ik er verder mee als zo iemand het topic komt vergallen?
och och.. huilie. Kijk je tevens even naar mijn laatste dag daar (behoudens een incidentele post eventjes geleden)quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als het zo verrot is, hoe kom je dan aan die minimaal 746 posts daar
Ach... zoals al eerder gemeld... dat geklaag komt ergens vandaan. Verder zal het me eigenlijk jeuken dat mensen druk bezig zijn subforums te vergallen en vervolgens de echte bagger te laten voor wat het is.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. 1 individu die incidenteel komt kloten is zo weg gewerkt dmv een topicreport, een post in dit topic oid.
Het gaat om het structurele ge-etter van een relatief grote groep vaste posters daar die NIETS anders kunnen dan overal op kankeren..... en dat is gewoon niet de bedoeling van een SC.
my two cents...quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. 1 individu die incidenteel komt kloten is zo weg gewerkt dmv een topicreport, een post in dit topic oid.
Het gaat om het structurele ge-etter van een relatief grote groep vaste posters daar die NIETS anders kunnen dan overal op kankeren..... en dat is gewoon niet de bedoeling van een SC.
Dan ga je toch iets anders doen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Ach... zoals al eerder gemeld... dat geklaag komt ergens vandaan.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:56 schreef HeatWave het volgende:
Kijk, een normaal antwoord geven kan je blijkbaar niet. Het valt me alleen op dat je PUB zo'n kutforum vindt, maar er wel postte. Want in de tijd dat je daar een ban had, kon je ook niks anders doen dan schelden op PUB, maar later postte je er weer doodleuk mee.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
och och.. huilie. Kijk je tevens even naar mijn laatste dag daar (behoudens een incidentele post eventjes geleden)
Eventjes ja.. en daarna niet meerquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kijk, een normaal antwoord geven kan je blijkbaar niet. Het valt me alleen op dat je PUB zo'n kutforum vindt, maar er wel postte. Want in de tijd dat je daar een ban had, kon je ook niks anders doen dan schelden op PUB, maar later postte je er weer doodleuk mee.
geen idee van wie je een kloon bent, dat je zo snel je zin hebt gekregen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:06 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Dan ga je toch iets anders doen?
Niemand verplicht je hier op het forum te zijn, dus waarom lekker de hele dag op het forum als een kudde schapen bij elkaar kruipen om te klagen over juist dat forum.
De mensen in bijv. PUB hebben het gewoon naar hun zin en praten tenminste over van alles en nog wat. Die storen zich niet aan wat er elders gebeurd omdat dat ook gewoon totaal niet interessant is.
[..]
Vraag dat verder maar aan die Sven-tastic-ational. Die is van mening dat er mijn verleden bijgehaald moet worden, inclusief bans, die toch niet besproken worden op het forum. Of is die regel net ongedaan gemaakt?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Wat heeft PUB hier verder mee te maken eigenlijk?.
dat moet jij zo nodig vragen als je achter de sluiting van GCSC staat.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Niks, was even een reactie op Inda. Maar ik ben er al klaar mee.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb het toch niet over de reden van je ban.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vraag dat verder maar aan die Sven-tastic-ational. Die is van mening dat er mijn verleden bijgehaald moet worden, inclusief bans, die toch niet besproken worden op het forum. Of is die regel net ongedaan gemaakt?
Ben jij nou zo dom of zijn wij nou zo slim?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Vraag dat verder maar aan die Sven-tastic-ational. Die is van mening dat er mijn verleden bijgehaald moet worden, inclusief bans, die toch niet besproken worden op het forum. Of is die regel net ongedaan gemaakt?
Nou, ik wil die ban wel inhoudelijk bespreken hoor. Dat is echter uitgepraat over de mail tussen bij en Brechtje.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:15 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat moet jij zo nodig vragen als je achter de sluiting van GCSC staat.
op PUB werd daar door indah geklaagd en gebasht en dat zou een van de redenen zijn voor de verslechtering van de sfeer.
(ik sta hier uit te leggen waarom jullie iets gesloten hebben)
Om even alle misverstanden weg te nemen: de sluiting heeft geen moer te maken met deze kloon (als het al een kloon is) maar met iets dat we al langer signaleren, en waar we ook meerdere malen op gewezen hebben. En eens is het gewoon op, zoals nu dus. En het was Indah die over PUB begon in dit topic, dus de vraag wat PUB er mee te maken heeft, is in dit geval wel relevant.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:12 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
geen idee van wie je een kloon bent, dat je zo snel je zin hebt gekregen.
maar triest is het wel dat er zo snel iemand de doorslag kan geven.
en PUB en ONZ zal MIJ aan me reet roesten, ik kom er niet of zelden en erger me er niet over.
Als of iemand het wil wetenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, ik wil die ban wel inhoudelijk bespreken hoor. Dat is echter uitgepraat over de mail tussen bij en Brechtje.
exactlyquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben jij nou zo dom of zijn wij nou zo slim?![]()
Een ban word nergens inhoudelijk besproken in dit topic.
Het gaat om je negatieve gelul om beetje populair te doen.
daar begon ik dan gelukkig ook niet over.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als of iemand het wil weten![]()
Maar je hebt het tot kunst verheven om binnen een paar minuten al offtopic te reageren.
Het gaat hier over GCSC niet over je gedrag en bijbehorende bans in PUB
achquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nou, ik wil die ban wel inhoudelijk bespreken hoor. Dat is echter uitgepraat over de mail tussen bij en Brechtje.
PUB is geen GC, en hoe het er daar aan toe gaat weet ik niet, want ik KOM er nooit. Dus de situatie daar is totaal irrelevant hier.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:15 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat moet jij zo nodig vragen als je achter de sluiting van GCSC staat.
op PUB werd daar door indah geklaagd en gebasht en dat zou een van de redenen zijn voor de verslechtering van de sfeer.
(ik sta hier uit te leggen waarom jullie iets gesloten hebben)
denk je?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:24 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ach
dat boeit toch niet zo
16 januari gaan we weer beginnen
1. die kloon heeft er alles mee te maken, want daarmee werd die reaktie van fles veroorzaakt. bovendien is het een kloon die negatieve posts en reacties genereert.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:21 schreef buzzer het volgende:
[..]
Om even alle misverstanden weg te nemen: de sluiting heeft geen moer te maken met deze kloon (als het al een kloon is) maar met iets dat we al langer signaleren, en waar we ook meerdere malen op gewezen hebben. En eens is het gewoon op, zoals nu dus. En het was Indah die over PUB begon in dit topic, dus de vraag wat PUB er mee te maken heeft, is in dit geval wel relevant.
ik denk dat je die vast kunt doorstrepenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik weet t zeker
heb het al genoteerd in mijn outlook-agenda
Een maand (of zelfs meer) is geen eventjes.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Eventjes ja.. en daarna niet meer![]()
Het dus uitlokken van posts van vaste posters in GCSC heeft er toegeleid dat GCSC gesloten werd. Leuk, 't ging een hele tijd goed, totdat die kloon dus langs kwam.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Die kloon is slechts een extra zetje geweest. Er zijn verschillenden mensen geweest die daar stelselmatig zwart gemaakt werden door altijd dezelfden.
En 16 jan is GEEN vaste datum waarop "we" weer gaan beginnen.....
neen, het is precies andersom.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het dus uitlokken van posts van vaste posters in GCSC heeft er toegeleid dat GCSC gesloten werd. Leuk, 't ging een hele tijd goed, totdat die kloon dus langs kwam.
Jammer om te zien dat dit soort gedrag goedgekeurd dus wordt door mods van FOK.
roep je Brechtje ook nog evenquote:Op vrijdag 16 december 2005 11:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een maand (of zelfs meer) is geen eventjes.
Oh kom op zeg!quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:56 schreef Sjowhan het volgende:
Het dus uitlokken van posts van vaste posters in GCSC heeft er toegeleid dat GCSC gesloten werd. Leuk, 't ging een hele tijd goed, totdat die kloon dus langs kwam.
echte lafbekken verschuilen zich achter een ander typetje. Gelukkig kan ik met opgeheven hoofd zeggen dat ik daar niet aan mee doe.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:03 schreef Idyllic het volgende:
Oh, en natuurlijk ben ik niet de eerste de beste kloon die zomaar even langs komt.Maar dat hadden jullie al in de gaten. You will never guess who it was. Maar hou op beschuldigingen en hele vreselijke andere dingen te roepen in de richting van degenen die jullie verdenken want die zijn het niet... Absoluut niet!
Vooral niet naar het eigen GCSC gedrag kijken, nee het is makkelijker om de "ander"de schuld te geven.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nooit wat van geklaag van de mod-kant over gehoord/gelezen als ik in GCSC actief was, in ieder geval lijkt het mij volwassener om het eerst in het desbetreffende topic aan de orde te stellen, desnoods met de sanctie 'slotje' mocht het alsnog verkeerd gaan..quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
neen, het is precies andersom.
Dit speelt al een tijdje en is niet iets van de laatste paar dagen
Noem het laf, noem het whatever. Hou je hoofd er ook nog rechtop bij als je je daar beter bij voelt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:07 schreef indahnesia.com het volgende:
echte lafbekken verschuilen zich achter een ander typetje. Gelukkig kan ik met opgeheven hoofd zeggen dat ik daar niet aan mee doe.![]()
Maar is het dan juist om alle GCSC bezoekers aan te pakken?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vooral niet naar het eigen GCSC gedrag kijken, nee het is makkelijker om de "ander"de schuld te geven.
Deze tekst lijkt op die Buzzer eerder schreefquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:11 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Noem het laf, noem het whatever. Hou je hoofd er ook nog rechtop bij als je je daar beter bij voelt.
Ik heb al eerder uitgelegd dat het zooitje in GCSC nogal moeite heeft zich te focussen op de inhoud van een post (met daarbij de notitie dat dat wel eens lastig kan zijn bij een post van meer dan 5 woorden) ipv te kijken naar wie het zegt.
Vandaar dat ik jullie die moeite heb willen besparen in een poging de boodschap door te laten dringen. Helaas zijn een deel van die betonnenplaten in het droomwereldje toch dikker dan de gebakken lucht die de rest eromheen is en wil het niet echt doordringen.
Don't shoot the messenger!
En trouwens ook niet de crew die de boel op slot gegooid heeft nu.
Ga nou eindelijk echt eens kijken naar wat er daar in GCSC de afgelopen weken en maanden aan de hand is geweest, doe die oogklepjes eens af en zie dan eens wiens schuld het is dat de boel daar zo vreselijk ongezellig en verzuurd geworden is.
Kijk eens naar tijdstippen en gebeurtenissen en tel het totaal plaatje eens op zou ik zeggen.
Natuurlijk kijk ik als persoon naar mijn eigen en anderen, en natuurlijk had ik ook wel eens uitspraken van anderen gelezen dat ik dacht van; net op of over 't randje.. Maar dan nog, niets gelezen over een waarschuwing voordat er daadwerkelijk actie werd/wordt ondernomen in het desbetreffende topic.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vooral niet naar het eigen GCSC gedrag kijken, nee het is makkelijker om de "ander"de schuld te geven.
IN een ideale wereld niet nee, maar in dit geval zit er niets anders op even.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:12 schreef classpc het volgende:
[..]
Maar is het dan juist om alle GCSC bezoekers aan te pakken?
Ware woorden.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:11 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger!
En trouwens ook niet de crew die de boel op slot gegooid heeft nu.
