abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32436155
Ik heb wat verbindings problemen maar hier al wat nieuws of SF:

Dickie speelt online op het moment en het is geweldig...keertje een andere taal zoals russisch is al lachen.

Hij heeft de water scooter al geprobeerd maar baalt ervan dat de vliegtuigen op het vliegdekschip niet te gebruiken zijn. Het flightdeck van de carrier beweegt wel en dat is wel weer gaaf.
  zondag 20 november 2005 @ 21:31:45 #202
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_32436466
hoe komt Dickie eraan dan?? aan SF dan
pi_32436570
D'r zitten een paar donkere levels bij waar je echt je nightvision-goggles nodig hebt anders zie dus echt niks.Een paar levels spelen zich overdag/duister af en daar zie je dus gelukkig wat meer.
Tokkelen aan een touwtje naar beneden is erg geinig. Zelfde met die haak die je kunt gebruiken om boven op gebouwen te komen....
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_32436718
Mensen, er schijnt voor expresse kamikazi acties niet gekicked te mogen worden.

Euhm bij mij was dit in ieder geval niet duidelijk en volgens mij ook niet bij erg veel andere BoF leden. Nou bij deze maar even de vraag wisten jullie dat spelers niet gekicked mogen worden bij kamikaziacties?

Ik krijg namelijk erg veel verzoekjes binnen via Xfire met van: "Kan je die kicken want hij vliegt telkens op me in". Etc.

Kamikazi acties horen er gewoon bij, moet kunnen!
» Ja
» Nee

maak je eigen FOK! poll zelf!

Kamikazi spelers dienen gekicked te worden!
» Ja
» Nee

maak je eigen FOK! poll zelf!

Ben benieuwd
pi_32436760
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:34 schreef Suikermais het volgende:
D'r zitten een paar donkere levels bij waar je echt je nightvision-goggles nodig hebt anders zie dus echt niks.Een paar levels spelen zich overdag/duister af en daar zie je dus gelukkig wat meer.
Tokkelen aan een touwtje naar beneden is erg geinig. Zelfde met die haak die je kunt gebruiken om boven op gebouwen te komen....
Moet je een nieuwe account aanmaken of kan je gewoon gebruik maken van je oude bf2 account?
  zondag 20 november 2005 @ 21:51:07 #206
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_32437081
quote:
Op zondag 20 november 2005 21:34 schreef Suikermais het volgende:
hoe kom je eraan aan het spel, en hoe zoom ik in met mijn sniper die je kan unlocken??
pi_32437181
Ik speel gewoon met mijn [BoF]account..niks geen probs mee tot nu toe...komt dat wel heb ik pech gehad. zal zo effe proberen een paar screens te dumpen.
-edit-

Russische Helikopter

Quad en tank

Di3ki3 op een toet..toet...waterscooter

zonder nightvision..

mét nightvision..

de grijphaak

[ Bericht 71% gewijzigd door Suikermais op 20-11-2005 22:03:39 ]
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
  zondag 20 november 2005 @ 22:00:57 #208
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_32437387
Ja / Nee
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  zondag 20 november 2005 @ 22:20:49 #209
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_32438061
Kamikaze... tja, als het echt express constant is dan kan je wel waarschuwen en bij nogmaals kicken. Maar de zogenaamde 'kamikaze' acties van mij filipe, waren dus puur pech. Blijkbaar zit je er dus wel mee
Denk dat het per geval dus bekeken moet worden. Toch heeft een ander er vaak weinig aan, omdat het niet te zeggen is wie de punten krijgt.
pi_32438371
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:20 schreef JK het volgende:
Als het echt express constant is dan kan je wel waarschuwen en bij nogmaals kicken.
Dat bedoel ik uiteraard.
quote:
Maar de zogenaamde 'kamikaze' acties van mij filipe, waren dus puur pech. Blijkbaar zit je er dus wel mee
Dat was overduidelijk niet opzettelijk, en ik zit er niet mee hoor vind het alleen vreemd dat zulke spelers niet gekicked mogen worden. Ze verneuken het spel naar mijn mening. Als je net opgestegen bent en voor de 3de keer komt er weer zo'n idioot aan dan kan ik me daar behoorlijk aan irriteren.
quote:
Denk dat het per geval dus bekeken moet worden. Toch heeft een ander er vaak weinig aan, omdat het niet te zeggen is wie de punten krijgt.
Per geval sowieso. Daarom zeg ik ook pas na 2x of 3x kan je zien of het continue hinderlijk is en of dat het express is. En het gaat me ook niet om de punten maar puur om het feit dat je soms meer zit te respawnen dan aan het vliegen bent.

En tuurlijk is het niet de bedoeling dat mensen na 1 crash gelijk gekicked worden dat is onzin natuurlijk.
  zondag 20 november 2005 @ 22:35:23 #211
4259 JK
pi_32438579
In dat geval heb je mijn zegen
pi_32439108
Een beetje kamikaze hoort erbij. Het is wat anders als iemand niets anders doet, maar als hij zo nu en dan kamikaze-ed vind ik het ok.
Het is natuurlijk wel irritant als je er het slachtoffer van bent. Maar ik pak zelf ook weleens een vliegtuig puur om iemand uit de lucht te vliegen...want schieten met die dingen lukt me niet
Vooral heli's zijn altijd wel een leuk doelwit
pi_32439408
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:50 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Maar ik pak zelf ook weleens een vliegtuig puur om iemand uit de lucht te vliegen...want schieten met die dingen lukt me niet
Vooral heli's zijn altijd wel een leuk doelwit
Ja kijk en dit bedoel ik nu, met voorbedachte raden zo'n ding pakken en er hersenloos op in knallen. Dat is gewoon laf naar mijn idee, dat jij niet kan vliegen wilt niet zeggen dat je zomaar lekker kan kamikazi'en.

zondag 20 november 2005 @ 23:01:01 #214
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32439491
Kamikaze, tja dat moet kunnen zolang het niet al te bond wordt door 1 persoon alleen.

* nlboy heeft ook straks SF.
pi_32439709
quote:
Op zondag 20 november 2005 22:58 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Ja kijk en dit bedoel ik nu, met voorbedachte raden zo'n ding pakken en er hersenloos op in knallen. Dat is gewoon laf naar mijn idee, dat jij niet kan vliegen wilt niet zeggen dat je zomaar lekker kan kamikazi'en.

Ik vind vliegtuigen sowieso laffe dingen want ze zijn nauwelijks neer te halen als je zelf niet in een vliegtuig zit en ze vallen je als je op de grond zit de hele tijd lastig. Aangezien ik er ook geen reet aanvind om ze te besturen heb ik ook geen zin om goed met die dingen om te leren gaan. En de ergernis die ze mij brengen vind ik wel een goede reden om ze zo nu en dan te misbruiken.
En je kan me ook gewoon proberen te ontwijken
Het is dus misschien niet echt sportief, maar ik vind die vliegtuigen die de hele tijd de vlaggen blijven bestoken met bommentapijten ook niet sportief....

En of ik nou dat vliegtuig pak en je neerschiet of dat ik op je invlieg, in beide gevallen ben je dood.... Wat wel zwak is is om opstijgende vliegtuigen/helis te kamikazen, want dat is gewoon spawn-campen.

Ff voor de duidelijkheid....het is niet zo dat ik dat vaak doe hoor, maar soms heb ik daar gewoon een keer zin in
Zeker als het een volle Blackhawk is of een Cobra die me net bestookt heeft toen ik nog een weerloos infanterie-mannetje was
pi_32439802
Mijn persoonlijke mening is dat kamikaze mag en kan. Server regels hebben het altijd toegelaten.Tis het probleem van het slachtoffer om eronderuit te komen.

Ik wil het in hetzelfde rijtje plaatsen als basecampen met een vliegtuig en heli.. vervelend maar all in the game (hier hebben we wel eens een poll over gehad die uitwees dat 90% dit ook vond)

Als iemand het nu echt te bond maakt is het wat anders maar dat geld voor alles...mijnen leggen is ook toegestaan maar als iemand het halve level volgooit is het ook een ander verhaal.
pi_32439824
Als ik bijna kaduuk ben gaat ie gewoon tegen een tank van de vijand.

niet als ik nog goed wat health heb, daar is vliegen veel te leuk voor
pi_32439883
quote:
Op zondag 20 november 2005 20:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

Dat heb ik ook.
2 pc's op 1 monitor. De server via remote desktop en de laptop er gewoon naast. Werkt super goed. Kom alleen handen en ogen te kort
Mijn KVM switch is helemaal usb en ik heb dus ook al mijn usb apparaten gedeeld over beide pc's. Alleen geluid heb ik dat niet gedaan, aangezien ik alleen maar geluid nodig heb op mijn gamepc.
Ahaa, ik wil me 2e pc puur voor het branden en omzetten gaan gebruiken. Dus als ik dat ding laat gaan met branden kan ik op me gewone pc verder met alles? Kan het dan ook nog zo dat me geluid vanaf de 'brand'-pc over de speakers komt van me ' gewone' pc? etc etc. (met etc bedoel ik dus ook printen en bestanden versturen d.m.v. infrarood/bluetooth)
BF2: Diamond3d
  zondag 20 november 2005 @ 23:14:01 #219
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32439899
Ja het laatst bij Golf of Oman was ik met Yankees MEC, maar als je maar 1 stap deed werd je al neergeschoten door twee vliegtuigen die de hele tijd spawnkills maakte.
Zeer irritant en zo werd het spel ook niet meer leuk voor de MEC'cers, omdat je gewoon niks kon doen.

Spawnkillen met een luchtvoertuig mag, maar de hele tijd...
pi_32440179
quote:
Op zondag 20 november 2005 23:14 schreef nlboy het volgende:
Ja het laatst bij Golf of Oman was ik met Yankees MEC, maar als je maar 1 stap deed werd je al neergeschoten door twee vliegtuigen die de hele tijd spawnkills maakte.
Zeer irritant en zo werd het spel ook niet meer leuk voor de MEC'cers, omdat je gewoon niks kon doen.

Was ik bij en was inderdaad erg kloten

Maar iedereen was dan ook aan het springen voor vliegtuigen en die heli...we waren sitting ducks! Zat van onze kant ook helemaal geen structuur in.

Was dat ook niet toen Grumpie vloog?
  zondag 20 november 2005 @ 23:24:11 #221
4259 JK
pi_32440193
quote:
Op zondag 20 november 2005 23:14 schreef nlboy het volgende:

Juistem.. was niets meer te doen, opstijgen lukte niet, ze vlogen CONSTANT rondom de basis tot er iets respawnde en dan schoten ze het meteen kapot. En direct arty kapot maken. Nu is dat niet zo erg, maar het was constant een aanval op onze basis terwijl er nog zat vlaggen open waren.

We hadden beide geen zin om het te melden omdat er toch al een mapchange aan kwam, maar was de piloot gebleven dan was hij gekicked. De level erna was hij ook nergens te bekennen (Sharqi).

Maar kamikaze kan dus wel een keer, maar niet constant dan is het wel irritant...

En mijnen moet je niet neerleggen in het level, je hebt altijd wel eikels in je team die over een mijn rijden.... daar heb ik wel van geleerd
  zondag 20 november 2005 @ 23:27:21 #222
4259 JK
pi_32440285
quote:
Op zondag 20 november 2005 23:23 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Was ik bij en was inderdaad erg kloten

Maar iedereen was dan ook aan het springen voor vliegtuigen en die heli...we waren sitting ducks! Zat van onze kant ook helemaal geen structuur in.

Was dat ook niet toen Grumpie vloog?
Structuur? wat is dat. Dat mis ik echt de laatste paar weken. Met teamspeak kan je structuur maken, de rest rent inderdaad als kippen zonder kop rond in het level, niet aan elkaar denkend ook niet bij 'requesting a pickup'. Als echt de fokkers aan 1 kant zitten, teamspeak aan hebben enz. dan kan je echt zo goed de boel overnemen.... als je met z'n allen van vlag naar vlag gaat ben je gewoon niet te kloppen
  maandag 21 november 2005 @ 07:21:46 #223
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_32444975
hoe komen jullie aan special forces dan??.. en is het niet blokkerig beeld of net zo mooi, en bij wehkamp kan je en sennheiser kopen met microfoon je weet en hele dure voor maar 80 euro

http://images.wehkamp.nl/images/artikelen/6/2/627849_ga.jpg

De ultieme headset met gratis In Ear hoofdtelefoon voor superieur realistisch geluid! Met 2 jaar garantie.
Met:
verstelbare hoofdband voor optimaal comfort
flexibele microfoon voor optimale geluidskwaliteit
snoerlengte: 3 meter
frequentiebereik headset: 18 – 22,000 Hz
frequentiebereik microfoon: 80 Hz – 15,000 Hz
connector plug 2 x 3.5mm for PC/laptop

is die goed kan je goed spreken voor de microfoon zonder dat je hem te dicht bij je mond hoeft te zetten

[ Bericht 39% gewijzigd door Drumpie op 21-11-2005 07:29:06 ]
pi_32445864
quote:
Op maandag 21 november 2005 07:21 schreef Drumpie het volgende:
Ja, die is goed genoeg. Mag ook wel voor de prijs.
pi_32446388
punten en komma's
quote:
en hele dure voor maar 80 euro
jaja lol
pi_32446480
quote:
Op maandag 21 november 2005 07:21 schreef Drumpie het volgende:
hoe komen jullie aan special forces dan??.. en is het niet blokkerig beeld of net zo mooi, en bij wehkamp kan je en sennheiser kopen met microfoon je weet en hele dure voor maar 80 euro

http://images.wehkamp.nl/images/artikelen/6/2/627849_ga.jpg

De ultieme headset met gratis In Ear hoofdtelefoon voor superieur realistisch geluid! Met 2 jaar garantie.
Met:
verstelbare hoofdband voor optimaal comfort
flexibele microfoon voor optimale geluidskwaliteit
snoerlengte: 3 meter
frequentiebereik headset: 18 – 22,000 Hz
frequentiebereik microfoon: 80 Hz – 15,000 Hz
connector plug 2 x 3.5mm for PC/laptop

is die goed kan je goed spreken voor de microfoon zonder dat je hem te dicht bij je mond hoeft te zetten
Lees dit maar eens door
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1053291

Je zult zien dat de Seinheiser slecht uit de testen komt en de Medusa (die ik ook heb aangeschaft voor een goede prijs) er goed tot uitstekend uit de testen komt.
Veel succes ermee
pi_32446524
Nieuwe medals en badges, screenshots

http://www.bf-news.de/index.php?go=artikel&sid=14545
pi_32446732
iemand nog gamen nu?
  maandag 21 november 2005 @ 10:36:54 #229
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_32447002
quote:
Op zondag 20 november 2005 23:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ahaa, ik wil me 2e pc puur voor het branden en omzetten gaan gebruiken. Dus als ik dat ding laat gaan met branden kan ik op me gewone pc verder met alles? Kan het dan ook nog zo dat me geluid vanaf de 'brand'-pc over de speakers komt van me ' gewone' pc? etc etc. (met etc bedoel ik dus ook printen en bestanden versturen d.m.v. infrarood/bluetooth)
Je kan de beide pc's met hetzelfde TB+muis+monitor aansturen, niet tegelijk, maar ze kunnen wel allebei gewoon aanstaan en dan kun je kiezen welke je wilt "besturen". Op mijn werk heb ik er 1 voor 4 pc's en het werkt gewoon goed.
Ik heb deze http://www.sitecom.com/products_info.php?product_id=266&grp_id=5 en het werkt gewoon goed. Alles wat je op de USB aansluit kun je gebruiken op beide pc's.
Deze delen het geluid niet, maar jij hebt geloof ik een USB geluidset en dus zou je die er ook op aan kunnen sluiten.

Over Kamikaze:
Ik ben pro kamikaze, het hoort er gewoon bij. Ik doe het ook nog wel eens, aangezien mijn team er beter van wordt. Over het algemeen zijn de vliegtuigen/heli's erg machtig en als je ze op die manier uit de lucht kan houden doe je het gewoon heel goed. Dat het niet leuk is kan ik me heel goed voorstellen ik hou er namelijk ook niet van dat elke keer als ik spawn er zo'n klote vliegtuig/heli een bom op me dropt, maar ja dan spawn ik wel ergens anders (als dat kan natuurlijk).

En kamikaze spelers kicken vind ik raar. Dat zul je mij niet snel zien doen. Als FoD ooit zijn server nog eens krijgt dan zal je mij daar niet zo snel kamikaze spelers zien kicken. De enige reden dat er straks op FoD gekicked zal worden is om plaats te maken voor FoD (en BoF uiteraard) en opzettelijk teamkillen. i-spy zal dan ook pas gekicked worden, zodra hij de niet meevechtende commander killed
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_32449206
iedereen aan het werk?
pi_32449373
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:15 schreef Incolumis het volgende:
iedereen aan het werk?
lichaamlijk wel ja
  maandag 21 november 2005 @ 12:24:47 #232
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_32449418
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:22 schreef escape_nl het volgende:

[..]

lichaamlijk wel ja
pi_32449504
quote:

[..]

lichaamlijk wel ja
  maandag 21 november 2005 @ 12:29:15 #234
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_32449526
nope, werkeloos thuis zitten
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_32449606
quote:
Op zondag 20 november 2005 23:24 schreef JK het volgende:
Juistem.. was niets meer te doen, opstijgen lukte niet, ze vlogen CONSTANT rondom de basis tot er iets respawnde en dan schoten ze het meteen kapot. En direct arty kapot maken. Nu is dat niet zo erg, maar het was constant een aanval op onze basis terwijl er nog zat vlaggen open waren.
Oman heeft twee spawnpunten op het vliegdekschip en heeft ook afweergeschut. Te vaak zie ik zelf dat als het vliegdekschip wordt aangevallen dat niemand in het afweergeschut duikt. Zelfs als je een jet niet raakt leidt je hem al even af door te locken, op dat moment is hij nml niet meer bezig met schieten maar met het voorkomen van neergeschoten worden. Op zo'n moment is klagen over een piloot not done, als je als sitting ducks op een vliegdekschip gaat hangen moet je niet klagen dat je wordt neergemaaid
quote:
Maar kamikaze kan dus wel een keer, maar niet constant dan is het wel irritant...daar heb ik wel van geleerd
Persoonlijk ben ik zwaar tegen kamikaze. Ik zie er simpelweg de lol niet van in, net zoals pas die gozer die met z'n C4 door een level rende en alstie een mannetje tegenkwam meteen een C4 neergooide en meteen tot ontploffing bracht met als gevolg dat hij elke keer zowel zichzelf als de tegenstander opblies.

Een ronde BF2 win je op je kwaliteiten als soldaat, kamikaze met C4 of een jet is geen kwaliteit.
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_32449668
quote:
lichaamlijk geestelijk wel ja
Druk aan het studeren. Nog 1 college van 3x45 min en dan naar huis. BF2 SF & NFS MW spelen
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_32449796
Ranking weer aangepast op het clanforum.
  maandag 21 november 2005 @ 13:12:59 #238
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_32450642
quote:
Op maandag 21 november 2005 12:32 schreef UnleashMitch het volgende:
Een ronde BF2 win je op je kwaliteiten als soldaat, kamikaze met C4 of een jet is geen kwaliteit.
Daar ben ik het niet mee eens. Een rondje win je door teamplay en niet door kwaliteiten als soldaat (al helpt dat natuurlijk wel heel erg).
Als je door middel van kamikaze kan voorkomen dat een armor, heli of jet door de tegenstander niet effectief kan worden ingezet ben je voor je team goed bezig. Als je jezelf gaat suiciden op een ander mannetje dan ben je alleen maar bezig met je badge en dat vind ik ook triest, je helpt je team namelijk voor geen meter.

Persoonlijk gebruik ik suicide niet vaak, maar als ik denk dat ik mijn team er goed mee kan helpen en ik heb de mogelijkheid dan wil ik het nog wel doen, bijvoorbeeld op mashuur, daar kun je de mec heli heel effectief gebruiken tegen een volle BH. En het is nu eenmaal belangrijk om die BH weg te hebben als je in mashuur bij de meccies zit.

Overigens heb ik zelf ook een hekel aan suicide c4, maar ja het hoort er nu eenmaal bij net als de jets die elke keer weer hun bommen op mij en mijn teamgenoten gooit.
2de in de Tour de BoF!
  maandag 21 november 2005 @ 13:17:14 #239
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_32450740
quote:
Bedenk me net dat je het ook anders kan opvatten wat je geschreven hebt, namelijk dat een goede soldaat aan teamplay doet. En een goede soldaat zal zijn leven geven als hij daarmee zijn team aan de overwinning kan helpen
2de in de Tour de BoF!
pi_32451103
Ben het hier toch wel volledig met Postman zijn betoog eens.

Trouwens Ferdi...ik heb het ww van tweak ff nodig, kun je me die ff mailen oid?

(pffffff wat ben ik weer hard aan het werk. )
pi_32451126
quote:
Amen to that.

Blijf het gewoon laf vinden om opzettelijk iemand neer te halen met een jet. Maar goed de poll en de antwoorden verbazen me nogal moet ik zeggen! Dit omdat ik zoals ik al eerder zei veel verzoekjes kreeg om kamikazi spelers te kicken. Ik weet niet hoe deze regels nu precies omschreven staat maar naar horen zeggen (Jedi) mogen deze irritante spelers niet gekicked worden dus dan sluit ik me daar maar bij aan .

pi_32451210
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

En een goede soldaat zal zijn leven geven als hij daarmee zijn team aan de overwinning kan helpen
Klinkt allemaal heel Patriotisch, de Amerikanen houden wel van zulke teksten. Desalniettemin blijf het gewoon laf. Aangezien je niet de 'skills' hebt om zo'n jet/chopper met de daarvoor bedoelde gun/raketten af te knallen doe je het maar op de hersenloze manier oftwel door er op in te beuken.

pi_32451226
quote:

[..]
edit
Een ronde BF2 win je met een commander van kwaliteit en squads die naar je luisteren. Een commander die gaat battelend en/of squads die niet luisteren is geen kwaliteit
pi_32451266
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:33 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

edit
Een ronde BF2 win je met een commander van kwaliteit en squads die naar je luisteren. Een commander die gaat battelend en/of squads die niet luisteren is geen kwaliteit
Ja, maar wat heeft dat met deze discussie te maken?
  maandag 21 november 2005 @ 13:38:38 #245
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_32451343
Ik zie van m'n X-Box 360 aanschaf af? Ga me PC upgraden

Iemand die nog een X-Box 360 pre-order kit zoekt?
pi_32451380
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:35 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Ja, maar wat heeft dat met deze discussie te maken?
Niks, maar daarmee win je wel een BF2 ronde
pi_32451388
quote:

[..]

edit
hehe maanden geleden dacht ik van: ooit ben ik zover dat ik kan spelen en commanderen tegelijk. Er was zelfs in het begin een tendens dat een liggende commander werd ge-TK-ed.

Maar inderdaad als je je taak als commander goed wil uitvoeren moet je het fulltime doen.De tussenliggende perioden kun je jezelf gek spotten op de map.
Desalniettemin speel ik weinig commander omdat ik het te passief vind.

Wel vind ik dat TS een grote bijdrage levert aan een goed ge-olied team!

Zo nu ff naar de koffie automaat..
pi_32451395
quote:

[..]

edit
Een ronde BF2 win je met een commander van kwaliteit
Hoorde ik mijn naam??

grapje
pi_32451409
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zie van m'n X-Box 360 aanschaf af? Ga me PC upgraden

Iemand die nog een X-Box 360 pre-order kit zoekt?
Hehe, dat heb ik dus ook gedaan. En ben nog niet uitgekocht... (terwijl ik al ruim over de xbox prijs zit)
pi_32451433
quote:
Op maandag 21 november 2005 13:40 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Niks, maar daarmee win je sneller wel een BF2 ronde
Tuurlijk helpt het naar een overwinning toe, maar of het doorslaggevend is ... Komen altijd individuele krachten bij kijken, je kan wel een squad en commander hebben die alles goed communiceren uiteindelijk zullen wel de squads en de spelers daarvan de mannetjes moeten neerknallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')