quote:
Gooi het er maar uit jongen! Nu! In een keer! Een hele lap tekst!
![]()
Lucht het op?
![]()
quote:
Natuurlijk ligt het NIET aan de kloon, die met olifantenstappen binnen komt, zonder zich bekend te maken, iedereen van alles beschuldigt en ruzie komt schoppen. Nee, dat ligt aan ons ALLEMAAL. Natuurlijk ligt het niet aan de crew. Inconsequent beleid raar vinden, dat ligt aan ons ALLEMAAL. Ja. En ik ben de paashaas.
De crew heeft nooit beweert consequent te zijn, dus ze daarop aanvallen is ten eerste al een beetje nutteloos.
De kloon is een kloon ja. Maar ieder ander die er iets van zei werd gelijk onder tafel geschoffeld en de mond gesnoerd.
Van deze kloon wisten jullie niks, konden jullie nergens op pakken en dus werd je gedwongen naar de inhoud van de posts te kijken. En dat kwam ineens erg hard aan.
Ik zag je bij wijze van spreken paranoide om je heen kijken van 'Huh? Wat? WTF? Waar komt die vandaan? En waarom weet ze zoveel? En waarom weet ze nou precies het juiste plekje te raken?'.
En natuurlijk lag het helemaal nooit nergens aan jou. Natuurlijk niet! Zelfregulering is een woord, zelfreflectie ook.
Vast ook nog nooit van gehoord gok ik.
![]()
quote:
GCSC is gewoon vermoord door een stel vastgeroeste voormalige posters, die het al sinds de 30/40ers als hun domein beschouwden, en het er niet mee eens waren toen er andere users ook gezellig bij kwamen.
![]()
Dat valt wel mee hoor... ze zijn nog heel lang gebleven. Het werd pas minder toen het hoi-doei-goeiemorgen-wat-een-kutforum-veel-te-traag-te-dit-te-dat-te-zus-te-zo de boventoon begon te voeren.
quote:
En dus gingen ze weg. En nu komen ze, na de halve crew voor hun karretje gespannen te hebben, terug om de huidige users te beschuldigen van ontoegankelijkheid.
Het gaat nog niet eens om de toegankelijkheid. Op zich zullen jullie best toegankelijk genoeg zijn, voor andere zuurpruimen ja. Als je wat te zeiken hebt open dan een topic in klaagbaak maar ga hier niet een sterk staaltje 'de beste stuurlui' zitten spelen.
quote:
Oh ja, en de sfeer is ook verziekt. Nou wat een verschrikkelijk verziekte sfeer zeg. Een grote hoeveelheid users zit gewoon lekker dagelijks met elkaar te babbelen, en er valt weleens een woord ja. Nou, wat een verziekte sfeer. Sjonge wat erg allemaal. Ingrijpen! Er is heel wat aan de hand!
Er is vaak genoeg een opmerking over gemaakt, dus niet zeuren dat je nergens wat vanaf wist.
quote:
Niet bannen, nee,
dat zou consequent beleid zijn. er is niet tegenaan te bannen, tegen die sfeerverpestende GCSC-duivels! Weet je, die reeks moet gewoon dicht! We verzinnen wel wat, maar die reeks moet dicht. En dat het hun eigen schuld is.
Sterk hoor
![]()
Duppels, emmers water...
quote:
Och, er wordt gekankerd op PUB, ook zoiets. Maar als je er zelf niet komt, moet je je bek houden want dan heb je geen recht van spreken, en als je er wel komt, moet je je bek houden omdat het inconsequent is als je kankert op het forum waar je zelf ook post. Maar nee, natuurlijk is het niet zo dat PUB de hand boven het hoofd gehouden wordt, dat verbeeld ik me maar. PUB is namelijk een uiterst zinvolle toevoeging van het forum. Al was het maar omdat brechtje van de straat is.
Wat kan het jullie nou ene fuck schelen wat er in PUB gebeurd? Laat ze daar! Die users daar vermaken zich met elkaar, doen in weze geen vlieg kwaad
In welke zin wordt ze de hand boven het hoofd gehouden dan? Wat gebeurd er daar dan wat zo vreselijk verkeerd is?
Het is een forum voor pubers, toevallig gemodereerd door Brechtje ja, omdat die al jaren vraagt om zo'n forum en zoals je ziet loopt het prima. Niks aan de hand dus.
Wees blij dat ze daar zitten, dat ze jullie hoogstaande topics niet komen bevuilen en bezoedelen.
Ik snap echt totaal niet wat daar nou mis mee is. Leg me dat nou eens uit dan?
quote:
Het gaat allang niet meer om het belang van fok als geheel, om "iets leuks te bieden voor alle users". Een paar crewleden doen en laten gewoon waar ze zin in hebben, kunnen maar eindeloos doorgaan met slinkse onderwatersteken, ruzie trappen waar ze maar willen, loze verdachtmakingen uit de lucht grijpen en alles, en ja, zij zijn crew, dus zij weten wat goed voor je is. Maar nee, aan de crew ligt het niet, het ligt aan ons ALLEMAAL.
Makkelijk hè! Als je maar vaak genoeg in FB lees kan je vanzelf het babbeltje van de andere grote jongens na-praten. Ook zonder dat je weet waar je het over hebt.
Met PUB doet Fok! precies dat waar jij nu over loopt te zeiken. Er word daar iets leuks geboden voor users. Maar nee, dat past dan weer niet in jouw straatje natuurlijk. En dus verkies je het om dat dan maar even te negeren. Komt beter uit.
Dat jij paranoia bent tov de crew is al heel lang duidelijk. Let go jongen, let go... Probeer nou echt eens een keer de boel los te laten. Het is 'maar' een forum, het is niet belangrijk. Proberen er in het echte leven iets van te maken, een 'vrienden'kring op te bouwen zoals je hier denkt te hebben gedaan. Ga daar nou eens aan werken.
Geloof me, na een tijdje ga je het vast leuk vinden. En daar is geen grote boze crew die jouw speeltjes kapot trappen.
quote:
Joh, weet je? 'T was fijn, bedankt, tot ziens
![]()
Graag gedaan. Het was me een waar genoegen!