abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32496511

woensdag 23 november 2005 @ 08:55:06 #102
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_32499949
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 20:33 schreef Fillipe het volgende:
Ik gok op I-spy. (Via xfire, kreeg berichtjes van een of andere zogenaamde 12 jarige puber)

16+ teksten, dus Drumpie niet kijken!
[..]

Toen was het stil Wat een niveau weer
Whahaha owned
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_32501287
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef Fillipe het volgende:
Ging net heerlijk op Oman, 21 kills en geen keer één keer dood. Zat lekker in m'n jet.

Maar toen ja toen kwam de kwelgeest om de hoek kijken. Weet u al wie ik bedoel? Nou dat zal ik u zo vertellen! Als je aan z'n naam denkt dat denk je aan iets lekkers, iets typisch Hollandsch.
Namelijk een lekker glaasje (lang houdbare ) melk. Ondertussen is die naam voor mij verandert in de grootste kwelling als ik hem weer in beeld zie verschijnen. Ja dames en heren u heeft het goed, de vliegende nachtmerrie oftewel het vliegende pak melk kwam weer op de server. Uiteraard kwam deze kwelling net na het lekkere gevoel wat ik over had gehouden na mijn rondje op Oman.

Het kwam steeds dichterbij en jawel het moment was daar: [BoF]DoMo[NL] has joined the server ! Ik kon wel janken want met Wake in aantocht en het vliegende pak melk bij de tegenpartij beloofde dit niets goeds!

Mijn nachtmerrie werd werkelijkheid: Het pak melk had het al snel op mij voorzien, de lock geluiden en het geluid van de schietende gun waren oorverdovend en al snel belandde ik in de prachtige blauwe zee.

Ik had er genoeg van, deze kwelling moet kapot geschoten worden! Morgen weer een dag, en dan garandeer ik de dood van deze vliegende koe.

lol, volgens mij hadden wij toen ook een akkefietje, alleen dan in jouw voordeel. 0 kills 18 death. argh. na een tijdje maar besloten voor kamikaze vluchten om die filipe de lucht uit te krijgen, maar zelfs dat mocht niet baten...
maar toen kwam het. 'vliegende melkpak' in mn team
  woensdag 23 november 2005 @ 10:11:44 #104
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_32501299
Ik snap het niet hoor, je kan toch ook gewoon zorgen dat je DoMo eerder uit de lucht schiet

Gewoon het initiatief nemen en hem ownen

Ben DoMo al een tijdje niet meer tegengekomen in de server. Zo hij me ontwijken
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_32501887
quote:
Op woensdag 23 november 2005 10:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik snap het niet hoor, je kan toch ook gewoon zorgen dat je DoMo eerder uit de lucht schiet

jaja, zou je wel willen he lol
pi_32502535
quote:
Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef Fillipe het volgende:
Ging net heerlijk op Oman, 21 kills en geen keer één keer dood. Zat lekker in m'n jet.

Maar toen ja toen kwam de kwelgeest om de hoek kijken. Weet u al wie ik bedoel? Nou dat zal ik u zo vertellen! Als je aan z'n naam denkt dat denk je aan iets lekkers, iets typisch Hollandsch.
Namelijk een lekker glaasje (lang houdbare ) melk. Ondertussen is die naam voor mij verandert in de grootste kwelling als ik hem weer in beeld zie verschijnen. Ja dames en heren u heeft het goed, de vliegende nachtmerrie oftewel het vliegende pak melk kwam weer op de server. Uiteraard kwam deze kwelling net na het lekkere gevoel wat ik over had gehouden na mijn rondje op Oman.

Het kwam steeds dichterbij en jawel het moment was daar: [BoF]DoMo[NL] has joined the server ! Ik kon wel janken want met Wake in aantocht en het vliegende pak melk bij de tegenpartij beloofde dit niets goeds!

Mijn nachtmerrie werd werkelijkheid: Het pak melk had het al snel op mij voorzien, de lock geluiden en het geluid van de schietende gun waren oorverdovend en al snel belandde ik in de prachtige blauwe zee.

Ik had er genoeg van, deze kwelling moet kapot geschoten worden! Morgen weer een dag, en dan garandeer ik de dood van deze vliegende koe.

Begin dan meteen een ''aanbid [BoF]DoMo[NL]'' thread..
pi_32502820
quote:
Op woensdag 23 november 2005 10:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:

Hij heeft pc problemen gehad maar is intussen al weer bezig met killen
pi_32503496
De patch wil niet geinstaleerd worden(1.12)
kheb nou al twee geprobeerd die van i3d en van filefront
maar zegt telkens dat ie 3000MB nodig heeft en dat dat er niet is
terwijl ik op m'n game schijf van 100gig nog 50 gig over heb
meer mensen die dat hebben??
Xfire: molotov25
BF2: Molofear
pi_32503700
ga maar weer s een keer kijken welke awards ik allemaal nog kan winnen.

volgende awards waar ik me op ga focussen:

- rank: Staff Sergeant [nog 800 pntn]
- basic command [kan ik voor geen meter]
- basic airdefense [jezus, dak die nog nie heb]
- veteran badges [maar weer wat andere classes gaan gebruiken]
- basic knife [CAN ANYONE HELP ME]
- combat infantry medal [nog 200 uur ]
- meritorious unit ribbon [al vaak teamscore van 42+ gehaald, alleen nog nooit tevens 26 min. in een squad. ronde duurt nooit zolang! ]
- the distiguished service ribbon [nog 7 uurtjes commander spelen, kan er echt geen hol van]
- the good conduct ribbon [inmiddels al 52 uur gespeeld]
- the ground defense ribbon [geen comment]

jullie vinden me waarschijnlijk echt bagger maar kan wel schieten. als domo of filipe niet op de server zitten, sta ik vaak in de top3!

mensen die dit allemaal hebben gelezen
pi_32503939
bestaat er eigenlijk een programma waarmee ik zelf maps voor BF2 kan maken, net zoals bij BF1942??? zo ja, waar kan ik die downloaden
pi_32503998
http://www.eagames.com/of(...)mmunityupdate_020405 deze misschien
maar heb jij je bf2 al gepatched met 112??
Xfire: molotov25
BF2: Molofear
pi_32504211
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:58 schreef JumperJack het volgende:
ga maar weer s een keer kijken welke awards ik allemaal nog kan winnen.

volgende awards waar ik me op ga focussen:

- rank: Staff Sergeant [nog 800 pntn]
- basic command [kan ik voor geen meter]
- basic airdefense [jezus, dak die nog nie heb]
- veteran badges [maar weer wat andere classes gaan gebruiken]
- basic knife [CAN ANYONE HELP ME]
- combat infantry medal [nog 200 uur ]
- meritorious unit ribbon [al vaak teamscore van 42+ gehaald, alleen nog nooit tevens 26 min. in een squad. ronde duurt nooit zolang! ]
- the distiguished service ribbon [nog 7 uurtjes commander spelen, kan er echt geen hol van]
- the good conduct ribbon [inmiddels al 52 uur gespeeld]
- the ground defense ribbon [geen comment]

jullie vinden me waarschijnlijk echt bagger maar kan wel schieten. als domo of filipe niet op de server zitten, sta ik vaak in de top3!

mensen die dit allemaal hebben gelezen
Basic knife is peanuts... gewoon op een 64 player met dat mes in je hand rondlopen.. Je kill rate gaat eraan maar dat fix je maar later.. Waarschijnlijk kun je in dezelfde ronde ook wel je pistol badges halen
pi_32504556
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:10 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Begin dan meteen een ''aanbid [BoF]DoMo[NL]'' thread..
Sarcasme jongeman, sarcasme
pi_32509217
Gaat er vrijdag toevallig nog iemand naar de Sp!ts GameXpo in Utrecht?
Meer informatie is hier te vinden!

[ Bericht 43% gewijzigd door RudyCarell op 23-11-2005 15:40:11 ]
pi_32509493
quote:
Op woensdag 23 november 2005 12:38 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Sarcasme jongeman, sarcasme
mja je bent dan ook niet zo moeilijk uit de lucht te schieten.. de meeste mensen met een nog goed functionerend overlevingsinstinct gaan allerlei capriolen uithalen als t lock alarm gaat piepen of er ineens allemaal tracers langsvliegen
pi_32510322
Ach man ik deed: 19 salto's, 5 duikelingen en 3 onder het bruggetje door vliegen op Wake - moves! En nog had je me!

Je bent gewoon een kontjeskusser
pi_32510496
assrunner heet zoiets
pi_32510890
quote:
Op woensdag 23 november 2005 15:31 schreef RudyCarell het volgende:
Gaat er vrijdag toevallig nog iemand naar de Sp!ts GameXpo in Utrecht?
Meer informatie is hier te vinden!
Niemand... dan ga ik toch lekker in me Remy...
pi_32510952
Ik ben al naar de PUGA geweest Rudy, dus sorry maat
pi_32511352
quote:
Op woensdag 23 november 2005 16:31 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben al naar de PUGA geweest Rudy, dus sorry maat
O, en hoe was het? Op TV (die 3 minuten die ik heb gezien), zag er echt amateuristisch uit. Of was er meer behalve die uitreikingen?
pi_32512011
met nieuwe patch 3 potjes gespeeld, 1 met lag, 1x connection lost en ook al 2x vastgelopen in het hoofdscherm, geen lekker begin van de nieuwe patch...
pi_32512036
Ik was zondag gegaan, (zaterdag voetballen) dus awards niet gezien en het viel een klein beetje tegen. Teveel mensen en te weinig Game-pods. Maar wél de nieuwe Zelda gespeeld. Owja, kwas nog eerste geworden bij een UT LAN, dat was wel droog.
pi_32512205
quote:
Op woensdag 23 november 2005 11:51 schreef Molotov25 het volgende:
De patch wil niet geinstaleerd worden(1.12)
kheb nou al twee geprobeerd die van i3d en van filefront
maar zegt telkens dat ie 3000MB nodig heeft en dat dat er niet is
terwijl ik op m'n game schijf van 100gig nog 50 gig over heb
meer mensen die dat hebben??
waarschijnlijk heb je de patch op je andere schijf gedownload, en gaat ie daar kijken of er genoeg ruimte vrij is. dus ff naar je game schijf gooien?
  woensdag 23 november 2005 @ 17:15:15 #124
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_32512240
ik heb vandaag ut 2004 nog eens ge-installeerd, is nog wel leuk , maar toch anders als je BF2 gewend bent

(maar het geluidje als je het detail op zijn hoogst zet blijft leuk (holy shit, op die mega zware stem )
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_32512271
quote:
Op woensdag 23 november 2005 17:08 schreef -Dries- het volgende:
Owja, kwas nog eerste geworden bij een UT LAN, dat was wel droog.

Ik ga vooral voor de XBOX 360 en Perfect Dark Zero! Die krijg ik nl. 2 december... En ff checken hoe Project Gotham Racing 3 speult...
Ik ga ook ff informeren of BF2 ook voor de XBOX360 uitkomt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')