Ga nou eindelijk echt eens kijken naar wat er daar in GCSC de afgelopen weken en maanden aan de hand is geweest, doe die oogklepjes eens af en zie dan eens wiens schuld het is dat de boel daar zo vreselijk ongezellig en verzuurd geworden is.
Kijk eens naar tijdstippen en gebeurtenissen en tel het totaal plaatje eens op zou ik zeggen.
Zoals ik zei, jullie zullen nooit raden wie ik ben. Al is het maar omdat jullie bijna allemaal te stom zijn om verder te kijken dan je neus lang is. Dé sport in GCSC.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Deze tekst lijkt op die Buzzer eerder schreefIk mag toch hopen - uit de grond van mijn hart - dat jij dat niet bent.
Ga even lekker ergens anders spelen kerelquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Deze tekst lijkt op die Buzzer eerder schreefIk mag toch hopen - uit de grond van mijn hart - dat jij dat niet bent.
* Godlike02 gaat iets mompelen over singelsquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:15 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Zoals ik zei, jullie zullen nooit raden wie ik ben. Al is het maar omdat jullie bijna allemaal te stom zijn om verder te kijken dan je neus lang is. Dé sport in GCSC.
Nee, ik ben niet Buzzer... Mocht hij willen.Nofi Buzzer
En ja, mss is het flauw om 'heel GCSC' te straffen maar blijkbaar is het soms in reeksen nodig om de boel even tijdelijk helemaal op slot te gooien zodat het een nieuwe start kan maken.
dat was ook zo dicht inderdaad, onder het mom 'we gaan reeksen sluiten'. Komt de singles nog ooit terug dan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
* Godlike02 gaat iets mompelen over singels![]()
Ach godje.. weet je.. ik weet dat ik eerlijk ben over dingen. Soms te eerlijk en dan flap ik er dingen uit die ik beter niet had kunnen zeggen. Soms wel jammer, mensen die me kennen weten dit, anderen kunnen 't gewoon aan me vragen. Dat gebeurd soms, en dan kan ik een antwoord geven. Als het niet gebeurd? Tja, dat is niet mijn probleem dat anderen eraan ergeren.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ga even lekker ergens anders spelen kerel
Kijk in de spiegel![]()
Beetje over je PUB ban hebbenen kloontje raden.
Kan je je echt niet beter af vragen wat JIJ hebt gedaan om GCSC te killen?
Nee lijkt me nietquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat was ook zo dicht inderdaad, onder het mom 'we gaan reeksen sluiten'. Komt de singles nog ooit terug dan?
nee, ik ben het niet, maar gezien het feit dat deze en mijn tekst naadloos op elkaar aansluiten geeft wel weer dat ik er wel achter sta. En Sjowan, ik heb meerdere malen gevraagd in verschillende topics de achterliggende periode of het gebash een keer kan stoppen, en dat hielp dan voor heel even, om vervolgens weer op dezelfde voet verder.. En ooit is het genoeg, en nu is ooit.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat is absoluut een waard woord, en dat waardeer ik nog steedsquote:Op vrijdag 16 december 2005 12:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee lijkt me niet
Waarom? Er was 1 sc.
De mensen die daar vast posten hebben hun plekje allemaal wel were gevonden op het forum.
Ze hebben dan ook niet lopen zeiken toen het dicht ging![]()
er zijn toen idd wat wrijvingen geweest tussen GCSC-ers en singles.quote:Op vrijdag 16 december 2005 12:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee lijkt me niet
Waarom? Er was 1 sc.
De mensen die daar vast posten hebben hun plekje allemaal wel were gevonden op het forum.
Ze hebben dan ook niet lopen zeiken toen het dicht ging![]()
(ik weet trouwens inmiddels wie het is, zal het niet posten)quote:Op donderdag 15 december 2005 12:29 schreef Idyllic het volgende:
Op zoek naar....... Een leven?
Iets leuks? Zodat jullie niet meer eeuwig over alles hoeven te gaan zitten jankzakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |