Is genoeg voor mij. Rayquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:16 schreef Nano het volgende:
We zullen dus nooit weten wat er met Ray is gebeurd, want er is een afscheidsfotoalbum aangemaakt voor hem.
Dit is het laatste wat wij ooit van Ray zullen zien. Is hij vermoord of is hij verdwenen?
ik wil Bing hier graag even aan toevoegenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nogmaals een algemene opmerking van mij, de cast is nu welhaast volmaakt, er zitten alleen 2 personages in die maar niet weg te slaan zijn:
Charlie![]()
en Morris
![]()
![]()
Ik kijk nog steeds uit naar de dag dat ze (in Morris geval letterlijk) opflikkeren!
Nu is het goed, alleen ik vrees dat de nieuwe Arnie tegen gaat vallen, omdat het gewoon ongeloofwaardig is. Wedden dat de nieuwe Arnie en Laura nooit in een fotoboek gaan kijken.quote:
Hoe kom jij bij een 'nieuwe Arnie'?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 20:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Nu is het goed, alleen ik vrees dat de nieuwe Arnie tegen gaat vallen, omdat het gewoon ongeloofwaardig is. Wedden dat de nieuwe Arnie en Laura nooit in een fotoboek gaan kijken.
Dat zou jij toch moeten weten als geruchten-verspreider.quote:
De afleveringen worden steeds mooie dat ligt ook aan de cast..quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef Frey het volgende:
Ik vind de cast ook wel aardig nu, alleen moeten sommige personages wat meer pit hebben.
Namen en uitleg?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:03 schreef Frey het volgende:
Ik vind de cast ook wel aardig nu, alleen moeten sommige personages wat meer pit hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |