*kusje wilquote:Op donderdag 15 december 2005 09:04 schreef Bengeltje het volgende:Meneertje ongeduld.![]()
wat zoek je dan?quote:Op donderdag 15 december 2005 09:06 schreef dolle_hond het volgende:
kan niks vinden
O dat is het Pub sc topicquote:Op donderdag 15 december 2005 09:07 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
eoa pub-topic waar B om lacht
prima toch?quote:Op donderdag 15 december 2005 09:17 schreef Sjowhan het volgende:
Ben alweer uitgenodigd voor een gesprek, terwijl ik vandaag al een gesprek heb en vrijdag de knoop wil doorhakken
quote:Op donderdag 15 december 2005 09:17 schreef Sjowhan het volgende:
Ben alweer uitgenodigd voor een gesprek, terwijl ik vandaag al een gesprek heb en vrijdag de knoop wil doorhakken
Mja, maar 't maakt 't er niet makkelijker op..quote:Op donderdag 15 december 2005 09:20 schreef Bengeltje het volgende:
[..]En dat vindt je erg? Kies de beste uit, fijn toch dat je keus hebt.
niet te lang talmen, als je iets vindt waar je tevreden over bent, neem je dat, klaarquote:Op donderdag 15 december 2005 09:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, maar 't maakt 't er niet makkelijker op..
Daarom, ik wacht 't gesprek vanmiddag eerst af voordat ik de mailtjes ga beantwoorden die in mijn mailbox zijn gekomen vanochtend.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
niet te lang talmen, als je iets vindt waar je tevreden over bent, neem je dat, klaar
ik zal je vast bij voorbaat missen vanavondquote:Op donderdag 15 december 2005 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
wij hebben vanavond bedrijfsetentjeen ik heb er geen klap zin in
Goed idee, dan ben je tenminste hier.quote:Op donderdag 15 december 2005 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
ook, al was het maar omdat ik ongeveer 4 van de 120 man KEN, waarvan er ook nog 1 of 2 zijn die ik wel ken, maar die ik helemaal niet hoef te zien
Ik ga gewoon lekker naar huis
ik? Waarom?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:04 schreef dolle_hond het volgende:
ga je ook nog een top100 voor MUZ maken fles?
dat zit er dik in jaquote:Op donderdag 15 december 2005 10:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goed idee, dan ben je tenminste hier.
tuurlijk welquote:Op donderdag 15 december 2005 10:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je vind het niet leuk om gezellig bij hondje en mij te zijn?
oh gelukkigquote:Op donderdag 15 december 2005 10:35 schreef dolle_hond het volgende:
ik weet niet of ik vanavond hier zal zijn
neequote:Op donderdag 15 december 2005 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:
misschien ben ik er vanavond ook wel bij
ik ga alvast overwegen welke film ik dan zal gaan kijkenquote:Op donderdag 15 december 2005 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh gelukkig
dan kunnen B en ik lekker samen zijn
moet je dat overleggen?quote:Op donderdag 15 december 2005 10:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ga alvast overwegen welke film ik dan zal gaan kijken
Overwegen is anders dan overleggen.quote:
ik zie het nu pasquote:Op donderdag 15 december 2005 11:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Overwegen is anders dan overleggen.![]()
En flash die - >deed me anders geloven. foutje van mij dus .
beetjequote:
Beetjes zijn een goed begin.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
beetje
straks gesprek met psych en haar begeleider
het gesprek is meer omdat het vorige zo kut verliep, dat ik me totaal niet serieus genomen voelde, dus ik moet nu wel wat meldenquote:Op donderdag 15 december 2005 11:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Beetjes zijn een goed begin.
Prima, goed luisteren en duidelijk zijn als je zelf wat te melden hebt.
Smakelijk alvast.
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:05 schreef Bengeltje het volgende:
En flash die - >deed me anders geloven. foutje van mij dus .
Dat moet je dan nu goed duidelijk maken, zij krijgen er verdorie voor betaald om te luisterenquote:Op donderdag 15 december 2005 11:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
het gesprek is meer omdat het vorige zo kut verliep, dat ik me totaal niet serieus genomen voelde, dus ik moet nu wel wat melden
dank je
quote:Op donderdag 15 december 2005 11:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat moet je dan nu goed duidelijk maken, zij krijgen er verdorie voor betaald om te luisteren
en je te helpen.
En jij als je echt geholpen wil worden, goed luisteren naar wat zij voorstellen, en dat ook doen
iig proberen.
Veel plezier Sjowhanquote:Op donderdag 15 december 2005 11:30 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan gaat naar Amsterdam toe
Toedels!
Het is UP!!quote:Op donderdag 15 december 2005 12:11 schreef classpc het volgende:
Ik kom fok weer ff checken
Welkom dwaasquote:Op donderdag 15 december 2005 12:29 schreef Idyllic het volgende:
Op zoek naar....... Een leven?
Iets leuks? Zodat jullie niet meer eeuwig over alles hoeven te gaan zitten jankzakken?
Doeiquote:Op donderdag 15 december 2005 12:32 schreef Khalein het volgende:
Shite, moet ook nog ergens op bezoekCiao
![]()
Do not worry my friend, ik ben heel goed ingelezen. Weet precies waar ik het over heb.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Welkom dwaas
En lees je ff in voordat je begint te jankzakken
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:34 schreef classpc het volgende:
Maare, Flash... dus we zien je volgend jaar minder op FOK?
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:34 schreef classpc het volgende:
Maare, Flash... dus we zien je volgend jaar minder op FOK?
ingelezen noemt zich datquote:Op donderdag 15 december 2005 12:34 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Do not worry my friend, ik ben heel goed ingelezen. Weet precies waar ik het over heb.
Jankzakken dus. Vanuit het veilige 'ons-kent-ons-knusse-kijk-mij-eens-een-grote-mond-durven-hebben'-hoekje gaan zitten zeuren over dingen die echt totaaaaaaaaal onbelangrijk zijn...
Die blauwen zijn hypocriet (omdat je er zelf uitgekotst bent), PUB is een kut-forum (omdat je er zelf uitgekotst bent), het forum is kut-slecht-traag (maar wel ondertussen geen seconde willen missen en hier een beetje je eenzaamheid (jaja, kijk maar eens goed in die spiegel) op gaan zitten lossen.)
Jankzakken dus.
Lol. het zou zo een post van iemand anders kunnen zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:34 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Do not worry my friend, ik ben heel goed ingelezen. Weet precies waar ik het over heb.
Jankzakken dus. Vanuit het veilige 'ons-kent-ons-knusse-kijk-mij-eens-een-grote-mond-durven-hebben'-hoekje gaan zitten zeuren over dingen die echt totaaaaaaaaal onbelangrijk zijn...
Die blauwen zijn hypocriet (omdat je er zelf uitgekotst bent), PUB is een kut-forum (omdat je er zelf uitgekotst bent), het forum is kut-slecht-traag (maar wel ondertussen geen seconde willen missen en hier een beetje je eenzaamheid (jaja, kijk maar eens goed in die spiegel) op gaan zitten lossen.)
Jankzakken dus.
Guttegut... the excitement. Kijk je uit dat je je niet verslikt?quote:
We willen wel ook graag een verslag van hoeveel dozen per kwartier, of ga je dan trillen, als je maar 1 keer in een kwartier post?quote:Vanmiddag maar weer ff lekker dozen schuiven
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:56 schreef dolle_hond het volgende:
klaar met lunch
Wat schafte de pot?quote:Op donderdag 15 december 2005 12:56 schreef dolle_hond het volgende:
klaar met lunch
De toon is eigenaardig bekend idd...quote:Op donderdag 15 december 2005 12:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lol. het zou zo een post van iemand anders kunnen zijn.
Gok maar. Ik durf er heel wat onder te verwedden dat jullie er vreselijk naast zitten.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:01 schreef es70 het volgende:
De toon is eigenaardig bekend idd...
t zalquote:Op donderdag 15 december 2005 13:04 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Gok maar. Ik durf er heel wat onder te verwedden dat jullie er vreselijk naast zitten.
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:31 schreef classpc het volgende:
jankzakken over gcsc doe je maar in klb
Jij spreekt namens anderenquote:Op donderdag 15 december 2005 13:22 schreef Tha_T het volgende:
Oh ja, ik ben het niet. En duder ook niet. Weten jullie dat maar iig
he bahquote:Op donderdag 15 december 2005 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik moet koffie halen voor de afdeling
dan moet je vooral gaan ontkennen dat je het wasquote:Op donderdag 15 december 2005 13:25 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee, ik wil alleen even verwarring voorkomen
Jaquote:Op donderdag 15 december 2005 13:28 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan moet je vooral gaan ontkennen dat je het was
Oh daar ging ik ook niet van uit hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 13:22 schreef Tha_T het volgende:
Dat je je aangesproken voelt dat even te melden, vind ik weer jammer.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:22 schreef Tha_T het volgende:
het vriest niet, als je dat bedoeltquote:Op donderdag 15 december 2005 13:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Is het bij jou ook zo'n snert weer.
Maar waarom?quote:
Hier ook niet, alleen motregen.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het vriest niet, als je dat bedoelt
ook geen regen hierquote:Op donderdag 15 december 2005 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier ook niet, alleen motregen.
Urbanusleuk liedje."Jezuke is geboren"
gewoon, dan ga ik weer wat anders leuks doen met mijn tijdquote:
Ik heb de laatste 3 even weggehaadl. Dank jequote:Op donderdag 15 december 2005 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Luie tweakers!!
is dat geen warez dan?
Zo bedoelde ik dat nietquote:Op donderdag 15 december 2005 13:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat je je aangesproken voelt dat even te melden, vind ik weer jammer.
radio3?quote:Op donderdag 15 december 2005 13:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier ook niet, alleen motregen.
Urbanusleuk liedje."Jezuke is geboren"
Zal wel weer?quote:Op donderdag 15 december 2005 13:46 schreef qu63 het volgende:
klaar
kut gesprek
lekkere binnekomer: " U bent een u te laat"
ik: " nee hoor, 12.30 had ik een afspraak"
zij: "hmm, zal wel weer"
ja preciesquote:Op donderdag 15 december 2005 13:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal wel weer?![]()
Die mag wel eens vriendelijker doen.
Werksequote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:50 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik dat niet. Ik zag een paar "ik weet wel wie het is" posts en aangezien ik geen slechte reputatie wil krijgen zette ik het even neer
Die jaquote:Op donderdag 15 december 2005 13:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
radio3?
Urbanus - bakske vol met stro
ik had het net op in de auto toen Wendy moest kiezenquote:
Mooi.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon, dan ga ik weer wat anders leuks doen met mijn tijdmaar ik ga niet helemaal weg hoor
Eensquote:Op donderdag 15 december 2005 13:54 schreef Bengeltje het volgende:Dat was dus echt niet nodig geweest.
Ok. Sorryquote:Op donderdag 15 december 2005 13:54 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dat was dus echt niet nodig geweest.
Ik ben ontroerdquote:Op donderdag 15 december 2005 13:58 schreef classpc het volgende:
[..]
Mooi.Want we zouden niet zonder je kunnen
Toch nog?quote:Op donderdag 15 december 2005 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EensReputatie van T zit wel in orde hoor
Degene die het beste slijmt. Dat lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 15 december 2005 14:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wie geloof je nu eerder Flash of mij.![]()
Wat is je eigen muziek.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik had het net op in de auto toen Wendy moest kiezen
Hier thuis mn eigen muziek
Heel veel Queenquote:Op donderdag 15 december 2005 14:13 schreef Bengeltje het volgende:
ccccccccccccccccccccccccccccccccccc
[..]
Wat is je eigen muziek.
quote:Op donderdag 15 december 2005 13:04 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Gok maar. Ik durf er heel wat onder te verwedden dat jullie er vreselijk naast zitten.
Oke,quote:Op donderdag 15 december 2005 14:11 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Degene die het beste slijmt. Dat lijkt me duidelijk
PI
Queen wist ik.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Heel veel Queen, 40 jaar top40, en nog veeeeel meer
www.qu63.nl/winamp.htmlquote:Op donderdag 15 december 2005 14:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Queen wist ik.![]()
Vind de muziek van 3fm nu wel leuk..pom pompom pom pompom
![]()
mooi zo!quote:Op donderdag 15 december 2005 14:23 schreef es70 het volgende:
Oh. En ik ben dus weer klaar met werken, en het is niet eens gaan regenen.
Als ik zoveel erin zet , gaat mijn laptop uit.quote:Op donderdag 15 december 2005 14:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
www.qu63.nl/winamp.html
mijn playlist op dit moment
Weekendquote:Op donderdag 15 december 2005 14:23 schreef es70 het volgende:
Oh. En ik ben dus weer klaar met werken, en het is niet eens gaan regenen.
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:28 schreef Bengeltje het volgende:
Als ik zoveel erin zet , gaat mijn laptop uit.
Mss is dat wel nodig gezien hoe spastisch jullie hier kunnen reageren op kritiek op jullie zelf.quote:Op donderdag 15 december 2005 13:28 schreef D.Rose het volgende:
dan moet je vooral gaan ontkennen dat je het was
quote:Op donderdag 15 december 2005 14:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weekendonee, tis pas donderdag.:X
Nooit gehoord van de uitspraak: Het is de toon die de muziek maaktquote:Op donderdag 15 december 2005 14:48 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Mss is dat wel nodig gezien hoe spastisch jullie hier kunnen reageren op kritiek op jullie zelf.
En dat ik onder een kloon post, tsja jullie willen nog wel eens moeite hebben te kijken naar de inhoud van een post (meer dan 3 woorden is ook lastig, ik snap het wel) ipv naar de poster dus vandaar ik er maar voor koos het onder een kloon te doen, kan ik jullie die moeite maar besparen zeg maar.
Het ging om de boodschap en niet om de boodschapper.
En nee, idd niet Tha_T of Duderinnetje.
jupquote:Op donderdag 15 december 2005 14:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet?![]()
Hiermee heb je toch al de hele dag muziek
suc6!quote:Op donderdag 15 december 2005 15:02 schreef es70 het volgende:
En nu de kinderen halen en zorgen dat er een krat bier in huis komt.
Ja, daar ging het nou net om. Dat chagrijnige semi-superieure zeiktoontje dat hier meestal dequote:Op donderdag 15 december 2005 14:57 schreef es70 het volgende:
Nooit gehoord van de uitspraak: Het is de toon die de muziek maakt.
Fijne binnenkomer wel, bij het klootjesvolk dat niet meer dan 3 woorden per post kan behappen...
Flikker toch een eind op.
ik hoor krat bierquote:Op donderdag 15 december 2005 15:02 schreef es70 het volgende:
En nu de kinderen halen en zorgen dat er een krat bier in huis komt.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 15 december 2005 14:48 schreef Idyllic het volgende:
[..]
En nee, idd niet Tha_T of Duderinnetje.
Variatie mevrouw, variatiequote:Op donderdag 15 december 2005 14:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Niet?![]()
Hiermee heb je toch al de hele dag muziek
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:12 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb de hele dag al het idee dat het vrijdag is
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:06 schreef Svensational het volgende:
Ik denk de hele tijd dat het vrijdag is!
Als we het maar hard genoeg roepen, lukt het misschien welquote:
oh nou, ik heb er geen last van hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 15:25 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ja en daar zullen sommigen vast niet blij mee zijn maar dat boeit me niet
quote:(15:24:31) (@Tha_T) Weer een PUB-SC'er erbij
(15:25:09) (@qu63)
(15:25:24) (@Tha_T) Kijk maar in het topic
(15:25:26) (@qu63) lekkere intro!
(15:25:38) (@Tha_T) Ik meot dat album ook nog uppen
(15:25:41) (@qu63) 2 minuten intro
(15:25:43) (@Tha_T) downen natuurlijk
(15:25:55) (@Tha_T) GCSC - op zoek naar ....................
(15:27:15) (@qu63) dat is AmyLee
(15:27:30) (@Tha_T) Ow
Ikke was 't ook niet.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:09 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat zeg ik
Maar ik denk dat ik het al weet![]()
Ik dacht dat dat wel algemeen bekend zou zijn dat AL Astrid heetquote:
geen toestemming gevraagdquote:
Ik welquote:Op donderdag 15 december 2005 15:36 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel algemeen bekend zou zijn dat AL Astrid heeten dat iedereen t wel door zou hebben
Dat is de beste manier. Hai Amyquote:Op donderdag 15 december 2005 15:25 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ja en daar zullen sommigen vast niet blij mee zijn maar dat boeit me niet
Nu wel dusquote:Op donderdag 15 december 2005 15:36 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel algemeen bekend zou zijn dat AL Astrid heeten dat iedereen t wel door zou hebben
Iedereen blijft me maar Amy noemenquote:Op donderdag 15 december 2005 15:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is de beste manier. Hai Amy
Perzik?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat heb ik graag.Verschillende soorten door elkaar.
![]()
Zit vastgeroest.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:40 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Iedereen blijft me maar Amy noemenhaha
Mja ach Amylee was/is de zangeres van een band waar ik "fan" van was, en die naam gebruikte ik paar jaar terug altijd dus hier ookquote:
hai assiequote:Op donderdag 15 december 2005 15:45 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Mja ach Amylee was/is de zangeres van een band waar ik "fan" van was, en die naam gebruikte ik paar jaar terug altijd dus hier ookmaar ik heet gewoon Astrid, en ik luister toch nooit meer daar naar
Okee.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:45 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Mja ach Amylee was/is de zangeres van een band waar ik "fan" van was, en die naam gebruikte ik paar jaar terug altijd dus hier ookmaar ik heet gewoon Astrid, en ik luister toch nooit meer daar naar
toch van Nightwish?quote:Op donderdag 15 december 2005 15:45 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Je laat me honger krijgenquote:Op donderdag 15 december 2005 15:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als ik mag kiezen, liever mandarijn.![]()
oh jaquote:Op donderdag 15 december 2005 15:47 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Evanescence. Nightwish was Tarja
je begon zelf met perzikkenquote:
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik hoor krat bier
sorry, een woord teveel
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:47 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Jaaaaa meteen mn bijnaamzo word ik door iederen genoemd behalve door mn broer: Astrut
![]()
Hahaquote:Op donderdag 15 december 2005 15:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]![]()
Die ga ik onthouden voor gelijknamigen
Al die witte fliebertjes.... die moeten er dus nog vanafquote:
Hijs fijnquote:Op donderdag 15 december 2005 15:52 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Hahaik moet toegeven hij is wel goed, mn broer kan wel creatief zijn
fliebertjesquote:Op donderdag 15 december 2005 15:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Al die witte fliebertjes.... die moeten er dus nog vanaf.
Dat is anders wel gezond.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Al die witte fliebertjes.... die moeten er dus nog vanaf.
Maar verre van smakelijk... Heb je meteen de reden te pakken dat ik bijna nooit mandarijnen of sinaasappels eetquote:
Tuurlijk wel, druiven gevoerd krijgen en een ander die wappert met een waaier van een bladquote:Op donderdag 15 december 2005 16:04 schreef Tha_T het volgende:
[..]
De tijd van de grieken![]()
Dat ken je toch zeker?
Bingoquote:Op donderdag 15 december 2005 16:05 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, druiven gevoerd krijgen en een ander die wappert met een waaier van een bladen dan in zo'n wit kleed enzo
Je hebt er ervaring mee?quote:Op donderdag 15 december 2005 16:07 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik kan t goed omschrijven he
Winterslaapje tot half maart zou niet gek wezen iddquote:
Druk mennekequote:Op donderdag 15 december 2005 16:15 schreef Khalein het volgende:
En weer thuisEn zo weer weg
Maar snel weer thuis
IK houd niet zo van teveel aandachtquote:Op donderdag 15 december 2005 16:16 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Is dat de Friese nuchterheid ofzoiets?
Maar dat palmblad is ook optioneel hoorquote:Op donderdag 15 december 2005 16:19 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
IK houd niet zo van teveel aandacht
Ik kan mezelf ook wel voeren enzoquote:Op donderdag 15 december 2005 16:23 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Maar dat palmblad is ook optioneel hoor
Neequote:
Een aardbeiensorbetquote:Op donderdag 15 december 2005 16:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee. Kreeg ook al fantasietjes over mooi weer en aardbeien met chocolade
.
goeiemiddagquote:
hoi classpcquote:
hoi sjowhanquote:Op donderdag 15 december 2005 16:47 schreef Sjowhan het volgende:
Ellow gekkies![]()
* Sjowhan is terug van 't gesprek (nu klein uurtje)
Goed gevoel van overgehouden..
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:03 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh.. ben jij trouwens AL?
poeh... wat weet ik dat toch allemaal weer goed.. heb je ook een reden dat je wilde wisselen?quote:
Staat wel ergens in dit topicquote:Op donderdag 15 december 2005 17:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
poeh... wat weet ik dat toch allemaal weer goed.. heb je ook een reden dat je wilde wisselen?
Dankdank, hoop snel op een baan ofzo, want vind 't thuiszitten maar nietsquote:Op donderdag 15 december 2005 16:51 schreef MutZ het volgende:
[..]
hoi sjowhan
fijn dat het zo goed ging...
Lees es terugquote:Op donderdag 15 december 2005 17:03 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh.. ben jij trouwens AL?
aah, op die fiets.. nou.. welkom (terug) in ieder geval.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:06 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Staat wel ergens in dit topicen ik kon dus niet mee rinloggen maar dat boeide ook niet omdat die naam negerns meer op sloeg
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, doe ik nu ook niet hoor..![]()
quote:Op donderdag 15 december 2005 15:31 schreef Tha_T het volgende:
Ik zal het maar doen
(15:24:31) (@Tha_T) Weer een PUB-SC'er erbij
(15:25:09) (@qu63)
(15:25:24) (@Tha_T) Kijk maar in het topic
(15:25:26) (@qu63) lekkere intro!
(15:25:38) (@Tha_T) Ik meot dat album ook nog uppen
(15:25:41) (@qu63) 2 minuten intro
(15:25:43) (@Tha_T) downen natuurlijk
(15:25:55) (@Tha_T) GCSC - op zoek naar ....................
(15:27:15) (@qu63) dat is AmyLee
(15:27:30) (@Tha_T) Ow
Het is duidelijk dat je moderator bent.quote:
125% patserquote:Op donderdag 15 december 2005 18:18 schreef indahnesia.com het volgende:
ooh, ik ben trouwens op 't werk.
das lekker.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep.. ik heb al 2 dagen sinds zaterdag
straks voetbalquote:Op donderdag 15 december 2005 18:24 schreef Bengeltje het volgende:
Avond
Hoop dat er vanavond wat leuks op tv is, wordt zeker weer een tvhangavond.
hoi indahquote:
Niet bijzonder, wil wel een leuke wedstrijd zienquote:
jawel, 1 balquote:Op donderdag 15 december 2005 18:33 schreef Bengeltje het volgende:
hai indah , jag, flash mutZ![]()
Flash, ik vroeg leuk, voetbal is geen bal aan.
wat voor iets? Ik zoek nog iets om mee naar Indonesië te nemen namelijk. Ik zoek trouwens altijd dingen die ik mee naar Indonesië kan nemen.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
iemand een externe harddisk kopen?
wil je van je 500gb af?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb nog een 300gb waar ik nog vanaf wil.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:54 schreef indahnesia.com het volgende:
jee wat een harde schijven, ik heb er nu eindelijk 1 van 240 gig
Istie vol?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
grappenmakerquote:Op donderdag 15 december 2005 18:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
wil je van je 500gb af?ik heb er nog 1 van 300 liggen...
![]()
40gb schiet niet zo op.quote:Op donderdag 15 december 2005 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
grappenmaker
nee mijn bus-powered 40 GB Iomega USB2.0 schijf gaat eruit
zet hem op marktplaatsquote:Op donderdag 15 december 2005 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
precies, bij mij dient hij een beetje als veredelde USBstickwil er vanaf
USB kabel, PS2 power leech kabel, doosje boekje CD met utilities en CD met Norton Ghost 2003quote:Op donderdag 15 december 2005 19:10 schreef indahnesia.com het volgende:
fles, wat komt erbij? (usb kabel of iets?)
zal je niet verkocht krijgenquote:Op donderdag 15 december 2005 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, 70 euri
heeft nieuw 189 gekost
quote:Op donderdag 15 december 2005 19:22 schreef Jaguarized het volgende:
omdat een normale 40gb schijf extern maar 60 euro kost.
euroquote:Op donderdag 15 december 2005 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, 70 euri
heeft nieuw 189 gekost
dat welquote:Op donderdag 15 december 2005 19:32 schreef Sjowhan het volgende:
Euri of euro, we weten waarover we 't hebben
da's het belangrijkstequote:Op donderdag 15 december 2005 19:32 schreef Sjowhan het volgende:
Euri of euro, we weten waarover we 't hebben
jagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |