Ik wilde het ook al niet geloven. Ray die Janine zou redden? Kom nou! Niks Ray!quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:57 schreef Dizer het volgende:
Oh en trouwens, dit bewijst dat Nano dus niet altijd (en meestal dus ook NIET) gelijk heeft. Met der spoiler over dat Ray zichzelf in het vuur voor Janine ging gooien en Vincencsccscscsa meeneemt
Geweldig mooie scene's tussen Ludo en Janinequote:Op maandag 17 oktober 2005 23:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik wilde het ook al niet geloven. Ray die Janine zou redden? Kom nou! Niks Ray!
Ludo![]()
Dat zal dan niet meevallen voor jequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:13 schreef Dizer het volgende:
Deze week al?
Trouwens.. ik ga van 1 november t/m 9 november op vakantie... nou heb ik dus echt geen zin om een hele week GTST te gaan missen
klinkt als nee:)quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:13 schreef Dizer het volgende:
Deze week al?
neem je het toch op.quote:Trouwens.. ik ga van 1 november t/m 9 november op vakantie... nou heb ik dus echt geen zin om een hele week GTST te gaan missen
Eerst doet ie het niet goed en nu heb je er weer geenquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:20 schreef Dizer het volgende:
Dan moet ik mijn broer heel lief aanvragen. Ik zelf heb geen videorecorder
Ja daar baalde ik dus ook van, Ludo kan nooit de ultieme held zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Alleen ze zijn gelijk al begonnen met wat heb je met hem gedaan en zo...
--> niet goed --> kapot --> weggegooidquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Eerst doet ie het niet goed en nu heb je er weer geen![]()
Maar ik heb het geoel dat Janine hem gaat geloven dit keer :quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja daar baalde ik dus ook van, Ludo kan nooit de ultieme held zijn![]()
Dat is ook zo. Het enige probleem is Sjors Langeveldquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar ik heb het geoel dat Janine hem gaat geloven dit keer :
Ze moet wel, al werd die Ray later weer wat normaler voor zijn doen, hij heeft haar toch maar ontvoerd van de bewoonde wereld, kinderen, huis, enz.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar ik heb het geoel dat Janine hem gaat geloven dit keer :
Janine en Daniel hebben nooooooooooit wat met elkaar gehad. Janine was verliefd op Daniel maar Daniel niet op haar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze moet wel, al werd die Ray later weer wat normaler voor zijn doen, hij heeft haar toch maar ontvoerd van de bewoonde wereld, kinderen, huis, enz.
Haar de eerste dagen vastgebonden en tegen haar wil vastgehouden, zo betrouwbaar is een 'niet-Ludo' dus ook weer niet.
De enige redelijk betrouwbare man die Janine heeft gehad was Daniël, zelfs Simon bedroog haar eenmalig met nota bene Martine Hafkamp!
De agenten hadden dan wel geen Vlaams accent, maar ze zaten echt in België.quote:Op maandag 17 oktober 2005 22:10 schreef pberends het volgende:
Zaten ze in België dan?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Janine en Daniel hebben nooooooooooit wat met elkaar gehad. Janine was verliefd op Daniel maar Daniel niet op haar.
Vanavond zijn er twee lijntjes die naar Linda kunnen linken:quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:10 schreef Wup het volgende:
Linda Check, komt ze nog deze week?
Janine gaat nu werken in en sexclub.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 09:23 schreef babette21 het volgende:
Wat een leuke aflevering gisteren!
Ondanks het feit dat het wat nep was [het vuur stond zeker een meter vóór Janine]
& het eeuwige Ludo/Janine-gezeik, was het erg vermakelijk.
Met veel dank aan Vincenza, ik heb me rot gelachen om die vrouw!
Die gaan we zeker nog eens terugzien...
Serieslachtoffer Janine begint vast gewend te raken aan al het leed.
Wat volgt er na levend begraven en de brandstapel? vierendelen!?
volgens mij hadden ze wel wat... in die tijd met Wendelaquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 02:02 schreef Dizer het volgende:
Janine en Daniel hebben nooooooooooit wat met elkaar gehad.
Janine was verliefd op Daniel maar Daniel niet op haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |