Toch Daniel Daniel?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:38 schreef Dizer het volgende:
Wie kan die man nou zijn?? Herman of Rien?
Een ding is zo goed als zeker, Hannie heeft Frits niet vermoord. En als Frits wel dood is, dan zal het die gast zijn die nu bij Hannie is, hem hebben vermoord en zij moest er voor opdraaien
Jouw OP is mooiquote:
Ik ga het binnenkort weer updatenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:45 schreef DaMart het volgende:
Ps: kan het zijn dat we wat topics missen in de OP?
Dizer toch, loop je alweer achterquote:
schei toch uit jijquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:39 schreef Frey het volgende:
Binnenkort weer Ludo en Janine![]()
Het staat nu vast![]()
Anders doe ik het wel nuquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:47 schreef Frey het volgende:
[..]
Dizer toch, loop je alweer achter
Maar het blijft een fantastische OP![]()
Mijne kan dicht, ik heb 'm bewaard....quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:46 schreef Dizer het volgende:
Jouw OP is mooi
Deze mag sluiten als je wilt, of bewaar je hem voor haar echte terugkomst?
okidokequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
Mijne kan dicht, ik heb 'm bewaard....
't was weer een beetje de oude [Aukje] Charliequote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:49 schreef Dizer het volgende:
Maar back to topic, vinden jullie ook niet dat Charlie wel heel lief is tegen Govert?Lief van der
![]()
Komt rechtstreeks uit een Bassie en Adriaan afleveringquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:53 schreef pberends het volgende:
Die dikke detective blijft hilarisch.
Met z'n sleutelbosquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:57 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Komt rechtstreeks uit een Bassie en Adriaan aflevering.
visite moet de deur uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb het niet helemaal kunnen zienKreeg ineens visite !
Help me even, wat hadden Sophia & Janine met Charlie & Isabella te maken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:06 schreef Frey het volgende:
Ik weet nog hoe ik mij ergerde tijdens de eerste aflevering van seizoen 13 met Janine en Sophia.
Toen kreeg je de hele tijd Charlie en Isabella te zien![]()
Je begrijpt het verkeerd. Sophia en Janine waren de cliff. En GTST ging na de cliff verder met Charlie en Isabella en lieten Sophia en Janine achterwegen..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
Help me even, wat hadden Sophia & Janine met Charlie & Isabella te maken?
Niks. Ik wilde weten hoe het afliep met Janine die levend begraven was en hoe zij Sophia zou ontmaskeren, maar ze gingen steeds naar het lesbo lijntje van Charlie en Isabellaquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:20 schreef babette21 het volgende:
[..]
Help me even, wat hadden Sophia & Janine met Charlie & Isabella te maken?
Trix (quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:30 schreef Beaker het volgende:
Huh.....zo.....dat ben ik dan ff helemaal vergetenwaaraan en hoe dan
Rien![]()
Frits ook en jij hoopt toch ook dat hij terug komtquote:
ohja, toen hadden ze heel veel lijntjes in de laatste aflevering...quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:23 schreef Frey het volgende:
Niks. Ik wilde weten hoe het afliep met Janine die levend begraven was en hoe zij Sophia zou ontmaskeren, maar ze gingen steeds naar het lesbo lijntje van Charlie en Isabella![]()
http://us.imdb.com/name/nm0073029/quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:24 schreef pberends het volgende:
Waarom is er nog geen imdb profiel van Vincienzja of hoe dat ook..
Omdat op dit moment logischer klinkt en zo..quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Frits ook en jij hoopt toch ook dat hij terug komt![]()
Oh God, niet dat drugslijn van Rik. Wat was dat bagger zeg. En vooral nep inderdaad. Heeeellloooo, Linda Dekker all over againquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
ohja, toen hadden ze heel veel lijntjes in de laatste aflevering...
ik zat me daarbij niet zo aan die meiden te ergeren, maar vooral aan dat drugslijntje van Rik
behalve dat dat niet origineel meer was, onderbrak het idd constant het verhaaltje met Sophia
[én Marcus, om wie ik toen zo gelachen heb]
precies daarom was het zo vervelend, 't was echt één grote herhalingquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:38 schreef Dizer het volgende:
Heeeellloooo, Linda Dekker all over again![]()
Thailand dusquote:dezelfde douane is als die van Brazilië
Linda zat toch vast in Brazilie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies daarom was het zo vervelend, 't was echt één grote herhaling
[..]
Thailand dus
Maar de ontknoping was geniaal. Hoe Rik zijn dood in scène zette en hoe hij later ineens in de kerk verscheen. Meesterlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh God, niet dat drugslijn van Rik. Wat was dat bagger zeg.
nee in Thailand... na haar huwelijk met Erik vertrok ze naar Braziliëquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:48 schreef Dizer het volgende:
Linda zat toch vast in Brazilie?
Ah, dat was hetquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee in Thailand... na haar huwelijk met Erik vertrok ze naar Brazilië
Je krijgt een herkansing, want ik ga hem online zetten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die gingen ook later weg ,
Toen was het afgelopen.![]()
Dat is gaafquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Je krijgt een herkansing, want ik ga hem online zetten.
Okee even voor de duidelijkheid, Rien doorboord door een kogelregel met een metrailleur, zijn lichaam is begraven, terugkomen kan dus niet.quote:
Wat dacht jij dan kerel?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:26 schreef Frey het volgende:
En kijkt Heer van Bartolhoven al uit naar de aflevering van maandag?
Ik had eigenlijk wel een beetje verwacht dat ze het tot maandag zouden bewarenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan kerel?
Ik had nog gehoopt dat we vandaag al meer te zien kregen
Lidewij had het druk gisterenavond. Ze zat in 3 series: GTST, Samen en Grijpstra en De Gier.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat informatie over Lidewij Benus alias zuster Vincenza:
http://www.lyonpartners.nl/lidewij_benus.html
Wat is zij jong zegquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat informatie over Lidewij Benus alias zuster Vincenza:
http://www.lyonpartners.nl/lidewij_benus.html
Dankje Frey,quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Hier issie
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/afllfa.JPG]afbeelding][/url]
Aflevering van 14 oktober 2005
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Mooie meid is dat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:31 schreef miki het volgende:
Verheug me al op de aflevering van maandag!
Vast oud nieuws hier, maar Amber Teterissa gaat in GTST spelen (Anne Heistee in Kees&Co).[afbeelding]
Zal wel een dochter worden van de broer van Bar en Val...
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:09 schreef Frey het volgende:Bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De GTSTClub. Dit zijn zoals gewoonlijk vooruitzichtenquote:
Ach ja een beetje vreemd, maar wel lekkerquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Nina vreselijk. Vooral die kop, zo'n rare neus heeft ze.
Ik ookquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ach ja een beetje vreemd, maar wel lekker![]()
Vind ik dan he....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Telegraaf.
![]()
![]()
Niet waar hé
idd, NEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 17 oktober 2005 08:58 schreef DeTolk het volgende:
NEEEE !!! NIET HARMSEN!!
Doroquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:33 schreef Nano het volgende:
2004/2005: Pascalle, Tracy, Martine, Benjamin, Milan, Morris2, Valerie, Isabella, Yasmin, Amy, Stefano, Ray, Vincenza, Govert
Goh: Wie blijft er nog?![]()
ik heb ook niet zoveel met Harmsen, zal hem niet missen in de seriequote:Op maandag 17 oktober 2005 10:20 schreef Cheesecake het volgende:
Het werd wel tijd voor Harmsen om de serie te verlaten hoor. Zn verhaallijnen zijn nou niet bepaald sterk en die paar keer per week dat je hem ziet doet het ook niet.
Pascale en Tracy waren in 2003-2004 toch al weg?!quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:33 schreef Nano het volgende:
2004/2005: Pascalle, Tracy, Martine, Benjamin, Milan, Morris2, Valerie, Isabella, Yasmin, Amy, Stefano, Ray, Vincenza, Govert
Goh: Wie blijft er nog?![]()
BBQquote:Janine kijkt dood in de ogen![]()
Het is al een tijd niet even gemakkelijk in het leven van Janine Elschot. De ex-vrouw van Ludo Sanders moest haar dochter laten opnemen in een kliniek, haar relatie met Ray liep op de klippen en de verstandhouding met de oppas van haar dochter, Sjors Langeveld, is ook lang niet meer wat het geweest is, nu blijkt dat zij de waarheid over Martine Hafkamp heeft verzwegen.
Een vervelende periode dus, maar de ellende lijkt nog lang niet voorbij. Haar ex Ray is doorgeslagen en heeft haar meegenomen naar een klooster om haar zo te beschermen tegen Ludo. Maar daar aangekomen wordt de situatie alleen maar erger voor haar. De aardige zuster Vincenza wil Janine en Ray laten boeten voor haar verleden en blijkt daarvoor tot alles in staat.
Van Vincenza hoeft Janine dus al helemaal geen hulp te verwachten. Sterker nog, deze gestoorde non wil dat Janine naar de hel verdwijnt en treft daarvoor al lange tijd voorbereidingen. Maandag is het dan zover: Janine zal boeten voor haar zonden en komt terecht op de brandstapel die Vincenza speciaal voor haar heeft gemaakt. Terwijl de vlammen om haar heen oplaaien, moet ze vrezen voor haar leven. Het is maar te hopen dat er iemand is die haar op tijd uit haar lijden komt verlossen...
bron
quote:K. Bos uit Utrecht:
"Het verbaast mij dat ik geen enkel protest heb gehoord of gezien over de rol die de kloosterzusters in Goede Tijden, Slechte Tijden is toebedeeld. Zij worden afgeschilderd als een criminele bende. Schande dat dit op de Nederlandse tv wordt toegestaan en een schop onder de gordel van de kloosterorden."
BRON: NOS-TT P316
quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
K. Bos ziet blijkbaar het verschil niet tussen een pop en een actrice die een nep-non speelt.
Kennard Bos???quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:28 schreef Iwan1976 het volgende:
K. Bos uit Utrecht
Videorecordertje jij heb niet?quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:36 schreef GSMboy het volgende:
hehe, lol
Maar kan iemand even GTST capturen vanavond? Ik weet niet of ik kan kijken vanavond.
Dat was hij voor mij ookquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wel een beetje stom dat Ludo nu zogenaamd weer iets op z'n geweten heeft, waarom kan hij nooit eens echt de held van de dag zijn!
Ray was een beetje Huib #2 vandaag, maar verder was het wel een vermakelijke aflevering.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wel een beetje stom dat Ludo nu zogenaamd weer iets op z'n geweten heeft, waarom kan hij nooit eens echt de held van de dag zijn!
ja, maar ik kon er niet mee opnemen. Er is al kutbeeldkwaliteit al enkele dagen.quote:
Wat zeg je nou? Sjors mag er van mijn in blijven hoor!quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:34 schreef Frey het volgende:
Deze aflevering kan voor mij niet meer stuk. Toch nog mijn droomscènario.
Nu moeten ze die Sjors nog even zien te lozen.
Janine was bezig d'r longen uit d'r lijf te rochelen, lekker romantisch. Maar het was wel een fijne aflevering. Ik vond Janine wel erg rustig, hoe ze alles opnam. "Ach ja, bijna verbrand op de brandstapel, en nu heb ik m'n mooie groene shirtje weer aan, of er niks gebeurd is"quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:35 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Even hoopte ik dat Ludo en Janine zouden zoenen en dat Ray er dan een eind aan zou maken... Helaas..
Uhm....WHO CARES???quote:Maar wat is er nou met Ray gebeurd
Brand in Scala? Ook 1 hele aflevering!quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:32 schreef DaMart het volgende:
Leuke aflevering, volgens mij voor het eerst dat ze een hele aflevering wijdden aan het afronden van een enkele verhaallijn zonder onderbreking door saaiere verhaallijnen.
Ik denk trouwens dat Ludo Ray gewoon heeft laten gaan onder het mom van 'verdwijn en blijf bij Janine uit de buurt.'
Ik bedoel dat Janine haar moet lozen. Zij heeft niets te maken met de relatie tussen Ludo en Janine.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat zeg je nou? Sjors mag er van mijn in blijven hoor!![]()
Ik had gehoopt dat Ray zichzelf in het vuur flikkerde omdat ie zich schuldig voelde ofzo, maar het is zoals gewoonlijk weer een lafaard.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Het gaat er niet om dat 1 scene een hele aflevering vult, maar om een verhaallijn.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:50 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Brand in Scala? Ook 1 hele aflevering!
De terugkeer van Rick? Ook 1 aflevering.
Schietpartij met Tony in de kerk (afl. 2500), ook 1 aflevering.....
De gijzeling in de Rozenboom is dan een beter voorbeeld.quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat 1 scene een hele aflevering vult, maar om een verhaallijn.
Bij die gevallen die jij noemt kwamen diverse verhaallijnen bij elkaar, dat is wel wat anders.
Belgische politiequote:Op maandag 17 oktober 2005 22:03 schreef pberends het volgende:
Wat was de politie weer lak zeg. Duurde een kwartier voordat ze er eindelijk waren... terwijl er waarschijnlijk nog veel tijd tussen de scenes inzaten. Komen er 2 van die agentjes op plaats van delict (poging tot moord, mishandeling, ontvoering en niet te vergeten Godslastering ()), zonder uberhaupt recherche, die normaal alles moeten onderzoeken en ondervragen.
Zaten ze in België dan?quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:08 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Belgische politie
Anyway, die non was zelf een hoer...
maar die non komt vrij ooit over 5 jaar, en Ludo wordt dan gemarteld.
je kan wachten op zulke dingen
Ze wil haar niet ongerust makenquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:26 schreef K.V. het volgende:
Hoe vinden jullie het trouwens dat Ludo aan Janine verteld hoe bezorgd Nina wel niet was, maar dat Janine niet eventjes Nina opbelt om te vertellen dat alles goed gekomen is. Er waren volgens mij wel 3 gsm's in het klooster (Ludo, Nick, de detective...)
Moeten ze niet aan zijn grote liefde komenquote:Op maandag 17 oktober 2005 22:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is al het tweede (ex)vriendje van Janine dat verdwenen is dankzij Ludo (was paar jaar geleden ook al).
Ik wilde het ook al niet geloven. Ray die Janine zou redden? Kom nou! Niks Ray!quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:57 schreef Dizer het volgende:
Oh en trouwens, dit bewijst dat Nano dus niet altijd (en meestal dus ook NIET) gelijk heeft. Met der spoiler over dat Ray zichzelf in het vuur voor Janine ging gooien en Vincencsccscscsa meeneemt
Geweldig mooie scene's tussen Ludo en Janinequote:Op maandag 17 oktober 2005 23:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik wilde het ook al niet geloven. Ray die Janine zou redden? Kom nou! Niks Ray!
Ludo![]()
Dat zal dan niet meevallen voor jequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:13 schreef Dizer het volgende:
Deze week al?
Trouwens.. ik ga van 1 november t/m 9 november op vakantie... nou heb ik dus echt geen zin om een hele week GTST te gaan missen
klinkt als nee:)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:13 schreef Dizer het volgende:
Deze week al?
neem je het toch op.quote:Trouwens.. ik ga van 1 november t/m 9 november op vakantie... nou heb ik dus echt geen zin om een hele week GTST te gaan missen
Eerst doet ie het niet goed en nu heb je er weer geenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:20 schreef Dizer het volgende:
Dan moet ik mijn broer heel lief aanvragen. Ik zelf heb geen videorecorder
Ja daar baalde ik dus ook van, Ludo kan nooit de ultieme held zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alleen ze zijn gelijk al begonnen met wat heb je met hem gedaan en zo...
--> niet goed --> kapot --> weggegooidquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Eerst doet ie het niet goed en nu heb je er weer geen![]()
Maar ik heb het geoel dat Janine hem gaat geloven dit keer :quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja daar baalde ik dus ook van, Ludo kan nooit de ultieme held zijn![]()
Dat is ook zo. Het enige probleem is Sjors Langeveldquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar ik heb het geoel dat Janine hem gaat geloven dit keer :
Ze moet wel, al werd die Ray later weer wat normaler voor zijn doen, hij heeft haar toch maar ontvoerd van de bewoonde wereld, kinderen, huis, enz.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar ik heb het geoel dat Janine hem gaat geloven dit keer :
Janine en Daniel hebben nooooooooooit wat met elkaar gehad. Janine was verliefd op Daniel maar Daniel niet op haar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze moet wel, al werd die Ray later weer wat normaler voor zijn doen, hij heeft haar toch maar ontvoerd van de bewoonde wereld, kinderen, huis, enz.
Haar de eerste dagen vastgebonden en tegen haar wil vastgehouden, zo betrouwbaar is een 'niet-Ludo' dus ook weer niet.
De enige redelijk betrouwbare man die Janine heeft gehad was Daniël, zelfs Simon bedroog haar eenmalig met nota bene Martine Hafkamp!
De agenten hadden dan wel geen Vlaams accent, maar ze zaten echt in België.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:10 schreef pberends het volgende:
Zaten ze in België dan?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Janine en Daniel hebben nooooooooooit wat met elkaar gehad. Janine was verliefd op Daniel maar Daniel niet op haar.
Vanavond zijn er twee lijntjes die naar Linda kunnen linken:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:10 schreef Wup het volgende:
Linda Check, komt ze nog deze week?
Janine gaat nu werken in en sexclub.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:23 schreef babette21 het volgende:
Wat een leuke aflevering gisteren!
Ondanks het feit dat het wat nep was [het vuur stond zeker een meter vóór Janine]
& het eeuwige Ludo/Janine-gezeik, was het erg vermakelijk.
Met veel dank aan Vincenza, ik heb me rot gelachen om die vrouw!
Die gaan we zeker nog eens terugzien...
Serieslachtoffer Janine begint vast gewend te raken aan al het leed.
Wat volgt er na levend begraven en de brandstapel? vierendelen!?
volgens mij hadden ze wel wat... in die tijd met Wendelaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:02 schreef Dizer het volgende:
Janine en Daniel hebben nooooooooooit wat met elkaar gehad.
Janine was verliefd op Daniel maar Daniel niet op haar.
Nou dat je het zegt, hadden Daniël en Suzanne iets met elkaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij hadden ze wel wat... in die tijd met Wendela
of ben ik in de war met Daniël en Suzanne
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/janine.xmlquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Janine en Daniel hebben nooooooooooit wat met elkaar gehad. Janine was verliefd op Daniel maar Daniel niet op haar.
Jij hebt gelijk !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/janine.xml
(zie exen)
en
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/daniel.xml
Ken je soapgeschiedenis Dizer![]()
Het duurde overigens heel erg kort, want Daniël ging bij Simon in huis wonen en toen kwamen Janine en Simon elkaar iets te vaak tegen.
Er heeft zelfs nog een filmpje on line gestaan op gtst.nl waarbij Daniel en Janine aan het zoenen waren en dat Simon jaloers stond toe te kijken!
Had die non vorige week gedaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:25 schreef JohnDDD het volgende:
Hoe kwam Janine aan die felrode nagellak?
Gadver, mijn Janinewat doe jequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/janine.xml
(zie exen)
en
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/daniel.xml
Ken je soapgeschiedenis Dizer![]()
Het duurde overigens heel erg kort, want Daniël ging bij Simon in huis wonen en toen kwamen Janine en Simon elkaar iets te vaak tegen.
Er heeft zelfs nog een filmpje on line gestaan op gtst.nl waarbij Daniel en Janine aan het zoenen waren en dat Simon jaloers stond toe te kijken!
Was dat niet die Journalist van Het SPectrum?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gadver, mijn Janinewat doe je
En wie is die Rafael Prins nou weer
Het is de grootste sukkel die Janine ooit aan de haak heeft geslagenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:31 schreef JohnDDD het volgende:
yep volgens mij wel
of van een andere krant? iig een journalist
Komt me heeeel vaag voor. Zeker geen filmpje van he? ;|(quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is de grootste sukkel die Janine ooit aan de haak heeft geslagen.
Ze vroeg hem zelfs ten huwelijk, maar dat meende ze eigenlijk helemaal niet. Ze deed dat omdat ze (verrassing) niet terug naar Ludo wilde. Maar Rafaël kreeg dat door op het moment supreme, wan toen ze haar jawoord moest geven, keek ze eerst naar Ludo, die toen teleurgesteld vertrok. Vervolgens zei Rafaël "nee"![]()
Nee, die twee zijn totaal andere gasten. Dat zijn de foute periodes van Janine. Eigenlijk elke man is fout voor Janine, behalve Ludoquote:
Nee, dat was die journalist en weer een andere lover van Janine. Hij ontdekte dat Ludo achter de ontvoering van Meike en Lucas zat en chanteerde hem daarmee. Dat kwam hem echter duur te staanquote:
Zegt me écht he-le-maal niksquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:55 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Matthias Maat in Baantjer. Hij speelde dus Rafaël Prins in GTST.
Een boek. Geen Artikel. Toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
Zegt me écht he-le-maal niks
Sebastiaan weet ik nog wel, die schreef 'n artikel over Ludo
kan, weet ik niet meerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:09 schreef Dizer het volgende:
Een boek. Geen Artikel. Toch?
Ik kan hem helemaal niet meer herrinerenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:55 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Ja dat heb ik dus ook he? Helemaal niks....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik kan hem helemaal niet meer herrineren![]()
![]()
ook die foto van hem doet me nergens aan denken in GTST![]()
Het was ook totaal geen boeiend personagequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook he? Helemaal niks....
GTST bestaat al zolang dat je gewoon veel personage's niets van kan herrineren !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook he? Helemaal niks....
Precies Roxyquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:11 schreef GSMboy het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/prive/tekeningnina.xml
Goh, wat kon Nina mooi tekenen, hoe Roxy jaaren geleden van de trap af mieterde.
(je kan voor deze URL misschien een gratis RTL Passport account nodig hebben)
Dat was ook het eerste waar ik aandacht toen ik het zag op de tvquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:57 schreef Dizer het volgende:
Oh en trouwens, dit bewijst dat Nano dus niet altijd (en meestal dus ook NIET) gelijk heeft. Met der spoiler over dat Ray zichzelf in het vuur voor Janine ging gooien en Vincencsccscscsa meeneemt
i do!quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:48 schreef HERRIESTOPPER het volgende:
[..]
Janine was bezig d'r longen uit d'r lijf te rochelen, lekker romantisch. Maar het was wel een fijne aflevering. Ik vond Janine wel erg rustig, hoe ze alles opnam. "Ach ja, bijna verbrand op de brandstapel, en nu heb ik m'n mooie groene shirtje weer aan, of er niks gebeurd is"Ik mist één ding...Janine's thuiskomst: moeder en dochter weer samen! Maar dat zal dan morgen wel komen.
[..]
Uhm....WHO CARES???![]()
Volgens mij is Frey de enige die kan/doet...maar meestal vrijdag als ik me niet vergis...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:35 schreef GSMboy het volgende:
Wel leuk dat dossier. maar kan iemand misschien de aflevering van Maandag online zetten als dat mogelijk is?
Ja, want op vrijdag staat de week erop en sluit ik de DVD afquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij is Frey de enige die kan/doet...maar meestal vrijdag als ik me niet vergis...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go Janine
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Als ze zich er weer mee bemoeit, zal ze ook wel van Nina de wind van voren krijgenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:22 schreef DeTolk het volgende:
arme sjors
verdwenen.... Ludo is veel te laf voor moordquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:16 schreef Nano het volgende:
Dit is het laatste wat wij ooit van Ray zullen zien. Is hij vermoord of is hij verdwenen?
Flinke beloning... doet Meta ineens de deur open.quote:
Is genoeg voor mij. Rayquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:16 schreef Nano het volgende:
We zullen dus nooit weten wat er met Ray is gebeurd, want er is een afscheidsfotoalbum aangemaakt voor hem.
Dit is het laatste wat wij ooit van Ray zullen zien. Is hij vermoord of is hij verdwenen?
ik wil Bing hier graag even aan toevoegenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nogmaals een algemene opmerking van mij, de cast is nu welhaast volmaakt, er zitten alleen 2 personages in die maar niet weg te slaan zijn:
Charlie![]()
en Morris
![]()
![]()
Ik kijk nog steeds uit naar de dag dat ze (in Morris geval letterlijk) opflikkeren!
Nu is het goed, alleen ik vrees dat de nieuwe Arnie tegen gaat vallen, omdat het gewoon ongeloofwaardig is. Wedden dat de nieuwe Arnie en Laura nooit in een fotoboek gaan kijken.quote:
Hoe kom jij bij een 'nieuwe Arnie'?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Nu is het goed, alleen ik vrees dat de nieuwe Arnie tegen gaat vallen, omdat het gewoon ongeloofwaardig is. Wedden dat de nieuwe Arnie en Laura nooit in een fotoboek gaan kijken.
Dat zou jij toch moeten weten als geruchten-verspreider.quote:
De afleveringen worden steeds mooie dat ligt ook aan de cast..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef Frey het volgende:
Ik vind de cast ook wel aardig nu, alleen moeten sommige personages wat meer pit hebben.
Namen en uitleg?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef Frey het volgende:
Ik vind de cast ook wel aardig nu, alleen moeten sommige personages wat meer pit hebben.
Morris heeft wel pit hoor, maar het is gewoon een egoïstische hypocriete en vooral lompe zak die op iedereen iets te zeiken heeft, behalve zichzelfquote:
ja je moet ook wel direct overzappen he, niet tien minuten laterquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Bedoelje in De 25 ?
Ik zet hem nu aan en zag Marco Borsato .![]()
En als ik jou bericht niet eerder zietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja je moet ook wel direct overzappen he, niet tien minuten later
L,R&J stonden op #6, MB op #3 en #1.....
Ludo heeft gewoon een stabiele persoonlijkheid en gelooft in zichzelf, Ray is gewoon een verwarde stuntelige sulquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Trouwens raar hoe Ludo twee keer toe Ray op de grond kreeg.
Ray is toch veel groter en gespierder?
Heer van Bartolhoven spreekt uit ervaringquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ludo heeft gewoon een stabiele persoonlijkheid en gelooft in zichzelf, Ray is gewoon een verwarde stuntelige sul![]()
heb even gesnuffelt en weet nu zeker dat ik deze Rafaël nooit heb gezien...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:55 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Als het om Ludo gaat bedoel je neem ik aan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Heer van Bartolhoven spreekt uit ervaring![]()
Welk seizoen was dat? Welk aflevering? Welke verhaallijnen liepen nog meer dan?quote:
Geen idee wanneer precies, maar ik herinner me deze lijn nog goedquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welk seizoen was dat? Welk aflevering? Welke verhaallijnen liepen nog meer dan?
Wow... alles wat ik vergeten was herinner ik me weer als jullie het weer zeggen, maar dit
Misschien heb ik het echt heel diep begraven omdat ik het zo erg vond
bij mij?!? kan het me ook écht niet herinneren, totale black-out....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:36 schreef Dizer het volgende:
Ik kan me er dus echt TOTAAL niks van herinnerenWAAR WAS IK???
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is de grootste sukkel die Janine ooit aan de haak heeft geslagen.
Ze vroeg hem zelfs ten huwelijk, maar dat meende ze eigenlijk helemaal niet. Ze deed dat omdat ze (verrassing) niet terug naar Ludo wilde. Maar Rafaël kreeg dat door op het moment supreme, wan toen ze haar jawoord moest geven, keek ze eerst naar Ludo, die toen teleurgesteld vertrok. Vervolgens zei Rafaël "nee"![]()
Ze heeft wel een halve kip in d'r haar gestoken voor die gozer. Moet toch heel wat zijn geweest.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb even gesnuffelt en weet nu zeker dat ik deze Rafaël nooit heb gezien...
soapbruiloften vergeet ik al niet snel, en dit soort jurken al helemaal niet......
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bron: www.anp.nl
En nog zegt het me niets.. misschien een klein beetje.. maar als ik die foto's zie... total blackout netals Babs.quote:
bedankt voor de herhaling, maar 't zegt me ook mét foto's helemaal niks....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:46 schreef Frey het volgende:
uitleg
Nou, dan pak ik even de CD-rom erbij. Misschien dat daar genoeg info op staatquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
En nog zegt het me niets.. misschien een klein beetje.. maar als ik die foto's zie... total blackout netals Babs.
Ja, maar dan moet ik weer zo gaan zoekenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:07 schreef Dizer het volgende:Is er een filpmje van te zien op de cd-rom?
Weet ik niets meer vanquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:05 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet ook nog wat ze daarna buiten zeiden
(ongeveer)
Rafaël: Weet je nog wat je deed toen je antwoord moest geven?
Janine: Ja! Ik zei ja!
Rafaël: Je keek naar Ludo.
Voor wat hoort wat, heb ook altijd op jouw command de OP aangepast en zoquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik weer zo gaan zoeken
Maar altijd erg laat, dus mag ik ook even wachtenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat, heb ook altijd op jouw command de OP aangepast en zo![]()
Hij ziet weer alleen Kimquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:51 schreef DeTolk het volgende:
die laatste foto... Kim op de achtergrond
Fijn, een medestander!! [Ik kwam laatst al met dezelfde theorie]quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:36 schreef JohnDDD het volgende:
dit zijn de hints idd... ze zei laatst ook heel nadrukkelijk "ik deed álles voor Frits"quote:jongens ik denk echt dat frits hartstikke levend is
wat dachten jullie ervan dat die hannie gisteravond zei "toen frits werd vermoord..." en dat dian toen zei "toen JIJ frits vermoordde..."
ik ga nog steeds voor De Dagobertquote:ik vond het ook frappant dat ze meteen vertelde waar die andere helft zich bevond
Mee eensquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:42 schreef Nano het volgende:
Als het Frits echt is, mag hij alleen door Casper van Bohemen gespeeld worden.![]()
Wordt tijd voor ene clubjequote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
Fijn, een medestander!! [Ik kwam laatst al met dezelfde theorie]
"quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
dit zijn de hints idd... ze zei laatst ook heel nadrukkelijk "ik deed álles voor Frits"
dat betekent dus ook dat ze wil zitten voor een moord die ze niet gepleegd heeft...
daarom vroeg ik laatst ook in hoeverre Hannie in beeld was tijdens de moord,
ik kan me alleen nog herinneren dat ze opgepakt werd & schuld bekende
[..]
ik ga nog steeds voor De Dagobert
het is wel een leuk lijntje, kunnen weer ouderwets speculeren zo
dat beeld van Frits, dat altijd op zijn bureau stond.... Dian heeft 'm nu, als soort van erfstukquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:55 schreef JohnDDD het volgende:
De Dagobert?
Hee dat deed ik ook hoor! Met zo een theorie komenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
"zo een theorie" of "deze theorie" ??quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hee dat deed ik ook hoor! Met zo een theorie komen![]()
Niet echt deze theorie, maar ik vroeg me af of zijn lichaam nog in beeld is geweest na die televisie-bad scene. Indien dit niet zo is kan hij dus nog leven.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
"zo een theorie" of "deze theorie" ??
in dat laatste geval mag je bij Dizer's "Frits leeft nog en Hannie zit voor Jan Lul vast"-club
Je zag hem duidelijk dood in bad liggen !quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niet echt deze theorie, maar ik vroeg me af of zijn lichaam nog in beeld is geweest na die televisie-bad scene. Indien dit niet zo is kan hij dus nog leven.
En even terzijde, een heer zoals mengt zich niet in groepjes en clubjes, maar houdt het overzicht![]()
Lindaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:29 schreef Nano het volgende:
Volgens mij is het volgende week zo ver.
Dit is toch echt de druppel die de emmer doet overlopen, als er ineens een zeer ongewenste gast bij Laura op de stoep staat.
Misschien hield ie zich wel voor doodquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je zag hem duidelijk dood in bad liggen !
Voor wie?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien hield ie zich wel voor dood
Ik herken alleen Christophe Haddad, wie zijn de anderen?quote:
Sebastiaan Labrie (Ray) en Wik Jongsma (Govert) recast.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik herken alleen Christophe Haddad, wie zijn de anderen?
Is dat Ray? Ik zie geen tatoo boven zijn billenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:18 schreef Nano het volgende:
[..]
Sebastiaan Labrie (Ray) en Wik Jongsma (Govert) recast.![]()
Hij heeft er op zijn buik, op zijn rug volgens mij niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is dat Ray? Ik zie geen tatoo boven zijn billen
Jawel, hij heeft er een op zijn onderrug. Was laatst duidelijk te zienquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:22 schreef Nano het volgende:
[..]
Hij heeft er op zijn buik, op zijn rug volgens mij niet.
Die foto is ookal oud. Toen gingen ze samen met Winston Post en Bas Muijs racen in de Ardennen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft er een op zijn onderrug. Was laatst duidelijk te zien
Doe normaaaaal.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:26 schreef Frey het volgende:
Ik hoop op een hereniging voor Laura en Robert![]()
Hey! Doe es gewoon!!! Robert en Barbara horen bij elkaarquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:26 schreef Frey het volgende:
Ik hoop op een hereniging voor Laura en Robert![]()
Volgens mij is die tatoo ook vrij nieuwquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:26 schreef Nano het volgende:
[..]
Die foto is ookal oud. Toen gingen ze samen met Winston Post en Bas Muijs racen in de Ardennen.
Niet zoals Laura en Robert bij elkaar horenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey! Doe es gewoon!!! Robert en Barbara horen bij elkaar
Janine en Ludo ja, maar Laura en Robert nietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Niet zoals Laura en Robert bij elkaar horen![]()
Allemaalquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Janine en Ludo ja, maar Laura en Robert niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |