Je zag hem duidelijk dood in bad liggen !quote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Niet echt deze theorie, maar ik vroeg me af of zijn lichaam nog in beeld is geweest na die televisie-bad scene. Indien dit niet zo is kan hij dus nog leven.
En even terzijde, een heer zoals mengt zich niet in groepjes en clubjes, maar houdt het overzicht![]()
Lindaquote:Op woensdag 19 oktober 2005 21:29 schreef Nano het volgende:
Volgens mij is het volgende week zo ver.
Dit is toch echt de druppel die de emmer doet overlopen, als er ineens een zeer ongewenste gast bij Laura op de stoep staat.
Misschien hield ie zich wel voor doodquote:Op woensdag 19 oktober 2005 20:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je zag hem duidelijk dood in bad liggen !
Voor wie?quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Misschien hield ie zich wel voor dood
Ik herken alleen Christophe Haddad, wie zijn de anderen?quote:
Sebastiaan Labrie (Ray) en Wik Jongsma (Govert) recast.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik herken alleen Christophe Haddad, wie zijn de anderen?
Is dat Ray? Ik zie geen tatoo boven zijn billenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:18 schreef Nano het volgende:
[..]
Sebastiaan Labrie (Ray) en Wik Jongsma (Govert) recast.![]()
Hij heeft er op zijn buik, op zijn rug volgens mij niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is dat Ray? Ik zie geen tatoo boven zijn billen
Jawel, hij heeft er een op zijn onderrug. Was laatst duidelijk te zienquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:22 schreef Nano het volgende:
[..]
Hij heeft er op zijn buik, op zijn rug volgens mij niet.
Die foto is ookal oud. Toen gingen ze samen met Winston Post en Bas Muijs racen in de Ardennen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft er een op zijn onderrug. Was laatst duidelijk te zien
Doe normaaaaal.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:26 schreef Frey het volgende:
Ik hoop op een hereniging voor Laura en Robert![]()
Hey! Doe es gewoon!!! Robert en Barbara horen bij elkaarquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:26 schreef Frey het volgende:
Ik hoop op een hereniging voor Laura en Robert![]()
Volgens mij is die tatoo ook vrij nieuwquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:26 schreef Nano het volgende:
[..]
Die foto is ookal oud. Toen gingen ze samen met Winston Post en Bas Muijs racen in de Ardennen.
Niet zoals Laura en Robert bij elkaar horenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey! Doe es gewoon!!! Robert en Barbara horen bij elkaar
Janine en Ludo ja, maar Laura en Robert nietquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Niet zoals Laura en Robert bij elkaar horen![]()
Allemaalquote:Op woensdag 19 oktober 2005 23:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Janine en Ludo ja, maar Laura en Robert niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |