abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 december 2005 @ 00:49:09 #1
75507 BIiebIie
Born to be Wilders
pi_32771152
Schelden, vloeken, tieren, boeren en luidruchtige winden laten dat is waar die buurman van me goed in is. Kwaliteiten die imho compleet nutteloos zijn, zeker gezien het feit dat hij werkloos is en ook nog eens de hele dag niks uitvoert. Eigenlijk begin ik me een beetje onveilig te voelen in deze buurt want tot hoever kan dit gaan als er zo'n buurman naast je woont?

iemand ervaring ?
pi_32771233
politie bellen
pi_32771273
Gelukkig geen ervaring mee

Wat je eraan kunt doen? Hopen dat ie zich doodzuipt danwel uit huis geplaatst wordt, en bij je volgende woning van te voren even een screening van de buurt zelf maken
Live it!
  zaterdag 3 december 2005 @ 01:04:16 #4
53963 Blue_MnM
Melt for no one
pi_32771489
Mijn buurman is nog kansloz(s)er, die gast runt een friettent-bus. elke dag een een frietbus voor je huis (goed voor de waarde van je huis) , die vent is ook nog is gescheiden en heeft met m'n kk buurvrouw. Het is normaal om te toeteren om kanker half 8 want dan gaat gemiddeld nederland naar z'n werk.. die kk hoer dus ook. Het zoontje van de friettent Loser is aan de snuif.. en dan woon ik in een redelijke buurt.(zover dat was me beloofd) Heb ik liever iemand naast me wonen in die in de business van Kanker Pallets zit ..
"Never let 'em see you melt." "Inside everyone there's a little nut."
  zaterdag 3 december 2005 @ 01:05:52 #5
53963 Blue_MnM
Melt for no one
pi_32771528
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 00:49 schreef BIiebIie het volgende:
Schelden, vloeken, tieren, boeren en luidruchtige winden laten dat is waar die buurman van me goed in is. Kwaliteiten die imho compleet nutteloos zijn, zeker gezien het feit dat hij werkloos is en ook nog eens de hele dag niks uitvoert. Eigenlijk begin ik me een beetje onveilig te voelen in deze buurt want tot hoever kan dit gaan als er zo'n buurman naast je woont?

iemand ervaring ?
welke plaats/dorp/stad/deelgemeente/vinexlocatie woon je eigenlijk ??
"Never let 'em see you melt." "Inside everyone there's a little nut."
  zaterdag 3 december 2005 @ 01:09:32 #6
75507 BIiebIie
Born to be Wilders
pi_32771604
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 01:05 schreef Blue_MnM het volgende:

[..]

welke plaats/dorp/stad/deelgemeente/vinexlocatie woon je eigenlijk ??
Leeuwarden
pi_32771670
Misschien niet zoveel op anderen letten
pi_32771675
Mijn buurman is heel beschaafd .
Naja, vooralsnog dan.
  zaterdag 3 december 2005 @ 01:17:14 #9
75507 BIiebIie
Born to be Wilders
pi_32771769
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 01:12 schreef Troeta het volgende:
Misschien niet zoveel op anderen letten
Het valt bijna niet te missen, dat is het grote probleem
pi_32772469
Durf de dialoog aan te gaan.
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.
pi_32772501
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 01:04 schreef Blue_MnM het volgende:
Mijn buurman is nog kansloz(s)er, die gast runt een friettent-bus. elke dag een een frietbus voor je huis (goed voor de waarde van je huis) , die vent is ook nog is gescheiden en heeft met m'n kk buurvrouw. Het is normaal om te toeteren om kanker half 8 want dan gaat gemiddeld nederland naar z'n werk.. die kk hoer dus ook. Het zoontje van de friettent Loser is aan de snuif.. en dan woon ik in een redelijke buurt.(zover dat was me beloofd) Heb ik liever iemand naast me wonen in die in de business van Kanker Pallets zit ..
Kanker Pallets

Lijkt me komisch als die gast naast me woont en begint te schelden ende te tieren om van die maffe dingen!
feest
pi_32773100
mijn buurman was jarenlang drugdealer: ik al die jaren maar denken dat hij een geweldig sociaal leven had met om de tien minuten iemand anders op bezoek!!
Tot ie er mee op hield en mij vertelde wat ie de jaren ervoor hadc uitgespookt

OT: wat die winden en dat schelden van jouw buurman betreft, hoe kun jij dat eigenlijk door de muren heen horen?! Scheldt hij tegen zichzelf of tegen jouw specifiek, of..? O f heeft ie het syndroom van Tourette?
pi_32775688
Mijne ene buurman is gestoord en de rest zijn Turken.
Ook heel gezellig, die ene buurman rende gisterenavond nog over straat met een jachtgeweer (zoon verzamelaars ding dus niet werkend) om achter een stel jongeren aan te rennen die zijn auto hebben beschadigd => Hij heeft nooit zijn rijbewijs gehaald en heeft ook nooit een auto gehad

Verder best gezellig hoor.
Why Fart And Waste It When You Can Burp And Taste It?
  zaterdag 3 december 2005 @ 11:37:10 #14
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32776490
M'n buurman is 67 en geheelonthouder.

ik ben zelf de aso buurman vrees ik
Vampire Romance O+
pi_32781255
Ik woon tussen een dealer een een paar aso's die denken dat ze belangijk zijn.
Nu kan ik dus rustig mijn tv en radio hard zetten om gewoon mee te doen
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_32781265
Topic opgeschoond en naar K&W. TS zou graag willen weten wat hij eraan kan doen dus ik laat dit topic niet verder verzieken in klaagbaak of GC.

Ontopic verder aub
pi_32781305
waha, geintje en terug naar GC met een slotje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')