abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32496511

woensdag 23 november 2005 @ 08:55:06 #102
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_32499949
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:33 schreef Fillipe het volgende:
Ik gok op I-spy. (Via xfire, kreeg berichtjes van een of andere zogenaamde 12 jarige puber)

16+ teksten, dus Drumpie niet kijken!
[..]

Toen was het stil Wat een niveau weer
Whahaha owned
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_32501287
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef Fillipe het volgende:
Ging net heerlijk op Oman, 21 kills en geen keer één keer dood. Zat lekker in m'n jet.

Maar toen ja toen kwam de kwelgeest om de hoek kijken. Weet u al wie ik bedoel? Nou dat zal ik u zo vertellen! Als je aan z'n naam denkt dat denk je aan iets lekkers, iets typisch Hollandsch.
Namelijk een lekker glaasje (lang houdbare ) melk. Ondertussen is die naam voor mij verandert in de grootste kwelling als ik hem weer in beeld zie verschijnen. Ja dames en heren u heeft het goed, de vliegende nachtmerrie oftewel het vliegende pak melk kwam weer op de server. Uiteraard kwam deze kwelling net na het lekkere gevoel wat ik over had gehouden na mijn rondje op Oman.

Het kwam steeds dichterbij en jawel het moment was daar: [BoF]DoMo[NL] has joined the server ! Ik kon wel janken want met Wake in aantocht en het vliegende pak melk bij de tegenpartij beloofde dit niets goeds!

Mijn nachtmerrie werd werkelijkheid: Het pak melk had het al snel op mij voorzien, de lock geluiden en het geluid van de schietende gun waren oorverdovend en al snel belandde ik in de prachtige blauwe zee.

Ik had er genoeg van, deze kwelling moet kapot geschoten worden! Morgen weer een dag, en dan garandeer ik de dood van deze vliegende koe.

lol, volgens mij hadden wij toen ook een akkefietje, alleen dan in jouw voordeel. 0 kills 18 death. argh. na een tijdje maar besloten voor kamikaze vluchten om die filipe de lucht uit te krijgen, maar zelfs dat mocht niet baten...
maar toen kwam het. 'vliegende melkpak' in mn team
  woensdag 23 november 2005 @ 10:11:44 #104
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_32501299
Ik snap het niet hoor, je kan toch ook gewoon zorgen dat je DoMo eerder uit de lucht schiet

Gewoon het initiatief nemen en hem ownen

Ben DoMo al een tijdje niet meer tegengekomen in de server. Zo hij me ontwijken
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_32501887
quote:
Op woensdag 23 november 2005 10:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik snap het niet hoor, je kan toch ook gewoon zorgen dat je DoMo eerder uit de lucht schiet

jaja, zou je wel willen he lol
pi_32502535
quote:
Ging net heerlijk op Oman, 21 kills en geen keer één keer dood. Zat lekker in m'n jet.

Maar toen ja toen kwam de kwelgeest om de hoek kijken. Weet u al wie ik bedoel? Nou dat zal ik u zo vertellen! Als je aan z'n naam denkt dat denk je aan iets lekkers, iets typisch Hollandsch.
Namelijk een lekker glaasje (lang houdbare ) melk. Ondertussen is die naam voor mij verandert in de grootste kwelling als ik hem weer in beeld zie verschijnen. Ja dames en heren u heeft het goed, de vliegende nachtmerrie oftewel het vliegende pak melk kwam weer op de server. Uiteraard kwam deze kwelling net na het lekkere gevoel wat ik over had gehouden na mijn rondje op Oman.

Het kwam steeds dichterbij en jawel het moment was daar: [BoF]DoMo[NL] has joined the server ! Ik kon wel janken want met Wake in aantocht en het vliegende pak melk bij de tegenpartij beloofde dit niets goeds!

Mijn nachtmerrie werd werkelijkheid: Het pak melk had het al snel op mij voorzien, de lock geluiden en het geluid van de schietende gun waren oorverdovend en al snel belandde ik in de prachtige blauwe zee.

Ik had er genoeg van, deze kwelling moet kapot geschoten worden! Morgen weer een dag, en dan garandeer ik de dood van deze vliegende koe.

Begin dan meteen een ''aanbid [BoF]DoMo[NL]'' thread..
pi_32502820
quote:
Op woensdag 23 november 2005 10:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:

Hij heeft pc problemen gehad maar is intussen al weer bezig met killen
pi_32503496
De patch wil niet geinstaleerd worden(1.12)
kheb nou al twee geprobeerd die van i3d en van filefront
maar zegt telkens dat ie 3000MB nodig heeft en dat dat er niet is
terwijl ik op m'n game schijf van 100gig nog 50 gig over heb
meer mensen die dat hebben??
Xfire: molotov25
BF2: Molofear
pi_32503700
ga maar weer s een keer kijken welke awards ik allemaal nog kan winnen.

volgende awards waar ik me op ga focussen:

- rank: Staff Sergeant [nog 800 pntn]
- basic command [kan ik voor geen meter]
- basic airdefense [jezus, dak die nog nie heb]
- veteran badges [maar weer wat andere classes gaan gebruiken]
- basic knife [CAN ANYONE HELP ME]
- combat infantry medal [nog 200 uur ]
- meritorious unit ribbon [al vaak teamscore van 42+ gehaald, alleen nog nooit tevens 26 min. in een squad. ronde duurt nooit zolang! ]
- the distiguished service ribbon [nog 7 uurtjes commander spelen, kan er echt geen hol van]
- the good conduct ribbon [inmiddels al 52 uur gespeeld]
- the ground defense ribbon [geen comment]

jullie vinden me waarschijnlijk echt bagger maar kan wel schieten. als domo of filipe niet op de server zitten, sta ik vaak in de top3!

mensen die dit allemaal hebben gelezen
pi_32503939
bestaat er eigenlijk een programma waarmee ik zelf maps voor BF2 kan maken, net zoals bij BF1942??? zo ja, waar kan ik die downloaden
pi_32503998
http://www.eagames.com/of(...)mmunityupdate_020405 deze misschien
maar heb jij je bf2 al gepatched met 112??
pi_32504211
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:58 schreef JumperJack het volgende:
ga maar weer s een keer kijken welke awards ik allemaal nog kan winnen.

volgende awards waar ik me op ga focussen:

- rank: Staff Sergeant [nog 800 pntn]
- basic command [kan ik voor geen meter]
- basic airdefense [jezus, dak die nog nie heb]
- veteran badges [maar weer wat andere classes gaan gebruiken]
- basic knife [CAN ANYONE HELP ME]
- combat infantry medal [nog 200 uur ]
- meritorious unit ribbon [al vaak teamscore van 42+ gehaald, alleen nog nooit tevens 26 min. in een squad. ronde duurt nooit zolang! ]
- the distiguished service ribbon [nog 7 uurtjes commander spelen, kan er echt geen hol van]
- the good conduct ribbon [inmiddels al 52 uur gespeeld]
- the ground defense ribbon [geen comment]

jullie vinden me waarschijnlijk echt bagger maar kan wel schieten. als domo of filipe niet op de server zitten, sta ik vaak in de top3!

mensen die dit allemaal hebben gelezen
Basic knife is peanuts... gewoon op een 64 player met dat mes in je hand rondlopen.. Je kill rate gaat eraan maar dat fix je maar later.. Waarschijnlijk kun je in dezelfde ronde ook wel je pistol badges halen
pi_32504556
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:10 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Begin dan meteen een ''aanbid [BoF]DoMo[NL]'' thread..
Sarcasme jongeman, sarcasme
pi_32509217
Gaat er vrijdag toevallig nog iemand naar de Sp!ts GameXpo in Utrecht?
Meer informatie is hier te vinden!

[ Bericht 43% gewijzigd door RudyCarell op 23-11-2005 15:40:11 ]
pi_32509493
quote:
Op woensdag 23 november 2005 12:38 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Sarcasme jongeman, sarcasme
mja je bent dan ook niet zo moeilijk uit de lucht te schieten.. de meeste mensen met een nog goed functionerend overlevingsinstinct gaan allerlei capriolen uithalen als t lock alarm gaat piepen of er ineens allemaal tracers langsvliegen
pi_32510322
Ach man ik deed: 19 salto's, 5 duikelingen en 3 onder het bruggetje door vliegen op Wake - moves! En nog had je me!

Je bent gewoon een kontjeskusser
pi_32510496
assrunner heet zoiets
pi_32510890
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:31 schreef RudyCarell het volgende:
Niemand... dan ga ik toch lekker in me Remy...
pi_32510952
Ik ben al naar de PUGA geweest Rudy, dus sorry maat
pi_32511352
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:31 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben al naar de PUGA geweest Rudy, dus sorry maat
O, en hoe was het? Op TV (die 3 minuten die ik heb gezien), zag er echt amateuristisch uit. Of was er meer behalve die uitreikingen?
pi_32512011
met nieuwe patch 3 potjes gespeeld, 1 met lag, 1x connection lost en ook al 2x vastgelopen in het hoofdscherm, geen lekker begin van de nieuwe patch...
pi_32512036
Ik was zondag gegaan, (zaterdag voetballen) dus awards niet gezien en het viel een klein beetje tegen. Teveel mensen en te weinig Game-pods. Maar wél de nieuwe Zelda gespeeld. Owja, kwas nog eerste geworden bij een UT LAN, dat was wel droog.
pi_32512205
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:51 schreef Molotov25 het volgende:
waarschijnlijk heb je de patch op je andere schijf gedownload, en gaat ie daar kijken of er genoeg ruimte vrij is. dus ff naar je game schijf gooien?
  woensdag 23 november 2005 @ 17:15:15 #124
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_32512240
ik heb vandaag ut 2004 nog eens ge-installeerd, is nog wel leuk , maar toch anders als je BF2 gewend bent

(maar het geluidje als je het detail op zijn hoogst zet blijft leuk (holy shit, op die mega zware stem )
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_32512271
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:08 schreef -Dries- het volgende:
Owja, kwas nog eerste geworden bij een UT LAN, dat was wel droog.

Ik ga vooral voor de XBOX 360 en Perfect Dark Zero! Die krijg ik nl. 2 december... En ff checken hoe Project Gotham Racing 3 speult...
Ik ga ook ff informeren of BF2 ook voor de XBOX360 uitkomt
pi_32512418
Hier volgt een oproep voor diegene die mee wil met de Boffers een avondje Breda in.
De planning is dat we ergens tussen 27 t/m 30 December bij elkaar komen.
Jedi weet de café's te vinden en waar de geile wijven zijn
Slapen kun je eventueel bij Jedi ( wel je eigen slaapgerei meenemen !!! ) Plannig is dat we 's middags bij elkaar komen om een beetje te lullen..de gamecuben..chips e.d om alvast een bodempje te leggen...en een paar alcoholische versnaperingen te nuttigen. Daarna gaan we met z'n allen de grote gevaarlijke stad in !!!!
Lijkt me 't beste dat je mij via de mail laat weten op welke dagen je kunt. Als je verder nog ideeën hebt kun je die natuurlijk ook doorgeven aan mij of gewoon op dit forum plaatsen of op ons eigen BoF-forum
En ja.....'t beste lijkt me dat we gewoon wat geld bij elkaar doen voor bier & chips.

m.vr.gr
Clanmember en brokkenpiloot Di3ki3
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_32512460
hoe vliegen jullie trouwens in die jets? met de muis gewoon of met de pijltjestoetsen.. want met de muis bak ik er niks van en met de pijltjestoetsen moet ik weer bommen droppen met de muis..
GamerTag: Zipa
  woensdag 23 november 2005 @ 17:24:46 #128
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_32512499
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:23 schreef Zijpie het volgende:
hoe vliegen jullie trouwens in die jets? met de muis gewoon of met de pijltjestoetsen.. want met de muis bak ik er niks van en met de pijltjestoetsen moet ik weer bommen droppen met de muis..
dan moet je voor de grap eens naar je key-bindings kijken en dan kijken waar weapen switch zit op je toetsenbord
Cause all I ever do
pi_32512627
weapon switch is et probleem niet maar et droppen ervan ik switch met f maar dan moet ik alsnog me rechtermuisknop klikken om ze te lossen
pi_32512735
Ik vlieg gewoon met de pijltjestoetsen, met F switch tussen bommen en met numlock 0 drop ik volgens mij die tapijtbommetjes en met shift de normale raketten. Gaat al steeds beter met die tapijtbommetjes leggen, je moet ze gewoon ver van te voren droppen.
  woensdag 23 november 2005 @ 17:38:23 #131
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32512832
quote:

[BoF]DoMo[NL] has joined the server
Klinkt erg eng...
quote:
Muis. Omdat je anders zo standaard vliegt als je achtervolgd wordt en je kunt met de muis lekker 'scherp' vliegen.
quote:
Op woensdag 23 november 2005 00:27 schreef Incolumis het volgende:
[afbeelding]

Hehe. DoMo = De ongelofelijke Motor ongemak.

[ Bericht 25% gewijzigd door nlboy op 23-11-2005 17:46:35 ]
  woensdag 23 november 2005 @ 17:45:21 #132
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32513017
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:31 schreef RudyCarell het volgende:
Ik ga Zaterdag en misschien ook nog Zondag. Dus....wie gaan er op die dagen naar de HCC?
pi_32514162

Damn
  woensdag 23 november 2005 @ 18:55:17 #134
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_32514995
weet iemand trouwens al wanneer de server gepatched gaat worden??? :|
Cause all I ever do
pi_32515118

Hij doet het weer!
Het enige wat kapot was: HD, Geheugen en videokaart

[ Bericht 23% gewijzigd door RudyCarell op 23-11-2005 19:27:56 ]
pi_32515251
ik verwacht binnen nu en een dag jullie weer een plezier te doen als kanonnenvoer op het virtuele slachtveld.
pi_32515659
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:55 schreef kievit19 het volgende:
weet iemand trouwens al wanneer de server gepatched gaat worden??? :|
Ik heb geen idee, dit hangt volgens mij van I3d af. Totdat de server gepatched is download ik de nieuwste patch nog niet.
pi_32515700
Het kan trouwens zijn dat I3d dat op dit moment aan het doen is aangezien de server naar mijn weten op z'n gat ligt
  woensdag 23 november 2005 @ 19:23:13 #139
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_32515762
ow ok
wat zijn veel andere servers trouwens klote., totaal geen teamplay, veel tk's, baserapen enz. enz.
nee, doe mij de vertrouwde BOF server maar

p.s.: ik dacht dat de server ondertussen wel gepatched zou zijn
Cause all I ever do
pi_32515839
Is er in die nieuwe patch nou eigenlijk ook wat gedaan aan het joinen met serverbrowsers zoals The All Seeing Eye en Xfire?
pi_32515946
ah als het goed is heb ik SF (en MarioKart ) vrijdag en kan ik checken of ie echt zo slecht is

voorlopig ben ik verslaafd aan NFSMW
Narf!
pi_32516357
quote:
Op woensdag 23 november 2005 12:23 schreef domolanglekker het volgende:

[..]

Basic knife is peanuts... gewoon op een 64 player met dat mes in je hand rondlopen.. Je kill rate gaat eraan maar dat fix je maar later.. Waarschijnlijk kun je in dezelfde ronde ook wel je pistol badges halen
pistol is idd niet zo moeilijk, maar als sommigen met die expert knife badge rondlopen... jezus wat een addicts zo maar ff knallen op BoF. ownee kut, eerst de patch ff installeren...
pi_32517446
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:59 schreef RudyCarell het volgende:

Hij doet het weer!
Het enige wat kapot was: HD, Geheugen en videokaart
''het enige''
pi_32517723
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:51 schreef Molotov25 het volgende:
heb zelf die van EA gedownload, maar bij mij vraagt ie ook naar die 3000 MB... heb echt alles geprobeerd. wil iemand, oh iemand mij plz helpen...
pi_32517736
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:23 schreef kievit19 het volgende:
ow ok
wat zijn veel andere servers trouwens klote., totaal geen teamplay, veel tk's, baserapen enz. enz.
nee, doe mij de vertrouwde BOF server maar
Dat valt mij nu ook op! Net even op een andere servers gespeeld omdat BoF op z'n gat ligt. En wat een klote servers zitten er tussen zeg. Mannetjes die bijvoorbeeld continue voor je vliegtuig gaan liggen en je zo een teamkill aansmeren om je vervolgens te punishen. Stelletje kutkinderen, als dat op BoF gebeurde hadden ze gelijk een dikke ban te pakken.
quote:
p.s.: ik dacht dat de server ondertussen wel gepatched zou zijn
Ik weet niet, hoorde van Escape dat die er bij i3d niet in kwam om de server te rebooten dus ze kunnen er nog mee bezig zijn. Horen het straks wel.

Weet niemand een site waar i3d het news posten mbt de servers etc?
pi_32517895
kan nu niet meer op BoF komen, is dus al gepatched. geen servers meer voor mij... kan die klote patch niet installeren!!! plz IEMAND help me
  woensdag 23 november 2005 @ 20:35:46 #147
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_32518024
volgens mij komt er niemand nog op de BoF server vandaag
ik heb trouwens weer zo'n leuke lege melding in het begin sinds de nieuwe patch
Cause all I ever do
pi_32518402
quote:
Op woensdag 23 november 2005 20:31 schreef JumperJack het volgende:
kan nu niet meer op BoF komen, is dus al gepatched. geen servers meer voor mij... kan die klote patch niet installeren!!! plz IEMAND help me
Formuleer die zin nou eens kalm en correct, adem in ... adem uit. Wat is nu het probleem?

BoF server ligt er sowieso nog uit dus het is logisch dat je daar niet opkomt.
pi_32518623
quote:
Op woensdag 23 november 2005 20:46 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Formuleer die zin nou eens kalm en correct, adem in ... adem uit. Wat is nu het probleem?

BoF server ligt er sowieso nog uit dus het is logisch dat je daar niet opkomt.
ok. ik heb van de officiele EA Games site de patch 1.12 gedownload. steeds als ik hem wil installeren, waar de patch ook staat [C/D/E] krijg ik vlak voordat ik hem ga installeren de melding dat hij hem niet kan installeren, omdat er 3000 MB schijfruimte nodig is. heb nu 30 Gig vrij, dus da kan het niet zijn...

adem uit...
pi_32518803
quote:
Op woensdag 23 november 2005 20:52 schreef JumperJack het volgende:

[..]

ok. ik heb van de officiele EA Games site de patch 1.12 gedownload. steeds als ik hem wil installeren, waar de patch ook staat [C/D/E] krijg ik vlak voordat ik hem ga installeren de melding dat hij hem niet kan installeren, omdat er 3000 MB schijfruimte nodig is. heb nu 30 Gig vrij, dus da kan het niet zijn...

adem uit...
laat maar, heb op het forum van EA gekeken, en daar staat dat deze patch alleen voor special forces is, en het duurt nog 13 dagen voordat SF op mijn pc staat. sry voor alle ophef, maar deze info stond nergens op de site van EA. toch dom van me
pi_32519429
quote:
Op woensdag 23 november 2005 18:26 schreef Fillipe het volgende:
[afbeelding]

Damn
je zult maar ineens een scheerwind krijgen en met je aars richting een van die rakketten hangen...
pi_32519509
Dat met die disk ruimte, knip de patch naar de schijf toe waar je de meeste ruimte op hebt staan.

En ach geen probleem
pi_32519561
* BLING* Tijd om te spammen !

Hier volgt een oproep voor diegene die mee willlen met de Boffers een avondje Breda in !!!!!
Slapen kun je eventueel bij Jedi ( wel je eigen slaapgerei meenemen !!! ) Plannig is dat we 's middags bij elkaar komen om een beetje te lullen..de gamecuben..chips e.d om alvast een bodempje te leggen...en een paar alcoholische versnaperingen te nuttigen. Daarna gaan we met z'n allen de grote gevaarlijke stad in !!!!
Lijkt me 't beste dat je mij via de mail laat weten op welke dagen je kunt. Als je verder nog ideeën hebt kun je die natuurlijk ook doorgeven aan mij of gewoon op dit forum plaatsen of op ons eigen BoF-forum
En ja.....'t beste lijkt me dat we gewoon wat geld bij elkaar doen voor bier & chips.
Komt allen !!!..Komt allen !!!

m.vr.gr
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
  woensdag 23 november 2005 @ 21:28:19 #154
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32519884
Trouwens wie gaat er allemaal naar de HCC? Misschien kunnen we een meeting houden.
(ik ga misschien Vrijdag en zeker op Zondag)
  woensdag 23 november 2005 @ 21:29:49 #155
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32519943
@Suikermais, helaas kan ik niet. Ik ben dan op vakantie.
pi_32519951
wat moet ik doen als de bf2 dvd niet word herkend? dit dus
btw ik ga vrijdag misschien ook naar de gamexpo
  woensdag 23 november 2005 @ 21:34:19 #157
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_32520086
quote:
Op woensdag 23 november 2005 20:57 schreef JumperJack het volgende:

[..]

laat maar, heb op het forum van EA gekeken, en daar staat dat deze patch alleen voor special forces is, en het duurt nog 13 dagen voordat SF op mijn pc staat. sry voor alle ophef, maar deze info stond nergens op de site van EA. toch dom van me
ik heb de patch ook geinstalleerd en ik heb geen SF :S
heb ik nu iets heel vreemds gedaan??
Cause all I ever do
pi_32520267
@suikermais

brabant is beetje ver voor mij :$
pi_32520625
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:19 schreef Suikermais het volgende:
* BLING* Tijd om te spammen !

Hier volgt een oproep voor diegene die mee willlen met de Boffers een avondje Breda in !!!!!
Komt allen !!!..Komt allen !!!

m.vr.gr
ik check mn kalender morgen ff dan laat ik het weten ik kom wel een daagje langs dan
Narf!
  woensdag 23 november 2005 @ 21:58:31 #160
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_32520934
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:29 schreef RudyCarell het volgende:
wat moet ik doen als de bf2 dvd niet word herkend? dit dus
btw ik ga vrijdag misschien ook naar de gamexpo
Oké! Ga je eind van de dag of aan 't begin?
pi_32521976
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:34 schreef kievit19 het volgende:

[..]

ik heb de patch ook geinstalleerd en ik heb geen SF :S
heb ik nu iets heel vreemds gedaan??
pi_32522253
sjonge jonge. wat wil ik BoF server toch graag terug. ben maar ff gaan spieken op andere servers. om 8 uur vandaag: 4175 punten, om 10 uur 4149 punten!!!!!!!!!!!!

CONTINU, OP 3 SERVER, EEN PAAR KL**THOMMELS DIE VOOR MIJN VOERTUIG SPRINGEN OF IN MIJN SCHIETVELD LOPEN, EN ME DAN PUNISHEN!!!

mijn mooie stats: van 3 teamkills naar 17!!!!!!!!!!!!
van 0 keer banned, 1 keer banned VANWEGE MIJN TAALGEBRUIK!!! pff, dat na 6 [op die server] onterechte teamkills...

maar toen kwam ik op een server met Wake. wachtend op een apache, er staat 1 meter van me vandaan een gast met ee granaatwerper, schiet ie opeens op mij!!! uiteindelijk op die server toch een bronze medaille en de crew service ribbon gehaald!!!!!!

ben deze avond trouwens 0 keer doodgegaan. ben zelf ELKE KEER [ik overdrijf niet ] geteamkilled!!! echt niet - te - geloven.

[ Bericht 1% gewijzigd door JumperJack op 23-11-2005 22:33:05 (sry voor mn taalgebruik... [hier ook :P ]) ]
pi_32523269
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:17 schreef Fillipe het volgende:
Dat met die disk ruimte, knip de patch naar de schijf toe waar je de meeste ruimte op hebt staan.

En ach geen probleem
nee niet dus
kheb de patch er ook al direct naar de map ged/l nada
en toch 50 gig ruimte
pi_32523293
ongeloofelijk maar waar. De server is wederom zo dood als een pier. Ik kan terugzien dat hij om half 7 vanavond is platgegaan. Dit loopt echt de spuigaten uit als je het mij vraagt.
  donderdag 24 november 2005 @ 00:41:22 #165
67385 ROG
Go on, say it.
pi_32525855
Ik heb m'n BF2 en Special Forces, olé! Supermooi net een halfuurtje met Fil gespeeld, smaakt naar meer!
pi_32528995
ok heb zitten kloten, maar ik moet toch eerst een nieuwe bf2 dvd hebben, voordat ik weer kan gamen. hij wordt dus niet herkend... nou ik zorg wel voor een oplossing... ik zie jullie snel
  donderdag 24 november 2005 @ 08:24:41 #167
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_32529155
de server ligt nog steeds op zijn reet :S
Cause all I ever do
pi_32529651
Ik had gisteravond andere bezigheden dus heb helaas dit mailtje vandaag pas ontvangen. Gisteren avond is de HD van onze gameserver overleden. Vandaag wordt deze opnieuw geinstalleerd en deze dag krijgen we uiteraard vergoed volgens het mailtje.

Dit is dus een heeeel ander probleem dan afgelopen keer. Als je op het i3d forum kijkt naar het topic wat ik daar had geopend bleek toen het probleem in Suse te liggen. "SuSE bleek zelf gek te doen waardoor de connection direct werd afgebroken." om precies te zijn. Nu is dus helaas een HD overleden, het blijft hardware en zulke dingen kunnen gebeuren. De dag krijgen we vergoed dus no harm is done
quote:
Joystick Maakt het vliegen voor de beginnende piloot een stuk makkelijker.
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:21 schreef Suikermais het volgende:
Hier volgt een oproep voor diegene die mee wil met de Boffers een avondje Breda in.
I'm in Ik pas voor de geile wijven en ik kan eigenlijk alleen op 27 & 28 december. 29 december zit ik in Paradiso (Racoon) en 30 december vieren we alternatief nieuwjaar. Dat houdt dus in dat we dan met wat vrienden gaan zuipen omdat we op 31 december bij onze vrouwen op schoot zitten

[ Bericht 27% gewijzigd door UnleashMitch op 24-11-2005 09:28:57 ]
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  donderdag 24 november 2005 @ 10:18:05 #169
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_32530660
Ik vraag me toch af wat Rudy met zijn laptop heeft gedaan, dat zijn HD, videokaart, geheugen en zijn BF2 DVD kapot zijn.
Misschien iets te veel ingeleefd tijdens een spelletje BF2

@Di3Ki3: Als je toch elke pagina dat bericht gaat spammen, dan moeten er op zijn minst 3 plaatjes in, anders is het spam onwaardig. Vraag anders even aan i-spy24 of hij je zijn spam template kan geven
2de in de Tour de BoF!
pi_32530670
wat de hel moeten ze met SuSE als OS voor een linux-server? die is erg buggy, ze moeten gewoon FreeBSD of OpenBSD gebruiken.....
pi_32531170
quote:
Op donderdag 24 november 2005 10:18 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik vraag me toch af wat Rudy met zijn laptop heeft gedaan, dat zijn HD, videokaart, geheugen en zijn BF2 DVD kapot zijn.
Misschien iets te veel ingeleefd tijdens een spelletje BF2
Volgens mij waren het de nieuwste Omega drivers die voor het eerste probleem zorgde... Na die install liep alles in de soep, geen beeld, of blauw beeld, daarna vastlopers in dos, etc...
pi_32533513
quote:
Op donderdag 24 november 2005 10:46 schreef RudyCarell het volgende:
Volgens mij waren het de nieuwste Omega drivers die voor het eerste probleem zorgde... Na die install liep alles in de soep, geen beeld, of blauw beeld, daarna vastlopers in dos, etc...
Nieuwe install maakte niet uit ? Lijkt me dat het erg lastig is om softwarematig je hardware naar de knoppen te helpen. Enige wat ik me kan bedenken is een progje wat je fan speed naar 0% terug draait maar goed daar zijn ze volgens mij tegen beveiligd

