Niets.. vandaar de lange houdbaarheidsdatum. Ik zie dit als een verzekering voor als ik te maken krijg met een dijkdoorbraak, terrorisme, oorlog, instorting economische markt, pandemie, etc.quote:
Is dit grappig bedoeld ? Ik kan er anders niet om lachen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:18 schreef PAA-053 het volgende:
Heb je dan al wel een panic room danwel schuilkelder?
Zonder een van die twee tel je echt niet mee in de wereld van "De wereld zal binnen 5 jaar vergaan"-roepers![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:25 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Is dit grappig bedoeld ? Ik kan er anders niet om lachen.
Mijn overwegingen zijn serieus en wel doordacht.
Nee, ik ben geen panic-freak die denkt dat de wereld binnen 5 jaar zal vergaan. Ik ben berekenend en geloof dat afhankelijkheid van elke bron opgevangen dient te worden. Dat jij niet zo denkt betekent niet dat je mij niet in m'n waarde mag laten. Mocht je een ontopic reactie hebben dan hoor ik deze graag.
Wat had je verwacht? Serieuze reacties op Fok!? Over zo'n onderwerp?quote:Op donderdag 2 februari 2006 10:25 schreef Neutrino het volgende:
[..]
Is dit grappig bedoeld ? Ik kan er anders niet om lachen.
Mijn overwegingen zijn serieus en wel doordacht.
Nee, ik ben geen panic-freak die denkt dat de wereld binnen 5 jaar zal vergaan. Ik ben berekenend en geloof dat afhankelijkheid van elke bron opgevangen dient te worden. Dat jij niet zo denkt betekent niet dat je mij niet in m'n waarde mag laten. Mocht je een ontopic reactie hebben dan hoor ik deze graag.
En voedzaam!quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:54 schreef arithaterhorst het volgende:
Hardkeks wat?
Saai, maar wel lang houdbaar![]()
klik
Ah thnx.. Ik heb al met een leverancier gesproken over de hardkeks.quote:Op donderdag 2 februari 2006 12:54 schreef arithaterhorst het volgende:
Hardkeks wat?
Saai, maar wel lang houdbaar![]()
klik
quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:57 schreef Pietverdriet het volgende:
MRE staat trouwens voor Meals Refused by Ethiopians..
en niet vergeten ff een foto te posten hequote:Op zondag 5 februari 2006 10:01 schreef Pietverdriet het volgende:
gewoon een paar balen bonen en rijst inslaan, vitamine pillen, en een watertank.
kan je verder blikvoer halen voor de variatie.
Wat Piet zegt is de meest rationele benadering - als je dan toch voor dat soort omstandigheden iets van veiligheid wilt inbouwen (alhoewel een shotgun erbij me ook niet onzinnig lijkt wil je je voedsel in moeilijke tijden behouden).quote:Op zondag 5 februari 2006 10:53 schreef Phoenixjuh het volgende:
Je kunt toch ook gewoon in een supermarkt stappen, d\'r liggen wel eens spullen in die over 5 jaar nog te eten zijn. Vooral veel blik-spul, vergeet alleen geen blikopener in je pakket te stoppen.
Denk dat van die blauwe plastic vaten of stalen vaten een beter idee zijn, je voorraad bonen en rijst wordt eerder bedreigt door ratten en muizen.quote:Op zondag 5 februari 2006 11:10 schreef Aarde het volgende:
[..]
Wat Piet zegt is de meest rationele benadering - als je dan toch voor dat soort omstandigheden iets van veiligheid wilt inbouwen (alhoewel een shotgun erbij me ook niet onzinnig lijkt wil je je voedsel in moeilijke tijden behouden).
FOTO\'S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |