quote:Op dinsdag 22 november 2005 13:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Een leuke videokaart bedoel je... En op die laptop kon ik perfect gamen hoor! Radeon 9600Pro 128Mb zit erin P4 2,8 etc...
En dit spel lijkt me toch ook errug cool voor de 360! Zie http://www.gamer.nl/nieuws/28507
Als ik echt een keer teveel geld heb wil ik dezequote:Op dinsdag 22 november 2005 14:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb een P4 2,4 met 1gb geheugen en een Radeon 9800 Pro en BF2 draait kut, behalve op Wake Island.
Ga in december een AMD Athlon 64 3500+ met 1gb geheugen en een X800 kopen
Ik blijf het weggegooid geld vinden. Ik wil best wat geld neer leggen voor een systeem maar dit gaat me echt veels te verquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:17 schreef RudyCarell het volgende:
Als ik echt een keer teveel geld heb wil ik deze
Daarom zei ik ook als ik teveel geld had...quote:Op dinsdag 22 november 2005 14:31 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik blijf het weggegooid geld vinden. Ik wil best wat geld neer leggen voor een systeem maar dit gaat me echt veels te ver
Leuke bak alleen ik hoef geen Alien in m'n slaapkamerquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:17 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Als ik echt een keer teveel geld heb wil ik deze
Voor beiden volgens mij.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:02 schreef -Dries- het volgende:
voor bf2 of sf?
Voordat je m installed...met SF geinstalleerd kan je niet, ik herhaal NIET meer op de server spelen totdat ook de server gepatched is. Mijn vermoeden is dat, aangezien de patch om 22:00 los gelaten wordt door bv i3d, de servers vannacht pas geupgrade worden. Dat betekent dus dat je vanavond NIET met de nieuwe patch op de server kan spelen. Iets wat Fillipe kan beamen toen hij zojuist SF installeerdequote:Op dinsdag 22 november 2005 15:08 schreef escape_nl het volgende:
Free record shop heeft hem in de schappen liggen, zoef zoef ik ben ff weg
maakt niet zoveel uit, er zullen vast wel andere ranked servers te vinden zijn vanavond.quote:Op dinsdag 22 november 2005 15:48 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Voordat je m installed...met SF geinstalleerd kan je niet, ik herhaal NIET meer op de server spelen totdat ook de server gepatched is. Mijn vermoeden is dat, aangezien de patch om 22:00 los gelaten wordt door bv i3d, de servers vannacht pas geupgrade worden. Dat betekent dus dat je vanavond NIET met de nieuwe patch op de server kan spelen. Iets wat Fillipe kan beamen toen hij zojuist SF installeerde
nou DAN ga ik hem wel kopen hoorquote:Op dinsdag 22 november 2005 14:39 schreef Fillipe het volgende:
Voordeel van de SF installatie is echter wel dat je vorderingsbalk weer goed staat
Ja...dat kun je wel zeggen....quote:Op dinsdag 22 november 2005 17:04 schreef Zijpie het volgende:
ik hoor et al... drama dus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |