Moet je een nieuwe account aanmaken of kan je gewoon gebruik maken van je oude bf2 account?quote:Op zondag 20 november 2005 21:34 schreef Suikermais het volgende:
D'r zitten een paar donkere levels bij waar je echt je nightvision-goggles nodig hebt anders zie dus echt niks.Een paar levels spelen zich overdag/duister af en daar zie je dus gelukkig wat meer.
Tokkelen aan een touwtje naar beneden is erg geinig. Zelfde met die haak die je kunt gebruiken om boven op gebouwen te komen....
hoe kom je eraan aan het spel, en hoe zoom ik in met mijn sniper die je kan unlocken??quote:Op zondag 20 november 2005 21:34 schreef Suikermais het volgende:
D'r zitten een paar donkere levels bij waar je echt je nightvision-goggles nodig hebt anders zie dus echt niks.Een paar levels spelen zich overdag/duister af en daar zie je dus gelukkig wat meer.
Tokkelen aan een touwtje naar beneden is erg geinig. Zelfde met die haak die je kunt gebruiken om boven op gebouwen te komen....
Dat bedoel ik uiteraard.quote:Op zondag 20 november 2005 22:20 schreef JK het volgende:
Als het echt express constant is dan kan je wel waarschuwen en bij nogmaals kicken.
Dat was overduidelijk niet opzettelijk, en ik zit er niet mee hoor vind het alleen vreemd dat zulke spelers niet gekicked mogen worden. Ze verneuken het spel naar mijn mening. Als je net opgestegen bent en voor de 3de keer komt er weer zo'n idioot aan dan kan ik me daar behoorlijk aan irriteren.quote:Maar de zogenaamde 'kamikaze' acties van mij filipe, waren dus puur pech. Blijkbaar zit je er dus wel mee![]()
Per geval sowieso. Daarom zeg ik ook pas na 2x of 3x kan je zien of het continue hinderlijk is en of dat het express is. En het gaat me ook niet om de punten maar puur om het feit dat je soms meer zit te respawnen dan aan het vliegen bent.quote:Denk dat het per geval dus bekeken moet worden. Toch heeft een ander er vaak weinig aan, omdat het niet te zeggen is wie de punten krijgt.
Ja kijk en dit bedoel ik nu, met voorbedachte raden zo'n ding pakken en er hersenloos op in knallen. Dat is gewoon laf naar mijn idee, dat jij niet kan vliegen wilt niet zeggen dat je zomaar lekker kan kamikazi'en.quote:Op zondag 20 november 2005 22:50 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
Maar ik pak zelf ook weleens een vliegtuig puur om iemand uit de lucht te vliegen...want schieten met die dingen lukt me niet![]()
Vooral heli's zijn altijd wel een leuk doelwit![]()
Ik vind vliegtuigen sowieso laffe dingen want ze zijn nauwelijks neer te halen als je zelf niet in een vliegtuig zit en ze vallen je als je op de grond zit de hele tijd lastig. Aangezien ik er ook geen reet aanvind om ze te besturen heb ik ook geen zin om goed met die dingen om te leren gaan. En de ergernis die ze mij brengen vind ik wel een goede reden om ze zo nu en dan te misbruiken.quote:Op zondag 20 november 2005 22:58 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja kijk en dit bedoel ik nu, met voorbedachte raden zo'n ding pakken en er hersenloos op in knallen. Dat is gewoon laf naar mijn idee, dat jij niet kan vliegen wilt niet zeggen dat je zomaar lekker kan kamikazi'en.
![]()
Ahaa, ik wil me 2e pc puur voor het branden en omzetten gaan gebruiken. Dus als ik dat ding laat gaan met branden kan ik op me gewone pc verder met alles? Kan het dan ook nog zo dat me geluid vanaf de 'brand'-pc over de speakers komt van me ' gewone' pc? etc etc. (met etc bedoel ik dus ook printen en bestanden versturen d.m.v. infrarood/bluetooth)quote:Op zondag 20 november 2005 20:29 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
2 pc's op 1 monitor. De server via remote desktop en de laptop er gewoon naast. Werkt super goed. Kom alleen handen en ogen te kort![]()
Mijn KVM switch is helemaal usb en ik heb dus ook al mijn usb apparaten gedeeld over beide pc's. Alleen geluid heb ik dat niet gedaan, aangezien ik alleen maar geluid nodig heb op mijn gamepc.
Was ik bij en was inderdaad erg klotenquote:Op zondag 20 november 2005 23:14 schreef nlboy het volgende:
Ja het laatst bij Golf of Oman was ik met Yankees MEC, maar als je maar 1 stap deed werd je al neergeschoten door twee vliegtuigen die de hele tijd spawnkills maakte.
Zeer irritant en zo werd het spel ook niet meer leuk voor de MEC'cers, omdat je gewoon niks kon doen.
Spawnkillen met een luchtvoertuig mag, maar de hele tijd...
Juistem.. was niets meer te doen, opstijgen lukte niet, ze vlogen CONSTANT rondom de basis tot er iets respawnde en dan schoten ze het meteen kapot. En direct arty kapot maken. Nu is dat niet zo erg, maar het was constant een aanval op onze basis terwijl er nog zat vlaggen open waren.quote:Op zondag 20 november 2005 23:14 schreef nlboy het volgende:
Ja het laatst bij Golf of Oman was ik met Yankees MEC, maar als je maar 1 stap deed werd je al neergeschoten door twee vliegtuigen die de hele tijd spawnkills maakte.
Zeer irritant en zo werd het spel ook niet meer leuk voor de MEC'cers, omdat je gewoon niks kon doen.
Spawnkillen met een luchtvoertuig mag, maar de hele tijd...
Structuur? wat is dat. Dat mis ik echt de laatste paar weken. Met teamspeak kan je structuur maken, de rest rent inderdaad als kippen zonder kop rond in het level, niet aan elkaar denkend ook niet bij 'requesting a pickup'. Als echt de fokkers aan 1 kant zitten, teamspeak aan hebben enz. dan kan je echt zo goed de boel overnemen.... als je met z'n allen van vlag naar vlag gaat ben je gewoon niet te kloppenquote:Op zondag 20 november 2005 23:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Was ik bij en was inderdaad erg kloten![]()
Maar iedereen was dan ook aan het springen voor vliegtuigen en die heli...we waren sitting ducks! Zat van onze kant ook helemaal geen structuur in.
Was dat ook niet toen Grumpie vloog?![]()
Lees dit maar eens doorquote:Op maandag 21 november 2005 07:21 schreef Drumpie het volgende:
hoe komen jullie aan special forces dan??.. en is het niet blokkerig beeld of net zo mooi, en bij wehkamp kan je en sennheiser kopen met microfoon je weet en hele dure voor maar 80 euro![]()
![]()
http://images.wehkamp.nl/images/artikelen/6/2/627849_ga.jpg
De ultieme headset met gratis In Ear hoofdtelefoon voor superieur realistisch geluid! Met 2 jaar garantie.
Met:
verstelbare hoofdband voor optimaal comfort
flexibele microfoon voor optimale geluidskwaliteit
snoerlengte: 3 meter
frequentiebereik headset: 18 – 22,000 Hz
frequentiebereik microfoon: 80 Hz – 15,000 Hz
connector plug 2 x 3.5mm for PC/laptop
is die goed kan je goed spreken voor de microfoon zonder dat je hem te dicht bij je mond hoeft te zetten
Je kan de beide pc's met hetzelfde TB+muis+monitor aansturen, niet tegelijk, maar ze kunnen wel allebei gewoon aanstaan en dan kun je kiezen welke je wilt "besturen". Op mijn werk heb ik er 1 voor 4 pc's en het werkt gewoon goed.quote:Op zondag 20 november 2005 23:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ahaa, ik wil me 2e pc puur voor het branden en omzetten gaan gebruiken. Dus als ik dat ding laat gaan met branden kan ik op me gewone pc verder met alles? Kan het dan ook nog zo dat me geluid vanaf de 'brand'-pc over de speakers komt van me ' gewone' pc? etc etc. (met etc bedoel ik dus ook printen en bestanden versturen d.m.v. infrarood/bluetooth)
Oman heeft twee spawnpunten op het vliegdekschip en heeft ook afweergeschut. Te vaak zie ik zelf dat als het vliegdekschip wordt aangevallen dat niemand in het afweergeschut duikt. Zelfs als je een jet niet raakt leidt je hem al even af door te locken, op dat moment is hij nml niet meer bezig met schieten maar met het voorkomen van neergeschoten worden. Op zo'n moment is klagen over een piloot not done, als je als sitting ducks op een vliegdekschip gaat hangen moet je niet klagen dat je wordt neergemaaidquote:Op zondag 20 november 2005 23:24 schreef JK het volgende:
Juistem.. was niets meer te doen, opstijgen lukte niet, ze vlogen CONSTANT rondom de basis tot er iets respawnde en dan schoten ze het meteen kapot. En direct arty kapot maken. Nu is dat niet zo erg, maar het was constant een aanval op onze basis terwijl er nog zat vlaggen open waren.
Persoonlijk ben ik zwaar tegen kamikaze. Ik zie er simpelweg de lol niet van in, net zoals pas die gozer die met z'n C4 door een level rende en alstie een mannetje tegenkwam meteen een C4 neergooide en meteen tot ontploffing bracht met als gevolg dat hij elke keer zowel zichzelf als de tegenstander opblies.quote:Maar kamikaze kan dus wel een keer, maar niet constant dan is het wel irritant...daar heb ik wel van geleerd![]()
Druk aan het studeren. Nog 1 college van 3x45 min en dan naar huis. BF2 SF & NFS MW spelenquote:
Daar ben ik het niet mee eens. Een rondje win je door teamplay en niet door kwaliteiten als soldaat (al helpt dat natuurlijk wel heel erg).quote:Op maandag 21 november 2005 12:32 schreef UnleashMitch het volgende:
Een ronde BF2 win je op je kwaliteiten als soldaat, kamikaze met C4 of een jet is geen kwaliteit.
Bedenk me net dat je het ook anders kan opvatten wat je geschreven hebt, namelijk dat een goede soldaat aan teamplay doet. En een goede soldaat zal zijn leven geven als hij daarmee zijn team aan de overwinning kan helpenquote:Op maandag 21 november 2005 12:32 schreef UnleashMitch het volgende:
Een ronde BF2 win je op je kwaliteiten als soldaat, kamikaze met C4 of een jet is geen kwaliteit.
Amen to that.quote:Op maandag 21 november 2005 12:32 schreef UnleashMitch het volgende:
Klinkt allemaal heel Patriotisch, de Amerikanen houden wel van zulke teksten. Desalniettemin blijf het gewoon laf. Aangezien je niet de 'skills' hebt om zo'n jet/chopper met de daarvoor bedoelde gun/raketten af te knallen doe je het maar op de hersenloze manier oftwel door er op in te beuken.quote:Op maandag 21 november 2005 13:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
En een goede soldaat zal zijn leven geven als hij daarmee zijn team aan de overwinning kan helpen![]()
editquote:Op maandag 21 november 2005 12:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft dat met deze discussie te maken?quote:Op maandag 21 november 2005 13:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
edit
Een ronde BF2 win je met een commander van kwaliteit en squads die naar je luisteren. Een commander die gaat battelend en/of squads die niet luisteren is geen kwaliteit
Niks, maar daarmee win je wel een BF2 rondequote:Op maandag 21 november 2005 13:35 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft dat met deze discussie te maken?![]()
hehe maanden geleden dacht ik van: ooit ben ik zover dat ik kan spelen en commanderen tegelijk. Er was zelfs in het begin een tendens dat een liggende commander werd ge-TK-ed.quote:Op maandag 21 november 2005 13:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
edit
Een ronde BF2 win je met een commander van kwaliteit en squads die naar je luisteren. Een commander die gaat battelend en/of squads die niet luisteren is geen kwaliteit
Hoorde ik mijn naam??quote:Op maandag 21 november 2005 13:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
edit
Een ronde BF2 win je met een commander van kwaliteit
Hehe, dat heb ik dus ook gedaan. En ben nog niet uitgekocht... (terwijl ik al ruim over de xbox prijs zit)quote:Op maandag 21 november 2005 13:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zie van m'n X-Box 360 aanschaf af? Ga me PC upgraden
Iemand die nog een X-Box 360 pre-order kit zoekt?
Tuurlijk helpt het naar een overwinning toe, maar of het doorslaggevend is ... Komen altijd individuele krachten bij kijken, je kan wel een squad en commander hebben die alles goed communiceren uiteindelijk zullen wel de squads en de spelers daarvan de mannetjes moeten neerknallen.quote:Op maandag 21 november 2005 13:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Niks, maar daarmee win je sneller wel een BF2 ronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |