Morris heeft wel pit hoor, maar het is gewoon een egoïstische hypocriete en vooral lompe zak die op iedereen iets te zeiken heeft, behalve zichzelfquote:
ja je moet ook wel direct overzappen he, niet tien minuten laterquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:25 schreef Haaibaaike het volgende:
Bedoelje in De 25 ?
Ik zet hem nu aan en zag Marco Borsato .![]()
En als ik jou bericht niet eerder zietquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja je moet ook wel direct overzappen he, niet tien minuten later
L,R&J stonden op #6, MB op #3 en #1.....
Ludo heeft gewoon een stabiele persoonlijkheid en gelooft in zichzelf, Ray is gewoon een verwarde stuntelige sulquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Trouwens raar hoe Ludo twee keer toe Ray op de grond kreeg.
Ray is toch veel groter en gespierder?
Heer van Bartolhoven spreekt uit ervaringquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ludo heeft gewoon een stabiele persoonlijkheid en gelooft in zichzelf, Ray is gewoon een verwarde stuntelige sul![]()
heb even gesnuffelt en weet nu zeker dat ik deze Rafaël nooit heb gezien...quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:55 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Matthias Maat in Baantjer. Hij speelde dus Rafaël Prins in GTST.
Als het om Ludo gaat bedoel je neem ik aan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Heer van Bartolhoven spreekt uit ervaring![]()
Welk seizoen was dat? Welk aflevering? Welke verhaallijnen liepen nog meer dan?quote:
Geen idee wanneer precies, maar ik herinner me deze lijn nog goedquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welk seizoen was dat? Welk aflevering? Welke verhaallijnen liepen nog meer dan?
Wow... alles wat ik vergeten was herinner ik me weer als jullie het weer zeggen, maar dit
Misschien heb ik het echt heel diep begraven omdat ik het zo erg vond
bij mij?!? kan het me ook écht niet herinneren, totale black-out....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:36 schreef Dizer het volgende:
Ik kan me er dus echt TOTAAL niks van herinnerenWAAR WAS IK???
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 12:35 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is de grootste sukkel die Janine ooit aan de haak heeft geslagen.
Ze vroeg hem zelfs ten huwelijk, maar dat meende ze eigenlijk helemaal niet. Ze deed dat omdat ze (verrassing) niet terug naar Ludo wilde. Maar Rafaël kreeg dat door op het moment supreme, wan toen ze haar jawoord moest geven, keek ze eerst naar Ludo, die toen teleurgesteld vertrok. Vervolgens zei Rafaël "nee"![]()
Ze heeft wel een halve kip in d'r haar gestoken voor die gozer. Moet toch heel wat zijn geweest.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb even gesnuffelt en weet nu zeker dat ik deze Rafaël nooit heb gezien...
soapbruiloften vergeet ik al niet snel, en dit soort jurken al helemaal niet......
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
bron: www.anp.nl
En nog zegt het me niets.. misschien een klein beetje.. maar als ik die foto's zie... total blackout netals Babs.quote:
bedankt voor de herhaling, maar 't zegt me ook mét foto's helemaal niks....quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:46 schreef Frey het volgende:
uitleg
Nou, dan pak ik even de CD-rom erbij. Misschien dat daar genoeg info op staatquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 23:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
En nog zegt het me niets.. misschien een klein beetje.. maar als ik die foto's zie... total blackout netals Babs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |