Nou dat je het zegt, hadden Daniël en Suzanne iets met elkaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij hadden ze wel wat... in die tijd met Wendela
of ben ik in de war met Daniël en Suzanne
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/janine.xmlquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Janine en Daniel hebben nooooooooooit wat met elkaar gehad. Janine was verliefd op Daniel maar Daniel niet op haar.
Jij hebt gelijk !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/janine.xml
(zie exen)
en
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/daniel.xml
Ken je soapgeschiedenis Dizer![]()
Het duurde overigens heel erg kort, want Daniël ging bij Simon in huis wonen en toen kwamen Janine en Simon elkaar iets te vaak tegen.
Er heeft zelfs nog een filmpje on line gestaan op gtst.nl waarbij Daniel en Janine aan het zoenen waren en dat Simon jaloers stond toe te kijken!
Had die non vorige week gedaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:25 schreef JohnDDD het volgende:
Hoe kwam Janine aan die felrode nagellak?
Gadver, mijn Janinewat doe jequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 11:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/janine.xml
(zie exen)
en
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/daniel.xml
Ken je soapgeschiedenis Dizer![]()
Het duurde overigens heel erg kort, want Daniël ging bij Simon in huis wonen en toen kwamen Janine en Simon elkaar iets te vaak tegen.
Er heeft zelfs nog een filmpje on line gestaan op gtst.nl waarbij Daniel en Janine aan het zoenen waren en dat Simon jaloers stond toe te kijken!
Was dat niet die Journalist van Het SPectrum?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gadver, mijn Janinewat doe je
En wie is die Rafael Prins nou weer
Het is de grootste sukkel die Janine ooit aan de haak heeft geslagenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:31 schreef JohnDDD het volgende:
yep volgens mij wel
of van een andere krant? iig een journalist
Komt me heeeel vaag voor. Zeker geen filmpje van he? ;|(quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is de grootste sukkel die Janine ooit aan de haak heeft geslagen.
Ze vroeg hem zelfs ten huwelijk, maar dat meende ze eigenlijk helemaal niet. Ze deed dat omdat ze (verrassing) niet terug naar Ludo wilde. Maar Rafaël kreeg dat door op het moment supreme, wan toen ze haar jawoord moest geven, keek ze eerst naar Ludo, die toen teleurgesteld vertrok. Vervolgens zei Rafaël "nee"![]()
Nee, die twee zijn totaal andere gasten. Dat zijn de foute periodes van Janine. Eigenlijk elke man is fout voor Janine, behalve Ludoquote:
Nee, dat was die journalist en weer een andere lover van Janine. Hij ontdekte dat Ludo achter de ontvoering van Meike en Lucas zat en chanteerde hem daarmee. Dat kwam hem echter duur te staanquote:
Zegt me écht he-le-maal niksquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:55 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Matthias Maat in Baantjer. Hij speelde dus Rafaël Prins in GTST.
Een boek. Geen Artikel. Toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
Zegt me écht he-le-maal niks
Sebastiaan weet ik nog wel, die schreef 'n artikel over Ludo
kan, weet ik niet meerquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 13:09 schreef Dizer het volgende:
Een boek. Geen Artikel. Toch?
Ik kan hem helemaal niet meer herrinerenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:55 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Matthias Maat in Baantjer. Hij speelde dus Rafaël Prins in GTST.
Ja dat heb ik dus ook he? Helemaal niks....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik kan hem helemaal niet meer herrineren![]()
![]()
ook die foto van hem doet me nergens aan denken in GTST![]()
Het was ook totaal geen boeiend personagequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook he? Helemaal niks....
GTST bestaat al zolang dat je gewoon veel personage's niets van kan herrineren !quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook he? Helemaal niks....
Precies Roxyquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:11 schreef GSMboy het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/prive/tekeningnina.xml
Goh, wat kon Nina mooi tekenen, hoe Roxy jaaren geleden van de trap af mieterde.
(je kan voor deze URL misschien een gratis RTL Passport account nodig hebben)
Dat was ook het eerste waar ik aandacht toen ik het zag op de tvquote:Op maandag 17 oktober 2005 23:57 schreef Dizer het volgende:
Oh en trouwens, dit bewijst dat Nano dus niet altijd (en meestal dus ook NIET) gelijk heeft. Met der spoiler over dat Ray zichzelf in het vuur voor Janine ging gooien en Vincencsccscscsa meeneemt
i do!quote:Op maandag 17 oktober 2005 21:48 schreef HERRIESTOPPER het volgende:
[..]
Janine was bezig d'r longen uit d'r lijf te rochelen, lekker romantisch. Maar het was wel een fijne aflevering. Ik vond Janine wel erg rustig, hoe ze alles opnam. "Ach ja, bijna verbrand op de brandstapel, en nu heb ik m'n mooie groene shirtje weer aan, of er niks gebeurd is"Ik mist één ding...Janine's thuiskomst: moeder en dochter weer samen! Maar dat zal dan morgen wel komen.
[..]
Uhm....WHO CARES???![]()
Volgens mij is Frey de enige die kan/doet...maar meestal vrijdag als ik me niet vergis...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:35 schreef GSMboy het volgende:
Wel leuk dat dossier. maar kan iemand misschien de aflevering van Maandag online zetten als dat mogelijk is?
Ja, want op vrijdag staat de week erop en sluit ik de DVD afquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 17:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Volgens mij is Frey de enige die kan/doet...maar meestal vrijdag als ik me niet vergis...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go Janine
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Als ze zich er weer mee bemoeit, zal ze ook wel van Nina de wind van voren krijgenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:22 schreef DeTolk het volgende:
arme sjors
verdwenen.... Ludo is veel te laf voor moordquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:16 schreef Nano het volgende:
Dit is het laatste wat wij ooit van Ray zullen zien. Is hij vermoord of is hij verdwenen?
Flinke beloning... doet Meta ineens de deur open.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |