Ik was dus net in Leiden, lekker aan het borrelen met mij Internationale Betrekkingen vrienden. Ga met de trein richting Den Haag Centraal. Zit ik op een gegeven moment, hoor ik allemaal bonzen etc., trein staat stil. Dus ik boos, welke grafjosti's hebben dit op hun geweten!? Wie heeft het lef een trein van mij te vertragen met zijn infantiele randebiele primaatachtige gedragingen! Dus ik loop mijn coupé uit en kom een of andere opgeschoten autochtoon tegen. Ik vraag op een directe manier of ze eens willen ophouden met het trappen tegen de ramen, gezien dat dit niet alleen ongewenst gedrag is, maar ook mijn trein vertraagt. Eén of andere opgefokt autochtoontje van 1.70, ongeveer 18 jaar, waarschijnelijk pas net in het bezit van 3 schaamharen, vindt het nodig mij agressief te bejegenen.
Ik hier niet van gedient, verdedig mij, zijn mede dronken boeren springen in en er is sprake van enig heen en weer geduw/getrek/vastpakken. Dan komen er nog een paar van die pigmentarme josti's bij, dus ik kies ervoor om maar naar de voorkant te lopen. De paupers achtervolgen me, maar moeten blijkbaar uitstappen in het gehucht Voorschoten, dus na wat bedreigingen met de dood stappen ze uit in Voorschoten, waar ze naar waarschijnelijkheid een nacht in het hooi zullen vertoeven.
Toen kwamen de conducteurs te voorschijn, een hindoestaanse dwerg en een rijpe vrouw...
toch nog maar de politie gebeld, helaas waren ze uitgestapt voordat de deuren op slot gingen.
PS: de vele omstanders bedankt die alleen konden kijken!
Moest het ff kwijt. sorry.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.