Overigens de probleem definitie lijkt erg op degene die Microsoft schijnt te geven op een bepaald moment (gelezen ergens op t forum). "There might be a problem with your mainboard, CPU, VGA card or hard disk" Kijk met zo'n probleemdefinitie kan je tenminste wat
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  donderdag 24 november 2005 @ 12:25:52 #173
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_32533679
Bijna altijd als er iets met de hardware aan de hand lijkt (omdat MS dat bijvoorbeeld zegt) ligt het aan een of andere driver.
Gelukkig heb ik tot nu toe nog maar weinig PC problemen gehad. 1x kapotte HD (geen data verloren) 1X kapot AGP slot. Verder niks. En dat wil ik graag zo houden (knock on wood)
2de in de Tour de BoF!
pi_32534079
quote:
Op woensdag 23 november 2005 21:28 schreef nlboy het volgende:
Trouwens wie gaat er allemaal naar de HCC? Misschien kunnen we een meeting houden.
(ik ga misschien Vrijdag en zeker op Zondag)
Zaterdag

en wat vinden jullie nou van die special forces? ik wacht nog wat reviews af maar volgens mij is het echt een cheap ass addon
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_32536237
* Gaat eens kijken of de BoF server al weer draait..
  donderdag 24 november 2005 @ 14:28:47 #176
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_32536760
De FoD server is eindelijk in de lucht
84.244.131.36 : 16567 - Official Ranked Fight or Die! BF2 server (uiteraard is hij leeg, maar dat is FoD wel gewend )
Dus mochten jullie een keer ergens anders willen kijken, alle FoK/BoF-ers zijn van harte welkom!

De naam gaan we denk ik nog wel even wijzigen, aangezien hij wel gewoon moet beginnen met Fight or Die.
2de in de Tour de BoF!
pi_32537060
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:28 schreef JMPoSTMaN het volgende:
De FoD server is eindelijk in de lucht
84.244.131.36 : 16567 - Official Ranked Fight or Die! BF2 server (uiteraard is hij leeg, maar dat is FoD wel gewend )
Dus mochten jullie een keer ergens anders willen kijken, alle FoK/BoF-ers zijn van harte welkom!

De naam gaan we denk ik nog wel even wijzigen, aangezien hij wel gewoon moet beginnen met Fight or Die.
Zal vanavond ff komen kijken
pi_32537147
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:39 schreef escape_nl het volgende:

[..]

Zal vanavond ff komen kijken
ik ook als me bf2 weer geinstalled
pi_32537612
quote:
Op woensdag 23 november 2005 19:25 schreef basalphenaar het volgende:
Is er in die nieuwe patch nou eigenlijk ook wat gedaan aan het joinen met serverbrowsers zoals The All Seeing Eye en Xfire?
Weet iemand dit?
pi_32538973
Jongens:

Heb een vraag gekregen voor een friendly infantery war vanavond om 20:00. Ik ben er zelf niet bij maar misschien dat jullie een man of 8 bij elkaar kunnen krijgen:

xfire contact: orgasm8989
Tegenstander: noobs of terror
82.94.236.167:16567
password: notvsbof
Bonus: Foxie knallen
pi_32539354
ik kan wel
  donderdag 24 november 2005 @ 16:07:08 #182
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_32539636
helaas vanavond 8 uur ben ik niet thuis, :S
heel de week al me kapot zitten vervelen hier thuis, ben ik een avond weg , krijg je dit weer :S
Cause all I ever do
pi_32540056
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:46 schreef jpjedi het volgende:
Jongens:

Heb een vraag gekregen voor een friendly infantery war vanavond om 20:00. Ik ben er zelf niet bij maar misschien dat jullie een man of 8 bij elkaar kunnen krijgen:

Das de clan van Misterfox
pi_32540657
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:20 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Das de clan van Misterfox
joh..
quote:
pi_32540943
zag ik wel
pi_32541303
Ik kan niet vanavond, eerst aan de studie en daarna lekker de kroeg in.

Hoop wel dat de server binnenkort weer online is

pi_32542614
quote:
Op donderdag 24 november 2005 09:18 schreef UnleashMitch het volgende:
I'm in Ik pas voor de geile wijven en ik kan eigenlijk alleen op 27 & 28 december. 29 december zit ik in Paradiso (Racoon) en 30 december vieren we alternatief nieuwjaar. Dat houdt dus in dat we dan met wat vrienden gaan zuipen omdat we op 31 december bij onze vrouwen op schoot zitten
had naar zelf naar racoon gekund as dinsdag. kaartje kostte toen maar 7 euri toen hij in bibelot optreedde [dordt] was NET te laat
pi_32542649
Het ziet er naar uit dat al veel servers overgeswitched zijn naar de 1.12 patch, dus ik zal zeggen allemaal even updaten. Snelle mirror alhier, voor de mensen die hem nog moeten downloaden

http://files.i3d.nl//Index.php?cu=.///Battlefield%202/patches/

[ Bericht 0% gewijzigd door Fillipe op 24-11-2005 17:59:50 ]
pi_32542727
quote:
Jongens:

ben geen BoF-fer, maar wel een FoK-ker. zal wel kunnen komen heb alleen geen x-fire.

als het dus niet erg is als ik geen BoF-fer ben, ff hier posten plz.

maybe een keer x-fire installeren
pi_32542796
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:54 schreef Fillipe het volgende:
Het ziet er naar uit dat al veel server overgeswitched zijn naar de 1.12 patch, dus ik zal zeggen allemaal even updaten. Snelle mirror alhier, voor de mensen die hem nog moeten downloaden

http://files.i3d.nl//Index.php?cu=.///Battlefield%202/patches/
kan ik eigenlijk nog wel op BoF server spelen zonder 1.12??? :

ik bedoel niet SF, alleen de gewone???
pi_32542863
SF staat los van 1.12.

SF is gewoon een add-on en 1.12 is gewoon de nieuwste patch die wat verbeteringen met zich meebrengt en die de install van SF wat versoepeld.

Ik denk dat de BoF server straks ook op 1.12 gaat draaien als die weer online komt. Je moet 1.12 dus zeker wel installeren straks. Zag net al veel minder servers dan normaal.
pi_32542917
Volgens mij is de BoF server weer up and running

En ja hoor als ik deze server monitor moet geloven:

http://bf2tracker.com/webspec/index.php?addr=84.244.130.114:16567:29900 Dan staat die weer op Golf of Oman, en is de server gepatched naar 1.12!

Nog een tip: Mocht de patcher aangeven dat je onvoldoende ruimte vrij hebt op je HD wis dan alle temp internet files e.d uit je C:/Account naam/Mijn documenten/

Werkte voor mij was ruim een paar GB aan onzin.

[ Bericht 67% gewijzigd door Fillipe op 24-11-2005 18:15:48 ]
pi_32543284
quote:
Jongens:

Ik kan wel als jullie anders te weinig man hebben...ligt er een beetje aan hoelang hij gaat duren.
Weet iemand dat?
En of ik mijn studiezaken voor die tijd heb afgerond en de PC vrij is
Dus als het echt nodig is moet je het maar zeggen....
pi_32543375
Kan trouwens nog niet de server bedienen met BF2CC of RA, zal wel een port verandert zijn maar net getest en de server werkt iig weer!

Maproulatie kan ik helaas dus nog niet aanpassen, krijg waarschijnlijk straks een mailtje van Ferdi waar de eventuele nieuwe gegevens instaan.
pi_32543425
quote:
Op donderdag 24 november 2005 18:04 schreef Fillipe het volgende:

Nog een tip: Mocht de patcher aangeven dat je onvoldoende ruimte vrij hebt op je HD wis dan alle temp internet files e.d uit je C:/Account naam/Mijn documenten/

Werkte voor mij was ruim een paar GB aan onzin.
Dan gaan al je cookies er toch aan?
pi_32543535
hmm kan toch niet, is voetbal op vanaf nu
pi_32543622
quote:
Op donderdag 24 november 2005 17:57 schreef JumperJack het volgende:

[..]

ben geen BoF-fer, maar wel een FoK-ker. zal wel kunnen komen heb alleen geen x-fire.

als het dus niet erg is als ik geen BoF-fer ben, ff hier posten plz.

maybe een keer x-fire installeren
gewoon meedoen..
boffer-fokker-Fodder..maakt allemaal niet uit hier

Tis gewoon een friendly war.

Kan iemand het contact leggen en doorgeven of we het gaan doen of niet? Ik tel nu maar een man of 3 en jammer genoeg moet ik zo weg. War duurt ongeveer een uurtje.

Kom op jongens!
pi_32543792
Als me pa er niet op moet vanavond ben ik er ook bij.
pi_32544430
Kouddddddddddddddddddd. Ik denk dat ik er vanavond ook wel ben na een tijdje niet gespeeld te hebben. Was ff een paar dagen weg
BF2: Diamond3d
pi_32544769
Wie hebben we nu?

Dries
Diamond
Jumperjack

Tijd kan verzet worden naar 20:30

Ze willen heel graag spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: