waarom?quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:00 schreef Maanvis het volgende:
schopje naar klaagbaak?
Dan kan je daar verder klagen.quote:
12 maanden...quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:56 schreef dolle_hond het volgende:
vandaag alweer een kast opgeruimd en jawel:
weer een zooi oude loten gevonden.
diverse soorten natuurlijk (lotto, JB, clubactie oa).
is er een standaard houdbaarheid, dus hoelang je je prijs kunt opvragen of moet je dan al die sites/verenigingen langs?
12 maanden...quote:Op vrijdag 16 december 2005 20:56 schreef dolle_hond het volgende:
vandaag alweer een kast opgeruimd en jawel:
weer een zooi oude loten gevonden.
diverse soorten natuurlijk (lotto, JB, clubactie oa).
is er een standaard houdbaarheid, dus hoelang je je prijs kunt opvragen of moet je dan al die sites/verenigingen langs?
Dat zeggen ze allemaal.quote:
al die kleine lettertjesquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Staat dat niet op de achterkant van het lot
Je moet op de zijkant kijken.quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:14 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
al die kleine lettertjes
bij t lotto-blaadje kan ik iig niets vinden.
Dat vraag je dan toch gewoon aan je vaderquote:Op vrijdag 16 december 2005 21:55 schreef Jaguarized het volgende:
Ah mooi, wanneer gaan we uit eten?
Dat doe ik toch ook?quote:Op vrijdag 16 december 2005 21:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat vraag je dan toch gewoon aan je vader
Waarom?quote:
dat weet ik nietquote:Op zaterdag 17 december 2005 10:35 schreef B_BOY het volgende:
heb je iets gewonnen dan?
Kerelquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:32 schreef dolle_hond het volgende:
lotto-formulieren:
die van september was niet meer goed, die van januari wel nog (alleen gratis lot gewonnen)
volgens mij welquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:36 schreef passie66 het volgende:
[..]
Kerel![]()
Maar die van september? Was dat een "winnende"?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |