Lees dit maar eens doorquote:Op maandag 21 november 2005 07:21 schreef Drumpie het volgende:
hoe komen jullie aan special forces dan??.. en is het niet blokkerig beeld of net zo mooi, en bij wehkamp kan je en sennheiser kopen met microfoon je weet en hele dure voor maar 80 euro![]()
![]()
http://images.wehkamp.nl/images/artikelen/6/2/627849_ga.jpg
De ultieme headset met gratis In Ear hoofdtelefoon voor superieur realistisch geluid! Met 2 jaar garantie.
Met:
verstelbare hoofdband voor optimaal comfort
flexibele microfoon voor optimale geluidskwaliteit
snoerlengte: 3 meter
frequentiebereik headset: 18 – 22,000 Hz
frequentiebereik microfoon: 80 Hz – 15,000 Hz
connector plug 2 x 3.5mm for PC/laptop
is die goed kan je goed spreken voor de microfoon zonder dat je hem te dicht bij je mond hoeft te zetten
Je kan de beide pc's met hetzelfde TB+muis+monitor aansturen, niet tegelijk, maar ze kunnen wel allebei gewoon aanstaan en dan kun je kiezen welke je wilt "besturen". Op mijn werk heb ik er 1 voor 4 pc's en het werkt gewoon goed.quote:Op zondag 20 november 2005 23:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ahaa, ik wil me 2e pc puur voor het branden en omzetten gaan gebruiken. Dus als ik dat ding laat gaan met branden kan ik op me gewone pc verder met alles? Kan het dan ook nog zo dat me geluid vanaf de 'brand'-pc over de speakers komt van me ' gewone' pc? etc etc. (met etc bedoel ik dus ook printen en bestanden versturen d.m.v. infrarood/bluetooth)
Oman heeft twee spawnpunten op het vliegdekschip en heeft ook afweergeschut. Te vaak zie ik zelf dat als het vliegdekschip wordt aangevallen dat niemand in het afweergeschut duikt. Zelfs als je een jet niet raakt leidt je hem al even af door te locken, op dat moment is hij nml niet meer bezig met schieten maar met het voorkomen van neergeschoten worden. Op zo'n moment is klagen over een piloot not done, als je als sitting ducks op een vliegdekschip gaat hangen moet je niet klagen dat je wordt neergemaaidquote:Op zondag 20 november 2005 23:24 schreef JK het volgende:
Juistem.. was niets meer te doen, opstijgen lukte niet, ze vlogen CONSTANT rondom de basis tot er iets respawnde en dan schoten ze het meteen kapot. En direct arty kapot maken. Nu is dat niet zo erg, maar het was constant een aanval op onze basis terwijl er nog zat vlaggen open waren.
Persoonlijk ben ik zwaar tegen kamikaze. Ik zie er simpelweg de lol niet van in, net zoals pas die gozer die met z'n C4 door een level rende en alstie een mannetje tegenkwam meteen een C4 neergooide en meteen tot ontploffing bracht met als gevolg dat hij elke keer zowel zichzelf als de tegenstander opblies.quote:Maar kamikaze kan dus wel een keer, maar niet constant dan is het wel irritant...daar heb ik wel van geleerd![]()
Druk aan het studeren. Nog 1 college van 3x45 min en dan naar huis. BF2 SF & NFS MW spelenquote:
Daar ben ik het niet mee eens. Een rondje win je door teamplay en niet door kwaliteiten als soldaat (al helpt dat natuurlijk wel heel erg).quote:Op maandag 21 november 2005 12:32 schreef UnleashMitch het volgende:
Een ronde BF2 win je op je kwaliteiten als soldaat, kamikaze met C4 of een jet is geen kwaliteit.
Bedenk me net dat je het ook anders kan opvatten wat je geschreven hebt, namelijk dat een goede soldaat aan teamplay doet. En een goede soldaat zal zijn leven geven als hij daarmee zijn team aan de overwinning kan helpenquote:Op maandag 21 november 2005 12:32 schreef UnleashMitch het volgende:
Een ronde BF2 win je op je kwaliteiten als soldaat, kamikaze met C4 of een jet is geen kwaliteit.
Amen to that.quote:Op maandag 21 november 2005 12:32 schreef UnleashMitch het volgende:
Klinkt allemaal heel Patriotisch, de Amerikanen houden wel van zulke teksten. Desalniettemin blijf het gewoon laf. Aangezien je niet de 'skills' hebt om zo'n jet/chopper met de daarvoor bedoelde gun/raketten af te knallen doe je het maar op de hersenloze manier oftwel door er op in te beuken.quote:Op maandag 21 november 2005 13:17 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
En een goede soldaat zal zijn leven geven als hij daarmee zijn team aan de overwinning kan helpen![]()
editquote:Op maandag 21 november 2005 12:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft dat met deze discussie te maken?quote:Op maandag 21 november 2005 13:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
edit
Een ronde BF2 win je met een commander van kwaliteit en squads die naar je luisteren. Een commander die gaat battelend en/of squads die niet luisteren is geen kwaliteit
Niks, maar daarmee win je wel een BF2 rondequote:Op maandag 21 november 2005 13:35 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja, maar wat heeft dat met deze discussie te maken?![]()
hehe maanden geleden dacht ik van: ooit ben ik zover dat ik kan spelen en commanderen tegelijk. Er was zelfs in het begin een tendens dat een liggende commander werd ge-TK-ed.quote:Op maandag 21 november 2005 13:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
edit
Een ronde BF2 win je met een commander van kwaliteit en squads die naar je luisteren. Een commander die gaat battelend en/of squads die niet luisteren is geen kwaliteit
Hoorde ik mijn naam??quote:Op maandag 21 november 2005 13:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
edit
Een ronde BF2 win je met een commander van kwaliteit
Hehe, dat heb ik dus ook gedaan. En ben nog niet uitgekocht... (terwijl ik al ruim over de xbox prijs zit)quote:Op maandag 21 november 2005 13:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zie van m'n X-Box 360 aanschaf af? Ga me PC upgraden
Iemand die nog een X-Box 360 pre-order kit zoekt?
Tuurlijk helpt het naar een overwinning toe, maar of het doorslaggevend is ... Komen altijd individuele krachten bij kijken, je kan wel een squad en commander hebben die alles goed communiceren uiteindelijk zullen wel de squads en de spelers daarvan de mannetjes moeten neerknallen.quote:Op maandag 21 november 2005 13:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Niks, maar daarmee win je sneller wel een BF2 ronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |