Wat dacht jij dan kerel?quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:26 schreef Frey het volgende:
En kijkt Heer van Bartolhoven al uit naar de aflevering van maandag?
Ik had eigenlijk wel een beetje verwacht dat ze het tot maandag zouden bewarenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan kerel?
Ik had nog gehoopt dat we vandaag al meer te zien kregen
Lidewij had het druk gisterenavond. Ze zat in 3 series: GTST, Samen en Grijpstra en De Gier.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat informatie over Lidewij Benus alias zuster Vincenza:
http://www.lyonpartners.nl/lidewij_benus.html
Wat is zij jong zegquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wat informatie over Lidewij Benus alias zuster Vincenza:
http://www.lyonpartners.nl/lidewij_benus.html
Dankje Frey,quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 02:02 schreef Frey het volgende:
[..]
Hier issie
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/afllfa.JPG]afbeelding][/url]
Aflevering van 14 oktober 2005
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Mooie meid is dat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:31 schreef miki het volgende:
Verheug me al op de aflevering van maandag!
Vast oud nieuws hier, maar Amber Teterissa gaat in GTST spelen (Anne Heistee in Kees&Co).[afbeelding]
Zal wel een dochter worden van de broer van Bar en Val...
quote:Op zondag 16 oktober 2005 17:09 schreef Frey het volgende:Bron?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De GTSTClub. Dit zijn zoals gewoonlijk vooruitzichtenquote:
Ach ja een beetje vreemd, maar wel lekkerquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Nina vreselijk. Vooral die kop, zo'n rare neus heeft ze.
Ik ookquote:Op zondag 16 oktober 2005 22:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ach ja een beetje vreemd, maar wel lekker![]()
Vind ik dan he....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: Telegraaf.
![]()
![]()
Niet waar hé
idd, NEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 17 oktober 2005 08:58 schreef DeTolk het volgende:
NEEEE !!! NIET HARMSEN!!
Doroquote:Op maandag 17 oktober 2005 10:33 schreef Nano het volgende:
2004/2005: Pascalle, Tracy, Martine, Benjamin, Milan, Morris2, Valerie, Isabella, Yasmin, Amy, Stefano, Ray, Vincenza, Govert
Goh: Wie blijft er nog?![]()
ik heb ook niet zoveel met Harmsen, zal hem niet missen in de seriequote:Op maandag 17 oktober 2005 10:20 schreef Cheesecake het volgende:
Het werd wel tijd voor Harmsen om de serie te verlaten hoor. Zn verhaallijnen zijn nou niet bepaald sterk en die paar keer per week dat je hem ziet doet het ook niet.
Pascale en Tracy waren in 2003-2004 toch al weg?!quote:Op maandag 17 oktober 2005 10:33 schreef Nano het volgende:
2004/2005: Pascalle, Tracy, Martine, Benjamin, Milan, Morris2, Valerie, Isabella, Yasmin, Amy, Stefano, Ray, Vincenza, Govert
Goh: Wie blijft er nog?![]()
BBQquote:Janine kijkt dood in de ogen![]()
Het is al een tijd niet even gemakkelijk in het leven van Janine Elschot. De ex-vrouw van Ludo Sanders moest haar dochter laten opnemen in een kliniek, haar relatie met Ray liep op de klippen en de verstandhouding met de oppas van haar dochter, Sjors Langeveld, is ook lang niet meer wat het geweest is, nu blijkt dat zij de waarheid over Martine Hafkamp heeft verzwegen.
Een vervelende periode dus, maar de ellende lijkt nog lang niet voorbij. Haar ex Ray is doorgeslagen en heeft haar meegenomen naar een klooster om haar zo te beschermen tegen Ludo. Maar daar aangekomen wordt de situatie alleen maar erger voor haar. De aardige zuster Vincenza wil Janine en Ray laten boeten voor haar verleden en blijkt daarvoor tot alles in staat.
Van Vincenza hoeft Janine dus al helemaal geen hulp te verwachten. Sterker nog, deze gestoorde non wil dat Janine naar de hel verdwijnt en treft daarvoor al lange tijd voorbereidingen. Maandag is het dan zover: Janine zal boeten voor haar zonden en komt terecht op de brandstapel die Vincenza speciaal voor haar heeft gemaakt. Terwijl de vlammen om haar heen oplaaien, moet ze vrezen voor haar leven. Het is maar te hopen dat er iemand is die haar op tijd uit haar lijden komt verlossen...
bron
quote:K. Bos uit Utrecht:
"Het verbaast mij dat ik geen enkel protest heb gehoord of gezien over de rol die de kloosterzusters in Goede Tijden, Slechte Tijden is toebedeeld. Zij worden afgeschilderd als een criminele bende. Schande dat dit op de Nederlandse tv wordt toegestaan en een schop onder de gordel van de kloosterorden."
BRON: NOS-TT P316
quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
K. Bos ziet blijkbaar het verschil niet tussen een pop en een actrice die een nep-non speelt.
Kennard Bos???quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:28 schreef Iwan1976 het volgende:
K. Bos uit Utrecht
Videorecordertje jij heb niet?quote:Op maandag 17 oktober 2005 18:36 schreef GSMboy het volgende:
hehe, lol
Maar kan iemand even GTST capturen vanavond? Ik weet niet of ik kan kijken vanavond.
Dat was hij voor mij ookquote:Op maandag 17 oktober 2005 21:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Wel een beetje stom dat Ludo nu zogenaamd weer iets op z'n geweten heeft, waarom kan hij nooit eens echt de held van de dag zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |