Sssstquote:
Sta je nooit meer als ik erin komquote:
idd, doe jij nog wel eens mee ?quote:Op maandag 21 november 2005 19:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sta je nooit meer als ik erin kom
Vorige week maandag nog gespeeldquote:Op maandag 21 november 2005 19:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
idd, doe jij nog wel eens mee ?
Zei de man die z'n PC bij een onbetrouwbare zaak in Dordrecht haalt omdat ie te lui is om m zelf in elkaar te zettenquote:
Dan word je echt zwaar genaaidquote:Op maandag 21 november 2005 19:24 schreef Sickert het volgende:
ho ho er kwam een onderdeel daarvandaan en die gasten wilden het alleen maken als ik heel de pc daar brachten het heeft me verder ook niks gekost
Hij had enkel nog een Duits (censuur!) exemplaar liggen! Tsss.. ik mot geen Duits!quote:Op maandag 21 november 2005 18:36 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Wanneer heb je nou eens de officiele BF2 binnen en ben je online te vinden? Deadline wil ik!
Install je die in t Engels ? Zie t probleem nietquote:Op maandag 21 november 2005 19:42 schreef ROG het volgende:
Hij had enkel nog een Duits (censuur!) exemplaar liggen! Tsss.. ik mot geen Duits!
Ergens deze week hoop ik toch wel storingsvrij mee te knallen!
Owja das waarquote:Op maandag 21 november 2005 19:55 schreef ROG het volgende:
Hij's zowieso gecensureerd, Duitsers en geweldadige games..
- Arty is inderdaad kutartillerie, je weet wel die 'bommen' die de commander ergens op de map kan gooien.quote:Op maandag 21 november 2005 20:18 schreef ROG het volgende:
Hey Flip leg eens wat termen uit! Arty is die irritante kutartillerie? Spawnkillen is campen rond een spawnpoint?
Ach koop hem toch wel, nogmaals: Close Combat is spannender en ik ken de tactics nog goed uit m'n oude AA tijdquote:
Moest alles nog installerenquote:Op maandag 21 november 2005 22:13 schreef Umm-Qasr het volgende:
Niemand te zien op xfire ...
Ik weet niet precies hoe je het bedoelt maar dat ventje kan wel tering goed vliegen weet ik uit ervaring...quote:Op maandag 21 november 2005 22:22 schreef JumperJack het volgende:
Drumpie. Na vanavond. Of je het als een compliment moet opvatten of niet, das jouw keuzemaar in het echt, zal ik voor geen goud in een vliegtuig of heli met jou achter het stuur willen zitten
![]()
lol![]()
de kunst van het efficient progammeren is verloren gegaan op t moment dat de pc's veel geheugen kregen.. zo van onder het motto "ach die kut gebruiker hebben toch genoeg laten we eens wat geheugenvretende code produceren"quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:10 schreef UnleashMitch het volgende:
Weet meteen weer waarom ik het spel op sommige moment grondig haat
Hoe slecht moet je een spel in godsnaam programmeren als het 770mb aan geheugen nodig heeft !
Het spawnen blijft dramatisch. Klik je op een spawnplek, op done, gebeurt er nietsweer terug naar het spawn scherm, is er blijkbaar geen spawnplek geselecteerd. DAT HAD IK GVD NET GEDAAN !
Nog zo een, loop ik door het spel is er geen beweging in m'n poppetje te krijgen. Sprinten wil ie niet en lopen op slakkentempo. Nou goed dan maar mezelf opblazen. Gooi ik een granaat krijg ik opeens al m'n walking abilities weer terug maar ben ik natuurlijk weer te laat om te reageren op m'n granaat. AAAAARRGGGGHHHHH Ik begin toch steeds meer te twijfelen of ik SF wel wil kopen als t origineel nog steeds zo zuigt
quote:Op maandag 21 november 2005 23:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe je het bedoelt maar dat ventje kan wel tering goed vliegen weet ik uit ervaring...![]()
die attackchopper moet je gewoon op slaan.. liefst met een SRAW of een humveequote:Op maandag 21 november 2005 20:17 schreef Fillipe het volgende:
Wat een klote potje net zeg
Continue gespawnkilled op Sharqi door die attackchopper, kort daarna verdiende ik m'n eerste purple heartKan je nagaan hoe kut het ging
.
O en trouwens ik zie erg uit naar Special Forces, lekkere close combat!
bedoel dat hij tering goed kan vliegen, maar dat hij absoluut geen angsten heeft. bedoel dus dat hij soms abnormale risico's neemt, in het spel zit ik wel graag in zijn apache, maar in het echt, voor geen goud... zit uberhaupt al niet graag in een vliegtuig...quote:Op maandag 21 november 2005 23:25 schreef jpjedi het volgende:
[Drumpie. Na vanavond. Of je het als een compliment moet opvatten of niet, das jouw keuze maar in het echt, zal ik voor geen goud in een vliegtuig of heli met jou achter het stuur willen zitten
lol ]
Ik weet niet precies hoe je het bedoelt maar dat ventje kan wel tering goed vliegen weet ik uit ervaring...![]()
heb al twee purple heartsquote:Op maandag 21 november 2005 20:17 schreef Fillipe het volgende:
Wat een klote potje net zeg
Continue gespawnkilled op Sharqi door die attackchopper, kort daarna verdiende ik m'n eerste purple heartKan je nagaan hoe kut het ging
.
O en trouwens ik zie erg uit naar Special Forces, lekkere close combat!
quote:Nieuwe BF2 1.12 patch komt eraan! - Update :: 22/11/05 01:14:05
Dinsdag 22 november zal om 22:00 patch 1.12 vrij worden gegeven. De patch is 280 mb groot en zal te downloaden zijn vanaf http://files.i3d.nl. Eerder deze week brachten wij als eerste site al de release notes en verdere patch informatie:
Meer info: http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=179
Release notes: http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=182
nee het is nog geen definitief afscheid van mijn kant, maar aangezien me laptop waarschijnlijk echt DOOD is, moet er dus een nieuwe komen... en aangezien ik niet ff 1300 euries ter beschikking heb!quote:Is dit een officieel afscheid? Heb je bf2 wel eens bekeken op de console?
Balen man...Als het officieel is dan zullen we je missen
Een leuke videokaart bedoel je... En op die laptop kon ik perfect gamen hoor! Radeon 9600Pro 128Mb zit erin P4 2,8 etc...quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:47 schreef UnleashMitch het volgende:
idd als je toch alleen wilt gamen kan je voor een euro of 400 al een leuke gamePC kopen
Ligt er maar net aan hoe hoog je standaard isquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:54 schreef RudyCarell het volgende:
Een leuke videokaart bedoel je...
quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Een leuke videokaart bedoel je... En op die laptop kon ik perfect gamen hoor! Radeon 9600Pro 128Mb zit erin P4 2,8 etc...
En dit spel lijkt me toch ook errug cool voor de 360! Zie http://www.gamer.nl/nieuws/28507
Als ik echt een keer teveel geld heb wil ik dezequote:Op dinsdag 22 november 2005 14:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb een P4 2,4 met 1gb geheugen en een Radeon 9800 Pro en BF2 draait kut, behalve op Wake Island.
Ga in december een AMD Athlon 64 3500+ met 1gb geheugen en een X800 kopen
Ik blijf het weggegooid geld vinden. Ik wil best wat geld neer leggen voor een systeem maar dit gaat me echt veels te verquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:17 schreef RudyCarell het volgende:
Als ik echt een keer teveel geld heb wil ik deze
Daarom zei ik ook als ik teveel geld had...quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:31 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik blijf het weggegooid geld vinden. Ik wil best wat geld neer leggen voor een systeem maar dit gaat me echt veels te ver
Leuke bak alleen ik hoef geen Alien in m'n slaapkamerquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:17 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Als ik echt een keer teveel geld heb wil ik deze
Voor beiden volgens mij.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:02 schreef -Dries- het volgende:
voor bf2 of sf?
Voordat je m installed...met SF geinstalleerd kan je niet, ik herhaal NIET meer op de server spelen totdat ook de server gepatched is. Mijn vermoeden is dat, aangezien de patch om 22:00 los gelaten wordt door bv i3d, de servers vannacht pas geupgrade worden. Dat betekent dus dat je vanavond NIET met de nieuwe patch op de server kan spelen. Iets wat Fillipe kan beamen toen hij zojuist SF installeerdequote:Op dinsdag 22 november 2005 15:08 schreef escape_nl het volgende:
Free record shop heeft hem in de schappen liggen, zoef zoef ik ben ff weg
maakt niet zoveel uit, er zullen vast wel andere ranked servers te vinden zijn vanavond.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:48 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Voordat je m installed...met SF geinstalleerd kan je niet, ik herhaal NIET meer op de server spelen totdat ook de server gepatched is. Mijn vermoeden is dat, aangezien de patch om 22:00 los gelaten wordt door bv i3d, de servers vannacht pas geupgrade worden. Dat betekent dus dat je vanavond NIET met de nieuwe patch op de server kan spelen. Iets wat Fillipe kan beamen toen hij zojuist SF installeerde
nou DAN ga ik hem wel kopen hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:39 schreef Fillipe het volgende:
Voordeel van de SF installatie is echter wel dat je vorderingsbalk weer goed staat
Ja...dat kun je wel zeggen....quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:04 schreef Zijpie het volgende:
ik hoor et al... drama dus..
dit is SF toch... of een gewone bf2 mod? of is dit een domme vraagquote:Op dinsdag 22 november 2005 19:53 schreef escape_nl het volgende:
Speel hem nu ranked op een Koreaanse server, de eerste badges zijn al binnen
[afbeelding]
[afbeelding]
heb vandaag wel wat gekocht, alleen volgens jullie ben ik bang niet de juiste keuzequote:
Toen was het stilquote:jordanpurpero: well..seeing how old until i get a big dick like yours
[Admin BoF] FillipeNL: You can not even become close to my size, that's certain.
jordanpurpero: how come?
jordanpurpero: ?
[Admin BoF] FillipeNL: You've got to be intelligent.
jordanpurpero: is your penis HUGE>?
[Admin BoF] FillipeNL: And you aren't, so maybe you can commit suicide because living with a small weener isn't that fun I guess.
[Admin BoF] FillipeNL: It's H U G E.
jordanpurpero: hairy?
jordanpurpero: how hairy?
[Admin BoF] FillipeNL: Like I told you before no, I like it bold.
jordanpurpero: oh..
jordanpurpero: is your butt hairy?
[Admin BoF] FillipeNL: Yeah I love that.
jordanpurpero: do you stick your fingersin your butt?
[Admin BoF] FillipeNL: Yeah also,
[Admin BoF] FillipeNL: Do you know who also does that, all the time?
jordanpurpero: what?
[Admin BoF] FillipeNL: Do you know who also puts his fingers in his butt?
jordanpurpero: who?
[Admin BoF] FillipeNL: Some little nerd that is called: I-spy24, it's a real nerd maybe you know him?
[Admin BoF] FillipeNL: I guess you do?
Sterf?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:09 schreef JumperJack het volgende:
[..]
nieuw album van ashlee simpson import uit amerikayeeeeeh. is echt helemaal te gek
![]()
![]()
Ik kom ook zo.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:09 schreef JumperJack het volgende:
ga nu ff knallen op BoF zijn er al meer mensen???
Voor jou altijdquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:34 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Doe eens lief!
Enfin, ik ga lekker knallen!
hmm was dat gister?quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:53 schreef -Dries- het volgende:
Tja, eenmaal in een tank schieten je kills écht omhoog. Op een gegeven moment had ik echt 40 punten verschil met de nr. 2 een keertje op Wake. Wel leuk natuurlijk
nee t onderste plaatje is van iemand met een kapotte videokaart :|quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:05 schreef JumperJack het volgende:
[..]
dit is SF toch... of een gewone bf2 mod? of is dit een domme vraag![]()
nightvisionquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:56 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
nee t onderste plaatje is van iemand met een kapotte videokaart :|
Whaha.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:33 schreef Fillipe het volgende:
Ik gok op I-spy. (Via xfire, kreeg berichtjes van een of andere zogenaamde 12 jarige puber)
16+ teksten, dus Drumpie niet kijken!
[..]
Toen was het stilWat een niveau weer
![]()
Whahaha ownedquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:33 schreef Fillipe het volgende:
Ik gok op I-spy. (Via xfire, kreeg berichtjes van een of andere zogenaamde 12 jarige puber)
16+ teksten, dus Drumpie niet kijken!
[..]
Toen was het stilWat een niveau weer
![]()
lol, volgens mij hadden wij toen ook een akkefietje, alleen dan in jouw voordeel. 0 kills 18 death. argh. na een tijdje maar besloten voor kamikaze vluchten om die filipe de lucht uit te krijgen, maar zelfs dat mocht niet baten...quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef Fillipe het volgende:
Ging net heerlijk op Oman, 21 kills en geen keer één keer dood. Zat lekker in m'n jet.
Maar toen ja toen kwam de kwelgeest om de hoek kijken. Weet u al wie ik bedoel? Nou dat zal ik u zo vertellen! Als je aan z'n naam denkt dat denk je aan iets lekkers, iets typisch Hollandsch.
Namelijk een lekker glaasje (lang houdbare) melk. Ondertussen is die naam voor mij verandert in de grootste kwelling als ik hem weer in beeld zie verschijnen. Ja dames en heren u heeft het goed, de vliegende nachtmerrie oftewel het vliegende pak melk kwam weer op de server. Uiteraard kwam deze kwelling net na het lekkere gevoel wat ik over had gehouden na mijn rondje op Oman.
Het kwam steeds dichterbij en jawel het moment was daar: [BoF]DoMo[NL] has joined the server ! Ik kon wel janken want met Wake in aantocht en het vliegende pak melk bij de tegenpartij beloofde dit niets goeds!
Mijn nachtmerrie werd werkelijkheid: Het pak melk had het al snel op mij voorzien, de lock geluiden en het geluid van de schietende gun waren oorverdovend en al snel belandde ik in de prachtige blauwe zee.
Ik had er genoeg van, deze kwelling moet kapot geschoten worden! Morgen weer een dag, en dan garandeer ik de dood van deze vliegende koe.
![]()
jaja, zou je wel willen hequote:Op woensdag 23 november 2005 10:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik snap het niet hoor, je kan toch ook gewoon zorgen dat je DoMo eerder uit de lucht schiet![]()
Gewoon het initiatief nemen en hem ownen![]()
Ben DoMo al een tijdje niet meer tegengekomen in de server. Zo hij me ontwijken![]()
Begin dan meteen een ''aanbid [BoF]DoMo[NL]'' thread..quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef Fillipe het volgende:
Ging net heerlijk op Oman, 21 kills en geen keer één keer dood. Zat lekker in m'n jet.
Maar toen ja toen kwam de kwelgeest om de hoek kijken. Weet u al wie ik bedoel? Nou dat zal ik u zo vertellen! Als je aan z'n naam denkt dat denk je aan iets lekkers, iets typisch Hollandsch.
Namelijk een lekker glaasje (lang houdbare) melk. Ondertussen is die naam voor mij verandert in de grootste kwelling als ik hem weer in beeld zie verschijnen. Ja dames en heren u heeft het goed, de vliegende nachtmerrie oftewel het vliegende pak melk kwam weer op de server. Uiteraard kwam deze kwelling net na het lekkere gevoel wat ik over had gehouden na mijn rondje op Oman.
Het kwam steeds dichterbij en jawel het moment was daar: [BoF]DoMo[NL] has joined the server ! Ik kon wel janken want met Wake in aantocht en het vliegende pak melk bij de tegenpartij beloofde dit niets goeds!
Mijn nachtmerrie werd werkelijkheid: Het pak melk had het al snel op mij voorzien, de lock geluiden en het geluid van de schietende gun waren oorverdovend en al snel belandde ik in de prachtige blauwe zee.
Ik had er genoeg van, deze kwelling moet kapot geschoten worden! Morgen weer een dag, en dan garandeer ik de dood van deze vliegende koe.
![]()
Hij heeft pc problemen gehad maar is intussen al weer bezig met killenquote:Op woensdag 23 november 2005 10:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik snap het niet hoor, je kan toch ook gewoon zorgen dat je DoMo eerder uit de lucht schiet![]()
Gewoon het initiatief nemen en hem ownen![]()
Ben DoMo al een tijdje niet meer tegengekomen in de server. Zo hij me ontwijken![]()
Basic knife is peanuts... gewoon op een 64 player met dat mes in je hand rondlopen.. Je kill rate gaat eraan maar dat fix je maar later.. Waarschijnlijk kun je in dezelfde ronde ook wel je pistol badges halenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:58 schreef JumperJack het volgende:
ga maar weer s een keer kijken welke awards ik allemaal nog kan winnen.
volgende awards waar ik me op ga focussen:
- rank: Staff Sergeant [nog 800 pntn]
- basic command [kan ik voor geen meter]
- basic airdefense [jezus, dak die nog nie heb]
- veteran badges [maar weer wat andere classes gaan gebruiken]
- basic knife [CAN ANYONE HELP ME]
- combat infantry medal [nog 200 uur]
- meritorious unit ribbon [al vaak teamscore van 42+ gehaald, alleen nog nooit tevens 26 min. in een squad. ronde duurt nooit zolang!]
- the distiguished service ribbon [nog 7 uurtjes commander spelen, kan er echt geen hol van]
- the good conduct ribbon [inmiddels al 52 uur gespeeld]
- the ground defense ribbon [geen comment]
jullie vinden me waarschijnlijk echt baggermaar kan wel schieten. als domo of filipe niet op de server zitten, sta ik vaak in de top3!
mensen die dit allemaal hebben gelezen![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:10 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Begin dan meteen een ''aanbid [BoF]DoMo[NL]'' thread..![]()
mja je bent dan ook niet zo moeilijk uit de lucht te schieten.. de meeste mensen met een nog goed functionerend overlevingsinstinct gaan allerlei capriolen uithalen als t lock alarm gaat piepen of er ineens allemaal tracers langsvliegenquote:
Niemand... dan ga ik toch lekker in me Remy...quote:Op woensdag 23 november 2005 15:31 schreef RudyCarell het volgende:
Gaat er vrijdag toevallig nog iemand naar de Sp!ts GameXpo in Utrecht?
Meer informatie is hier te vinden!
O, en hoe was het? Op TV (die 3 minuten die ik heb gezien), zag er echt amateuristisch uit. Of was er meer behalve die uitreikingen?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:31 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben al naar de PUGA geweest Rudy, dus sorry maat
waarschijnlijk heb je de patch op je andere schijf gedownload, en gaat ie daar kijken of er genoeg ruimte vrij is. dus ff naar je game schijf gooien?quote:Op woensdag 23 november 2005 11:51 schreef Molotov25 het volgende:
De patch wil niet geinstaleerd worden(1.12)
kheb nou al twee geprobeerd die van i3d en van filefront
maar zegt telkens dat ie 3000MB nodig heeft en dat dat er niet is
terwijl ik op m'n game schijf van 100gig nog 50 gig over heb
meer mensen die dat hebben??
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:08 schreef -Dries- het volgende:
Owja, kwas nog eerste geworden bij een UT LAN, dat was wel droog.
dan moet je voor de grap eens naar je key-bindings kijken en dan kijken waar weapen switch zit op je toetsenbordquote:Op woensdag 23 november 2005 17:23 schreef Zijpie het volgende:
hoe vliegen jullie trouwens in die jets? met de muis gewoon of met de pijltjestoetsen.. want met de muis bak ik er niks van en met de pijltjestoetsen moet ik weer bommen droppen met de muis..
quote:
Muis.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:23 schreef Zijpie het volgende:
hoe vliegen jullie trouwens in die jets? met de muis gewoon of met de pijltjestoetsen.. want met de muis bak ik er niks van en met de pijltjestoetsen moet ik weer bommen droppen met de muis..
Hehe.quote:
Ik ga Zaterdag en misschien ook nog Zondag. Dus....wie gaan er op die dagen naar de HCC?quote:Op woensdag 23 november 2005 15:31 schreef RudyCarell het volgende:
Gaat er vrijdag toevallig nog iemand naar de Sp!ts GameXpo in Utrecht?
Meer informatie is hier te vinden!
Ik heb geen idee, dit hangt volgens mij van I3d af. Totdat de server gepatched is download ik de nieuwste patch nog niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:55 schreef kievit19 het volgende:
weet iemand trouwens al wanneer de server gepatched gaat worden??? :|
pistol is idd niet zo moeilijk, maar als sommigen met die expert knife badge rondlopen...quote:Op woensdag 23 november 2005 12:23 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
Basic knife is peanuts... gewoon op een 64 player met dat mes in je hand rondlopen.. Je kill rate gaat eraan maar dat fix je maar later.. Waarschijnlijk kun je in dezelfde ronde ook wel je pistol badges halen
''het enige''quote:Op woensdag 23 november 2005 18:59 schreef RudyCarell het volgende:
Hij doet het weer!
Het enige wat kapot was: HD, Geheugen en videokaart
heb zelf die van EA gedownload, maar bij mij vraagt ie ook naar die 3000 MB... heb echt alles geprobeerd. wil iemand, oh iemand mij plz helpen...quote:Op woensdag 23 november 2005 11:51 schreef Molotov25 het volgende:
De patch wil niet geinstaleerd worden(1.12)
kheb nou al twee geprobeerd die van i3d en van filefront
maar zegt telkens dat ie 3000MB nodig heeft en dat dat er niet is
terwijl ik op m'n game schijf van 100gig nog 50 gig over heb
meer mensen die dat hebben??
Dat valt mij nu ook op! Net even op een andere servers gespeeld omdat BoF op z'n gat ligt. En wat een klote servers zitten er tussen zeg. Mannetjes die bijvoorbeeld continue voor je vliegtuig gaan liggen en je zo een teamkill aansmeren om je vervolgens te punishen. Stelletje kutkinderen, als dat op BoF gebeurde hadden ze gelijk een dikke ban te pakken.quote:Op woensdag 23 november 2005 19:23 schreef kievit19 het volgende:
ow ok
wat zijn veel andere servers trouwens klote., totaal geen teamplay, veel tk's, baserapen enz. enz.
nee, doe mij de vertrouwde BOF server maar
Ik weet niet, hoorde van Escape dat die er bij i3d niet in kwam om de server te rebooten dus ze kunnen er nog mee bezig zijn. Horen het straks wel.quote:p.s.: ik dacht dat de server ondertussen wel gepatched zou zijn
Formuleer die zin nou eens kalm en correct, adem in ... adem uit. Wat is nu het probleem?quote:Op woensdag 23 november 2005 20:31 schreef JumperJack het volgende:
kan nu niet meer op BoF komen, is dus al gepatched. geen servers meer voor mij... kan die klote patch niet installeren!!! plz IEMAND help me
ok. ik heb van de officiele EA Games site de patch 1.12 gedownload. steeds als ik hem wil installeren, waar de patch ook staat [C/D/E] krijg ik vlak voordat ik hem ga installeren de melding dat hij hem niet kan installeren, omdat er 3000 MB schijfruimte nodig is. heb nu 30 Gig vrij, dus da kan het niet zijn...quote:Op woensdag 23 november 2005 20:46 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Formuleer die zin nou eens kalm en correct, adem in ... adem uit. Wat is nu het probleem?
BoF server ligt er sowieso nog uit dus het is logisch dat je daar niet opkomt.
laat maar, heb op het forum van EA gekeken, en daar staat dat deze patch alleen voor special forces is, en het duurt nog 13 dagen voordat SF op mijn pc staat. sry voor alle ophef, maar deze info stond nergens op de site van EA. toch dom van mequote:Op woensdag 23 november 2005 20:52 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ok. ik heb van de officiele EA Games site de patch 1.12 gedownload. steeds als ik hem wil installeren, waar de patch ook staat [C/D/E] krijg ik vlak voordat ik hem ga installeren de melding dat hij hem niet kan installeren, omdat er 3000 MB schijfruimte nodig is. heb nu 30 Gig vrij, dus da kan het niet zijn...
adem uit...
je zult maar ineens een scheerwind krijgen en met je aars richting een van die rakketten hangen...quote:
ik heb de patch ook geinstalleerd en ik heb geen SF :Squote:Op woensdag 23 november 2005 20:57 schreef JumperJack het volgende:
[..]
laat maar, heb op het forum van EA gekeken, en daar staat dat deze patch alleen voor special forces is, en het duurt nog 13 dagen voordat SF op mijn pc staat. sry voor alle ophef, maar deze info stond nergens op de site van EA. toch dom van me![]()
ik check mn kalender morgen ff dan laat ik het weten ik kom wel een daagje langs danquote:Op woensdag 23 november 2005 21:19 schreef Suikermais het volgende:
* BLING*Tijd om te spammen !
Hier volgt een oproep voor diegene die mee willlen met de Boffers een avondje Breda in !!!!!
De planning is dat we ergens tussen 27 t/m 30 December bij elkaar komen.
Jedi weet de café's te vinden en waar de geile wijven zijn![]()
Slapen kun je eventueel bij Jedi ( wel je eigen slaapgerei meenemen !!! ) Plannig is dat we 's middags bij elkaar komen om een beetje te lullen..de gamecuben..chips e.d om alvast een bodempje te leggen...en een paar alcoholische versnaperingen te nuttigen. Daarna gaan we met z'n allen de grote gevaarlijke stad in !!!!
Lijkt me 't beste dat je mij via de mail laat weten op welke dagen je kunt. Als je verder nog ideeën hebt kun je die natuurlijk ook doorgeven aan mij of gewoon op dit forum plaatsen of op ons eigen BoF-forum
En ja.....'t beste lijkt me dat we gewoon wat geld bij elkaar doen voor bier & chips.
Komt allen !!!..Komt allen !!!
m.vr.gr
Clanmember en brokkenpiloot Di3ki3
Oké! Ga je eind van de dag of aan 't begin?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:29 schreef RudyCarell het volgende:
wat moet ik doen als de bf2 dvd niet word herkend? dit dus![]()
btw ik ga vrijdag misschien ook naar de gamexpo
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:34 schreef kievit19 het volgende:
[..]
ik heb de patch ook geinstalleerd en ik heb geen SF :S
heb ik nu iets heel vreemds gedaan??
nee niet dusquote:Op woensdag 23 november 2005 21:17 schreef Fillipe het volgende:
Dat met die disk ruimte, knip de patch naar de schijf toe waar je de meeste ruimte op hebt staan.
En ach geen probleem
Joystickquote:Op woensdag 23 november 2005 17:23 schreef Zijpie het volgende:
I'm inquote:Op woensdag 23 november 2005 17:21 schreef Suikermais het volgende:
Hier volgt een oproep voor diegene die mee wil met de Boffers een avondje Breda in.
De planning is dat we ergens tussen 27 t/m 30 December bij elkaar komen.
Jedi weet de café's te vinden en waar de geile wijven zijn
Volgens mij waren het de nieuwste Omega drivers die voor het eerste probleem zorgde... Na die install liep alles in de soep, geen beeld, of blauw beeld, daarna vastlopers in dos, etc...quote:Op donderdag 24 november 2005 10:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik vraag me toch af wat Rudy met zijn laptop heeft gedaan, dat zijn HD, videokaart, geheugen en zijn BF2 DVD kapot zijn.![]()
Misschien iets te veel ingeleefd tijdens een spelletje BF2![]()
Nieuwe install maakte niet uit ? Lijkt me dat het erg lastig is om softwarematig je hardware naar de knoppen te helpen. Enige wat ik me kan bedenken is een progje wat je fan speed naar 0% terug draait maar goed daar zijn ze volgens mij tegen beveiligdquote:Op donderdag 24 november 2005 10:46 schreef RudyCarell het volgende:
Volgens mij waren het de nieuwste Omega drivers die voor het eerste probleem zorgde... Na die install liep alles in de soep, geen beeld, of blauw beeld, daarna vastlopers in dos, etc...
Zaterdagquote:Op woensdag 23 november 2005 21:28 schreef nlboy het volgende:
Trouwens wie gaat er allemaal naar de HCC? Misschien kunnen we een meeting houden.
(ik ga misschien Vrijdag en zeker op Zondag)
Zal vanavond ff komen kijkenquote:Op donderdag 24 november 2005 14:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De FoD server is eindelijk in de lucht![]()
84.244.131.36 : 16567 - Official Ranked Fight or Die! BF2 server (uiteraard is hij leeg, maar dat is FoD wel gewend)
Dus mochten jullie een keer ergens anders willen kijken, alle FoK/BoF-ers zijn van harte welkom!
De naam gaan we denk ik nog wel even wijzigen, aangezien hij wel gewoon moet beginnen met Fight or Die.![]()
Weet iemand dit?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:25 schreef basalphenaar het volgende:
Is er in die nieuwe patch nou eigenlijk ook wat gedaan aan het joinen met serverbrowsers zoals The All Seeing Eye en Xfire?
Das de clan van Misterfoxquote:Op donderdag 24 november 2005 15:46 schreef jpjedi het volgende:
Jongens:
Heb een vraag gekregen voor een friendly infantery war vanavond om 20:00. Ik ben er zelf niet bij maar misschien dat jullie een man of 8 bij elkaar kunnen krijgen:
xfire contact: orgasm8989
Tegenstander: noobs of terror
82.94.236.167:16567
password: notvsbof
Bonus: Foxie knallen
had naar zelf naar racoon gekund as dinsdag. kaartje kostte toen maar 7 euri toen hij in bibelot optreedde [dordt] was NET te laatquote:Op donderdag 24 november 2005 09:18 schreef UnleashMitch het volgende:
I'm inIk pas voor de geile wijven en ik kan eigenlijk alleen op 27 & 28 december. 29 december zit ik in Paradiso (Racoon) en 30 december vieren we alternatief nieuwjaar. Dat houdt dus in dat we dan met wat vrienden gaan zuipen omdat we op 31 december bij onze vrouwen op schoot zitten
ben geen BoF-fer, maar wel een FoK-ker. zal wel kunnen komen heb alleen geen x-fire.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:46 schreef jpjedi het volgende:
Jongens:
Heb een vraag gekregen voor een friendly infantery war vanavond om 20:00. Ik ben er zelf niet bij maar misschien dat jullie een man of 8 bij elkaar kunnen krijgen:
kan ik eigenlijk nog wel op BoF server spelen zonder 1.12??? :quote:Op donderdag 24 november 2005 17:54 schreef Fillipe het volgende:
Het ziet er naar uit dat al veel server overgeswitched zijn naar de 1.12 patch, dus ik zal zeggen allemaal even updaten. Snelle mirror alhier, voor de mensen die hem nog moeten downloaden
http://files.i3d.nl//Index.php?cu=.///Battlefield%202/patches/
Ik kan wel als jullie anders te weinig man hebben...ligt er een beetje aan hoelang hij gaat duren.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:46 schreef jpjedi het volgende:
Jongens:
Dan gaan al je cookies er toch aan?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:04 schreef Fillipe het volgende:
Nog een tip: Mocht de patcher aangeven dat je onvoldoende ruimte vrij hebt op je HD wis dan alle temp internet files e.d uit je C:/Account naam/Mijn documenten/
Werkte voor mij was ruim een paar GB aan onzin.
gewoon meedoen..quote:Op donderdag 24 november 2005 17:57 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ben geen BoF-fer, maar wel een FoK-ker. zal wel kunnen komen heb alleen geen x-fire.
als het dus niet erg is als ik geen BoF-fer ben, ff hier posten plz.![]()
maybe een keer x-fire installeren![]()
Gááást! Ik heb 2x een Gig geheugen gekocht, had 4x 256. En vervolgens ben je er niet om te testen!quote:Op donderdag 24 november 2005 17:04 schreef Fillipe het volgende:
Ik kan niet vanavond, eerst aan de studie en daarna lekker de kroeg in.
Hoop wel dat de server binnenkort weer online is
Hoe bagger kan je als bedrijf je spel patchen ? Volgens mij hebben tot nu alle patches problemen gehad met de installatie. Ik vraag me af wie hier nu schuldig aan is EA of Dice ? iig slaat het nergens op en is het spel groot geworden ondanks deze mensen en niet dankzij deze mensenquote:
Neem aan dat ze een perm ban hebben gekregen ? Ik zou ze graag aangeven bij BF2RankedServers.com maar ik lees net dat EA zo goed als geen actie onderneemt tegen dit soort mensen. Waarom ? Ze hebben het te druk met SF e.d. (lees: de serie uitmelken). Als je het graag wilt doe ik het alsnog maar als ik dit nu weer lees dan heb ik niet echt het idee dat het nut heeft.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:32 schreef Incolumis het volgende:
jezus wat een teamkillers weer, en allemaal van dezelfde clan, de UF kutkinders.
Zal wel weerquote:Op donderdag 24 november 2005 21:38 schreef Incolumis het volgende:
doe maar, die horen hier niet thuis
btw rcon ligt er weer uit volgens escape
zal ik dit maar proberen als ik hem opnieuw gedownload heb. jezus, heb al 3 dagen droog gestaan qua battlefield, alleen maar door die KLOTE PATCHquote:Op donderdag 24 november 2005 20:59 schreef Zijpie het volgende:
![]()
![]()
PATCH OPLOSSING MODE
![]()
![]()
![]()
Click the start button and click "Execute".
- Typ "regedit" (without the quotes)
- Go to the key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion
- In the right window doubleclick "ProgramFilesDir".
- The value of "ProgramFilesDir" is probably "c:\Program Files". Change this to a drive with at least of 3 GB of free space. For example, I changed it to "D:\Program Files" (I did create a d:\Program Files folder just to be sure).
- Run the patch.
- After you've patched BF2, make sure to change the value of "ProgramFilesDir" back to "c:\Program Files".
heeft goed gewerkt voor mij![]()
hoe meer doelwitten hoe beterquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:38 schreef Fillipe het volgende:
Vanmiddag weer lekker knallen en dan pas zondag weer, van het weekend maar weer eens naar ouders.
Btw, binnenkort ook nieuwe member erbij: Rog.
Jullie hebben hem vast wel een keer langs zien huppelen. Ken hem al een tijdje van America's Army en hij heeft nu eindelijk z'n systeem up to date om BF2 te spelen.
6711, welke gebruik jij?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gebruik je wel de juiste poort voor het connecten?
heb je de anti alaising aan staan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ff vraagje over NFSMW.... als ik level detail hoog zet reageerd het spel een fractie later op me toetsen die ik indruk, wanneer dit laag (lager) staat heb ik geen problemen. Is me videokaart nu te sloom voor het spel???
Ja AA staat op de helft zeg maar. Ik denk dat me kaart te langzaam is. Ik ga denk dalijk een nieuwe kopen 6600 GT ofzo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
heb je de anti alaising aan staan?
ik hebhet zelfde als ik de aa te hoog heb staan niet met level detail
ahaquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja AA staat op de helft zeg maar. Ik denk dat me kaart te langzaam is. Ik ga denk dalijk een nieuwe kopen 6600 GT ofzo.
laten we het anders formuleren...quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hier sneeuwt het nog steeds volop. Rare herfst dit jaar...
waar moet ik die dan downloaden ? en wat is er mis met v 1.00 (die ze vanaf de geboorte krijgen)?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:11 schreef JumperJack het volgende:
[..]
![]()
![]()
die kut patch is eindelijk geinstaleerd
![]()
![]()
![]()
idd zijn net de duitsers , maar dan een beetje ergerquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
Godverdomme! weer een dortenaar jezus ! en dat allemaal met 1 spelletje
5 al !
wie is er dan nog allemaal meer dordtenaar???quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
Godverdomme! weer een dortenaar jezus ! en dat allemaal met 1 spelletje
5 al !
fijn dat dat zo is, maar zou die ban heeeeeeel misschien weer opgeheven kunnen wordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
BF2CC kan auto bannen op vloeken.
Och oefening baart kunst dat komt vanzelf.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:10 schreef Zijpie het volgende:
ok.. na weer een ronde er niks van gebakken te hebben..
ik speel bf nog niet zolang en ik heb dringend overlevingstips nodig want et komt heel zelden voor dat ik meer kill dan gekilled word..
Boffers geef mij aub wat bruikbare overlevingstips..
Morpheus, Jafarx, ene Viper (aantal topics terug), jij , ikquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:46 schreef JumperJack het volgende:
[..]
wie is er dan nog allemaal meer dordtenaar???![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:33 schreef kievit19 het volgende:
[..]
idd zijn net de duitsers , maar dan een beetje erger
dat ligt volgens mij aan de server ofzo ik zie het ook elke keer als ik het opstart net als dat er elke keer oman instondquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:37 schreef escape_nl het volgende:
Wat een ongelofelijke kutsoftware is dat Bf2cc.
Ik weet niet WIE elke keer de settings veranderd maar daar ben ik niet blij mee, swapping teams?? dat doe je maar bij de voetbalclub en zo nog meer settings, sjonge jonge.
maar kan asje asje asje blieft die ban op mijn account op de BoF server opgeheven wordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:11 schreef JumperJack het volgende:
[..]
fijn dat dat zo is, maar zou die ban heeeeeeel misschien weer opgeheven kunnen worden![]()
kan wel zijn dat ik je ingehaald heb op de snelweg, voelde me als een vis in het water, lekker driften.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:58 schreef Suikermais het volgende:
potverdikkeme...over 8 kilometer met de auto heb ik zojuist bijna 1 uur gedaan. Dikke sneeuw..vrachtwagens die vastzaten. Tis dolle pret hier in 't oosten
Hier in R'kerk ook ff eerder op de avondquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:25 schreef Incolumis het volgende:
[..]
kan wel zijn dat ik je ingehaald heb op de snelweg, voelde me als een vis in het water, lekker driften.![]()
komt NFS:U toch nog eens van pas
had net ook een paar keer dat de lichten heel snel uitgingen en weer aan, pc startte ineens opnieuw op, dus effe uitgehad.
Inderdaad viel mij ook al op. Eerst een halfuur alle settings netjes ingesteld (duurt onzettend lang werd elke keer van dat CC gedisconnect) en vervolgens zijn alle settings weer verandert!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:37 schreef escape_nl het volgende:
Wat een ongelofelijke kutsoftware is dat Bf2cc.
Ik weet niet WIE elke keer de settings veranderd maar daar ben ik niet blij mee, swapping teams?? dat doe je maar bij de voetbalclub en zo nog meer settings, sjonge jonge.
Meldt je nou eens aan op bandoffokkers.nl !quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:20 schreef JumperJack het volgende:
[..]
maar kan asje asje asje blieft die ban op mijn account op de BoF server opgeheven worden![]()
![]()
'smekend'
mijn bf2 nick is jackjumpers_soul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |