abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32519429
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:26 schreef Fillipe het volgende:
[afbeelding]

Damn
je zult maar ineens een scheerwind krijgen en met je aars richting een van die rakketten hangen...
pi_32519509
Dat met die disk ruimte, knip de patch naar de schijf toe waar je de meeste ruimte op hebt staan.

En ach geen probleem
pi_32519561
* BLING* Tijd om te spammen !

Hier volgt een oproep voor diegene die mee willlen met de Boffers een avondje Breda in !!!!!
De planning is dat we ergens tussen 27 t/m 30 December bij elkaar komen.
Jedi weet de café's te vinden en waar de geile wijven zijn
Slapen kun je eventueel bij Jedi ( wel je eigen slaapgerei meenemen !!! ) Plannig is dat we 's middags bij elkaar komen om een beetje te lullen..de gamecuben..chips e.d om alvast een bodempje te leggen...en een paar alcoholische versnaperingen te nuttigen. Daarna gaan we met z'n allen de grote gevaarlijke stad in !!!!
Lijkt me 't beste dat je mij via de mail laat weten op welke dagen je kunt. Als je verder nog ideeën hebt kun je die natuurlijk ook doorgeven aan mij of gewoon op dit forum plaatsen of op ons eigen BoF-forum
En ja.....'t beste lijkt me dat we gewoon wat geld bij elkaar doen voor bier & chips.
Komt allen !!!..Komt allen !!!

m.vr.gr
Clanmember en brokkenpiloot Di3ki3
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
  woensdag 23 november 2005 @ 21:28:19 #154
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32519884
Trouwens wie gaat er allemaal naar de HCC? Misschien kunnen we een meeting houden.
(ik ga misschien Vrijdag en zeker op Zondag)
  woensdag 23 november 2005 @ 21:29:49 #155
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32519943
@Suikermais, helaas kan ik niet. Ik ben dan op vakantie.
pi_32519951
wat moet ik doen als de bf2 dvd niet word herkend? dit dus
btw ik ga vrijdag misschien ook naar de gamexpo
  woensdag 23 november 2005 @ 21:34:19 #157
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_32520086
quote:
Op woensdag 23 november 2005 20:57 schreef JumperJack het volgende:

[..]

laat maar, heb op het forum van EA gekeken, en daar staat dat deze patch alleen voor special forces is, en het duurt nog 13 dagen voordat SF op mijn pc staat. sry voor alle ophef, maar deze info stond nergens op de site van EA. toch dom van me
ik heb de patch ook geinstalleerd en ik heb geen SF :S
heb ik nu iets heel vreemds gedaan??
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_32520267
@suikermais

brabant is beetje ver voor mij :$
pi_32520625
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:19 schreef Suikermais het volgende:
* BLING* Tijd om te spammen !

Hier volgt een oproep voor diegene die mee willlen met de Boffers een avondje Breda in !!!!!
Slapen kun je eventueel bij Jedi ( wel je eigen slaapgerei meenemen !!! ) Plannig is dat we 's middags bij elkaar komen om een beetje te lullen..de gamecuben..chips e.d om alvast een bodempje te leggen...en een paar alcoholische versnaperingen te nuttigen. Daarna gaan we met z'n allen de grote gevaarlijke stad in !!!!
Lijkt me 't beste dat je mij via de mail laat weten op welke dagen je kunt. Als je verder nog ideeën hebt kun je die natuurlijk ook doorgeven aan mij of gewoon op dit forum plaatsen of op ons eigen BoF-forum
En ja.....'t beste lijkt me dat we gewoon wat geld bij elkaar doen voor bier & chips.
Komt allen !!!..Komt allen !!!

m.vr.gr
Clanmember en brokkenpiloot Di3ki3
ik check mn kalender morgen ff dan laat ik het weten ik kom wel een daagje langs dan
Narf!
  woensdag 23 november 2005 @ 21:58:31 #160
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32520934
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:29 schreef RudyCarell het volgende:
wat moet ik doen als de bf2 dvd niet word herkend? dit dus
btw ik ga vrijdag misschien ook naar de gamexpo
Oké! Ga je eind van de dag of aan 't begin?
pi_32521976
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:34 schreef kievit19 het volgende:

[..]

ik heb de patch ook geinstalleerd en ik heb geen SF :S
heb ik nu iets heel vreemds gedaan??
pi_32522253
sjonge jonge. wat wil ik BoF server toch graag terug. ben maar ff gaan spieken op andere servers. om 8 uur vandaag: 4175 punten, om 10 uur 4149 punten!!!!!!!!!!!!

CONTINU, OP 3 SERVER, EEN PAAR KL**THOMMELS DIE VOOR MIJN VOERTUIG SPRINGEN OF IN MIJN SCHIETVELD LOPEN, EN ME DAN PUNISHEN!!!

mijn mooie stats: van 3 teamkills naar 17!!!!!!!!!!!!
van 0 keer banned, 1 keer banned VANWEGE MIJN TAALGEBRUIK!!! pff, dat na 6 [op die server] onterechte teamkills...

maar toen kwam ik op een server met Wake. wachtend op een apache, er staat 1 meter van me vandaan een gast met ee granaatwerper, schiet ie opeens op mij!!! uiteindelijk op die server toch een bronze medaille en de crew service ribbon gehaald!!!!!!

ben deze avond trouwens 0 keer doodgegaan. ben zelf ELKE KEER [ik overdrijf niet ] geteamkilled!!! echt niet - te - geloven.

[ Bericht 1% gewijzigd door JumperJack op 23-11-2005 22:33:05 (sry voor mn taalgebruik... [hier ook :P ]) ]
pi_32523269
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:17 schreef Fillipe het volgende:
Dat met die disk ruimte, knip de patch naar de schijf toe waar je de meeste ruimte op hebt staan.

En ach geen probleem
nee niet dus
kheb de patch er ook al direct naar de map ged/l nada
en toch 50 gig ruimte
Xfire: molotov25
BF2: Molofear
pi_32523293
ongeloofelijk maar waar. De server is wederom zo dood als een pier. Ik kan terugzien dat hij om half 7 vanavond is platgegaan. Dit loopt echt de spuigaten uit als je het mij vraagt.
  donderdag 24 november 2005 @ 00:41:22 #165
67385 ROG
Go on, say it.
pi_32525855
Ik heb m'n BF2 en Special Forces, olé! Supermooi net een halfuurtje met Fil gespeeld, smaakt naar meer!
pi_32528995
ok heb zitten kloten, maar ik moet toch eerst een nieuwe bf2 dvd hebben, voordat ik weer kan gamen. hij wordt dus niet herkend... nou ik zorg wel voor een oplossing... ik zie jullie snel
  donderdag 24 november 2005 @ 08:24:41 #167
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_32529155
de server ligt nog steeds op zijn reet :S
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_32529651
Ik had gisteravond andere bezigheden dus heb helaas dit mailtje vandaag pas ontvangen. Gisteren avond is de HD van onze gameserver overleden. Vandaag wordt deze opnieuw geinstalleerd en deze dag krijgen we uiteraard vergoed volgens het mailtje.

Dit is dus een heeeel ander probleem dan afgelopen keer. Als je op het i3d forum kijkt naar het topic wat ik daar had geopend bleek toen het probleem in Suse te liggen. "SuSE bleek zelf gek te doen waardoor de connection direct werd afgebroken." om precies te zijn. Nu is dus helaas een HD overleden, het blijft hardware en zulke dingen kunnen gebeuren. De dag krijgen we vergoed dus no harm is done
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:23 schreef Zijpie het volgende:
hoe vliegen jullie trouwens in die jets? met de muis gewoon of met de pijltjestoetsen.. want met de muis bak ik er niks van en met de pijltjestoetsen moet ik weer bommen droppen met de muis..
Joystick Maakt het vliegen voor de beginnende piloot een stuk makkelijker.
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:21 schreef Suikermais het volgende:
Hier volgt een oproep voor diegene die mee wil met de Boffers een avondje Breda in.
I'm in Ik pas voor de geile wijven en ik kan eigenlijk alleen op 27 & 28 december. 29 december zit ik in Paradiso (Racoon) en 30 december vieren we alternatief nieuwjaar. Dat houdt dus in dat we dan met wat vrienden gaan zuipen omdat we op 31 december bij onze vrouwen op schoot zitten

[ Bericht 27% gewijzigd door UnleashMitch op 24-11-2005 09:28:57 ]
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  donderdag 24 november 2005 @ 10:18:05 #169
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_32530660
Ik vraag me toch af wat Rudy met zijn laptop heeft gedaan, dat zijn HD, videokaart, geheugen en zijn BF2 DVD kapot zijn.
Misschien iets te veel ingeleefd tijdens een spelletje BF2

@Di3Ki3: Als je toch elke pagina dat bericht gaat spammen, dan moeten er op zijn minst 3 plaatjes in, anders is het spam onwaardig. Vraag anders even aan i-spy24 of hij je zijn spam template kan geven
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_32530670
wat de hel moeten ze met SuSE als OS voor een linux-server? die is erg buggy, ze moeten gewoon FreeBSD of OpenBSD gebruiken.....
pi_32531170
quote:
Op donderdag 24 november 2005 10:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik vraag me toch af wat Rudy met zijn laptop heeft gedaan, dat zijn HD, videokaart, geheugen en zijn BF2 DVD kapot zijn.
Misschien iets te veel ingeleefd tijdens een spelletje BF2
Volgens mij waren het de nieuwste Omega drivers die voor het eerste probleem zorgde... Na die install liep alles in de soep, geen beeld, of blauw beeld, daarna vastlopers in dos, etc...
pi_32533513
quote:
Op donderdag 24 november 2005 10:46 schreef RudyCarell het volgende:
Volgens mij waren het de nieuwste Omega drivers die voor het eerste probleem zorgde... Na die install liep alles in de soep, geen beeld, of blauw beeld, daarna vastlopers in dos, etc...
Nieuwe install maakte niet uit ? Lijkt me dat het erg lastig is om softwarematig je hardware naar de knoppen te helpen. Enige wat ik me kan bedenken is een progje wat je fan speed naar 0% terug draait maar goed daar zijn ze volgens mij tegen beveiligd

Overigens de probleem definitie lijkt erg op degene die Microsoft schijnt te geven op een bepaald moment (gelezen ergens op t forum). "There might be a problem with your mainboard, CPU, VGA card or hard disk" Kijk met zo'n probleemdefinitie kan je tenminste wat
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  donderdag 24 november 2005 @ 12:25:52 #173
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_32533679
Bijna altijd als er iets met de hardware aan de hand lijkt (omdat MS dat bijvoorbeeld zegt) ligt het aan een of andere driver.
Gelukkig heb ik tot nu toe nog maar weinig PC problemen gehad. 1x kapotte HD (geen data verloren) 1X kapot AGP slot. Verder niks. En dat wil ik graag zo houden (knock on wood)
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_32534079
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:28 schreef nlboy het volgende:
Trouwens wie gaat er allemaal naar de HCC? Misschien kunnen we een meeting houden.
(ik ga misschien Vrijdag en zeker op Zondag)
Zaterdag

en wat vinden jullie nou van die special forces? ik wacht nog wat reviews af maar volgens mij is het echt een cheap ass addon
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_32536237
* Gaat eens kijken of de BoF server al weer draait..
GamerTag: Zipa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')