Gááást! Ik heb 2x een Gig geheugen gekocht, had 4x 256. En vervolgens ben je er niet om te testen!quote:Op donderdag 24 november 2005 17:04 schreef Fillipe het volgende:
Ik kan niet vanavond, eerst aan de studie en daarna lekker de kroeg in.
Hoop wel dat de server binnenkort weer online is
Hoe bagger kan je als bedrijf je spel patchen ? Volgens mij hebben tot nu alle patches problemen gehad met de installatie. Ik vraag me af wie hier nu schuldig aan is EA of Dice ? iig slaat het nergens op en is het spel groot geworden ondanks deze mensen en niet dankzij deze mensenquote:
Neem aan dat ze een perm ban hebben gekregen ? Ik zou ze graag aangeven bij BF2RankedServers.com maar ik lees net dat EA zo goed als geen actie onderneemt tegen dit soort mensen. Waarom ? Ze hebben het te druk met SF e.d. (lees: de serie uitmelken). Als je het graag wilt doe ik het alsnog maar als ik dit nu weer lees dan heb ik niet echt het idee dat het nut heeft.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:32 schreef Incolumis het volgende:
jezus wat een teamkillers weer, en allemaal van dezelfde clan, de UF kutkinders.
Zal wel weerquote:Op donderdag 24 november 2005 21:38 schreef Incolumis het volgende:
doe maar, die horen hier niet thuis
btw rcon ligt er weer uit volgens escape
zal ik dit maar proberen als ik hem opnieuw gedownload heb. jezus, heb al 3 dagen droog gestaan qua battlefield, alleen maar door die KLOTE PATCHquote:Op donderdag 24 november 2005 20:59 schreef Zijpie het volgende:
![]()
![]()
PATCH OPLOSSING MODE
![]()
![]()
![]()
Click the start button and click "Execute".
- Typ "regedit" (without the quotes)
- Go to the key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion
- In the right window doubleclick "ProgramFilesDir".
- The value of "ProgramFilesDir" is probably "c:\Program Files". Change this to a drive with at least of 3 GB of free space. For example, I changed it to "D:\Program Files" (I did create a d:\Program Files folder just to be sure).
- Run the patch.
- After you've patched BF2, make sure to change the value of "ProgramFilesDir" back to "c:\Program Files".
heeft goed gewerkt voor mij![]()
hoe meer doelwitten hoe beterquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:38 schreef Fillipe het volgende:
Vanmiddag weer lekker knallen en dan pas zondag weer, van het weekend maar weer eens naar ouders.
Btw, binnenkort ook nieuwe member erbij: Rog.
Jullie hebben hem vast wel een keer langs zien huppelen. Ken hem al een tijdje van America's Army en hij heeft nu eindelijk z'n systeem up to date om BF2 te spelen.
6711, welke gebruik jij?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gebruik je wel de juiste poort voor het connecten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |