abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32512418
Hier volgt een oproep voor diegene die mee wil met de Boffers een avondje Breda in.
De planning is dat we ergens tussen 27 t/m 30 December bij elkaar komen.
Jedi weet de café's te vinden en waar de geile wijven zijn
Slapen kun je eventueel bij Jedi ( wel je eigen slaapgerei meenemen !!! ) Plannig is dat we 's middags bij elkaar komen om een beetje te lullen..de gamecuben..chips e.d om alvast een bodempje te leggen...en een paar alcoholische versnaperingen te nuttigen. Daarna gaan we met z'n allen de grote gevaarlijke stad in !!!!
Lijkt me 't beste dat je mij via de mail laat weten op welke dagen je kunt. Als je verder nog ideeën hebt kun je die natuurlijk ook doorgeven aan mij of gewoon op dit forum plaatsen of op ons eigen BoF-forum
En ja.....'t beste lijkt me dat we gewoon wat geld bij elkaar doen voor bier & chips.

m.vr.gr
Clanmember en brokkenpiloot Di3ki3
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_32512460
hoe vliegen jullie trouwens in die jets? met de muis gewoon of met de pijltjestoetsen.. want met de muis bak ik er niks van en met de pijltjestoetsen moet ik weer bommen droppen met de muis..
GamerTag: Zipa
  woensdag 23 november 2005 @ 17:24:46 #128
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_32512499
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:23 schreef Zijpie het volgende:
hoe vliegen jullie trouwens in die jets? met de muis gewoon of met de pijltjestoetsen.. want met de muis bak ik er niks van en met de pijltjestoetsen moet ik weer bommen droppen met de muis..
dan moet je voor de grap eens naar je key-bindings kijken en dan kijken waar weapen switch zit op je toetsenbord
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_32512627
weapon switch is et probleem niet maar et droppen ervan ik switch met f maar dan moet ik alsnog me rechtermuisknop klikken om ze te lossen
GamerTag: Zipa
pi_32512735
Ik vlieg gewoon met de pijltjestoetsen, met F switch tussen bommen en met numlock 0 drop ik volgens mij die tapijtbommetjes en met shift de normale raketten. Gaat al steeds beter met die tapijtbommetjes leggen, je moet ze gewoon ver van te voren droppen.
  woensdag 23 november 2005 @ 17:38:23 #131
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32512832
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef Fillipe het volgende:

[BoF]DoMo[NL] has joined the server
Klinkt erg eng...
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:23 schreef Zijpie het volgende:
Muis. Omdat je anders zo standaard vliegt als je achtervolgd wordt en je kunt met de muis lekker 'scherp' vliegen.
quote:
Op woensdag 23 november 2005 00:27 schreef Incolumis het volgende:
[afbeelding]

Hehe. DoMo = De ongelofelijke Motor ongemak.

[ Bericht 25% gewijzigd door nlboy op 23-11-2005 17:46:35 ]
  woensdag 23 november 2005 @ 17:45:21 #132
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32513017
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:31 schreef RudyCarell het volgende:
Gaat er vrijdag toevallig nog iemand naar de Sp!ts GameXpo in Utrecht?
Meer informatie is hier te vinden!
Ik ga Zaterdag en misschien ook nog Zondag. Dus....wie gaan er op die dagen naar de HCC?
pi_32514162

Damn
  woensdag 23 november 2005 @ 18:55:17 #134
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_32514995
weet iemand trouwens al wanneer de server gepatched gaat worden??? :|
Cause all I ever do
pi_32515118

Hij doet het weer!
Het enige wat kapot was: HD, Geheugen en videokaart

[ Bericht 23% gewijzigd door RudyCarell op 23-11-2005 19:27:56 ]
pi_32515251
ik verwacht binnen nu en een dag jullie weer een plezier te doen als kanonnenvoer op het virtuele slachtveld.
pi_32515659
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:55 schreef kievit19 het volgende:
weet iemand trouwens al wanneer de server gepatched gaat worden??? :|
Ik heb geen idee, dit hangt volgens mij van I3d af. Totdat de server gepatched is download ik de nieuwste patch nog niet.
pi_32515700
Het kan trouwens zijn dat I3d dat op dit moment aan het doen is aangezien de server naar mijn weten op z'n gat ligt
  woensdag 23 november 2005 @ 19:23:13 #139
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_32515762
ow ok
wat zijn veel andere servers trouwens klote., totaal geen teamplay, veel tk's, baserapen enz. enz.
nee, doe mij de vertrouwde BOF server maar

p.s.: ik dacht dat de server ondertussen wel gepatched zou zijn
Cause all I ever do
pi_32515839
Is er in die nieuwe patch nou eigenlijk ook wat gedaan aan het joinen met serverbrowsers zoals The All Seeing Eye en Xfire?
pi_32515946
ah als het goed is heb ik SF (en MarioKart ) vrijdag en kan ik checken of ie echt zo slecht is

voorlopig ben ik verslaafd aan NFSMW
Narf!
pi_32516357
quote:
Op woensdag 23 november 2005 12:23 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

Basic knife is peanuts... gewoon op een 64 player met dat mes in je hand rondlopen.. Je kill rate gaat eraan maar dat fix je maar later.. Waarschijnlijk kun je in dezelfde ronde ook wel je pistol badges halen
pistol is idd niet zo moeilijk, maar als sommigen met die expert knife badge rondlopen... jezus wat een addicts zo maar ff knallen op BoF. ownee kut, eerst de patch ff installeren...
pi_32517446
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:59 schreef RudyCarell het volgende:

Hij doet het weer!
Het enige wat kapot was: HD, Geheugen en videokaart
''het enige''
pi_32517723
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:51 schreef Molotov25 het volgende:
De patch wil niet geinstaleerd worden(1.12)
kheb nou al twee geprobeerd die van i3d en van filefront
maar zegt telkens dat ie 3000MB nodig heeft en dat dat er niet is
terwijl ik op m'n game schijf van 100gig nog 50 gig over heb
meer mensen die dat hebben??
heb zelf die van EA gedownload, maar bij mij vraagt ie ook naar die 3000 MB... heb echt alles geprobeerd. wil iemand, oh iemand mij plz helpen...
pi_32517736
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:23 schreef kievit19 het volgende:
ow ok
wat zijn veel andere servers trouwens klote., totaal geen teamplay, veel tk's, baserapen enz. enz.
nee, doe mij de vertrouwde BOF server maar
Dat valt mij nu ook op! Net even op een andere servers gespeeld omdat BoF op z'n gat ligt. En wat een klote servers zitten er tussen zeg. Mannetjes die bijvoorbeeld continue voor je vliegtuig gaan liggen en je zo een teamkill aansmeren om je vervolgens te punishen. Stelletje kutkinderen, als dat op BoF gebeurde hadden ze gelijk een dikke ban te pakken.
quote:
p.s.: ik dacht dat de server ondertussen wel gepatched zou zijn
Ik weet niet, hoorde van Escape dat die er bij i3d niet in kwam om de server te rebooten dus ze kunnen er nog mee bezig zijn. Horen het straks wel.

Weet niemand een site waar i3d het news posten mbt de servers etc?
pi_32517895
kan nu niet meer op BoF komen, is dus al gepatched. geen servers meer voor mij... kan die klote patch niet installeren!!! plz IEMAND help me
  woensdag 23 november 2005 @ 20:35:46 #147
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_32518024
volgens mij komt er niemand nog op de BoF server vandaag
ik heb trouwens weer zo'n leuke lege melding in het begin sinds de nieuwe patch
Cause all I ever do
pi_32518402
quote:
Op woensdag 23 november 2005 20:31 schreef JumperJack het volgende:
kan nu niet meer op BoF komen, is dus al gepatched. geen servers meer voor mij... kan die klote patch niet installeren!!! plz IEMAND help me
Formuleer die zin nou eens kalm en correct, adem in ... adem uit. Wat is nu het probleem?

BoF server ligt er sowieso nog uit dus het is logisch dat je daar niet opkomt.
pi_32518623
quote:
Op woensdag 23 november 2005 20:46 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Formuleer die zin nou eens kalm en correct, adem in ... adem uit. Wat is nu het probleem?

BoF server ligt er sowieso nog uit dus het is logisch dat je daar niet opkomt.
ok. ik heb van de officiele EA Games site de patch 1.12 gedownload. steeds als ik hem wil installeren, waar de patch ook staat [C/D/E] krijg ik vlak voordat ik hem ga installeren de melding dat hij hem niet kan installeren, omdat er 3000 MB schijfruimte nodig is. heb nu 30 Gig vrij, dus da kan het niet zijn...

adem uit...
pi_32518803
quote:
Op woensdag 23 november 2005 20:52 schreef JumperJack het volgende:

[..]

ok. ik heb van de officiele EA Games site de patch 1.12 gedownload. steeds als ik hem wil installeren, waar de patch ook staat [C/D/E] krijg ik vlak voordat ik hem ga installeren de melding dat hij hem niet kan installeren, omdat er 3000 MB schijfruimte nodig is. heb nu 30 Gig vrij, dus da kan het niet zijn...

adem uit...
laat maar, heb op het forum van EA gekeken, en daar staat dat deze patch alleen voor special forces is, en het duurt nog 13 dagen voordat SF op mijn pc staat. sry voor alle ophef, maar deze info stond nergens op de site van EA. toch dom van me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')