moet jij ook niet werken ook al ben je ambtenaar..quote:Op maandag 21 november 2005 13:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zie van m'n X-Box 360 aanschaf af? Ga me PC upgraden
Iemand die nog een X-Box 360 pre-order kit zoekt?
Waarom verkopen? Ik zit ook wel te twijfelen hoor, dit komt met name door dat hele HD TV verhaal. Anway ik schaf hem gewoon aan, blijkt het kut te zijn dan zet ik hem op marktplaats en dan ga ik van dat geld zo'n 7800 kopen van Nvidia en verkoop ik m'n 6800 GT, 256.quote:Op maandag 21 november 2005 13:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zie van m'n X-Box 360 aanschaf af? Ga me PC upgraden
Zal zoiets worden:quote:Op maandag 21 november 2005 13:41 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hehe, dat heb ik dus ook gedaan. En ben nog niet uitgekocht... (terwijl ik al ruim over de xbox prijs zit)
Heb geen zin kanalenvegerquote:Op maandag 21 november 2005 13:43 schreef jpjedi het volgende:
[..]
moet jij ook niet werken ook al ben je ambtenaar..![]()
rugridder
Ik bied 50 euro...Mits je al betaald hebt voor dat ding..![]()
De goedkoopste is rond de ¤100,- / de duurste rond de ¤ 300,-quote:Op maandag 21 november 2005 13:44 schreef kievit19 het volgende:
wat kost die x-fi kaart van creative nou eigenlijk???
heb nu een onboard 7.1 kaart van mijn DFI bord (maar gebruik alleen maar stereo , is meer dan genoeg herrie, en ik heb hier geen plaats om 5/7.1 geluid goed te plaatsen )
en is het verschil echt goed te horen?? in de zin van is ie het geld echt waard?
dan wacht ik wel tot mijn andere versterker gemaakt isquote:Op maandag 21 november 2005 13:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De goedkoopste is rond de ¤100,- / de duurste rond de ¤ 300,-
weet je dit zeker? ik zie dingen als "cook" en "musician"....quote:Op maandag 21 november 2005 13:45 schreef escape_nl het volgende:
Alle medals, badges en ander spul met de requirements voor Special Forces
http://www.7thregiment.us/ABRstats/index.php?page=Basic%20Badge
En nieuwe rank indeling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.7thregiment.us/ABRstats/index.php?page=Ranks
idd, vond ik ook wel wat vreemdquote:Op maandag 21 november 2005 14:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
weet je dit zeker? ik zie dingen als "cook" en "musician"....![]()
ja nu zie ik het ook, zal wel weer te snel zijn geweestquote:Op maandag 21 november 2005 14:02 schreef jpjedi het volgende:
[..]
weet je dit zeker? ik zie dingen als "cook" en "musician"....![]()
stop maar op een plek waar de zon niet schijntquote:Op maandag 21 november 2005 13:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Heb geen zin kanalenveger
Voor ¤ 40,- krijg je de pre-order kit met bon en long sleeveZonder X-Box 360
en de score die we nu hebben incl. de badges en medals gaan weg?quote:Op maandag 21 november 2005 13:45 schreef escape_nl het volgende:
Alle medals, badges en ander spul met de requirements voor Special Forces
http://www.7thregiment.us/ABRstats/index.php?page=Basic%20Badge
En nieuwe rank indeling!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.7thregiment.us/ABRstats/index.php?page=Ranks
Toch goed dat je dat er even bij zetquote:Op maandag 21 november 2005 13:40 schreef escape_nl het volgende:
grapje
Best leuk filmpje, die smoke launcher lijkt me wel lachen, verder hoop ik op wat meer close combat dan in BF2.quote:Op maandag 21 november 2005 15:03 schreef nlboy het volgende:
Klik hier voor een filmpje die ik heb gemaakt.
sorry hoor!!!!quote:Op maandag 21 november 2005 15:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Toch goed dat je dat er even bij zet![]()
Mooi filmpje, alleen als je het gaslucht inkijkt lijkt me dat echt heel irritant, maar verder lijkt het me ook en klein 15 euro waardquote:Op maandag 21 november 2005 15:03 schreef nlboy het volgende:
Heb nu ook Special Forces en vind 'm toch een beetje tegenvallen. Weinig vernieuwde maps, sfeer is niet echt zoals Battlefield 2 en weinig vernieuwing. Zelfs een gratis mod die gemaakt is door een team is vaak nog beter dan deze expansion-pack. Ik vind het zelf geen ¤ 30,- waard, weinig vernieuwing en vind het zelf een te hoge prijs dat ze ervoor vragen. Voor ¤ 15,- zou ik het misschien nog gaan kopen.
Klik hier voor een filmpje die ik heb gemaakt.
Dat wil ik ook! Die overgang is zo lekker beetje scheuren in de auto en alles van het werk achter je laten, maar ja moet nog even doorwerkenquote:Op maandag 21 november 2005 16:01 schreef escape_nl het volgende:
nee zit in de overgang van werk naar vrije tijd
Ja idd, die Assault wapen is super.quote:Op maandag 21 november 2005 16:14 schreef kievit19 het volgende:
vind SF wel wat tegenvallen, behalve het standaard assault wapen van de SAS , HEERLIJK!
Oftewel je kan geen BF2 meer spelen straksquote:Op maandag 21 november 2005 17:26 schreef RudyCarell het volgende:
![]()
ZOOO daar zijn we weer ff... Ik heb me pc opgegeven, haal hem deze week op... en om maar toch te gamen heb ik een XBOX360 besteld... misschien zie ik jullie ooit nog weleens op het slagveld
![]()
Is dit een officieel afscheid? Heb je bf2 wel eens bekeken op de console?quote:Op maandag 21 november 2005 17:26 schreef RudyCarell het volgende:
![]()
ZOOO daar zijn we weer ff... Ik heb me pc opgegeven, haal hem deze week op... en om maar toch te gamen heb ik een XBOX360 besteld... misschien zie ik jullie ooit nog weleens op het slagveld
![]()
en TS!quote:Op maandag 21 november 2005 17:55 schreef Fillipe het volgende:
Mensen er moet meer gezeten worden op Xfire en op het BoF forum
Uiteraard, een goede geolied team zal beter presteren dan individuen met betere kwaliteiten.quote:Op maandag 21 november 2005 13:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. Een rondje win je door teamplay en niet door kwaliteiten als soldaat (al helpt dat natuurlijk wel heel erg).
Misschien is dat weer veranderd in een patch maar de laatste keer dat ik op t slagveld was (ongeveer anderhalf jaar geledenquote:Als je door middel van kamikaze kan voorkomen dat een armor, heli of jet door de tegenstander niet effectief kan worden ingezet ben je voor je team goed bezig. Als je jezelf gaat suiciden op een ander mannetje dan ben je alleen maar bezig met je badge en dat vind ik ook triest, je helpt je team namelijk voor geen meter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |