je zult maar ineens een scheerwind krijgen en met je aars richting een van die rakketten hangen...quote:
ik heb de patch ook geinstalleerd en ik heb geen SF :Squote:Op woensdag 23 november 2005 20:57 schreef JumperJack het volgende:
[..]
laat maar, heb op het forum van EA gekeken, en daar staat dat deze patch alleen voor special forces is, en het duurt nog 13 dagen voordat SF op mijn pc staat. sry voor alle ophef, maar deze info stond nergens op de site van EA. toch dom van me![]()
ik check mn kalender morgen ff dan laat ik het weten ik kom wel een daagje langs danquote:Op woensdag 23 november 2005 21:19 schreef Suikermais het volgende:
* BLING*Tijd om te spammen !
Hier volgt een oproep voor diegene die mee willlen met de Boffers een avondje Breda in !!!!!
De planning is dat we ergens tussen 27 t/m 30 December bij elkaar komen.
Jedi weet de café's te vinden en waar de geile wijven zijn![]()
Slapen kun je eventueel bij Jedi ( wel je eigen slaapgerei meenemen !!! ) Plannig is dat we 's middags bij elkaar komen om een beetje te lullen..de gamecuben..chips e.d om alvast een bodempje te leggen...en een paar alcoholische versnaperingen te nuttigen. Daarna gaan we met z'n allen de grote gevaarlijke stad in !!!!
Lijkt me 't beste dat je mij via de mail laat weten op welke dagen je kunt. Als je verder nog ideeën hebt kun je die natuurlijk ook doorgeven aan mij of gewoon op dit forum plaatsen of op ons eigen BoF-forum
En ja.....'t beste lijkt me dat we gewoon wat geld bij elkaar doen voor bier & chips.
Komt allen !!!..Komt allen !!!
m.vr.gr
Clanmember en brokkenpiloot Di3ki3
Oké! Ga je eind van de dag of aan 't begin?quote:Op woensdag 23 november 2005 21:29 schreef RudyCarell het volgende:
wat moet ik doen als de bf2 dvd niet word herkend? dit dus![]()
btw ik ga vrijdag misschien ook naar de gamexpo
quote:Op woensdag 23 november 2005 21:34 schreef kievit19 het volgende:
[..]
ik heb de patch ook geinstalleerd en ik heb geen SF :S
heb ik nu iets heel vreemds gedaan??
nee niet dusquote:Op woensdag 23 november 2005 21:17 schreef Fillipe het volgende:
Dat met die disk ruimte, knip de patch naar de schijf toe waar je de meeste ruimte op hebt staan.
En ach geen probleem
Joystickquote:Op woensdag 23 november 2005 17:23 schreef Zijpie het volgende:
hoe vliegen jullie trouwens in die jets? met de muis gewoon of met de pijltjestoetsen.. want met de muis bak ik er niks van en met de pijltjestoetsen moet ik weer bommen droppen met de muis..
I'm inquote:Op woensdag 23 november 2005 17:21 schreef Suikermais het volgende:
Hier volgt een oproep voor diegene die mee wil met de Boffers een avondje Breda in.
De planning is dat we ergens tussen 27 t/m 30 December bij elkaar komen.
Jedi weet de café's te vinden en waar de geile wijven zijn
Volgens mij waren het de nieuwste Omega drivers die voor het eerste probleem zorgde... Na die install liep alles in de soep, geen beeld, of blauw beeld, daarna vastlopers in dos, etc...quote:Op donderdag 24 november 2005 10:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik vraag me toch af wat Rudy met zijn laptop heeft gedaan, dat zijn HD, videokaart, geheugen en zijn BF2 DVD kapot zijn.![]()
Misschien iets te veel ingeleefd tijdens een spelletje BF2![]()
Nieuwe install maakte niet uit ? Lijkt me dat het erg lastig is om softwarematig je hardware naar de knoppen te helpen. Enige wat ik me kan bedenken is een progje wat je fan speed naar 0% terug draait maar goed daar zijn ze volgens mij tegen beveiligdquote:Op donderdag 24 november 2005 10:46 schreef RudyCarell het volgende:
Volgens mij waren het de nieuwste Omega drivers die voor het eerste probleem zorgde... Na die install liep alles in de soep, geen beeld, of blauw beeld, daarna vastlopers in dos, etc...
Zaterdagquote:Op woensdag 23 november 2005 21:28 schreef nlboy het volgende:
Trouwens wie gaat er allemaal naar de HCC? Misschien kunnen we een meeting houden.
(ik ga misschien Vrijdag en zeker op Zondag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |