Het was ook totaal geen boeiend personagequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook he? Helemaal niks....
GTST bestaat al zolang dat je gewoon veel personage's niets van kan herrineren !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook he? Helemaal niks....
Precies Roxyquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:11 schreef GSMboy het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/prive/tekeningnina.xml
Goh, wat kon Nina mooi tekenen, hoe Roxy jaaren geleden van de trap af mieterde.
(je kan voor deze URL misschien een gratis RTL Passport account nodig hebben)
Dat was ook het eerste waar ik aandacht toen ik het zag op de tvquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:57 schreef Dizer het volgende:
Oh en trouwens, dit bewijst dat Nano dus niet altijd (en meestal dus ook NIET) gelijk heeft. Met der spoiler over dat Ray zichzelf in het vuur voor Janine ging gooien en Vincencsccscscsa meeneemt
i do!quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:48 schreef HERRIESTOPPER het volgende:
[..]
Janine was bezig d'r longen uit d'r lijf te rochelen, lekker romantisch. Maar het was wel een fijne aflevering. Ik vond Janine wel erg rustig, hoe ze alles opnam. "Ach ja, bijna verbrand op de brandstapel, en nu heb ik m'n mooie groene shirtje weer aan, of er niks gebeurd is"Ik mist één ding...Janine's thuiskomst: moeder en dochter weer samen! Maar dat zal dan morgen wel komen.
[..]
Uhm....WHO CARES???![]()
Volgens mij is Frey de enige die kan/doet...maar meestal vrijdag als ik me niet vergis...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:35 schreef GSMboy het volgende:
Wel leuk dat dossier. maar kan iemand misschien de aflevering van Maandag online zetten als dat mogelijk is?
Ja, want op vrijdag staat de week erop en sluit ik de DVD afquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij is Frey de enige die kan/doet...maar meestal vrijdag als ik me niet vergis...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go Janine
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Als ze zich er weer mee bemoeit, zal ze ook wel van Nina de wind van voren krijgenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:22 schreef DeTolk het volgende:
arme sjors
verdwenen.... Ludo is veel te laf voor moordquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:16 schreef Nano het volgende:
Dit is het laatste wat wij ooit van Ray zullen zien. Is hij vermoord of is hij verdwenen?
Flinke beloning... doet Meta ineens de deur open.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |