Atheistisch.quote:
Vreemd. In die andere topic (bestaat god?) verschijnt de afbeelding wel direct in de openingspost. Terwijl ik toch de zelfde html heb gebruiktquote:En je poll doet het niet echt, ik zie [afbeelding] maar niet de daadwerkelijke afbeelding.
Ik zet een tientje in, dat het ergens uitdraait op een islam / religi bash-topic.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:11 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
En wat wil je precies met dit topic?
1 |
1 |
Waarom zou het nu nog als christelijk beschouwd moeten worden. Een als Griekenland nu atheistisch zou zijn is Griekenland toch ook niet Zeus-en-de-rest-istisch ?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:09 schreef splendor het volgende:
Logischerwijs zou ik zeggen atheïstisch maar omdat het land in het verleden waarschijnlijk christelijk was zou het nu nog als christelijk beschouwd worden.
Mooi, ik pak de popcorn en de cola vast. Zet jij de OW's en de bans vast koud?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik zet een tientje in, dat het ergens uitdraait op een islam / religi bash-topic.
Nou, je mag vinden wat je wilt, maar dat maakt het nog geen feit.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:14 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Waarom zou het nu nog als christelijk beschouwd moeten worden. Een als Griekenland nu atheistisch zou zijn is Griekenland toch ook niet Zeus-en-de-rest-istisch ?
Een atheistisch land wordt volgens mij i.d.d. aangeduidt a.h.v. de grootste "erkende religieuze" groep. Of dat die nu 90 %, 40% of 2 % is. En dat is volgens mij zeer fout. Sowieso al fout maar ook hoe sneller de bekeringsdrifters de moed opgeven namelijk !
Er blijken al drie personen voor "een christelijk land" te hebben gestemd.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:15 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Mooi, ik pak de popcorn en de cola vast. Zet jij de OW's en de bans vast koud?![]()
Nee maar dan heb je het wel over een hele lange tijd, maar neem Nederland even als voorbeeld, dat wordt ook steeds en steeds minder maar ik denk dat we voorlopig nog wel even als christelijk land worden bestempeld omdat onze roots daar liggen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:14 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Waarom zou het nu nog als christelijk beschouwd moeten worden. Een als Griekenland nu atheistisch zou zijn is Griekenland toch ook niet Zeus-en-de-rest-istisch ?
[..]
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:14 schreef KoudeVrouw het volgende:
Die post in zijn signatuur belooft veel goeds.
quote:Ongelovigen geloven in slechts één religie minder dan de vele 100'en religies waar gelovigen ook niet in geloven.
"omdat onze roots daar liggen". Als nu hier 10 % zich christen noemt, 15 % zich moslim noemt en de overige 75 % noemt zich atheistisch wat is ons land dan volgens jequote:Op dinsdag 13 december 2005 19:19 schreef splendor het volgende:
Nee maar dan heb je het wel over een hele lange tijd, maar neem Nederland even als voorbeeld, dat wordt ook steeds en steeds minder maar ik denk dat we voorlopig nog wel even als christelijk land worden bestempeld omdat onze roots daar liggen.
Denk dat ook het terugvinden van religieuze gebouwen/stijlen en inderdaad geschiedenis een grote rol spelen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:19 schreef splendor het volgende:
[..]
Nee maar dan heb je het wel over een hele lange tijd, maar neem Nederland even als voorbeeld, dat wordt ook steeds en steeds minder maar ik denk dat we voorlopig nog wel even als christelijk land worden bestempeld omdat onze roots daar liggen.
Ach, maakt dat wat uit dan?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:19 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Er blijken al drie personen voor "een christelijk land" te hebben gestemd.
Tsja. Blijkbaar tellen atheisten niet mee
Ja 35 % noemde zich katholiek en 20 % zich protestants, 7 % zich moslim. En dan werden de katholieken toch de grootste religieuze groep genoemd ! ATHEISTEN BLIJKEN DUS NIET MEE TE TELLEN .quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:21 schreef Jozzy het volgende:
Laatste peiling in NL was toch iets van 35%?
Atheisten hebben geen geloof en tellen derhalve niet mee. Wat is nu je punt?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:25 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ja 35 % noemde zich katholiek en 20 % zich protestants, 7 % zich moslim. En dan werden de katholieken toch de grootste religieuze groep genoemd ! ATHEISTEN BLIJKEN DUS NIET MEE TE TELLEN .![]()
Jij wil als atheist als religieuze groep meegetelt worden?quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:25 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ja 35 % noemde zich katholiek en 20 % zich protestants, 7 % zich moslim. En dan werden de katholieken toch de grootste religieuze groep genoemd ! ATHEISTEN BLIJKEN DUS NIET MEE TE TELLEN .![]()
Een topic van Akkersloot? Dat is wedden met voorkennis... is vast wel in een land verboden.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik zet een tientje in, dat het ergens uitdraait op een islam / religi bash-topic.
Atheisme, das vlees noch vis en raakt kant noch wal. Dus telt niet mee.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:25 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |