welke plaats/dorp/stad/deelgemeente/vinexlocatie woon je eigenlijk ??quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:49 schreef BIiebIie het volgende:
Schelden, vloeken, tieren, boeren en luidruchtige winden laten dat is waar die buurman van me goed in is. Kwaliteiten die imho compleet nutteloos zijn, zeker gezien het feit dat hij werkloos is en ook nog eens de hele dag niks uitvoert. Eigenlijk begin ik me een beetje onveilig te voelen in deze buurt want tot hoever kan dit gaan als er zo'n buurman naast je woont?
iemand ervaring?
Leeuwardenquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:05 schreef Blue_MnM het volgende:
[..]
welke plaats/dorp/stad/deelgemeente/vinexlocatie woon je eigenlijk ??
Het valt bijna niet te missen, dat is het grote probleemquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:12 schreef Troeta het volgende:
Misschien niet zoveel op anderen letten
Kanker Palletsquote:Op zaterdag 3 december 2005 01:04 schreef Blue_MnM het volgende:
Mijn buurman is nog kansloz(s)er, die gast runt een friettent-bus. elke dag een een frietbus voor je huis (goed voor de waarde van je huis) , die vent is ook nog is gescheiden en heeft met m'n kk buurvrouw. Het is normaal om te toeteren om kanker half 8 want dan gaat gemiddeld nederland naar z'n werk.. die kk hoer dus ook. Het zoontje van de friettent Loser is aan de snuif.. en dan woon ik in een redelijke buurt.(zover dat was me beloofd) Heb ik liever iemand naast me wonen in die in de business van Kanker Pallets zit ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |