Het is UP!!quote:Op donderdag 15 december 2005 12:11 schreef classpc het volgende:
Ik kom fok weer ff checken
Welkom dwaasquote:Op donderdag 15 december 2005 12:29 schreef Idyllic het volgende:
Op zoek naar....... Een leven?
Iets leuks? Zodat jullie niet meer eeuwig over alles hoeven te gaan zitten jankzakken?
Doeiquote:Op donderdag 15 december 2005 12:32 schreef Khalein het volgende:
Shite, moet ook nog ergens op bezoekCiao
![]()
Do not worry my friend, ik ben heel goed ingelezen. Weet precies waar ik het over heb.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Welkom dwaas
En lees je ff in voordat je begint te jankzakken
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:34 schreef classpc het volgende:
Maare, Flash... dus we zien je volgend jaar minder op FOK?
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:34 schreef classpc het volgende:
Maare, Flash... dus we zien je volgend jaar minder op FOK?
ingelezen noemt zich datquote:Op donderdag 15 december 2005 12:34 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Do not worry my friend, ik ben heel goed ingelezen. Weet precies waar ik het over heb.
Jankzakken dus. Vanuit het veilige 'ons-kent-ons-knusse-kijk-mij-eens-een-grote-mond-durven-hebben'-hoekje gaan zitten zeuren over dingen die echt totaaaaaaaaal onbelangrijk zijn...
Die blauwen zijn hypocriet (omdat je er zelf uitgekotst bent), PUB is een kut-forum (omdat je er zelf uitgekotst bent), het forum is kut-slecht-traag (maar wel ondertussen geen seconde willen missen en hier een beetje je eenzaamheid (jaja, kijk maar eens goed in die spiegel) op gaan zitten lossen.)
Jankzakken dus.
Lol. het zou zo een post van iemand anders kunnen zijn.quote:Op donderdag 15 december 2005 12:34 schreef Idyllic het volgende:
[..]
Do not worry my friend, ik ben heel goed ingelezen. Weet precies waar ik het over heb.
Jankzakken dus. Vanuit het veilige 'ons-kent-ons-knusse-kijk-mij-eens-een-grote-mond-durven-hebben'-hoekje gaan zitten zeuren over dingen die echt totaaaaaaaaal onbelangrijk zijn...
Die blauwen zijn hypocriet (omdat je er zelf uitgekotst bent), PUB is een kut-forum (omdat je er zelf uitgekotst bent), het forum is kut-slecht-traag (maar wel ondertussen geen seconde willen missen en hier een beetje je eenzaamheid (jaja, kijk maar eens goed in die spiegel) op gaan zitten lossen.)
Jankzakken dus.
Guttegut... the excitement. Kijk je uit dat je je niet verslikt?quote:
We willen wel ook graag een verslag van hoeveel dozen per kwartier, of ga je dan trillen, als je maar 1 keer in een kwartier post?quote:Vanmiddag maar weer ff lekker dozen schuiven
quote:Op donderdag 15 december 2005 12:56 schreef dolle_hond het volgende:
klaar met lunch
Wat schafte de pot?quote:Op donderdag 15 december 2005 12:56 schreef dolle_hond het volgende:
klaar met lunch
De toon is eigenaardig bekend idd...quote:Op donderdag 15 december 2005 12:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lol. het zou zo een post van iemand anders kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |