Ja, maar dan moet ik weer zo gaan zoekenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:07 schreef Dizer het volgende:Is er een filpmje van te zien op de cd-rom?
Weet ik niets meer vanquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:05 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet ook nog wat ze daarna buiten zeiden
(ongeveer)
Rafaël: Weet je nog wat je deed toen je antwoord moest geven?
Janine: Ja! Ik zei ja!
Rafaël: Je keek naar Ludo.
Voor wat hoort wat, heb ook altijd op jouw command de OP aangepast en zoquote:Op woensdag 19 oktober 2005 00:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik weer zo gaan zoeken
Maar altijd erg laat, dus mag ik ook even wachtenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 09:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor wat hoort wat, heb ook altijd op jouw command de OP aangepast en zo![]()
Hij ziet weer alleen Kimquote:Op woensdag 19 oktober 2005 11:51 schreef DeTolk het volgende:
die laatste foto... Kim op de achtergrond
Fijn, een medestander!! [Ik kwam laatst al met dezelfde theorie]quote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:36 schreef JohnDDD het volgende:
dit zijn de hints idd... ze zei laatst ook heel nadrukkelijk "ik deed álles voor Frits"quote:jongens ik denk echt dat frits hartstikke levend is
wat dachten jullie ervan dat die hannie gisteravond zei "toen frits werd vermoord..." en dat dian toen zei "toen JIJ frits vermoordde..."
ik ga nog steeds voor De Dagobertquote:ik vond het ook frappant dat ze meteen vertelde waar die andere helft zich bevond
Mee eensquote:Op woensdag 19 oktober 2005 12:42 schreef Nano het volgende:
Als het Frits echt is, mag hij alleen door Casper van Bohemen gespeeld worden.![]()
Wordt tijd voor ene clubjequote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
Fijn, een medestander!! [Ik kwam laatst al met dezelfde theorie]
"quote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
[..]
dit zijn de hints idd... ze zei laatst ook heel nadrukkelijk "ik deed álles voor Frits"
dat betekent dus ook dat ze wil zitten voor een moord die ze niet gepleegd heeft...
daarom vroeg ik laatst ook in hoeverre Hannie in beeld was tijdens de moord,
ik kan me alleen nog herinneren dat ze opgepakt werd & schuld bekende
[..]
ik ga nog steeds voor De Dagobert
het is wel een leuk lijntje, kunnen weer ouderwets speculeren zo
dat beeld van Frits, dat altijd op zijn bureau stond.... Dian heeft 'm nu, als soort van erfstukquote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:55 schreef JohnDDD het volgende:
De Dagobert?
Hee dat deed ik ook hoor! Met zo een theorie komenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 13:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
"zo een theorie" of "deze theorie" ??quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hee dat deed ik ook hoor! Met zo een theorie komen![]()
Niet echt deze theorie, maar ik vroeg me af of zijn lichaam nog in beeld is geweest na die televisie-bad scene. Indien dit niet zo is kan hij dus nog leven.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 18:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
"zo een theorie" of "deze theorie" ??
in dat laatste geval mag je bij Dizer's "Frits leeft nog en Hannie zit voor Jan Lul vast"-club
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |