Sssstquote:
Sta je nooit meer als ik erin komquote:
idd, doe jij nog wel eens mee ?quote:Op maandag 21 november 2005 19:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sta je nooit meer als ik erin kom
Vorige week maandag nog gespeeldquote:Op maandag 21 november 2005 19:18 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
idd, doe jij nog wel eens mee ?
Zei de man die z'n PC bij een onbetrouwbare zaak in Dordrecht haalt omdat ie te lui is om m zelf in elkaar te zettenquote:
Dan word je echt zwaar genaaidquote:Op maandag 21 november 2005 19:24 schreef Sickert het volgende:
ho ho er kwam een onderdeel daarvandaan en die gasten wilden het alleen maken als ik heel de pc daar brachten het heeft me verder ook niks gekost
Hij had enkel nog een Duits (censuur!) exemplaar liggen! Tsss.. ik mot geen Duits!quote:Op maandag 21 november 2005 18:36 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Wanneer heb je nou eens de officiele BF2 binnen en ben je online te vinden? Deadline wil ik!
Install je die in t Engels ? Zie t probleem nietquote:Op maandag 21 november 2005 19:42 schreef ROG het volgende:
Hij had enkel nog een Duits (censuur!) exemplaar liggen! Tsss.. ik mot geen Duits!
Ergens deze week hoop ik toch wel storingsvrij mee te knallen!
Owja das waarquote:Op maandag 21 november 2005 19:55 schreef ROG het volgende:
Hij's zowieso gecensureerd, Duitsers en geweldadige games..
- Arty is inderdaad kutartillerie, je weet wel die 'bommen' die de commander ergens op de map kan gooien.quote:Op maandag 21 november 2005 20:18 schreef ROG het volgende:
Hey Flip leg eens wat termen uit! Arty is die irritante kutartillerie? Spawnkillen is campen rond een spawnpoint?
Ach koop hem toch wel, nogmaals: Close Combat is spannender en ik ken de tactics nog goed uit m'n oude AA tijdquote:
Moest alles nog installerenquote:Op maandag 21 november 2005 22:13 schreef Umm-Qasr het volgende:
Niemand te zien op xfire ...
Ik weet niet precies hoe je het bedoelt maar dat ventje kan wel tering goed vliegen weet ik uit ervaring...quote:Op maandag 21 november 2005 22:22 schreef JumperJack het volgende:
Drumpie. Na vanavond. Of je het als een compliment moet opvatten of niet, das jouw keuzemaar in het echt, zal ik voor geen goud in een vliegtuig of heli met jou achter het stuur willen zitten
![]()
lol![]()
de kunst van het efficient progammeren is verloren gegaan op t moment dat de pc's veel geheugen kregen.. zo van onder het motto "ach die kut gebruiker hebben toch genoeg laten we eens wat geheugenvretende code produceren"quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:10 schreef UnleashMitch het volgende:
Weet meteen weer waarom ik het spel op sommige moment grondig haat
Hoe slecht moet je een spel in godsnaam programmeren als het 770mb aan geheugen nodig heeft !
Het spawnen blijft dramatisch. Klik je op een spawnplek, op done, gebeurt er nietsweer terug naar het spawn scherm, is er blijkbaar geen spawnplek geselecteerd. DAT HAD IK GVD NET GEDAAN !
Nog zo een, loop ik door het spel is er geen beweging in m'n poppetje te krijgen. Sprinten wil ie niet en lopen op slakkentempo. Nou goed dan maar mezelf opblazen. Gooi ik een granaat krijg ik opeens al m'n walking abilities weer terug maar ben ik natuurlijk weer te laat om te reageren op m'n granaat. AAAAARRGGGGHHHHH Ik begin toch steeds meer te twijfelen of ik SF wel wil kopen als t origineel nog steeds zo zuigt
quote:Op maandag 21 november 2005 23:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe je het bedoelt maar dat ventje kan wel tering goed vliegen weet ik uit ervaring...![]()
die attackchopper moet je gewoon op slaan.. liefst met een SRAW of een humveequote:Op maandag 21 november 2005 20:17 schreef Fillipe het volgende:
Wat een klote potje net zeg
Continue gespawnkilled op Sharqi door die attackchopper, kort daarna verdiende ik m'n eerste purple heartKan je nagaan hoe kut het ging
.
O en trouwens ik zie erg uit naar Special Forces, lekkere close combat!
bedoel dat hij tering goed kan vliegen, maar dat hij absoluut geen angsten heeft. bedoel dus dat hij soms abnormale risico's neemt, in het spel zit ik wel graag in zijn apache, maar in het echt, voor geen goud... zit uberhaupt al niet graag in een vliegtuig...quote:Op maandag 21 november 2005 23:25 schreef jpjedi het volgende:
[Drumpie. Na vanavond. Of je het als een compliment moet opvatten of niet, das jouw keuze maar in het echt, zal ik voor geen goud in een vliegtuig of heli met jou achter het stuur willen zitten
lol ]
Ik weet niet precies hoe je het bedoelt maar dat ventje kan wel tering goed vliegen weet ik uit ervaring...![]()
heb al twee purple heartsquote:Op maandag 21 november 2005 20:17 schreef Fillipe het volgende:
Wat een klote potje net zeg
Continue gespawnkilled op Sharqi door die attackchopper, kort daarna verdiende ik m'n eerste purple heartKan je nagaan hoe kut het ging
.
O en trouwens ik zie erg uit naar Special Forces, lekkere close combat!
quote:Nieuwe BF2 1.12 patch komt eraan! - Update :: 22/11/05 01:14:05
Dinsdag 22 november zal om 22:00 patch 1.12 vrij worden gegeven. De patch is 280 mb groot en zal te downloaden zijn vanaf http://files.i3d.nl. Eerder deze week brachten wij als eerste site al de release notes en verdere patch informatie:
Meer info: http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=179
Release notes: http://www.battlefield2.nl/Index.php?id=182
nee het is nog geen definitief afscheid van mijn kant, maar aangezien me laptop waarschijnlijk echt DOOD is, moet er dus een nieuwe komen... en aangezien ik niet ff 1300 euries ter beschikking heb!quote:Is dit een officieel afscheid? Heb je bf2 wel eens bekeken op de console?
Balen man...Als het officieel is dan zullen we je missen
Een leuke videokaart bedoel je... En op die laptop kon ik perfect gamen hoor! Radeon 9600Pro 128Mb zit erin P4 2,8 etc...quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:47 schreef UnleashMitch het volgende:
idd als je toch alleen wilt gamen kan je voor een euro of 400 al een leuke gamePC kopen
Ligt er maar net aan hoe hoog je standaard isquote:Op dinsdag 22 november 2005 13:54 schreef RudyCarell het volgende:
Een leuke videokaart bedoel je...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |