Whahaha ownedquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:33 schreef Fillipe het volgende:
Ik gok op I-spy. (Via xfire, kreeg berichtjes van een of andere zogenaamde 12 jarige puber)
16+ teksten, dus Drumpie niet kijken!
[..]
Toen was het stilWat een niveau weer
![]()
lol, volgens mij hadden wij toen ook een akkefietje, alleen dan in jouw voordeel. 0 kills 18 death. argh. na een tijdje maar besloten voor kamikaze vluchten om die filipe de lucht uit te krijgen, maar zelfs dat mocht niet baten...quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef Fillipe het volgende:
Ging net heerlijk op Oman, 21 kills en geen keer één keer dood. Zat lekker in m'n jet.
Maar toen ja toen kwam de kwelgeest om de hoek kijken. Weet u al wie ik bedoel? Nou dat zal ik u zo vertellen! Als je aan z'n naam denkt dat denk je aan iets lekkers, iets typisch Hollandsch.
Namelijk een lekker glaasje (lang houdbare) melk. Ondertussen is die naam voor mij verandert in de grootste kwelling als ik hem weer in beeld zie verschijnen. Ja dames en heren u heeft het goed, de vliegende nachtmerrie oftewel het vliegende pak melk kwam weer op de server. Uiteraard kwam deze kwelling net na het lekkere gevoel wat ik over had gehouden na mijn rondje op Oman.
Het kwam steeds dichterbij en jawel het moment was daar: [BoF]DoMo[NL] has joined the server ! Ik kon wel janken want met Wake in aantocht en het vliegende pak melk bij de tegenpartij beloofde dit niets goeds!
Mijn nachtmerrie werd werkelijkheid: Het pak melk had het al snel op mij voorzien, de lock geluiden en het geluid van de schietende gun waren oorverdovend en al snel belandde ik in de prachtige blauwe zee.
Ik had er genoeg van, deze kwelling moet kapot geschoten worden! Morgen weer een dag, en dan garandeer ik de dood van deze vliegende koe.
![]()
jaja, zou je wel willen hequote:Op woensdag 23 november 2005 10:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik snap het niet hoor, je kan toch ook gewoon zorgen dat je DoMo eerder uit de lucht schiet![]()
Gewoon het initiatief nemen en hem ownen![]()
Ben DoMo al een tijdje niet meer tegengekomen in de server. Zo hij me ontwijken![]()
Begin dan meteen een ''aanbid [BoF]DoMo[NL]'' thread..quote:Op dinsdag 22 november 2005 22:44 schreef Fillipe het volgende:
Ging net heerlijk op Oman, 21 kills en geen keer één keer dood. Zat lekker in m'n jet.
Maar toen ja toen kwam de kwelgeest om de hoek kijken. Weet u al wie ik bedoel? Nou dat zal ik u zo vertellen! Als je aan z'n naam denkt dat denk je aan iets lekkers, iets typisch Hollandsch.
Namelijk een lekker glaasje (lang houdbare) melk. Ondertussen is die naam voor mij verandert in de grootste kwelling als ik hem weer in beeld zie verschijnen. Ja dames en heren u heeft het goed, de vliegende nachtmerrie oftewel het vliegende pak melk kwam weer op de server. Uiteraard kwam deze kwelling net na het lekkere gevoel wat ik over had gehouden na mijn rondje op Oman.
Het kwam steeds dichterbij en jawel het moment was daar: [BoF]DoMo[NL] has joined the server ! Ik kon wel janken want met Wake in aantocht en het vliegende pak melk bij de tegenpartij beloofde dit niets goeds!
Mijn nachtmerrie werd werkelijkheid: Het pak melk had het al snel op mij voorzien, de lock geluiden en het geluid van de schietende gun waren oorverdovend en al snel belandde ik in de prachtige blauwe zee.
Ik had er genoeg van, deze kwelling moet kapot geschoten worden! Morgen weer een dag, en dan garandeer ik de dood van deze vliegende koe.
![]()
Hij heeft pc problemen gehad maar is intussen al weer bezig met killenquote:Op woensdag 23 november 2005 10:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik snap het niet hoor, je kan toch ook gewoon zorgen dat je DoMo eerder uit de lucht schiet![]()
Gewoon het initiatief nemen en hem ownen![]()
Ben DoMo al een tijdje niet meer tegengekomen in de server. Zo hij me ontwijken![]()
Basic knife is peanuts... gewoon op een 64 player met dat mes in je hand rondlopen.. Je kill rate gaat eraan maar dat fix je maar later.. Waarschijnlijk kun je in dezelfde ronde ook wel je pistol badges halenquote:Op woensdag 23 november 2005 11:58 schreef JumperJack het volgende:
ga maar weer s een keer kijken welke awards ik allemaal nog kan winnen.
volgende awards waar ik me op ga focussen:
- rank: Staff Sergeant [nog 800 pntn]
- basic command [kan ik voor geen meter]
- basic airdefense [jezus, dak die nog nie heb]
- veteran badges [maar weer wat andere classes gaan gebruiken]
- basic knife [CAN ANYONE HELP ME]
- combat infantry medal [nog 200 uur]
- meritorious unit ribbon [al vaak teamscore van 42+ gehaald, alleen nog nooit tevens 26 min. in een squad. ronde duurt nooit zolang!]
- the distiguished service ribbon [nog 7 uurtjes commander spelen, kan er echt geen hol van]
- the good conduct ribbon [inmiddels al 52 uur gespeeld]
- the ground defense ribbon [geen comment]
jullie vinden me waarschijnlijk echt baggermaar kan wel schieten. als domo of filipe niet op de server zitten, sta ik vaak in de top3!
mensen die dit allemaal hebben gelezen![]()
quote:Op woensdag 23 november 2005 11:10 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Begin dan meteen een ''aanbid [BoF]DoMo[NL]'' thread..![]()
mja je bent dan ook niet zo moeilijk uit de lucht te schieten.. de meeste mensen met een nog goed functionerend overlevingsinstinct gaan allerlei capriolen uithalen als t lock alarm gaat piepen of er ineens allemaal tracers langsvliegenquote:
Niemand... dan ga ik toch lekker in me Remy...quote:Op woensdag 23 november 2005 15:31 schreef RudyCarell het volgende:
Gaat er vrijdag toevallig nog iemand naar de Sp!ts GameXpo in Utrecht?
Meer informatie is hier te vinden!
O, en hoe was het? Op TV (die 3 minuten die ik heb gezien), zag er echt amateuristisch uit. Of was er meer behalve die uitreikingen?quote:Op woensdag 23 november 2005 16:31 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben al naar de PUGA geweest Rudy, dus sorry maat
waarschijnlijk heb je de patch op je andere schijf gedownload, en gaat ie daar kijken of er genoeg ruimte vrij is. dus ff naar je game schijf gooien?quote:Op woensdag 23 november 2005 11:51 schreef Molotov25 het volgende:
De patch wil niet geinstaleerd worden(1.12)
kheb nou al twee geprobeerd die van i3d en van filefront
maar zegt telkens dat ie 3000MB nodig heeft en dat dat er niet is
terwijl ik op m'n game schijf van 100gig nog 50 gig over heb
meer mensen die dat hebben??
quote:Op woensdag 23 november 2005 17:08 schreef -Dries- het volgende:
Owja, kwas nog eerste geworden bij een UT LAN, dat was wel droog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |