abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 februari 2006 @ 01:37:25 #1
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34888663
Ik was dus net in Leiden, lekker aan het borrelen met mij Internationale Betrekkingen vrienden. Ga met de trein richting Den Haag Centraal. Zit ik op een gegeven moment, hoor ik allemaal bonzen etc., trein staat stil. Dus ik boos, welke grafjosti's hebben dit op hun geweten!? Wie heeft het lef een trein van mij te vertragen met zijn infantiele randebiele primaatachtige gedragingen! Dus ik loop mijn coupé uit en kom een of andere opgeschoten autochtoon tegen. Ik vraag op een directe manier of ze eens willen ophouden met het trappen tegen de ramen, gezien dat dit niet alleen ongewenst gedrag is, maar ook mijn trein vertraagt. Eén of andere opgefokt autochtoontje van 1.70, ongeveer 18 jaar, waarschijnelijk pas net in het bezit van 3 schaamharen, vindt het nodig mij agressief te bejegenen.
Ik hier niet van gedient, verdedig mij, zijn mede dronken boeren springen in en er is sprake van enig heen en weer geduw/getrek/vastpakken. Dan komen er nog een paar van die pigmentarme josti's bij, dus ik kies ervoor om maar naar de voorkant te lopen. De paupers achtervolgen me, maar moeten blijkbaar uitstappen in het gehucht Voorschoten, dus na wat bedreigingen met de dood stappen ze uit in Voorschoten, waar ze naar waarschijnelijkheid een nacht in het hooi zullen vertoeven.

Toen kwamen de conducteurs te voorschijn, een hindoestaanse dwerg en een rijpe vrouw...
toch nog maar de politie gebeld, helaas waren ze uitgestapt voordat de deuren op slot gingen.

PS: de vele omstanders bedankt die alleen konden kijken!

Moest het ff kwijt. sorry.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_34888700
ruk
пусть всегда будет солнце
  donderdag 9 februari 2006 @ 01:40:55 #3
100461 PapaFokker
Fokker aller Fokkers
pi_34888714
--> R&P
"Don't fok with PapaFokker"
Voorheen bekend als RondFokker
Fotoboek
pi_34888759
Kut voor je.
  donderdag 9 februari 2006 @ 01:45:06 #5
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34888769
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 01:44 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Kut voor je.
Bedankt voor je medeleven, stel het zeer op prijs!
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_34888782
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 01:45 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Bedankt voor je medeleven, stel het zeer op prijs!
Graag gedaan.
pi_34889057
Ach TS, bekijk het eens op een positieve manier. De rest van hun leven zullen ze doorbrengen in een fabriek
  donderdag 9 februari 2006 @ 02:25:39 #8
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_34889225
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 02:09 schreef Phoenixjuh het volgende:
Ach TS, bekijk het eens op een positieve manier. De rest van hun leven zullen ze doorbrengen in een fabriek
Exact.
pi_34889637
Free people own guns! Slaves do not!
  donderdag 9 februari 2006 @ 03:21:30 #10
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_34889667
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 01:37 schreef Pracissor het volgende:
Geen dank. Graag gedaan.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_34889677
Je openingspost is te lang, waar gaat het over?
pi_34889683
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 03:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat hij zegt.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 9 februari 2006 @ 04:33:59 #13
34573 Neutrino
Dead cat bounce
pi_34890101
iets met autochtoon.. aaaand a ch t verslapt.. moet concentreren.. h a a l het niet...
zzzzzzzz
Sell in may and go away. Forget it, we are here to stay.
  donderdag 9 februari 2006 @ 04:42:48 #14
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_34890142
quote:
Ik was dus net in Leiden, lekker aan het borrelen met mij Internationale Betrekkingen vrienden. Ga met de trein richting Den Haag Centraal. Zit ik op een gegeven moment, hoor ik allemaal bonzen etc., trein staat stil. Dus ik boos, welke grafjosti's hebben dit op hun geweten!? Wie heeft het lef een trein van mij te vertragen met zijn infantiele randebiele primaatachtige gedragingen! Dus ik loop mijn coupé uit en kom een of andere opgeschoten autochtoon tegen. Ik vraag op een directe manier of ze eens willen ophouden met het trappen tegen de ramen, gezien dat dit niet alleen ongewenst gedrag is, maar ook mijn trein vertraagt. Eén of andere opgefokt autochtoontje van 1.70, ongeveer 18 jaar, waarschijnelijk pas net in het bezit van 3 schaamharen, vindt het nodig mij agressief te bejegenen.
Ik hier niet van gedient, verdedig mij, zijn mede dronken boeren springen in en er is sprake van enig heen en weer geduw/getrek/vastpakken. Dan komen er nog een paar van die pigmentarme josti's bij, dus ik kies ervoor om maar naar de voorkant te lopen. De paupers achtervolgen me, maar moeten blijkbaar uitstappen in het gehucht Voorschoten, dus na wat bedreigingen met de dood stappen ze uit in Voorschoten, waar ze naar waarschijnelijkheid een nacht in het hooi zullen vertoeven.

Toen kwamen de conducteurs te voorschijn, een hindoestaanse dwerg en een rijpe vrouw...
toch nog maar de politie gebeld, helaas waren ze uitgestapt voordat de deuren op slot gingen.

Moest het ff kwijt. sorry.
Je moet je mond ook gewoon houden! Je weet toch? (ja, sarcastisch)
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_34890410
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  donderdag 9 februari 2006 @ 07:17:59 #16
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_34890453
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 03:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
gewoon even lezen en niet zeuren
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_34890800
Het was vast een protest tegen een zekere serie spotprenten over een hooggeacht persoon.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_34890820
pssgg het land uit!! verdoemde autochtonen
pi_34890848
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 01:44 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
Kut voor je.
pi_34890864
Tjaa, het leeuwendeel van de mensen durft nou eenmaal niets te doen als het er een beetje warmer aan toegaat.
pi_34890910
allemaal terugsturen naar het land van herkomst. met de trein.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34890951
Alleen die eerste zin al: ".. borrelen met mij Internationale Betrekkingen vrienden .. "

HOAX

Hier probeert iemand belangrijk te zijn.

pi_34891108
quote:
met mij Internationale Betrekkingen vrienden.
Heb je het al.
Buitenlanders
pi_34891118
Als een allochtoon het hier niet leuk vind, gaat hij toch lekker terug
  donderdag 9 februari 2006 @ 09:11:42 #25
24293 Mikkel
Assistant regional manager
pi_34891291
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 08:56 schreef MrDrako het volgende:
Als een allochtoon het hier niet leuk vind, gaat hij toch lekker terug

Ik hoop dat dit een grapje is...
People look at me, they say he’s tough, he was in the army he’s gonna be hard, by the book. But I am caring, and sensitive. Isn’t Schindler’s list a brilliant film?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')