Zal vanavond ff komen kijkenquote:Op donderdag 24 november 2005 14:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De FoD server is eindelijk in de lucht![]()
84.244.131.36 : 16567 - Official Ranked Fight or Die! BF2 server (uiteraard is hij leeg, maar dat is FoD wel gewend)
Dus mochten jullie een keer ergens anders willen kijken, alle FoK/BoF-ers zijn van harte welkom!
De naam gaan we denk ik nog wel even wijzigen, aangezien hij wel gewoon moet beginnen met Fight or Die.![]()
Weet iemand dit?quote:Op woensdag 23 november 2005 19:25 schreef basalphenaar het volgende:
Is er in die nieuwe patch nou eigenlijk ook wat gedaan aan het joinen met serverbrowsers zoals The All Seeing Eye en Xfire?
Das de clan van Misterfoxquote:Op donderdag 24 november 2005 15:46 schreef jpjedi het volgende:
Jongens:
Heb een vraag gekregen voor een friendly infantery war vanavond om 20:00. Ik ben er zelf niet bij maar misschien dat jullie een man of 8 bij elkaar kunnen krijgen:
xfire contact: orgasm8989
Tegenstander: noobs of terror
82.94.236.167:16567
password: notvsbof
Bonus: Foxie knallen
had naar zelf naar racoon gekund as dinsdag. kaartje kostte toen maar 7 euri toen hij in bibelot optreedde [dordt] was NET te laatquote:Op donderdag 24 november 2005 09:18 schreef UnleashMitch het volgende:
I'm inIk pas voor de geile wijven en ik kan eigenlijk alleen op 27 & 28 december. 29 december zit ik in Paradiso (Racoon) en 30 december vieren we alternatief nieuwjaar. Dat houdt dus in dat we dan met wat vrienden gaan zuipen omdat we op 31 december bij onze vrouwen op schoot zitten
ben geen BoF-fer, maar wel een FoK-ker. zal wel kunnen komen heb alleen geen x-fire.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:46 schreef jpjedi het volgende:
Jongens:
Heb een vraag gekregen voor een friendly infantery war vanavond om 20:00. Ik ben er zelf niet bij maar misschien dat jullie een man of 8 bij elkaar kunnen krijgen:
kan ik eigenlijk nog wel op BoF server spelen zonder 1.12??? :quote:Op donderdag 24 november 2005 17:54 schreef Fillipe het volgende:
Het ziet er naar uit dat al veel server overgeswitched zijn naar de 1.12 patch, dus ik zal zeggen allemaal even updaten. Snelle mirror alhier, voor de mensen die hem nog moeten downloaden
http://files.i3d.nl//Index.php?cu=.///Battlefield%202/patches/
Ik kan wel als jullie anders te weinig man hebben...ligt er een beetje aan hoelang hij gaat duren.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:46 schreef jpjedi het volgende:
Jongens:
Dan gaan al je cookies er toch aan?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:04 schreef Fillipe het volgende:
Nog een tip: Mocht de patcher aangeven dat je onvoldoende ruimte vrij hebt op je HD wis dan alle temp internet files e.d uit je C:/Account naam/Mijn documenten/
Werkte voor mij was ruim een paar GB aan onzin.
gewoon meedoen..quote:Op donderdag 24 november 2005 17:57 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ben geen BoF-fer, maar wel een FoK-ker. zal wel kunnen komen heb alleen geen x-fire.
als het dus niet erg is als ik geen BoF-fer ben, ff hier posten plz.![]()
maybe een keer x-fire installeren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |