Ik zou het erg waarderen als je je nou eens normaal gaat gedragen. En zeker niet van die debiele plaatjes post in dat topic.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:18 schreef erikjan33 het volgende:
je bent gewoon aan het balen omdat we sneller als jou waren
opgeschoond, verplaatst, teruggezet en gesloten. Dus opgelostquote:Op zaterdag 3 december 2005 11:53 schreef Koenz0r het volgende:
Mijn buurman is een asociaal, hoe te overleven?
Is dat geen typisch Klaagbaak topic?
quote:Op zaterdag 3 december 2005 15:24 schreef Conflict het volgende:
[..]
opgeschoond, verplaatst, teruggezet en gesloten. Dus opgelost![]()
dat denk ik ookquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:40 schreef freako het volgende:
Het fragiele België
Ik denk dat ie in POL beter past.
opgelostquote:
Had je het bij El Alamein maar niet moeten verprutsen, kneusquote:Op maandag 12 december 2005 14:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Neem alvast maar afscheid van ER
Aangaande mijn topic dus kom ik tot de schokkende ontdekking dat Dagonet deze heeft gesloten. Waarom? Aan de drank heb ik niet gezeten.
Ik heb 'm geslotenquote:Op maandag 12 december 2005 14:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Neem alvast maar afscheid van ER
Aangaande mijn topic dus kom ik tot de schokkende ontdekking dat Dagonet deze heeft gesloten. Waarom? Aan de drank heb ik niet gezeten.
Daarom ja!quote:Op dinsdag 13 december 2005 13:35 schreef Bakkioli het volgende:
[..]
Je kapt er toch mee. Hoef je geen dagen meer te wachten
![]()
Mijn dank is groot kutmod.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:53 schreef HeatWave het volgende:
wat breng je het toch altijd fijntjes zuurtje.
VOLVOMEISTER's post zijn pleite, net als hij trouwens..
Done, tnxquote:Op donderdag 15 december 2005 17:01 schreef Yeahinho het volgende:
Kan in topic Design je eigen postbankpas deel 5 eens een einde gemaakt worden aan dat oeverloos gelul van cw2cu en junkiesietze over hun oude klas, scooter en meer offtopic rommel?
"obsessief" en "irreeele angsten" . 10.000 posts over christendom en islam is nog geen reden om iemand gestoord te noemen. (En verder gaat zeker een kwart van mijn posts over beweringen dat ik een racist of fascist ben en over partijdige akties van moderators).quote:Verder, als ik zo naar je post-historie kijk lijk je me een uiterst obsessief mannetje met irreëele angsten.
Ik snap dat je een bepaalde mening hebt, maar 10000 posts over geloof en hoe slecht het wel niet is en steeds maar kritiek krijgen en leveren lijkt me niet gezond.
mail/msn/postduifquote:Op donderdag 15 december 2005 17:51 schreef Akkersloot het volgende:
Klacht tegen deze persoon : [Poll] Een land met 10 % christenen is ?
[..]
"obsessief" en "irreeele angsten" . 10.000 posts over christendom en islam is nog geen reden om iemand gestoord te noemen. (En verder gaat zeker een kwart van mijn posts over beweringen dat ik een racist of fascist ben en over partijdige akties van moderators).
Heeft nog lang geduurd... Vraag me alleen af waarom je denkt dat het over een maand wél goed zal gaanquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
daarom niet:
Ooit was GCSC een leuke slowchatreeks waar iedereen met iedereen kon babbelen over van alles ende nogwat... Er heerste een leuke sfeer, en ook voor nieuwkomers was er plek. Helaas is die goede sfeer de afgelopen tijd hardhollend achteruit gehold, en is er nu meer sprakevan een kliekje dat slowchat op een manier die zelfs de toets van KLB niet doorstaat. Er wordt gebasht richting van alles en nogwat, en vooral als het blauw is, en er wordt geklaagd over andere subforums, Fok in het algemeen etc etc. Na overleg achter de schermen is besloten om deze reeks voorlopig een te laten rusten, totdat we weer in staat zijn om op een normale manier kunnen slowchatten. De eerste maand in ieder geval niet.
Dan beginnen we gewoon weer een 30/40-ers reeksquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Heeft nog lang geduurd... Vraag me alleen af waarom je denkt dat het over een maand wél goed zal gaan. Ik zie wel wat je bedoelt met je relaas, overigens (wat niet wil zeggen dat ik het overal mee eens ben
).
Was er toen ook al niet gezeur dat het een kliekje was waar geen nieuwe mensen tussen konden komenquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan beginnen we gewoon weer een 30/40-ers reeks
Laat die mensen dan gewoon optiefen? Dat moet toch niet zo moeilijk zijn?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:29 schreef HeatWave het volgende:
Of het over een maand WEL of NIET goed gaat zien we dan wel weer.
Het zou fijn zijn als de notoire azijnpissers eens de hand in eigen boezem steken en inzien dat dat gezuig gewoon NIET leuk is......
ik vind dit nogal plotseling ingrijpen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
daarom niet:
Ooit was GCSC een leuke slowchatreeks waar iedereen met iedereen kon babbelen over van alles ende nogwat... Er heerste een leuke sfeer, en ook voor nieuwkomers was er plek. Helaas is die goede sfeer de afgelopen tijd hardhollend achteruit gehold, en is er nu meer sprakevan een kliekje dat slowchat op een manier die zelfs de toets van KLB niet doorstaat. Er wordt gebasht richting van alles en nogwat, en vooral als het blauw is, en er wordt geklaagd over andere subforums, Fok in het algemeen etc etc. Na overleg achter de schermen is besloten om deze reeks voorlopig een te laten rusten, totdat we weer in staat zijn om op een normale manier kunnen slowchatten. De eerste maand in ieder geval niet.
nu sla je onbedoeld de spijker op zijn kop...quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:38 schreef indahnesia.com het volgende:
En tief dat verrotte PUB nou eens dicht. Die graftakkenzooi is 10x erger dan enig ander subforum (al dan niet met SC).
denk ik in andere spijkers nu dan?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:42 schreef buzzer het volgende:
[..]
nu sla je onbedoeld de spijker op zijn kop...
Laat die mensen dan gewoon NORMAAL doen, dat moet toch niet zo moeilijk zijn?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Laat die mensen dan gewoon optiefen? Dat moet toch niet zo moeilijk zijn?
Tot op zekere hoogte prima mogelijk, maar een NSB-tje heb ik gisteren uiteindelijk maar gebruikt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat die mensen dan gewoon NORMAAL doen, dat moet toch niet zo moeilijk zijn?
En een beetje zelfregulatie zou ook geen kwaad kunnen. Het dorpsgevoel, iedereen kent iedereen en spreekt elkaar aan op wangedrag...
Tja, het IS al jammer dat dat moet.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte prima mogelijk, maar een NSB-tje heb ik gisteren uiteindelijk maar gebruikt.![]()
Mee eens, maar dat is voor zover ik kan zien en geloven een outsider.. tja, wat moet ik er verder mee als zo iemand het topic komt vergallen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, het IS al jammer dat dat moet.
Als het zo verrot is, hoe kom je dan aan die minimaal 746 posts daarquote:Op vrijdag 16 december 2005 10:38 schreef indahnesia.com het volgende:
En tief dat verrotte PUB nou eens dicht. Die graftakkenzooi is 10x erger dan enig ander subforum (al dan niet met SC).
Dat is het probleem niet. 1 individu die incidenteel komt kloten is zo weg gewerkt dmv een topicreport, een post in dit topic oid.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat is voor zover ik kan zien en geloven een outsider.. tja, wat moet ik er verder mee als zo iemand het topic komt vergallen?
och och.. huilie. Kijk je tevens even naar mijn laatste dag daar (behoudens een incidentele post eventjes geleden)quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als het zo verrot is, hoe kom je dan aan die minimaal 746 posts daar
Ach... zoals al eerder gemeld... dat geklaag komt ergens vandaan. Verder zal het me eigenlijk jeuken dat mensen druk bezig zijn subforums te vergallen en vervolgens de echte bagger te laten voor wat het is.quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. 1 individu die incidenteel komt kloten is zo weg gewerkt dmv een topicreport, een post in dit topic oid.
Het gaat om het structurele ge-etter van een relatief grote groep vaste posters daar die NIETS anders kunnen dan overal op kankeren..... en dat is gewoon niet de bedoeling van een SC.
my two cents...quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. 1 individu die incidenteel komt kloten is zo weg gewerkt dmv een topicreport, een post in dit topic oid.
Het gaat om het structurele ge-etter van een relatief grote groep vaste posters daar die NIETS anders kunnen dan overal op kankeren..... en dat is gewoon niet de bedoeling van een SC.
Dan ga je toch iets anders doen?quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Ach... zoals al eerder gemeld... dat geklaag komt ergens vandaan.
quote:Op vrijdag 16 december 2005 10:56 schreef HeatWave het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |