en over pppquote:Op zondag 26 februari 2006 11:24 schreef Arcee het volgende:
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #103
Voor de overijverige modjes die SC uit bovenstaande topicreeks verwijderen: ik heb geen enkel bezwaar tegen SC. Waarom jullie wel?
Er moet meer over cijfers worden gekletst.
999 ppp is oké, olé, oléééé.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:27 schreef dolle_hond het volgende:
en over ppp
er werd niet over cijfers gekletst, maar over van alles ende nmogwat, en daar zijn topics zat voor.quote:Op zondag 26 februari 2006 11:24 schreef Arcee het volgende:
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #103
Voor de overijverige modjes die SC uit bovenstaande topicreeks verwijderen: ik heb geen enkel bezwaar tegen SC. Waarom jullie wel?
Er moet meer over cijfers worden gekletst.
Welk bericht?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:41 schreef Arnold_fan het volgende:
Haal gerust mijn bericht hier weg hoor![]()
watjequote:Op zondag 26 februari 2006 15:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken![]()
Maar ik durfde niet![]()
![]()
Ik had een verzoek geplaatst om een topic op te schonen, en opeens was mijn post weg, terwijl dit topic nog wel bij my active topics stondquote:
Nieuw? De eerste post is van 24-02-2004 - 00:22 uur.:quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:55 schreef buzzer het volgende:
ik wil geen spelbreker zijn, maar dit is een nieuwe reeks cq postopkrik topic..
en dat is voorlopg nog steeds niet toegestaan..
Niet elk topic dat uit meer dan 2 delen bestaat is een reeks, buzzer.quote:
quote:postopkrik topic..
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 05:38 schreef buzzer het volgende:
Als Arcee een cijfermatig topic wil openen prima
Je zou het overigens wat vriendelijker kunnen brengen, dat helpt meestal wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:12 schreef editor2 het volgende:
-knip-
ik denk dat je best wel weet wat ik bedoelquote:
je weet zelf ook wel dat spam steeds creatiever wordt verpakt, en dat het de laatste tijd enorm de kop opsteekt op Fok!. Ik ben er dus extra alert op, en ben ook heus niet te beroerd om iets te heroverwgen. Maar op zijn toon daalt mijn bereidwilligheid toch wel behoorlijk onder het nulpunt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 09:21 schreef static het volgende:
Erwin Oudshoorn 'Elephantman' van Oranjetelebytes op SBS6
Snap het ook niet; soms is het gewoon een humaan initiatief i.p.v. spam; zou juist blij zijn met zulke acties, is weer eens wat anders dan dat gepijpzeik opelkaar.
Maar goed, ik ben geen mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |