Gááást! Ik heb 2x een Gig geheugen gekocht, had 4x 256. En vervolgens ben je er niet om te testen!quote:Op donderdag 24 november 2005 17:04 schreef Fillipe het volgende:
Ik kan niet vanavond, eerst aan de studie en daarna lekker de kroeg in.
Hoop wel dat de server binnenkort weer online is
Hoe bagger kan je als bedrijf je spel patchen ? Volgens mij hebben tot nu alle patches problemen gehad met de installatie. Ik vraag me af wie hier nu schuldig aan is EA of Dice ? iig slaat het nergens op en is het spel groot geworden ondanks deze mensen en niet dankzij deze mensenquote:
Neem aan dat ze een perm ban hebben gekregen ? Ik zou ze graag aangeven bij BF2RankedServers.com maar ik lees net dat EA zo goed als geen actie onderneemt tegen dit soort mensen. Waarom ? Ze hebben het te druk met SF e.d. (lees: de serie uitmelken). Als je het graag wilt doe ik het alsnog maar als ik dit nu weer lees dan heb ik niet echt het idee dat het nut heeft.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:32 schreef Incolumis het volgende:
jezus wat een teamkillers weer, en allemaal van dezelfde clan, de UF kutkinders.
Zal wel weerquote:Op donderdag 24 november 2005 21:38 schreef Incolumis het volgende:
doe maar, die horen hier niet thuis
btw rcon ligt er weer uit volgens escape
zal ik dit maar proberen als ik hem opnieuw gedownload heb. jezus, heb al 3 dagen droog gestaan qua battlefield, alleen maar door die KLOTE PATCHquote:Op donderdag 24 november 2005 20:59 schreef Zijpie het volgende:
![]()
![]()
PATCH OPLOSSING MODE
![]()
![]()
![]()
Click the start button and click "Execute".
- Typ "regedit" (without the quotes)
- Go to the key HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion
- In the right window doubleclick "ProgramFilesDir".
- The value of "ProgramFilesDir" is probably "c:\Program Files". Change this to a drive with at least of 3 GB of free space. For example, I changed it to "D:\Program Files" (I did create a d:\Program Files folder just to be sure).
- Run the patch.
- After you've patched BF2, make sure to change the value of "ProgramFilesDir" back to "c:\Program Files".
heeft goed gewerkt voor mij![]()
hoe meer doelwitten hoe beterquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:38 schreef Fillipe het volgende:
Vanmiddag weer lekker knallen en dan pas zondag weer, van het weekend maar weer eens naar ouders.
Btw, binnenkort ook nieuwe member erbij: Rog.
Jullie hebben hem vast wel een keer langs zien huppelen. Ken hem al een tijdje van America's Army en hij heeft nu eindelijk z'n systeem up to date om BF2 te spelen.
6711, welke gebruik jij?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Gebruik je wel de juiste poort voor het connecten?
heb je de anti alaising aan staan?quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:55 schreef diamondvoodoo het volgende:
Ff vraagje over NFSMW.... als ik level detail hoog zet reageerd het spel een fractie later op me toetsen die ik indruk, wanneer dit laag (lager) staat heb ik geen problemen. Is me videokaart nu te sloom voor het spel???
Ja AA staat op de helft zeg maar. Ik denk dat me kaart te langzaam is. Ik ga denk dalijk een nieuwe kopen 6600 GT ofzo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:25 schreef Sickert het volgende:
[..]
heb je de anti alaising aan staan?
ik hebhet zelfde als ik de aa te hoog heb staan niet met level detail
ahaquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja AA staat op de helft zeg maar. Ik denk dat me kaart te langzaam is. Ik ga denk dalijk een nieuwe kopen 6600 GT ofzo.
laten we het anders formuleren...quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hier sneeuwt het nog steeds volop. Rare herfst dit jaar...
waar moet ik die dan downloaden ? en wat is er mis met v 1.00 (die ze vanaf de geboorte krijgen)?quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:11 schreef JumperJack het volgende:
[..]
![]()
![]()
die kut patch is eindelijk geinstaleerd
![]()
![]()
![]()
idd zijn net de duitsers , maar dan een beetje ergerquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
Godverdomme! weer een dortenaar jezus ! en dat allemaal met 1 spelletje
5 al !
wie is er dan nog allemaal meer dordtenaar???quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:20 schreef Sickert het volgende:
[..]
Godverdomme! weer een dortenaar jezus ! en dat allemaal met 1 spelletje
5 al !
fijn dat dat zo is, maar zou die ban heeeeeeel misschien weer opgeheven kunnen wordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
BF2CC kan auto bannen op vloeken.
Och oefening baart kunst dat komt vanzelf.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:10 schreef Zijpie het volgende:
ok.. na weer een ronde er niks van gebakken te hebben..
ik speel bf nog niet zolang en ik heb dringend overlevingstips nodig want et komt heel zelden voor dat ik meer kill dan gekilled word..
Boffers geef mij aub wat bruikbare overlevingstips..
Morpheus, Jafarx, ene Viper (aantal topics terug), jij , ikquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:46 schreef JumperJack het volgende:
[..]
wie is er dan nog allemaal meer dordtenaar???![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:33 schreef kievit19 het volgende:
[..]
idd zijn net de duitsers , maar dan een beetje erger
dat ligt volgens mij aan de server ofzo ik zie het ook elke keer als ik het opstart net als dat er elke keer oman instondquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:37 schreef escape_nl het volgende:
Wat een ongelofelijke kutsoftware is dat Bf2cc.
Ik weet niet WIE elke keer de settings veranderd maar daar ben ik niet blij mee, swapping teams?? dat doe je maar bij de voetbalclub en zo nog meer settings, sjonge jonge.
maar kan asje asje asje blieft die ban op mijn account op de BoF server opgeheven wordenquote:Op vrijdag 25 november 2005 20:11 schreef JumperJack het volgende:
[..]
fijn dat dat zo is, maar zou die ban heeeeeeel misschien weer opgeheven kunnen worden![]()
kan wel zijn dat ik je ingehaald heb op de snelweg, voelde me als een vis in het water, lekker driften.quote:Op vrijdag 25 november 2005 16:58 schreef Suikermais het volgende:
potverdikkeme...over 8 kilometer met de auto heb ik zojuist bijna 1 uur gedaan. Dikke sneeuw..vrachtwagens die vastzaten. Tis dolle pret hier in 't oosten
Hier in R'kerk ook ff eerder op de avondquote:Op vrijdag 25 november 2005 21:25 schreef Incolumis het volgende:
[..]
kan wel zijn dat ik je ingehaald heb op de snelweg, voelde me als een vis in het water, lekker driften.![]()
komt NFS:U toch nog eens van pas
had net ook een paar keer dat de lichten heel snel uitgingen en weer aan, pc startte ineens opnieuw op, dus effe uitgehad.
Inderdaad viel mij ook al op. Eerst een halfuur alle settings netjes ingesteld (duurt onzettend lang werd elke keer van dat CC gedisconnect) en vervolgens zijn alle settings weer verandert!quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:37 schreef escape_nl het volgende:
Wat een ongelofelijke kutsoftware is dat Bf2cc.
Ik weet niet WIE elke keer de settings veranderd maar daar ben ik niet blij mee, swapping teams?? dat doe je maar bij de voetbalclub en zo nog meer settings, sjonge jonge.
Meldt je nou eens aan op bandoffokkers.nl !quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:20 schreef JumperJack het volgende:
[..]
maar kan asje asje asje blieft die ban op mijn account op de BoF server opgeheven worden![]()
![]()
'smekend'
mijn bf2 nick is jackjumpers_soul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |